Hoezo, what did I do?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou dubbel liggen van het lachen alleen al als jij aanwezig zou zijn![]()
[..]
Ik hoop het, baal dat ik vorige meet heb gemist
Was echt een bazenmeetingquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:01 schreef Viro het volgende:
Ik hoop het, baal dat ik vorige meet heb gemist
Jij hebt verteld hoe jij denkt over softdrugs en als jij dan aanwezig bent op een stonersmeet zou dat hilarisch zijn in mijn ogenquote:
*nieuwsgierig*quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij hebt verteld hoe jij denkt over softdrugs en als jij dan aanwezig bent op een stonersmeet zou dat hilarisch zijn in mijn ogen
Dan ga ik gewoon hard op de alcoholquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij hebt verteld hoe jij denkt over softdrugs en als jij dan aanwezig bent op een stonersmeet zou dat hilarisch zijn in mijn ogen
Bejaardequote:Op vrijdag 1 november 2013 23:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben gewoon 8 jaar ouder dan Krul, teringIk voel me oud.
Het is waarquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En dit wilt dat er alleen serieuze wietposts zijn
Heb ik ook altijd last vanquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Heb alleen een schurftdroge bek
Dat is minder en BBQquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was echt een bazenmeetingZo blij dat ik heen ben gegaan ondanks dat ik een week lang had gekotst daarvoor, net weer beetje beter op de dag van de meeting haha. Die dag ging verder ook prima hoor, voelde me weer helemaal de oude. Kon alleen weinig eten bij het BBQ-n
Je had er echt bij moeten zijnquote:
Uhuh, wij weten allemaal wel beterquote:
Heb Aldo al een keer gemeet en van alles en nog wat werd besproken, zelfs WK over 1 of ander drankspelletjequote:
Broekiequote:
NK stef stuntpilootquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Uhuh, wij weten allemaal wel beter
[..]
Heb Aldo al een keer gemeet en van alles en nog wat werd besproken, zelfs WK over 1 of ander drankspelletje![]()
Ik vond het leuk om te spelen
[..]
BroekieRespect voor ouderen ja
kloon jezelfquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:07 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil echt iemand die hele dag op m'n rug kan kriebelen en masseren
Als die hele 45 minuten nou naakte Damon warenquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Uhuh, wij weten allemaal wel beter
[..]
Heb Aldo al een keer gemeet en van alles en nog wat werd besproken, zelfs WK over 1 of ander drankspelletje![]()
Ik vond het leuk om te spelen
[..]
BroekieRespect voor ouderen ja
Trauma's jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:09 schreef Snowbells het volgende:
Met krul in utrecht naar zo'n vieze wc gaan
Kampvuur?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je had er echt bij moeten zijnAllemaal mensen die aan het blowen zijn, dikke wietlucht in het park, kampvuurtje maken en iedereen die ging pissen moest stokjes zoeken in de bosjes voor het vuur haha. Oh mooi was dat
Zoveel lieve mensen ook
Ja dat was hetquote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als die hele 45 minuten nou naakte Damon warenMaar helaas
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nog nooit gehad
[..]
smoesjes
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:09 schreef Snowbells het volgende:
Met krul in utrecht naar zo'n vieze wc gaan
Haha. Ik ging (net als Moira volgens mij) elke keer naar het café iets verder opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |