Jup en ik heb mijn miljoenquote:Op zondag 3 november 2013 14:56 schreef OMG het volgende:
Gisteravond de avond met $10,000 begonnen. Coveted flink wat gedaan met 2 crew members. Daarna flink wat geraced, Boneyard een keer of wat gedaan, en geëindigd met ~$250,000. En daarvan is me meteen weer bijna een ton van in een auto gegaan..
Goed! Ik heb er ook eenquote:Op zondag 3 november 2013 15:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe werken die custom plates online?
hoelang duurt het voor je sms krijgt?quote:Op zondag 3 november 2013 16:13 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Goed! Ik heb er ook eengewoon er op zetten via de app en dan naar de modshop gaan zodra je een sms krijgt in game.
Een dag hooguit.quote:Op zondag 3 november 2013 16:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoelang duurt het voor je sms krijgt?
Nog niet dus, die regenpijpen krijg je pas op level 61.quote:Op zondag 3 november 2013 16:15 schreef OMG het volgende:
Hoppa, ik loop m'n huis uit en zie een Ruiner staan. Gelijk gepakt, en ik ga zo eens kijken of ik ook van die mooie uitlaten als Wiebeldak erop kan zetten.
geschikt crewlidquote:Op zondag 3 november 2013 18:31 schreef Exentric90 het volgende:
refIy ( hoofdletter i ) wil ook graag in de crew. Is dat een probleem? hij speelt eigenlijk alleen met ons mee en heeft al eerder een request gedaan.
Ingame of een echte dag?quote:
oh 500 maarquote:Op zondag 3 november 2013 18:58 schreef editoor het volgende:
Ik heb een cheat gevonden om bad sport te verwijderen. 500 auto's hijacken en ik ben weer "good sports". Nou tot straks.
Er is een nieuwe crewquote:Op zondag 3 november 2013 20:10 schreef Studiotje het volgende:
Weekje inactief online en je word direct uit de crew gemikt?
Ohquote:Op zondag 3 november 2013 21:17 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Er is een nieuwe crewDie vorige x360 crew was door wat gedoe door Yepss opgeheven.
quote:Op zondag 3 november 2013 16:18 schreef Nestalgie het volgende:
Waarom hebben veel auto's op die sites geen plaatje, hoe de fuck weet ik dan wat ik koop.
Toevallig KPN?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:22 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb nog steeds problemen met de rockstar cloud servers die unavailable zijn, iemand hier die weet hoe ik dat kan fixen of dat het probleem bij rockstar ligt? Bij voorbaat dank !
heb je toevallig dat omwisseltruukje gedaan om de plek van een auto in je garage te verwisselen?quote:Op zondag 3 november 2013 13:11 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Wel insurance, maar hij was niet eens opgeblazen. Ik rij mijn garage in en weg is die. Insurance weet er ook niets vanaf.
Een paar weken geleden inmiddels.quote:Op maandag 4 november 2013 09:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
heb je toevallig dat omwisseltruukje gedaan om de plek van een auto in je garage te verwisselen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |