SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste auto's om te verkopen:
Fok x360 Crew Memberlist:
Xbox Live - Fok Forum - Social Club
Anormius - Mothzor - Anormius
Bartcoah - Bartcoah - Bartcoah
Drrrrrrugsbunny - Wiebeldak - ferrybb
Hairdo 2000 AD - OMG - Hairdo_2000_AD
hiddit - hiddit - hiddit
Honingraam - ProblemExcel - cowyers
I Leo Krupps I - LeoKrupps - Leokrupps90
ir0x0ryourb0x0r - Anus_Cocainus - Lordcocainus
JostiNSD - Kale - JostiNSD
KamikazeKid33 - Kamikaas - KamikazeKid
liveevil - liveevil - DosiNL
MarkoAlmelo - MarkoAlmelo - MarkoAlmelo
Metioneddcmj - Sjonnie1990 - Mentioneddcmj
MR_Eenoog - Mr_Eenoog - Mr_Eenoog
NL Bale I 11 I - Tassendief - hallon53658
Oksendel - Okz - Oksendel
Paterminator - Swindler - Paterminator
Pepe Pinzon - Abed - Pepe_Pinzon
Pettigrew81 - Pettigrew81 - Pettigrew81
Pinjowww - tralalala - pinjow88
R Tootall - Koopsie - Rtootall
ReclusiveBark34 - ZopittyBopBopBop - Daan_1402
Replica of Love - Desunoto - ReplicaofLove
Rickokun - RickoKun - Rickokun
RobvR - robvr - RobvR11
Roytheslayer83 - Royco1 - Roytheslayer
Saind - Saind - Sainda
SirJudge - Phaelanx_NL - SirJudge
SKILLsz0rs - Goldenrush - Skillsz0rs
Slein NL - Slein83 - Slein-NL
Sternae86takumi - HostiHawaii - HostiHawaii
Straighton89 - Mani89 - Straighton89
tEELzor - Rickk_ - Teelzor
The Vital - Shadeauw - xTheVital
Tief Hoofd NL - Stink-ui - Techatak
volturnus - Vendris - volturnus86
Waggishbeef45 - Fok-now - mrdutchman![]()
En ja, deze missie is REPLAYABLEquote:For those that didn't know, there are a handful of missions that can be toggled from the Online menu (not associated with a specific NPC phone contact).
The mission Coveted (1-4 players) pays out $12k (and ~1800 RP) every time you repeat it (unlike NPC missions where the payout is halved).
- Start menu > Online tab
- Select Jobs > Host Job > Missions
- Select Coveted (Lv. 36 requirement)
- At the end scoreboard hit X (or square) to restart quickly (instantly goes back to the mission lobby so you can re-stock on ammo)
I recommend changing the weather/time to: Noon/Clear (that way long distance is guaranteed without NPC enemies fading out). Since the mission is 1-4 players, you can go solo and still earn the payout, but it is faster with 4 people (obviously). Each player can use their sniper to take out a specific pack of enemies while one person works their way down the hill to initiate the Cargo Bob delivery, then they need to fly and pick up a shipping crate and deliver it.
*I've also heard instead of delivery, you can "trick" the game by dumping the crate in the deep ocean which destroys it, but you still pass the mission.
It should only take 2-4 minutes to complete, so that makes it a pretty farm-able mission that doesn't get as boring as driving a car in circles or waiting for a phone contact to give you a high level job.
Briljante missiequote:Op zaterdag 2 november 2013 01:18 schreef Exentric90 het volgende:
haha geweldig. Helicopter vliegen en een container op pakken is in het begin best lastig. Maar als je het 3x gedaan hebt pak je m nog op met je ogen dicht! geweldig
Leuk om te zien hoe alles vol automatisch ging!
In rijden geen ideequote:Op zaterdag 2 november 2013 01:43 schreef Exentric90 het volgende:
Zeker 12k per run! erg vet!
Waarom krijg ik trouwens altijd politie achter me aan als ik mijn garage in rijd?
Ah dat is dan ook mijn probleem aangezien Simeon idd deze auto ook zoektquote:Op zaterdag 2 november 2013 10:07 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
In rijden geen idee
Had wel een paar keer met een specifieke auto dat wanneer ik de garage uitreed ik meteen 2 sterren had. Bleek dat die auto vaak gezocht werd door Simeon. Ondanks dat hij geen personal vehicles wou, kreeg ik wel die sterren achter me aan. Heel vervelend...
Dat probleem heb ik ook met een auto die Simeon wil, echter alleen als ik mijn garage in rij met een gezochte auto, en vervolgens uit de auto stap. Dan krijg ik 2 sterren. Gewoon paar seconden wachten voor je instapt en de garage uit gaat.quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:29 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ah dat is dan ook mijn probleem aangezien Simeon idd deze auto ook zoekt
google public dns al geprobeerd?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:22 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb nog steeds problemen met de rockstar cloud servers die unavailable zijn, iemand hier die weet hoe ik dat kan fixen of dat het probleem bij rockstar ligt? Bij voorbaat dank !
Geen idee eigenlijk, huisgenoot van me was aan het spelen... Denk dat het is gebeurd toen hij bij de impound stond en m'n huisgenoot naar een andere sessie ging...quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:38 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Aiii... Balen. Hoe is het gebeurd? Progress niet gesaved? Xbox vastgelopen?
Ik kan vanaf een uur of 15:00 morgen. Ik ben alleen nog niet hoog genoeg in rank, dus de andere moet hem starten.quote:
niet verzekerd?quote:Op zondag 3 november 2013 12:22 schreef Racerblade het volgende:
Auto met een waarde van ruim 3 ton verdwenen.
Wel insurance, maar hij was niet eens opgeblazen. Ik rij mijn garage in en weg is die. Insurance weet er ook niets vanaf.quote:
Jup en ik heb mijn miljoenquote:Op zondag 3 november 2013 14:56 schreef OMG het volgende:
Gisteravond de avond met $10,000 begonnen. Coveted flink wat gedaan met 2 crew members. Daarna flink wat geraced, Boneyard een keer of wat gedaan, en geëindigd met ~$250,000. En daarvan is me meteen weer bijna een ton van in een auto gegaan..
Goed! Ik heb er ook eenquote:Op zondag 3 november 2013 15:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe werken die custom plates online?
hoelang duurt het voor je sms krijgt?quote:Op zondag 3 november 2013 16:13 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Goed! Ik heb er ook eengewoon er op zetten via de app en dan naar de modshop gaan zodra je een sms krijgt in game.
Een dag hooguit.quote:Op zondag 3 november 2013 16:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoelang duurt het voor je sms krijgt?
Nog niet dus, die regenpijpen krijg je pas op level 61.quote:Op zondag 3 november 2013 16:15 schreef OMG het volgende:
Hoppa, ik loop m'n huis uit en zie een Ruiner staan. Gelijk gepakt, en ik ga zo eens kijken of ik ook van die mooie uitlaten als Wiebeldak erop kan zetten.
geschikt crewlidquote:Op zondag 3 november 2013 18:31 schreef Exentric90 het volgende:
refIy ( hoofdletter i ) wil ook graag in de crew. Is dat een probleem? hij speelt eigenlijk alleen met ons mee en heeft al eerder een request gedaan.
Ingame of een echte dag?quote:
oh 500 maarquote:Op zondag 3 november 2013 18:58 schreef editoor het volgende:
Ik heb een cheat gevonden om bad sport te verwijderen. 500 auto's hijacken en ik ben weer "good sports". Nou tot straks.
Er is een nieuwe crewquote:Op zondag 3 november 2013 20:10 schreef Studiotje het volgende:
Weekje inactief online en je word direct uit de crew gemikt?
Ohquote:Op zondag 3 november 2013 21:17 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Er is een nieuwe crewDie vorige x360 crew was door wat gedoe door Yepss opgeheven.
quote:Op zondag 3 november 2013 16:18 schreef Nestalgie het volgende:
Waarom hebben veel auto's op die sites geen plaatje, hoe de fuck weet ik dan wat ik koop.
Toevallig KPN?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:22 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb nog steeds problemen met de rockstar cloud servers die unavailable zijn, iemand hier die weet hoe ik dat kan fixen of dat het probleem bij rockstar ligt? Bij voorbaat dank !
heb je toevallig dat omwisseltruukje gedaan om de plek van een auto in je garage te verwisselen?quote:Op zondag 3 november 2013 13:11 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Wel insurance, maar hij was niet eens opgeblazen. Ik rij mijn garage in en weg is die. Insurance weet er ook niets vanaf.
Een paar weken geleden inmiddels.quote:Op maandag 4 november 2013 09:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
heb je toevallig dat omwisseltruukje gedaan om de plek van een auto in je garage te verwisselen?
Ik las op reddit een waarschuwing dat tijdens zo'n wisseltruuk de verzekering er af kan vallen.quote:Op maandag 4 november 2013 09:47 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Een paar weken geleden inmiddels.Ik heb sindsdien de auto vaak zonder problemen gebruikt. Zou dat nog invloed hebben dan?
Dat klopt, heb ik gelukkig op tijd opgemerkt. (kostte me wel een paar tonquote:Op maandag 4 november 2013 09:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik las op reddit een waarschuwing dat tijdens zo'n wisseltruuk de verzekering er af kan vallen.
Als ie dan impounded raakt en je haalt hem te laat op, of als ie vernietigd is... dan is het klaar denk ik.
Maar als het al weer een paar weken geleden is, zal ie vast al een keer eerder ontploft zijn
Ja, ik wilde gisteren een zee-race doen (hij nodigde jou ook uit zo te zienquote:
Ik zag de invite inderdaad... Maar toen ik zag dat het een bootrace was dacht ik das niks voor mijquote:Op maandag 4 november 2013 10:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, ik wilde gisteren een zee-race doen (hij nodigde jou ook uit zo te zien). Want als je een zee-race wint, unlock je Mat Lime Green
echter... niemand accepteerde de invite
tja, heb ik er nu 6 van... nog 2 rechts boven op de map, en daarna moet ik de stad onveilig gaan makenquote:Op maandag 4 november 2013 10:15 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag de invite inderdaad... Maar toen ik zag dat het een bootrace was dacht ik das niks voor mij
Was dus ook bezig met de stuntjumps voor lime green
Ben de stad niet uit geweest!quote:Op maandag 4 november 2013 10:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
tja, heb ik er nu 6 van... nog 2 rechts boven op de map, en daarna moet ik de stad onveilig gaan maken
Heb je er maar 25 nodig voor Lime Green?quote:Op maandag 4 november 2013 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ben de stad niet uit geweest!
Ik heb er maar 25 gedaan, meer waren er niet nodig voor mijn kleur
Vond de jumps wel leuker dan bij de vorige delen. Je moest nu vaak ergens op een andere rijbaan landen of op een dak. Erg tof
25 is voldoendequote:Op maandag 4 november 2013 11:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Heb je er maar 25 nodig voor Lime Green?
Ik dacht alle 50 :/
Tja, mijn garage zit niet in de stad, dus eerst in het noorden maar de jumps gepakt.
ja, maar ik join jobs via telefoon of menu, dus ik hoef nergens heen.quote:Op maandag 4 november 2013 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
25 is voldoende
Zit je wel lekker rustig met je garage. Maarja dan begin je ook steeds zo ver van alle drukte...
Dat is inderdaad wel een nadeel. ergens binnen komen en meteen doodgeschoten worden met het verlaten van je garagequote:Op maandag 4 november 2013 11:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ja, maar ik join jobs via telefoon of menu, dus ik hoef nergens heen.
vind het ook wel lekker om niet elke keer zo'n klapjosti tegen te komen als ik m'n garage uitwil die je meteen doodschiet
al kwam ik gisteren m'n garage uit, zie ik een cargobob voor m'n neus met een speler erin. en een mooie rooie stip op m'n minimap. Dus tja, die meteen maar even geincasseerd
Ik wil een 10-car garage... maar de losse garages zitten alleen bij het vliegveld of in die achterbuurt van east-los-santos.quote:Op maandag 4 november 2013 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een nadeel. ergens binnen komen en meteen doodgeschoten worden met het verlaten van je garage
Heerlijk die bounty's. Blijf ik leuk vinden!
Dat moet ik ook maar eens proberen... zodra ik geld over hebquote:Op maandag 4 november 2013 11:31 schreef Rossdale het volgende:
Muggers op random personen afsturen blijf ik ook wel leuk vinden
Mensen hebben nooit geld op zak, maar ze reageren zo leukReageren ze niet, dan stuur ik na de mugger gewoon merryweather op ze af, omdat het kan
beter als wat ik zaterdag had... boneyard gedaan, klaar... ga naar m'n garage... wordt ik gekicked "by other players"... wtf? en dan meteen terug naar SP. Geen mogelijkheid om een andere sessie te doen of wat dan ook, nee... direct naar SP. Dus ik weer naar MP, sta er nog geen 5 seconden, BAM... "kicked by other players", en weer naar SPquote:Op maandag 4 november 2013 14:44 schreef OMG het volgende:
Ik weet niet wat er gisteravond allemaal gebeurde, maar ik zat had met ir0x0ryourb0x0r Boneyard gedaan, vervolgens ontploft direct na de match z'n auto, of werd 'ie neergeschoten, en vervolgens hoek ik een andere speler neer die bij ons in de match zat en met een getrokken geweer stond.
En chaos volgde. Met z'n 2-en achter die ander aan, die vervolgens begon te miepen dat we maar watjes waren omdat we samenwerkten en het in ons eentje niet zou lukken, dit, dat, zus, zo..
Was bij ons ook toen we er allemaal uitgingen. Begon meteen een level 3 als een malloot te schieten maar ik zat toch in mijn 100% armor auto dus ik kon rustig weg rijden maar anderen niet.quote:Op maandag 4 november 2013 14:44 schreef OMG het volgende:
Ik weet niet wat er gisteravond allemaal gebeurde, maar ik zat had met ir0x0ryourb0x0r Boneyard gedaan, vervolgens ontploft direct na de match z'n auto, of werd 'ie neergeschoten, en vervolgens hoek ik een andere speler neer die bij ons in de match zat en met een getrokken geweer stond.
En chaos volgde. Met z'n 2-en achter die ander aan, die vervolgens begon te miepen dat we maar watjes waren omdat we samenwerkten en het in ons eentje niet zou lukken, dit, dat, zus, zo..
dat is?quote:Op maandag 4 november 2013 17:14 schreef Shadeauw het volgende:
Wie vanavond Coveted farmen?
Kan wel eens de laatste dag wezen
Even dit topic teruglezenquote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:54 schreef Shadeauw het volgende:
For those that didn't know, there are a handful of missions that can be toggled from the Online menu (not associated with a specific NPC phone contact).
The mission Coveted (1-4 players) pays out $12k (and ~1800 RP) every time you repeat it (unlike NPC missions where the payout is halved).
- Start menu > Online tab
- Select Jobs > Host Job > Missions
- Select Coveted (Lv. 36 requirement)
- At the end scoreboard hit X (or square) to restart quickly (instantly goes back to the mission lobby so you can re-stock on ammo)
I recommend changing the weather/time to: Noon/Clear (that way long distance is guaranteed without NPC enemies fading out). Since the mission is 1-4 players, you can go solo and still earn the payout, but it is faster with 4 people (obviously). Each player can use their sniper to take out a specific pack of enemies while one person works their way down the hill to initiate the Cargo Bob delivery, then they need to fly and pick up a shipping crate and deliver it.
*I've also heard instead of delivery, you can "trick" the game by dumping the crate in the deep ocean which destroys it, but you still pass the mission.
It should only take 2-4 minutes to complete, so that makes it a pretty farm-able mission that doesn't get as boring as driving a car in circles or waiting for a phone contact to give you a high level job.
En ja, deze missie is REPLAYABLE
Ik ben enorm fan van de Adder, die heb ik dan gisteren ook eindelijk kunnen kopen online. Maar ik had net aan een miljoen dus nu nog ff een paar ton sparen om hem volledig op te kunnen voeren.quote:Op maandag 4 november 2013 17:33 schreef Rozzje het volgende:
Trouwens wat is de snelste/beste auto is dat de bugatti die je voor 1 miljoen kan halen offline?
En online wat is het beste?
Nu blijkt dat die auto uiteindelijk gekloond is.quote:Op maandag 4 november 2013 09:56 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Dat klopt, heb ik gelukkig op tijd opgemerkt. (kostte me wel een paar ton)
Een andere auto raakte wel impounded op het moment dat ik hem kwijtraakte, zal daar wel iets mee te maken heben.
Ik vind die elektrische wagen geweldigquote:Op maandag 4 november 2013 17:33 schreef Rozzje het volgende:
Trouwens wat is de snelste/beste auto is dat de bugatti die je voor 1 miljoen kan halen offline?
En online wat is het beste?
Gewoon armored auto maken.quote:Op maandag 4 november 2013 20:21 schreef sjonnie1990 het volgende:
Geinig, ga ik naar Los Santos Customs. Heeft er iemand mercenaries op iemand afgestuurd in LSC.
[ afbeelding ]
volgens mij kan je hem niet verkopen, maar weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:56 schreef robben93 het volgende:
Bij 100% armoured auto, zijn dan de ruiten kogelwerend?
En kan ik me Entity ook weer verkopen?
Als ik mijn Comet probeer te verkopen krijg ik de melding dat ik alleen wagens tot 50.000 mag verkopen. Dus ik gok van niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:56 schreef robben93 het volgende:
Bij 100% armoured auto, zijn dan de ruiten kogelwerend?
En kan ik me Entity ook weer verkopen?
Omdat die auto een basiswaarde heeft van minder dan 50.000 dollar.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:10 schreef sjonnie1990 het volgende:
Ik kan wel mijn Peyote verkopen twv 63.000
Hoe staat die punthoed bij je?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:13 schreef rival het volgende:
Net bad sport geworden... Omdat ik mezelf verdedig.
Aha!quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:12 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Omdat die auto een basiswaarde heeft van minder dan 50.000 dollar.
Inclusief mods is deze waarde hoger.
Zodra de auto een basiswaarde heeft van boven de 50.000 kan je deze niet verkopen.
Gezellig, ik ben nu ook nog 4 dagen bad sport. Had wat ruzie net zo'n gozer gister, continu elkaar en elkaars auto opgeblazen. Beide bad sportquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:13 schreef rival het volgende:
Net bad sport geworden... Omdat ik mezelf verdedig.
Ze zaten achter me aan. al de hele avond. Ja dan blaas ik je op met een sticky. was er net 1 teveelquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:19 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Gezellig, ik ben nu ook nog 4 dagen bad sport. Had wat ruzie net zo'n gozer gister, continu elkaar en elkaars auto opgeblazen. Beide bad sport
Ik ga hem nu installeren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:25 schreef Shadeauw het volgende:
TEEEEEEEEEERING. Wat lagged deze game na de patch.
Niet normaal meer. Is de hele wereld nu aan het spelen ofzo?
-edit-
En vastgelopen. Lekker patch![]()
Ja nu ook bij mij. Heel vreemd. Zonet was het onspeelbaar, niet normaal meer. Hij liep daarna ook meteen vast, dus weet niet wat dat was. Xbox opnieuw opgestart en nu is het goed.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:43 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Hij loopt gewoon soepel bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |