Ik neem altijd aardbei of banaanquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind de meeste milkshakes wel lekkerMilkshake
Dit jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind de meeste milkshakes wel lekkerMilkshake
Ik hou het ook allemaal niet bij, ben stoned en zit mobielquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:24 schreef Onorgineel het volgende:
godverdomme man wat gaan jullie snel
SUMOOOquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:24 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]![]()
Fuck waarom liggen Sumo (sushi restaurant) en Burgerz naast elkaar en tegenover Cremers?Ik weet nu al dat ik morgen lang ga twijfelen wat ik ga eten als ik een vreetkick krijg
![]()
Sushi sowiesoquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:24 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]![]()
Fuck waarom liggen Sumo (sushi restaurant) en Burgerz naast elkaar en tegenover Cremers?Ik weet nu al dat ik morgen lang ga twijfelen wat ik ga eten als ik een vreetkick krijg
![]()
Ik zit ook mobielquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:25 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik hou het ook allemaal niet bij, ben stoned en zit mobiel
Uns met een 10/10 weerquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:26 schreef Onorgineel het volgende:
word er hier nog een beetje geneukt of niet
Altijd banaanquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik neem altijd aardbei of banaan
Nee gaat te snelquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]ik ook!
Mobiel fokken is best chill
Watermeloenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Altijd banaanOf zoals deze zomer, heb ik bij de Toscana (verkoopt zelfgemaakte schepijs) een milkshake gekocht in de smaak watermeloen. Je kon met elke smaak ijs die ze hebben wel een milkshake maken, je mocht 3 smaken uitkiezen of 3 de zelfde. En ze hebben iets van 52 smaken dus keus genoeg haha. Wel duur maar heb je ook wat
Ja echtquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Whahahahahajahahahahahhahahahahahahagsjsgajsgajsgjagsksisnshziakwqohaka
Nee echt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |