quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Oke oke, ik loop nu stage op een woongroep met een licht verstandelijke beperking. 6 clienten over 2 huizen verspreid.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat voor stage? Je hebt verschillende branches in de zorg. Ik zelf heb een half jaar verzorgende IG gedaan.
Nicequote:Op vrijdag 1 november 2013 23:01 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Oke oke, ik loop nu stage op een woongroep met een licht verstandelijke beperking. 6 clienten over 2 huizen verspreid.
Nicequote:Op vrijdag 1 november 2013 22:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja en als ik centrum in ga dan ben ik bij Cremers te vinden
Subway of Burgerz?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
1x gegeten, vet enthousiast besteld, kreeg ik hem niet op![]()
Ja wtf is dat met de McDonalds? BK ligt in het dorp en McDonalds ver buiten het dorpquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben deze zomer 3x bij de McDonalds geweest ofzo, verder kom ik daar nooit. Geen zin om er heen te fietsen enz. Het is niet ver weg maar Burger King zit dichterbij en ik heb ook geen licht op de fietsVerder zitten er altijd mensen hier bij de McDonalds die ik liever niet zie, allemaal stumpertjes enz
KFC in Emmen, die gaat verlies draaien. Ik heb gezien wat voor volk er rond looptquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:02 schreef Amarantha het volgende:
Beter komt de KFC snel in Emmen, die zou er komen dus ik als kip fan ben extreem blij. Bestel bij de McDonalds en Burger King ook alleen maar kipburgers enz. Kip![]()
![]()
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:06 schreef OllieWilliams het volgende:
Kfcwat een ranzige zooi is dat zeg
Iedere haagse stoner kent Cremersquote:
Ik ben ook bang dat ik teleurgesteld word als ik daar een keer geweest benquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:06 schreef OllieWilliams het volgende:
Kfcwat een ranzige kankertroep is dat zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |