quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Oke oke, ik loop nu stage op een woongroep met een licht verstandelijke beperking. 6 clienten over 2 huizen verspreid.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat voor stage? Je hebt verschillende branches in de zorg. Ik zelf heb een half jaar verzorgende IG gedaan.
Nicequote:Op vrijdag 1 november 2013 23:01 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Oke oke, ik loop nu stage op een woongroep met een licht verstandelijke beperking. 6 clienten over 2 huizen verspreid.
Nicequote:Op vrijdag 1 november 2013 22:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja en als ik centrum in ga dan ben ik bij Cremers te vinden
Subway of Burgerz?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
1x gegeten, vet enthousiast besteld, kreeg ik hem niet op![]()
Ja wtf is dat met de McDonalds? BK ligt in het dorp en McDonalds ver buiten het dorpquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben deze zomer 3x bij de McDonalds geweest ofzo, verder kom ik daar nooit. Geen zin om er heen te fietsen enz. Het is niet ver weg maar Burger King zit dichterbij en ik heb ook geen licht op de fietsVerder zitten er altijd mensen hier bij de McDonalds die ik liever niet zie, allemaal stumpertjes enz
KFC in Emmen, die gaat verlies draaien. Ik heb gezien wat voor volk er rond looptquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:02 schreef Amarantha het volgende:
Beter komt de KFC snel in Emmen, die zou er komen dus ik als kip fan ben extreem blij. Bestel bij de McDonalds en Burger King ook alleen maar kipburgers enz. Kip![]()
![]()
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:06 schreef OllieWilliams het volgende:
Kfcwat een ranzige zooi is dat zeg
Iedere haagse stoner kent Cremersquote:
Ik ben ook bang dat ik teleurgesteld word als ik daar een keer geweest benquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:06 schreef OllieWilliams het volgende:
Kfcwat een ranzige kankertroep is dat zeg
shoarma ook trouwensquote:
Het is vieze vettige troep die nog chemisch smaakt ookquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat ik teleurgesteld word als ik daar een keer geweest benMaar kip.. dat moet haast wel lekker zijn. Als ik kip van de McDonalds, Burger King en snackbar lekker vind dan moet dat van de KFC ook wel lekker zijn toch?
Als je het vastpakt komt er nog minstens een liter olie/vet uit het vleesquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat ik teleurgesteld word als ik daar een keer geweest benMaar kip.. dat moet haast wel lekker zijn. Als ik kip van de McDonalds, Burger King en snackbar lekker vind dan moet dat van de KFC ook wel lekker zijn toch?
Ja geen idee.. het stomme is ook dat we hier wel 2 Subways hebben (vraag me niet waarom, nergens voor nodig hier in Emmen) maar dat een McDonalds in het centrum zelf niet kan. Wel buiten het centrum maar goed daarom kom ik er nooit omdat ik in het centrum zelf genoeg andere fastfood zooi kan halen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:06 schreef Viro het volgende:
Ja wtf is dat met de McDonalds? BK ligt in het dorp en McDonalds ver buiten het dorp
[..]
KFC in Emmen, die gaat verlies draaien. Ik heb gezien wat voor volk er rond looptWerd samen met broertje en neefje nagekeken door iedereen, behalve mensen uit het asielcentrum
Ben zelf sowieso geen fan van kip, maar zo nu en dan een pootje is toch wel lekkerquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Subwayquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Subway of Burgerz?
[..]
Ja wtf is dat met de McDonalds? BK ligt in het dorp en McDonalds ver buiten het dorp
[..]
KFC in Emmen, die gaat verlies draaien. Ik heb gezien wat voor volk er rond looptWerd samen met broertje en neefje nagekeken door iedereen, behalve mensen uit het asielcentrum
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het is vieze vettige troep die nog chemisch smaakt ook
Erger dan bij de voorbeelden die ik noemde (waar ik kip ook lekker vind)?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Als je het vastpakt komt er nog minstens een letter olie/vet uit het vlees
er komt toch ook geen hond in emmen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja geen idee.. het stomme is ook dat we hier wel 2 Subways hebben (vraag me niet waarom, nergens voor nodig hier in Emmen) maar dat een McDonalds in het centrum zelf niet kan. Wel buiten het centrum maar goed daarom kom ik er nooit omdat ik in het centrum zelf genoeg andere fastfood zooi kan halen.
Gewoon sushi jij weetquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:07 schreef Snowbells het volgende:
KFCburgerking
mcdonalds is ook ranzig laatste tijd
ja ook hihi lekker aan het bier jatog hihi plopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou een keertje kwaliteit, gewoon voor de grap, zou ook wel leuk zijnquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:10 schreef FL_Freak het volgende:
Laten we realistisch blijven. Het is ook onmogelijk om voor een groot food keten echt altijd goede kwaliteit te leveren. Het is gewoon een massa productie van voedsel.
Jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Erger dan bij de voorbeelden die ik noemde (waar ik kip ook lekker vind)?
Is typisch Amerikaans :pquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:10 schreef FL_Freak het volgende:
De hygiene bij de subway. Mederwerkers die plastic handschoenen dragen
All you can eat?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zie foto op instagram, is lekkuhr
Alleen is 2 euro duurder geworden
die dragen ze alleen maar omdat ze geen ziektes van het werk naar huis mee willen nemenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:10 schreef FL_Freak het volgende:
De hygiene bij de subway. Mederwerkers die plastic handschoenen dragen
Nee maar we hebben vanaf Donderdag een Media Markt en ik denk dat het hier dan wel beter gaat. Er komen sowieso nieuwe dingen bij op de plek waar de Media Markt gebouwd is.. zoals de KFC enz. Verder wel heel veel Duitser die hier winkelen. Ik roep ook wel hard nee maar het is ook niet dood hier ofzo, met nieuwe winkels erbij van grote namen komt het wel weer goed. Dan is het achterste deel van het centrum ook weer interessantquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
er komt toch ook geen hond in emmen?
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja. Het is echt ranzig. Alsof ik in een homp rattengif bijt. Zó goor.
Chill toch? Volgens mij een van de weinige food chains die het wel doenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:12 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
die dragen ze alleen maar omdat ze geen ziektes van het werk naar huis mee willen nemen
Nooit bij Loetje in Amsterdam geweest?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:12 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nou een keertje kwaliteit, gewoon voor de grap, zou ook wel leuk zijn
het is gewoon een feit dat elke etensgelegenheid in nederland pure aids en kanker is, ik ga hier echt gewoon nooit meer uit eten, terwijl ik in het buitenland letterlijk de eerste tent instap en ALTIJD beter heb gegeten dan hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |