Ik ben enorm fan van de Adder, die heb ik dan gisteren ook eindelijk kunnen kopen online. Maar ik had net aan een miljoen dus nu nog ff een paar ton sparen om hem volledig op te kunnen voeren.quote:Op maandag 4 november 2013 17:33 schreef Rozzje het volgende:
Trouwens wat is de snelste/beste auto is dat de bugatti die je voor 1 miljoen kan halen offline?
En online wat is het beste?
Nu blijkt dat die auto uiteindelijk gekloond is.quote:Op maandag 4 november 2013 09:56 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Dat klopt, heb ik gelukkig op tijd opgemerkt. (kostte me wel een paar ton)
Een andere auto raakte wel impounded op het moment dat ik hem kwijtraakte, zal daar wel iets mee te maken heben.
Ik vind die elektrische wagen geweldigquote:Op maandag 4 november 2013 17:33 schreef Rozzje het volgende:
Trouwens wat is de snelste/beste auto is dat de bugatti die je voor 1 miljoen kan halen offline?
En online wat is het beste?
Gewoon armored auto maken.quote:Op maandag 4 november 2013 20:21 schreef sjonnie1990 het volgende:
Geinig, ga ik naar Los Santos Customs. Heeft er iemand mercenaries op iemand afgestuurd in LSC.
[ afbeelding ]
volgens mij kan je hem niet verkopen, maar weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:56 schreef robben93 het volgende:
Bij 100% armoured auto, zijn dan de ruiten kogelwerend?
En kan ik me Entity ook weer verkopen?
Als ik mijn Comet probeer te verkopen krijg ik de melding dat ik alleen wagens tot 50.000 mag verkopen. Dus ik gok van niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:56 schreef robben93 het volgende:
Bij 100% armoured auto, zijn dan de ruiten kogelwerend?
En kan ik me Entity ook weer verkopen?
Omdat die auto een basiswaarde heeft van minder dan 50.000 dollar.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:10 schreef sjonnie1990 het volgende:
Ik kan wel mijn Peyote verkopen twv 63.000
Hoe staat die punthoed bij je?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:13 schreef rival het volgende:
Net bad sport geworden... Omdat ik mezelf verdedig.
Aha!quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:12 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Omdat die auto een basiswaarde heeft van minder dan 50.000 dollar.
Inclusief mods is deze waarde hoger.
Zodra de auto een basiswaarde heeft van boven de 50.000 kan je deze niet verkopen.
Gezellig, ik ben nu ook nog 4 dagen bad sport. Had wat ruzie net zo'n gozer gister, continu elkaar en elkaars auto opgeblazen. Beide bad sportquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:13 schreef rival het volgende:
Net bad sport geworden... Omdat ik mezelf verdedig.
Ze zaten achter me aan. al de hele avond. Ja dan blaas ik je op met een sticky. was er net 1 teveelquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:19 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Gezellig, ik ben nu ook nog 4 dagen bad sport. Had wat ruzie net zo'n gozer gister, continu elkaar en elkaars auto opgeblazen. Beide bad sport
Ik ga hem nu installeren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:25 schreef Shadeauw het volgende:
TEEEEEEEEEERING. Wat lagged deze game na de patch.
Niet normaal meer. Is de hele wereld nu aan het spelen ofzo?
-edit-
En vastgelopen. Lekker patch![]()
Ja nu ook bij mij. Heel vreemd. Zonet was het onspeelbaar, niet normaal meer. Hij liep daarna ook meteen vast, dus weet niet wat dat was. Xbox opnieuw opgestart en nu is het goed.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:43 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Hij loopt gewoon soepel bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |