wat is dezen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een leven hebben deze avond gok ik
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]kk ewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ziet er wel goor uit ja, maar ik denk dat het allemaal wel meevalt. Als ik de reactie's hier zo lees zal ik er na 1x toch niet weer komen haha. Ik ga het sowieso wel proberen als ze net open zijn maar daar blijft het vast bij
Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik dacht eens moh ik wil een milkshake, dus ik loop een kfc binnen, hadden ze niet, mac ook niet, uiteindelijk ergens een febo in oost gevonden die wel milkshakes had
Milkshakes van de Mac is geen milkshake, eerder een mix van een klomp ijs met een smaakje en melkquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wtf geen milkshakes bij de mac
Als die fout niet mijn kop gaat kosten dan ja :pquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Goed beziglaatste jaar studie toch?
Ja wordt heel nice allemaal
You turn my cheeks the color of my hairquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
how about two [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
komt wel goedquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als die fout niet mijn kop gaat kosten dan ja :p
Nog nooit meegemaakt dat ze die niet haddenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:21 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja precies, dacht ik dus ook, die moet je toch gwoon het hele jaar verkopen
Start zelf een franchise in her centrumquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We hebben dus wel een McDonalds maar net buiten het centrum. Snap wel dat ze die laten staan i.v.m de McDrive maar plaats dan gewoon een kleinere restaurant in het centrum. Ik weet zeker dat dat 10x beter loopt dan 2 Subways
Henryhardtits 1 year agoquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:20 schreef Trollscience het volgende:
fuck them 2dopeboyz nigga odd future wolf gang kill em all dont give a fuck nigga
In that case:quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
You turn my cheeks the color of my hair
Nee dankje, begin ik liever een Subway restaurantquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Start zelf een franchise in her centrum
Vind ze wel lekker maar ik ben geen kenner verderquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:22 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Milkshakes van de Mac is geen milkshake, eerder een mix van een klomp ijs met een smaakje en melk![]()
ja en ik weigerde naar huis te gaan zonder bananashake jwtzquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt dat ze die niet hadden
Ik vind de meeste milkshakes wel lekkerquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Vind ze wel lekker maar ik ben geen kenner verder
Mi gadoquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:24 schreef Onorgineel het volgende:
godverdomme man wat gaan jullie snel
quote:
quote:
met Kalkoen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:24 schreef Amarantha het volgende:
Of een soort KFC beginnen maar dan één met lekkere kip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |