ik hoopte eigenlijk nu zo'n beetje een aardige vordering daarin te hebben gemaakt maar helaas.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja haha, ik nog 6. 30 is echt een rot leeftijd, zo'n leeftijd dat je inmiddels alles wel een beetje voor elkaar moet hebben
Van jou weet ik het want dat werd uitbundig besproken in skyrim topicquote:
Snow in het Skyrim topic? Damnquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Van jou weet ik het want dat werd uitbundig besproken in skyrim topicToen was je zestien, dus denk dat je nu 17 bent. Of bijna 17.
Ja, ik vond het grappigquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Snow in het Skyrim topic? Damn
Dat was 1 van de redenen om een account aan te makenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Snow in het Skyrim topic? Damn
wat ben jij toch een bazinquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat was 1 van de redenen om een account aan te makenduh
Ben nog steeds 16quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Van jou weet ik het want dat werd uitbundig besproken in skyrim topicToen was je zestien, dus denk dat je nu 17 bent. Of bijna 17.
alsof dat goed zou gaanquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:59 schreef Viro het volgende:
Zou leuk zijn als ik Aldo op volgende stonersmeet zou meenemen
Zou leuk zijn als er nog een volgende stonersmeet komtquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:59 schreef Viro het volgende:
Zou leuk zijn als ik Aldo op volgende stonersmeet zou meenemen
Inderdaad, ik zou dubbel liggen van het lachen alleen al als jij aanwezig zou zijnquote:
Ik hoop het, baal dat ik vorige meet heb gemistquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als er nog een volgende stonersmeet komt
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:01 schreef Amarantha het volgende:
Zo weinig verplichtingen als je 16 bent
Dit dus.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:01 schreef Amarantha het volgende:
Zo veel verplichtingen als je ouder bent
Hoezo, what did I do?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou dubbel liggen van het lachen alleen al als jij aanwezig zou zijn![]()
[..]
Ik hoop het, baal dat ik vorige meet heb gemist
Was echt een bazenmeetingquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:01 schreef Viro het volgende:
Ik hoop het, baal dat ik vorige meet heb gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |