Jep, dat was de lekkerste milkshake ooitquote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Henryhardtits 1 year ago
Yo chillin track man, dis help a nigga get stone cold in a heartbeat, rippin them 420 nugg jointz!! smokweeb4lyfe
Dan na een week weer dumpen omdat ze niet op zijn level zit/een kutwijf is/niet goed genoeg voor hem/een hoer/gebruiksvoorwerp/vul zelf inquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja echt
Nouja dat 10/10 zal wel weer niet
dit jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan na een week weer dumpen omdat ze niet op zijn level zit/een kutwijf is/niet goed genoeg voor hem/een hoer/gebruiksvoorwerp/vul zelf in
Ik geef hem 2 wekenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan na een week weer dumpen omdat ze niet op zijn level zit/een kutwijf is/niet goed genoeg voor hem/een hoer/gebruiksvoorwerp/vul zelf in
ga halen danquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:30 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb zin in italiaans ijs nu
Combinatie pistache en banaan
Bastogne ijsquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:30 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb zin in italiaans ijs nu
Combinatie pistache en banaan
Peer is niet zo lekkerquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik wou nog iets van appel, peer en nog een fruitsoort doen als milkshake. Nu niet meer echt het weer voor en ze gaan dicht volgens mij tot het weer lente is. Komend voorjaar maar even gekke combinaties proberen bij de Toscana
Dit jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hmm banaan wou ik sowieso doen. Misschien ook een keer alleen banaan want een teringdure milkshake van de Toscana smaakt sowieso beter dan een milkshake van de snackbar. Probleem is alleen als ik een combinatie doe van 3 smaken en het is niet lekker dan heb ik gewoon 2,50 (voor een kleintje) of 4 euro (voor een grote) verpestquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Peer is niet zo lekker. Probeer pistache, banaan en nog iets.. Gewoon vanille ofzo. Beste combo evaaaaahh
beter doe je burgersquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:24 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]![]()
Fuck waarom liggen Sumo (sushi restaurant) en Burgerz naast elkaar en tegenover Cremers?Ik weet nu al dat ik morgen lang ga twijfelen wat ik ga eten als ik een vreetkick krijg
![]()
Nee, dat is een combi die ik niet snel zal nemenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:34 schreef Viro het volgende:
Mango, citroen en framboos/aarbei is een goddelijke combo
bestaat die nog?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:31 schreef Viro het volgende:
Oh nooit B&J schepijs halen op scheveningen!!!! Er zit een winkel daar die het verkoopt. Je wordt zwaar opgelicht, ben er op de harde manier achter gekomenPer bolletje 5 euro. Liep samen met date weg nadat we ijsje hadden gehaald en riep naar de eigenaar van de zaak: fucking duur ijsje, had bij de super een bakje B&J kunnen halen zonder opgelicht te worden.
Mango is echt lekkerquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:34 schreef Viro het volgende:
Mango, citroen en framboos/aarbei is een goddelijke combo
andersom ja, mangos zijn vlezigquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mango is echt lekker
Framboos qua smaak ook wel maar de structuur van zo'n framboos zo om te eten is echt raar
Ja maar ik wil van mijn bierbuikje af. Heb sinds april na mijn blessure, niet meer echt gesport. Wel geprobeerd though maar andere dingen waren leukerquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
beter doe je burgers
want meer vet
thc slaat op je in je vet
als je gaat sporten verbrand die je opslag weer
gratis thc
???
PROFIT
schop onder je kont manquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja maar ik wil van mijn bierbuikje af. Heb sinds april na mijn blessure, niet meer echt gesport. Wel geprobeerd though maar andere dingen waren leuker![]()
Gewoon touren tog in je waggiequote:Op vrijdag 1 november 2013 23:36 schreef FL_Freak het volgende:
rip snow en ik die niet zomaar even iets kunnen halen omdat boerendorp dit dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |