quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Oke oke, ik loop nu stage op een woongroep met een licht verstandelijke beperking. 6 clienten over 2 huizen verspreid.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat voor stage? Je hebt verschillende branches in de zorg. Ik zelf heb een half jaar verzorgende IG gedaan.
Nicequote:Op vrijdag 1 november 2013 23:01 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Oke oke, ik loop nu stage op een woongroep met een licht verstandelijke beperking. 6 clienten over 2 huizen verspreid.
Nicequote:Op vrijdag 1 november 2013 22:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja en als ik centrum in ga dan ben ik bij Cremers te vinden
Subway of Burgerz?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
1x gegeten, vet enthousiast besteld, kreeg ik hem niet op![]()
Ja wtf is dat met de McDonalds? BK ligt in het dorp en McDonalds ver buiten het dorpquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben deze zomer 3x bij de McDonalds geweest ofzo, verder kom ik daar nooit. Geen zin om er heen te fietsen enz. Het is niet ver weg maar Burger King zit dichterbij en ik heb ook geen licht op de fietsVerder zitten er altijd mensen hier bij de McDonalds die ik liever niet zie, allemaal stumpertjes enz
KFC in Emmen, die gaat verlies draaien. Ik heb gezien wat voor volk er rond looptquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:02 schreef Amarantha het volgende:
Beter komt de KFC snel in Emmen, die zou er komen dus ik als kip fan ben extreem blij. Bestel bij de McDonalds en Burger King ook alleen maar kipburgers enz. Kip![]()
![]()
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:06 schreef OllieWilliams het volgende:
Kfcwat een ranzige zooi is dat zeg
Iedere haagse stoner kent Cremersquote:
Ik ben ook bang dat ik teleurgesteld word als ik daar een keer geweest benquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:06 schreef OllieWilliams het volgende:
Kfcwat een ranzige kankertroep is dat zeg
shoarma ook trouwensquote:
Het is vieze vettige troep die nog chemisch smaakt ookquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat ik teleurgesteld word als ik daar een keer geweest benMaar kip.. dat moet haast wel lekker zijn. Als ik kip van de McDonalds, Burger King en snackbar lekker vind dan moet dat van de KFC ook wel lekker zijn toch?
Als je het vastpakt komt er nog minstens een liter olie/vet uit het vleesquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat ik teleurgesteld word als ik daar een keer geweest benMaar kip.. dat moet haast wel lekker zijn. Als ik kip van de McDonalds, Burger King en snackbar lekker vind dan moet dat van de KFC ook wel lekker zijn toch?
Ja geen idee.. het stomme is ook dat we hier wel 2 Subways hebben (vraag me niet waarom, nergens voor nodig hier in Emmen) maar dat een McDonalds in het centrum zelf niet kan. Wel buiten het centrum maar goed daarom kom ik er nooit omdat ik in het centrum zelf genoeg andere fastfood zooi kan halen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:06 schreef Viro het volgende:
Ja wtf is dat met de McDonalds? BK ligt in het dorp en McDonalds ver buiten het dorp
[..]
KFC in Emmen, die gaat verlies draaien. Ik heb gezien wat voor volk er rond looptWerd samen met broertje en neefje nagekeken door iedereen, behalve mensen uit het asielcentrum
Ben zelf sowieso geen fan van kip, maar zo nu en dan een pootje is toch wel lekkerquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Subwayquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Subway of Burgerz?
[..]
Ja wtf is dat met de McDonalds? BK ligt in het dorp en McDonalds ver buiten het dorp
[..]
KFC in Emmen, die gaat verlies draaien. Ik heb gezien wat voor volk er rond looptWerd samen met broertje en neefje nagekeken door iedereen, behalve mensen uit het asielcentrum
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het is vieze vettige troep die nog chemisch smaakt ook
Erger dan bij de voorbeelden die ik noemde (waar ik kip ook lekker vind)?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Als je het vastpakt komt er nog minstens een letter olie/vet uit het vlees
er komt toch ook geen hond in emmen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja geen idee.. het stomme is ook dat we hier wel 2 Subways hebben (vraag me niet waarom, nergens voor nodig hier in Emmen) maar dat een McDonalds in het centrum zelf niet kan. Wel buiten het centrum maar goed daarom kom ik er nooit omdat ik in het centrum zelf genoeg andere fastfood zooi kan halen.
Gewoon sushi jij weetquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:07 schreef Snowbells het volgende:
KFCburgerking
mcdonalds is ook ranzig laatste tijd
ja ook hihi lekker aan het bier jatog hihi plopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou een keertje kwaliteit, gewoon voor de grap, zou ook wel leuk zijnquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:10 schreef FL_Freak het volgende:
Laten we realistisch blijven. Het is ook onmogelijk om voor een groot food keten echt altijd goede kwaliteit te leveren. Het is gewoon een massa productie van voedsel.
Jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Erger dan bij de voorbeelden die ik noemde (waar ik kip ook lekker vind)?
Is typisch Amerikaans :pquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:10 schreef FL_Freak het volgende:
De hygiene bij de subway. Mederwerkers die plastic handschoenen dragen
All you can eat?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zie foto op instagram, is lekkuhr
Alleen is 2 euro duurder geworden
die dragen ze alleen maar omdat ze geen ziektes van het werk naar huis mee willen nemenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:10 schreef FL_Freak het volgende:
Nee maar we hebben vanaf Donderdag een Media Markt en ik denk dat het hier dan wel beter gaat. Er komen sowieso nieuwe dingen bij op de plek waar de Media Markt gebouwd is.. zoals de KFC enz. Verder wel heel veel Duitser die hier winkelen. Ik roep ook wel hard nee maar het is ook niet dood hier ofzo, met nieuwe winkels erbij van grote namen komt het wel weer goed. Dan is het achterste deel van het centrum ook weer interessantquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
er komt toch ook geen hond in emmen?
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja. Het is echt ranzig. Alsof ik in een homp rattengif bijt. Zó goor.
Chill toch? Volgens mij een van de weinige food chains die het wel doenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:12 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
die dragen ze alleen maar omdat ze geen ziektes van het werk naar huis mee willen nemen
Nooit bij Loetje in Amsterdam geweest?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:12 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nou een keertje kwaliteit, gewoon voor de grap, zou ook wel leuk zijn
het is gewoon een feit dat elke etensgelegenheid in nederland pure aids en kanker is, ik ga hier echt gewoon nooit meer uit eten, terwijl ik in het buitenland letterlijk de eerste tent instap en ALTIJD beter heb gegeten dan hier
JIJ MAG HIER NIET POSTEN JE SMOKED NIET GR GR MOIRA!quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:13 schreef AldoTheApache het volgende:
* AldoTheApache gluurt dit topic binnen
En zoals ik al verwachte zag ik alleen negersquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]Oh. Ik zag mezelf al vaak naar de KFC gaan maar nu ik dit zo lees betwijfel ik dat..
subway is altijd kut, en veel te veel keuzesquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:13 schreef Snowbells het volgende:
OH EN DE SUBWAY VIEL OOK TEGEN.
Lauwe broodjes waar ze maar gewoon wat nattige meuk op kletsen![]()
Of ik had gewoon de verkeerde keuzes gemaakt.
Dat vind ik ook wel nice ja aan de Subway, net als het beleg wat er vers uitziet. Mooie groene sla, wat niet verlept is enz. Heb wel eens klachten gelezen over de Subway (niet in Emmen hoor) dat ze verlepte sla kregen enz op hun broodje maar dat soort dingen heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:10 schreef FL_Freak het volgende:
Nee, maar ik ben zelf smokin' dus dan mag het welquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
JIJ MAG HIER NIET POSTEN JE SMOKED NIET GR GR MOIRA!
grapje moira vergeef me![]()
![]()
Keuzes maken veel uit, nam een hap van broodje van vriend van mij en die was niet te eten vond ikquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:13 schreef Snowbells het volgende:
Ik was echt verbaasd dat ik 2 subway's zag, 1 BK en geen Mac. Ben ik nog steedsquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja geen idee.. het stomme is ook dat we hier wel 2 Subways hebben (vraag me niet waarom, nergens voor nodig hier in Emmen) maar dat een McDonalds in het centrum zelf niet kan. Wel buiten het centrum maar goed daarom kom ik er nooit omdat ik in het centrum zelf genoeg andere fastfood zooi kan halen.
Mij kan je midden in de nacht wakker maken voor een subway broodjequote:Op vrijdag 1 november 2013 23:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
SubwayWas wel super lekker
Jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Erger dan bij de voorbeelden die ik noemde (waar ik kip ook lekker vind)?
Dit dusquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:10 schreef FL_Freak het volgende:
Jij bent zeker ook zo iemand die zegt: Ik wil alleen maar kijken; om vervolgens met je handen overal aan te zittenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:13 schreef AldoTheApache het volgende:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En zoals ik al verwachte zag ik alleen negers
Aha, je kent mequote:Op vrijdag 1 november 2013 23:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo iemand die zegt: Ik wil alleen maar kijken; om vervolgens met je handen overal aan te zitten
Elke die ik ben binnen gelopen ook nooit tegen problemen aangelopen en ook altijd vers ogende productenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel nice ja aan de Subway, net als het beleg wat er vers uitziet. Mooie groene sla, wat niet verlept is enz. Heb wel eens klachten gelezen over de Subway (niet in Emmen hoor) dat ze verlepte sla kregen enz op hun broodje maar dat soort dingen heb ik nog nooit meegemaakt
WAAAAAAHAHAHHHHHquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo iemand die zegt: Ik wil alleen maar kijken; om vervolgens met je handen overal aan te zitten
En dat is nummer 2 die ja zegt. Volgens ga ik daar helemaal niet zo vaak kip eten dan ik dachtquote:
kfc is goorquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dat is nummer 2 die ja zegt. Volgens ga ik daar helemaal niet zo vaak kip eten dan ik dachtKFC leek me zo chill
Zelfs voor sluitingstijdquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Elke die ik ben binnen gelopen ook nooit tegen problemen aangelopen en ook altijd vers ogende producten
Beetje danquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Aha, je kent me
hoe is het verder flips?![]()
quote:
nee lees nog eens, andersom dusquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Chill toch? Volgens mij een van de weinige food chains die het wel doenik ben erg gesteld op hygiëne zeg maar
Ja je ziet opeens alle imperfecties bij selfiesquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:18 schreef Snowbells het volgende:
Krul merk jij goed verschil met de frontcamera van de iphone 5s vergeleken met de 4?
loop je al stage dan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje dan
Ja wel goed. Ik ga mij alleen een heel weekend opvreten over een fout die ik heb gemaakt op mijn stagemet jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ik liep afgelopen zomer zo de Mediamarkt binnen, had niet door dat ze aan het verbouwen warenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar we hebben vanaf Donderdag een Media Markt en ik denk dat het hier dan wel beter gaat. Er komen sowieso nieuwe dingen bij op de plek waar de Media Markt gebouwd is.. zoals de KFC enz. Verder wel heel veel Duitser die hier winkelen. Ik roep ook wel hard nee maar het is ook niet dood hier ofzo, met nieuwe winkels erbij van grote namen komt het wel weer goed. Dan is het achterste deel van het centrum ook weer interessant
Jij hier?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik denk het laatste.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:13 schreef Snowbells het volgende:
Hier in DH Centrum zie je alleen maar marokkanen, negers en antillianen in de KFCquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En zoals ik al verwachte zag ik alleen negers
We hebben dus wel een McDonalds maar net buiten het centrum. Snap wel dat ze die laten staan i.v.m de McDrive maar plaats dan gewoon een kleinere restaurant in het centrum. Ik weet zeker dat dat 10x beter loopt dan 2 Subwaysquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:15 schreef Viro het volgende:
Ik was echt verbaasd dat ik 2 subway's zag, 1 BK en geen Mac. Ben ik nog steeds Inderdaad genoeg winkels met fastfood, allemaal in 1 straat naast eof tegen over elkaar
vol met kippenhersenenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ik echt al serieus jaren lang 'aah ik wil een KFC in Emmen' en nu komt er één en wordt het waarschijnlijk één grote teleurstelling
ik dacht eens moh ik wil een milkshake, dus ik loop een kfc binnen, hadden ze niet, mac ook niet, uiteindelijk ergens een febo in oost gevonden die wel milkshakes hadquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ik echt al serieus jaren lang 'aah ik wil een KFC in Emmen' en nu komt er één en wordt het waarschijnlijk één grote teleurstelling
Beter dan ruis waardoor je je neus gewoon 1 vage vlek ofzo isquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja je ziet opeens alle imperfecties bij selfies
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
loop je al stage dan?Ja zeker, al bijna op de helftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oeh wat tof.
Oh nou ik kan niet zo wakker liggen van wat er allemaal in zitquote:
Wtf geen milkshakes bij de macquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik dacht eens moh ik wil een milkshake, dus ik loop een kfc binnen, hadden ze niet, mac ook niet, uiteindelijk ergens een febo in oost gevonden die wel milkshakes had
spreid de lubsquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:19 schreef FL_Freak het volgende:
flipje mag ik ook een beetje van die liefde?
Goed bezigquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja zeker, al bijna op de helft.
Oeh wat tof.
Ja das waarquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Beter dan ruis waardoor je je neus gewoon 1 vage vlek ofzo is![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nou ik kan niet zo wakker liggen van wat er allemaal in zitDan moet ik ook niet bij de snackbar eten enz. Zolang ik iets lekker vind en er niet ziek van word boeit het me zeer weinig eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
ja precies, dacht ik dus ook, die moet je toch gwoon het hele jaar verkopenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wtf geen milkshakes bij de mac
wat is dezen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een leven hebben deze avond gok ik
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]kk ewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ziet er wel goor uit ja, maar ik denk dat het allemaal wel meevalt. Als ik de reactie's hier zo lees zal ik er na 1x toch niet weer komen haha. Ik ga het sowieso wel proberen als ze net open zijn maar daar blijft het vast bij
Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik dacht eens moh ik wil een milkshake, dus ik loop een kfc binnen, hadden ze niet, mac ook niet, uiteindelijk ergens een febo in oost gevonden die wel milkshakes had
Milkshakes van de Mac is geen milkshake, eerder een mix van een klomp ijs met een smaakje en melkquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wtf geen milkshakes bij de mac
Als die fout niet mijn kop gaat kosten dan ja :pquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Goed beziglaatste jaar studie toch?
Ja wordt heel nice allemaal
You turn my cheeks the color of my hairquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
how about two [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
komt wel goedquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als die fout niet mijn kop gaat kosten dan ja :p
Nog nooit meegemaakt dat ze die niet haddenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:21 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja precies, dacht ik dus ook, die moet je toch gwoon het hele jaar verkopen
Start zelf een franchise in her centrumquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We hebben dus wel een McDonalds maar net buiten het centrum. Snap wel dat ze die laten staan i.v.m de McDrive maar plaats dan gewoon een kleinere restaurant in het centrum. Ik weet zeker dat dat 10x beter loopt dan 2 Subways
Henryhardtits 1 year agoquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:20 schreef Trollscience het volgende:
fuck them 2dopeboyz nigga odd future wolf gang kill em all dont give a fuck nigga
In that case:quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
You turn my cheeks the color of my hair
Nee dankje, begin ik liever een Subway restaurantquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Start zelf een franchise in her centrum
Vind ze wel lekker maar ik ben geen kenner verderquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:22 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Milkshakes van de Mac is geen milkshake, eerder een mix van een klomp ijs met een smaakje en melk![]()
ja en ik weigerde naar huis te gaan zonder bananashake jwtzquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt dat ze die niet hadden
Ik vind de meeste milkshakes wel lekkerquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Vind ze wel lekker maar ik ben geen kenner verder
Mi gadoquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:24 schreef Onorgineel het volgende:
godverdomme man wat gaan jullie snel
quote:
quote:
met Kalkoen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:24 schreef Amarantha het volgende:
Of een soort KFC beginnen maar dan één met lekkere kip
Ik neem altijd aardbei of banaanquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind de meeste milkshakes wel lekkerMilkshake
Dit jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind de meeste milkshakes wel lekkerMilkshake
Ik hou het ook allemaal niet bij, ben stoned en zit mobielquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:24 schreef Onorgineel het volgende:
godverdomme man wat gaan jullie snel
SUMOOOquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:24 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]![]()
Fuck waarom liggen Sumo (sushi restaurant) en Burgerz naast elkaar en tegenover Cremers?Ik weet nu al dat ik morgen lang ga twijfelen wat ik ga eten als ik een vreetkick krijg
![]()
Sushi sowiesoquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:24 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]![]()
Fuck waarom liggen Sumo (sushi restaurant) en Burgerz naast elkaar en tegenover Cremers?Ik weet nu al dat ik morgen lang ga twijfelen wat ik ga eten als ik een vreetkick krijg
![]()
Ik zit ook mobielquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:25 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik hou het ook allemaal niet bij, ben stoned en zit mobiel
Uns met een 10/10 weerquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:26 schreef Onorgineel het volgende:
word er hier nog een beetje geneukt of niet
Altijd banaanquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik neem altijd aardbei of banaan
Nee gaat te snelquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]ik ook!
Mobiel fokken is best chill
Watermeloenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Altijd banaanOf zoals deze zomer, heb ik bij de Toscana (verkoopt zelfgemaakte schepijs) een milkshake gekocht in de smaak watermeloen. Je kon met elke smaak ijs die ze hebben wel een milkshake maken, je mocht 3 smaken uitkiezen of 3 de zelfde. En ze hebben iets van 52 smaken dus keus genoeg haha. Wel duur maar heb je ook wat
Ja echtquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Whahahahahajahahahahahhahahahahahahagsjsgajsgajsgjagsksisnshziakwqohaka
Nee echt?
Jep, dat was de lekkerste milkshake ooitquote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Henryhardtits 1 year ago
Yo chillin track man, dis help a nigga get stone cold in a heartbeat, rippin them 420 nugg jointz!! smokweeb4lyfe
Dan na een week weer dumpen omdat ze niet op zijn level zit/een kutwijf is/niet goed genoeg voor hem/een hoer/gebruiksvoorwerp/vul zelf inquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja echt
Nouja dat 10/10 zal wel weer niet
dit jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan na een week weer dumpen omdat ze niet op zijn level zit/een kutwijf is/niet goed genoeg voor hem/een hoer/gebruiksvoorwerp/vul zelf in
Ik geef hem 2 wekenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan na een week weer dumpen omdat ze niet op zijn level zit/een kutwijf is/niet goed genoeg voor hem/een hoer/gebruiksvoorwerp/vul zelf in
ga halen danquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:30 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb zin in italiaans ijs nu
Combinatie pistache en banaan
Bastogne ijsquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:30 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb zin in italiaans ijs nu
Combinatie pistache en banaan
Peer is niet zo lekkerquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik wou nog iets van appel, peer en nog een fruitsoort doen als milkshake. Nu niet meer echt het weer voor en ze gaan dicht volgens mij tot het weer lente is. Komend voorjaar maar even gekke combinaties proberen bij de Toscana
Dit jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hmm banaan wou ik sowieso doen. Misschien ook een keer alleen banaan want een teringdure milkshake van de Toscana smaakt sowieso beter dan een milkshake van de snackbar. Probleem is alleen als ik een combinatie doe van 3 smaken en het is niet lekker dan heb ik gewoon 2,50 (voor een kleintje) of 4 euro (voor een grote) verpestquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Peer is niet zo lekker. Probeer pistache, banaan en nog iets.. Gewoon vanille ofzo. Beste combo evaaaaahh
beter doe je burgersquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:24 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Nee, dat is een combi die ik niet snel zal nemenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:34 schreef Viro het volgende:
Mango, citroen en framboos/aarbei is een goddelijke combo
bestaat die nog?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:31 schreef Viro het volgende:
Oh nooit B&J schepijs halen op scheveningen!!!! Er zit een winkel daar die het verkoopt. Je wordt zwaar opgelicht, ben er op de harde manier achter gekomenPer bolletje 5 euro. Liep samen met date weg nadat we ijsje hadden gehaald en riep naar de eigenaar van de zaak: fucking duur ijsje, had bij de super een bakje B&J kunnen halen zonder opgelicht te worden.
Mango is echt lekkerquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:34 schreef Viro het volgende:
Mango, citroen en framboos/aarbei is een goddelijke combo
andersom ja, mangos zijn vlezigquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mango is echt lekker
Framboos qua smaak ook wel maar de structuur van zo'n framboos zo om te eten is echt raar
Ja maar ik wil van mijn bierbuikje af. Heb sinds april na mijn blessure, niet meer echt gesport. Wel geprobeerd though maar andere dingen waren leukerquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
beter doe je burgers
want meer vet
thc slaat op je in je vet
als je gaat sporten verbrand die je opslag weer
gratis thc
???
PROFIT
schop onder je kont manquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja maar ik wil van mijn bierbuikje af. Heb sinds april na mijn blessure, niet meer echt gesport. Wel geprobeerd though maar andere dingen waren leuker![]()
Gewoon touren tog in je waggiequote:Op vrijdag 1 november 2013 23:36 schreef FL_Freak het volgende:
rip snow en ik die niet zomaar even iets kunnen halen omdat boerendorp dit dat.
dan stop je met bier drinken en drink je vodkaquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja maar ik wil van mijn bierbuikje af. Heb sinds april na mijn blessure, niet meer echt gesport. Wel geprobeerd though maar andere dingen waren leuker![]()
Patat met/pikantoquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:37 schreef Amarantha het volgende:
Mensen nu we het toch over eten hebben. Als jullie naar een snackbar gaan.. Wat bestellen jullie dan meestal?
twee gehaktballen met mayonaise, een bamiblok, en een grote friet curry/mayonaisequote:Op vrijdag 1 november 2013 23:37 schreef Amarantha het volgende:
Mensen nu we het toch over eten hebben. Als jullie naar een snackbar gaan.. Wat bestellen jullie dan meestal?
'quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:37 schreef Amarantha het volgende:
Mango en citroen kan ook, is ook heel lekkerquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, dat is een combi die ik niet snel zal nemenMaar ik heb het over milkshake he, dus dat gemixt met elkaar lijkt me niet zo
Ja die bestaat nogquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
bestaat die nog?
maar je hebt wel betaald dus?
structuur valt wel mee imo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mango is echt lekker
Framboos qua smaak ook wel maar de structuur van zo'n framboos zo om te eten is echt raar
ik ga echt nooit naar de snackbarquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:37 schreef Amarantha het volgende:
Tartaar van gerookte zalm, bavarois bloemkool, Tom-Yum, sesamyoghurt en wat zwarte rijstquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:37 schreef Amarantha het volgende:
iets dat vers is, ipv al 3 dagen achter glas ligtquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:37 schreef Amarantha het volgende:
Mwah valt mee. Als ik bij mijn moeder eet gaan we vaak naar de snackbar en ik haal soms wat uit de muur bij de snackbar hiernaast als ik naar de Jumbo loopquote:
Ik had een lente en zomer met allemaal leuke activiteitenquote:
Laatste keer dat ik vodka dronk ging het helemaal mis. Kan alleen klein gedeelte van de avond herinnerenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:38 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan stop je met bier drinken en drink je vodka
kun je ook weer vadsige hamburgers eten
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:42 schreef AldoTheApache het volgende:
bij de snackbar bestel je toch gewoon altijd een bamischijf?
nog nooit gehadquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:42 schreef AldoTheApache het volgende:
bij de snackbar bestel je toch gewoon altijd een bamischijf?
smoesjesquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik had een lente en zomer met allemaal leuke activiteitenEn buikje zie je niet echt
[..]
Laatste keer dat ik vodka dronk ging het helemaal mis. Kan alleen klein gedeelte van de avond herinnerenIk ben niet zo van de hamburgers, subway broodjes daarintegen
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah valt mee. Als ik bij mijn moeder eet gaan we vaak naar de snackbar en ik haal soms wat uit de muur bij de snackbar hiernaast als ik naar de Jumbo loop
quote:
ik eet liever madenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bamischijven zijn echt te lekker
Kapsalon, maar laatste keer dat ik naar een snackbar ging was met Aldo op mijn verjaardagquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:37 schreef Amarantha het volgende:
Dat was geen snackbar, dat was een dönertentquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Kapsalon, maar laatste keer dat ik naar een snackbar ging was met Aldo op mijn verjaardag
Je wilt gewoon pics hosselen van mijn buikjequote:Op vrijdag 1 november 2013 23:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nog nooit gehad
[..]
smoesjes
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat was geen snackbar, dat was een dönertent
een wat?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:46 schreef Amarantha het volgende:
1 van de weinige dingen die ik nog nooit heb gehad bij een snackbar is een smulrol en/of shoarmarol (geen idee of dat het zelfde is)
Oh als je half dronken bent is het allemaal hetzelfdequote:Op vrijdag 1 november 2013 23:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat was geen snackbar, dat was een dönertent
Was je half dronken?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh als je half dronken bent is het allemaal hetzelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Moira op 02-11-2013 00:04:14 ]Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:47 schreef Moira. het volgende:
Hé!
Dikke lul, dikke lul, dikke lul, lul, lul
Dikke lul, lul, lul
Lul, lul, lul
Dikke, dikke lul
Dikke, dikke, dikke lul, dikke lul, dikke lul, lul, lul
Lul, lul, lul
Lul, lul, lul
Dikke, dikke, dikke lul, lul, lul
Lalala, lalala
Lalalalala, lalalalala
Lalala, lalala
Lalalalala, lalalalala
Lalalalala, lalalala, lalalala, lalalala
Dikke lul, lul, lul
Lul, lul, lul
Dikke, dikke lul
Lul, lul, lul
Lul, lul, lul
Lalala, lalala
Lalalalala, lalalalala
Lalala, lalala
Lalalalala, lalalalala
Travestiet, travestiet, travestiet, tiet, tiet
Travestiet, tiet, tiet
Tiet, tiet, tiet
Trave, travestiet
Trave, trave, travestiet, travestiet, travestiet, tiet, tiet
Tiet, tiet, tiet
Tiet, tiet, tiet
Trave, trave, travestiet, tiet, tiet
Lalala, lalala
Lalalalala, lalalalala
Lalala, lalala
Lalalalala, lalalalala
Dikke lul, lul, lul
Lul, lul, lul
Dikke, dikke lul
Lul, lul, lul
Lul, lul, lul
Lalala, lalala
Lalalalala, lalalalala
Lalala, lalala
Lalalalala, lalalalala
Dikke lul, lul, lul
Lul, lul, lul
Dikke, dikke lul
Lul, lul, lul
Lul, lul, lul
Stelletje vrouwonvriendelijke viezeriken
Bah!GEGROET!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vergeet de shots goldstrike die ik naar achterover had getikt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Was je half dronken?We hadden maar 5 bier op ofzo
Het lijkt in ieder geval op een loempia maar dan met shoarma (enz?) erinquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een wat?![]()
![]()
Hebben jullie wel eens zo'n Frikandel XXL genomen?Die dingen
ow jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Je vergeet de shots goldstrike die ik naar achterover had getikt.
Hé!
Dikke lul, lul, lul
Lul, lul, lul
Dikke, dikke lul
Lul, lul, lul
Lul, lul, lul
Lalala, lalala
Lalalalala, lalalalala
Lalala, lalala
Lalalalala, lalalalala
Dikke lul, lul, lul
Lul, lul, lul
Dikke, dikke lul
Lul, lul, lul
Lul, lul, lul
Lalala, lalala
Lalalalala, lalalalala
Lalala, lalala
Lalalalala, lalalalala
Travestiet, tiet, tiet
Tiet, tiet, tiet
Trave, travestiet
Tiet, tiet, tiet
Tiet, tiet, tiet
Lalala, lalala
Lalalalala, lalalalala
Lalala, lalala
Lalalalala, lalalalala
Dikke lul, lul, lul
Lul, lul, lul
Dikke, dikke lul
Lul, lul, lul
Lul, lul, lul
Lalala, lalala
Lalalalala, lalalalala
Lalala, lalala
Lalalalala, lalalalala
Dikke lul, lul, lul
Lul, lul, lul
Dikke, dikke lul
Lul, lul, lul
Lul, lul, lul
Bah!MoiraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nee dankjequote:Op vrijdag 1 november 2013 23:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Je wilt gewoon pics hosselen van mijn buikje
Hé!
Dikke lul, lul, lul
Lul, lul, lul
Dikke, dikke lul
Lul, lul, lul
Lul, lul, lul
Lalala, lalala
Lalalalala, lalalalala
Lalala, lalala
Lalalalala, lalalalala
Travestiet, tiet, tiet
Tiet, tiet, tiet
Trave, travestiet
Tiet, tiet, tiet
Tiet, tiet, tiet
Lalala, lalala
Lalalalala, lalalalala
Lalala, lalala
Lalalalala, lalalalala
Dikke lul, lul, lul
Lul, lul, lul
Dikke, dikke lul
Lul, lul, lul
Lul, lul, lul
Lalala, lalala
Lalalalala, lalalalala
Lalala, lalala
Lalalalala, lalalalala
Dikke lul, lul, lul
Lul, lul, lul
Dikke, dikke lul
Lul, lul, lul
Lul, lul, lul
Bah!En dit wilt dat er alleen serieuze wietposts zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:49 schreef krullenbolletje het volgende:
the vampire diaries kijken tot zo
dikke assie jeweetz stoned allezquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En dit wilt dat er alleen serieuze wietposts zijn
M.a.w. je gaat soppenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:49 schreef krullenbolletje het volgende:
the vampire diaries kijken tot zo
Ik zou geen 16 meer willen zijn nu hoorquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben gewoon 8 jaar ouder dan Krul, teringIk voel me oud.
Ik wist dat je ongeveer zoiets zou postenquote:
Dan voel ik mij bejaardquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik wel, dan had ik heel veel dingen anders gedaan maar jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zou geen 16 meer willen zijn nu hoor
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:52 schreef Viro het volgende:
Ik wist dat je ongeveer zoiets zou posten![]()
24quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:52 schreef Viro het volgende:
Oh wacht, ik weet niet eens hoe oud julie zijn
ik ben 35quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:52 schreef Viro het volgende:
Oh wacht, ik weet niet eens hoe oud julie zijn
Mur, Mono, Sardu enz zijn allemaal ook midden/eind twintig. En wel meer maar hun namen kwamen zo snel in me opquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh gelukkig ben ik niet de enige die midden 20 is
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Ouwe ziel in een jong lichaam, dat weet ik nog wel
Yeey, nu voel ik mij niet meer bejaardquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mur, Mono, Sardu enz zijn allemaal ook midden/eind twintig.
Hoe oud schat je mij?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Yeey, nu voel ik mij niet meer bejaard![]()
Ja haha, ik nog 6. 30 is echt een rot leeftijd, zo'n leeftijd dat je inmiddels alles wel een beetje voor elkaar moet hebbenquote:
ik hoopte eigenlijk nu zo'n beetje een aardige vordering daarin te hebben gemaakt maar helaas.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja haha, ik nog 6. 30 is echt een rot leeftijd, zo'n leeftijd dat je inmiddels alles wel een beetje voor elkaar moet hebben
Van jou weet ik het want dat werd uitbundig besproken in skyrim topicquote:
Snow in het Skyrim topic? Damnquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Van jou weet ik het want dat werd uitbundig besproken in skyrim topicToen was je zestien, dus denk dat je nu 17 bent. Of bijna 17.
Ja, ik vond het grappigquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Snow in het Skyrim topic? Damn
Dat was 1 van de redenen om een account aan te makenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Snow in het Skyrim topic? Damn
wat ben jij toch een bazinquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat was 1 van de redenen om een account aan te makenduh
Ben nog steeds 16quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Van jou weet ik het want dat werd uitbundig besproken in skyrim topicToen was je zestien, dus denk dat je nu 17 bent. Of bijna 17.
alsof dat goed zou gaanquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:59 schreef Viro het volgende:
Zou leuk zijn als ik Aldo op volgende stonersmeet zou meenemen
Zou leuk zijn als er nog een volgende stonersmeet komtquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:59 schreef Viro het volgende:
Zou leuk zijn als ik Aldo op volgende stonersmeet zou meenemen
Inderdaad, ik zou dubbel liggen van het lachen alleen al als jij aanwezig zou zijnquote:
Ik hoop het, baal dat ik vorige meet heb gemistquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als er nog een volgende stonersmeet komt
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:01 schreef Amarantha het volgende:
Zo weinig verplichtingen als je 16 bent
Dit dus.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:01 schreef Amarantha het volgende:
Zo veel verplichtingen als je ouder bent
Hoezo, what did I do?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou dubbel liggen van het lachen alleen al als jij aanwezig zou zijn![]()
[..]
Ik hoop het, baal dat ik vorige meet heb gemist
Was echt een bazenmeetingquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:01 schreef Viro het volgende:
Ik hoop het, baal dat ik vorige meet heb gemist
Jij hebt verteld hoe jij denkt over softdrugs en als jij dan aanwezig bent op een stonersmeet zou dat hilarisch zijn in mijn ogenquote:
*nieuwsgierig*quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij hebt verteld hoe jij denkt over softdrugs en als jij dan aanwezig bent op een stonersmeet zou dat hilarisch zijn in mijn ogen
Dan ga ik gewoon hard op de alcoholquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij hebt verteld hoe jij denkt over softdrugs en als jij dan aanwezig bent op een stonersmeet zou dat hilarisch zijn in mijn ogen
Bejaardequote:Op vrijdag 1 november 2013 23:51 schreef Amarantha het volgende:
Het is waarquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En dit wilt dat er alleen serieuze wietposts zijn
Heb ik ook altijd last vanquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Heb alleen een schurftdroge bek
Dat is minder en BBQquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was echt een bazenmeetingZo blij dat ik heen ben gegaan ondanks dat ik een week lang had gekotst daarvoor, net weer beetje beter op de dag van de meeting haha. Die dag ging verder ook prima hoor, voelde me weer helemaal de oude. Kon alleen weinig eten bij het BBQ-n
Je had er echt bij moeten zijnquote:
Uhuh, wij weten allemaal wel beterquote:
Heb Aldo al een keer gemeet en van alles en nog wat werd besproken, zelfs WK over 1 of ander drankspelletjequote:
Broekiequote:
NK stef stuntpilootquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Uhuh, wij weten allemaal wel beter
[..]
Heb Aldo al een keer gemeet en van alles en nog wat werd besproken, zelfs WK over 1 of ander drankspelletje![]()
Ik vond het leuk om te spelen
[..]
BroekieRespect voor ouderen ja
kloon jezelfquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:07 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil echt iemand die hele dag op m'n rug kan kriebelen en masseren
Als die hele 45 minuten nou naakte Damon warenquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Uhuh, wij weten allemaal wel beter
[..]
Heb Aldo al een keer gemeet en van alles en nog wat werd besproken, zelfs WK over 1 of ander drankspelletje![]()
Ik vond het leuk om te spelen
[..]
BroekieRespect voor ouderen ja
Trauma's jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:09 schreef Snowbells het volgende:
Met krul in utrecht naar zo'n vieze wc gaan
Kampvuur?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je had er echt bij moeten zijnAllemaal mensen die aan het blowen zijn, dikke wietlucht in het park, kampvuurtje maken en iedereen die ging pissen moest stokjes zoeken in de bosjes voor het vuur haha. Oh mooi was dat
Zoveel lieve mensen ook
Ja dat was hetquote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als die hele 45 minuten nou naakte Damon warenMaar helaas
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nog nooit gehad
[..]
smoesjes
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:09 schreef Snowbells het volgende:
Met krul in utrecht naar zo'n vieze wc gaan
Haha. Ik ging (net als Moira volgens mij) elke keer naar het café iets verder opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |