Idd, wat een bloedhond.quote:
twitter:EschaTanihatu twitterde op vrijdag 01-11-2013 om 21:25:43Heb maandag een #vitv overgeslagen ik ben namelijk tante geworden van een prachtig neefje!! Maar t is weer een top uitzending vandaag! reageer retweet
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:25 schreef GGMM het volgende:
Brands en Sanders zijn beide ontzettende minkukels.
Aan de ene kant wel; maar aan de andere kant niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:26 schreef RensAjacied het volgende:
Derksen zegt toch altijd dat je voetbalclubs niet moet leiden als een bedrijf?
Over steakholders.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog steeds geen idee waar dat rapport nou eigenlijk over gaat.
Een uitzending missen omdat er een neefje is geboren, ontslaan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:26 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:EschaTanihatu twitterde op vrijdag 01-11-2013 om 21:25:43Heb maandag een #vitv overgeslagen ik ben namelijk tante geworden van een prachtig neefje!! Maar t is weer een top uitzending vandaag! reageer retweet
Ik wilde met 'Pics van je neefje' reageren, maar ik denk niet dat Twitter dat waardeert.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:26 schreef Gramulanion het volgende:
Oh dat verduidelijkt een hoop, bedankt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Over steakholders.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Over steakholders.
[ afbeelding ]
Matig.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:27 schreef VMSDKR het volgende:
GGMM, vertel mij, even tussendoor: Wat vind jij van het nieuwe album van Eminem?
Ah oke, daar was ik even benieuwd na. Ik vind het, op een paar nummers na, ook niet veel bijzonders.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Matig.Veel mensen zijn er positief over maar ik voel hem vooralsnog niet echt.
'Bad guy' en 'Headlights' zijn beide wel fantastische nummers trouwens.
Dit niet snappen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
John Troost komt in aanraking met de Zon
Pleur op, man.quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:30 schreef Gramulanion het volgende:
Jan heeft in dit soort discussies altijd gelijk.
Geniaal.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
John Troost door de vrt uit de studio gezet![]()
Dat plaatje van jou.quote:
quote:
Het is toch godverdomme niet te geloven, ik word gek van die breedpestpokkeballen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder onbeschaafd om te vloeken.
quote:
Deze man.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:35 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
vi begint een beetje eentonig te worden
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:35 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Donderstraal op joh, eikel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:35 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Je hebt aparte humor.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:35 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Camera kaputquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:38 schreef VMSDKR het volgende:
Cameraswitchfail denk ik.
[ afbeelding ]
Rtl 7 is racisties!!quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:38 schreef VMSDKR het volgende:
Cameraswitchfail denk ik.
[ afbeelding ]
Sneller dan het licht.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Potverdomme, iedereen is sneller dan ik vandaag.
Begin gemist zekerquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:42 schreef silverhill het volgende:
Hoogtepunt van de uitzending tot nu toe is de kantineheld...
quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, nieuw knopje?
[ afbeelding ]
In plaats van hyves las ik.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, nieuw knopje?
[ afbeelding ]
Die dingen aan hebben staanquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, nieuw knopje?
[ afbeelding ]
Ik hoop dat hij nog even aan het woord komt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:42 schreef silverhill het volgende:
Hoogtepunt van de uitzending tot nu toe is de kantineheld...
Ik ook.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
Schrik me rot terwijl ik WIST dat die zou komen
pberendsquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vroeger haalde het zelfs de frontpage.
No spang hè!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:52 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
No spang hè!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:52 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
No spang hè!Ik weet zonder de spoiler te openen welke foto dat is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Ik kijk bijna elke maandag en vrijdag, maar ik post zelden iets, want ik heb weinig met voetbal.quote:
Gewoon een leuke show dus voor jouquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik kijk bijna elke maandag en vrijdag, maar ik post zelden iets, want ik heb weinig met voetbal.
Het was een grapje.quote:
S.S. Doomtroopers United.quote:
Wat is de lol van een forum? Beetje tekst en hobby's delen. Stom.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is de lol van dat pinterest? Beetje plaatjes posten en sharenStom.
Mjah ok je hebt een puntJE, maar alleen plaatjes? Zal wel aan mij liggen, maar ik vind er niks aan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is de lol van een forum? Beetje tekst en hobby's delen. Stom.
quote:
Tukkers hebben een hekel aan Feyenoord om een vage reden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
'kakkies' zeggen als niet-jood![]()
Dat is not dun Ties
überhaupt 'kakkies' zeggen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
'kakkies' zeggen als niet-jood![]()
Dat is not dun Ties
xDquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het was geen echt monster inderdaad.
En zo slaapt Ties vanavond ook weer rustig.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het was geen echt monster inderdaad.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
En zo slaapt Ties vanavond ook weer rustig.
quote:
Ik ga voor een 8.quote:
Ja, met een ouderwets cijfer.quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, met een ouderwets cijfer.Donderstraal toch op. VI is altijd 10.
Behalve als ze mensen van straat pukken zoals die Haagse pisvlek van vorige week.
Niet weten dat je hier spreekt tegen een gerespecteerde VI Hooligan met statusquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Studio Voetbal zal 'm goed doen. Cijfers beneden de 10.
Showtjes met Boskamp zijn altijd een 10 waard.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet weten dat je hier spreekt tegen een gerespecteerde VI Hooligan met status
Ik was er vanaf Sport aan Tafel al bij.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet weten dat je hier spreekt tegen een gerespecteerde VI Hooligan met status
Je hebt wel showtjes die een 10 waard zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:16 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Showtjes met Boskamp zijn altijd een 10 waard.
Ik Voetbal Insite.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik was er vanaf Sport aan Tafel al bij.
De televisieruitzending was een 11 waard.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je hebt wel showtjes die een 10 waard zijn.
VI Oranje met Kamerling, sneeuwuitzending en natuurlijk Gouden Televizier-Ring
Oh die periode heb ik mij gauw verdrongen. "Maar nu gaan we het even over Ajaxx Ajaxx hebben."quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik Voetbal Insite.
Ik heb de vervaning van Wilfred door Barbara nog meegemaakt
Deju wat zou ik die lekkah willen POMPEN. Keihard IN DER REET POMPEN!quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:26 schreef Gramulanion het volgende:
Escha is een nobody.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:26 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:33 schreef Waaghals het volgende:
Adrie Koster zal blij zijn dat Johan Cocu nog saaier vindt
Ook zo'n dorpspastootquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:33 schreef Waaghals het volgende:
Adrie Koster zal blij zijn dat Johan Cocu nog saaier vindt
Natuurlijk, ff kijken weerquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Vergeet je voorspelling niet in te sturen
VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #3
RTL Boulevard kijkt altijd met stijgende jaloezie naar dit prachtige programma.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond het wel een topshow, het kakte wel een beetje in toen het over voetbal ging, maat daar doe je niks aan.
Toine van de Pepperstreets ook.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
RTL Boulevard kijkt altijd met stijgende jaloezie naar dit prachtige programma.
Dat wel, maar de rest was niet echt geweldig imo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:31 schreef Seam het volgende:
Topshow zeg
Eindelijk weer eens een toffe kantineheld
Jawel, het begin was ook geweldig.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat wel, maar de rest was niet echt geweldig imo.
Met Ruud ter Zijde.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik was er vanaf Sport aan Tafel al bij.
Jan = Jantwitter:
last van aambeitjesquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kieft![]()
Ik zie nu pas dat Wilfred op een kussentje zit
Net gedaan. Niet heel top eigenlijk. Veel kakkerlakken in het publiekquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
tijd om het sjowtje terug te kijken
Bedankt voor dit verslag.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond het wel een topshow, het kakte wel een beetje in toen het over voetbal ging, maat daar doe je niks aan.
Echt he, het moet wel over voetbal gaan zo af en toe..niks inkakken. Het kakt in als je Cocu hoort praten dat is waar ja.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt voor dit verslag.
Het showtje staat mede hierdoor nu aan.
Cocu en De Boer zijn sobere mannen. Advocaat of Verbeek, dat zijn pursuneletiesquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Echt he, het moet wel over voetbal gaan zo af en toe..niks inkakken. Het kakt in als je Cocu hoort praten dat is waar ja.
Ditquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Net gedaan. Niet heel top eigenlijk. Veel kakkerlakken in het publiek
quote:Blatter is respectloze halve gare
Wim Kieft maakt van zijn hart geen moordkuil. In zijn exclusieve column voor De Telegraaf/Telesport geeft de voormalige spits van Oranje de preses van de FIFA, Sepp Blatter, er flink van langs.
Wat heb ik me vreselijk gestoord aan Sepp Blatter, de baas van de wereldvoetbalbond FIFA. Ik heb nooit iets met deze man gehad, maar zo respectloos en schandalig als hij zich afgelopen week gedroeg ten opzichte van een geweldige speler als Cristiano Ronaldo, tart alles.
Ik zag hem op televisie, die halve gare en hij legde een grenzeloos gebrek aan respect voor de voetballer aan de dag.
Die hebben geneukt, dat kan niet anders.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:08 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Als Danny dit maar niet ziet.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Deju wat zou ik die lekkah willen POMPEN. Keihard IN DER REET POMPEN!
Nee hoor grapje, lekker het voorkantje helemaal rood en wit ketsen.
Wow ik was 1 van die 16.000.. voel me nu heel speciaal. Heb een klein stukje gezien en zit dan vooral een beetje te letten op de presentatie.. kende hen allebei niet.. typische autocue-lezertjes zonder veel persoonlijkheid.. de mannelijke helft van het duo acteerde op een gegeven moment dat hij heel hard moest lachen om een fragment, om een milliseconde later weer op normale toon verder te praten.. Waar duikelen ze dit soort figuren op vraag ik me dan of.. misschien wel uit het netwerk van Toine. Tot zover deze niet relevantie bijdrage.quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:04 schreef Ajacied422 het volgende:
23 VOETBAL INTERNATIONAL 556.000
2259 FOX SPORT CENTRAAL16.000
1759 FOX SPORT CENTRAAL 24.000
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:09 schreef RensAjacied het volgende:
Jan is al een dikke baas bij Pownews en bij Robinson (helaas uitgeschakeld) maar nu is Jan helemaal een baas!Jan = Jantwitter:
Volgens mij zitten ze allemaal op een kussentje. Dat zag ik laatst bij zo'n reportage van Pownews over Jan Boskamp al.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kieft![]()
Ik zie nu pas dat Wilfred op een kussentje zit
Wat zijn het toch Mr. Bigstarren geworden. Ik mis de tijden waar Johan zijn stoel nog warm was omdat Albert Verlinde er net op had gezeten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze allemaal op een kussentje. Dat zag ik laatst bij zo'n reportage van Pownews over Jan Boskamp al.
Fox Sport Centraal haalt nog minder kijkers dan Fox Voetbal.quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:04 schreef Ajacied422 het volgende:
23 VOETBAL INTERNATIONAL 556.000
2259 FOX SPORT CENTRAAL16.000
1759 FOX SPORT CENTRAAL 24.000
DailyMotion blokkeert al mijn oude video's, maar aangezien Youtube er dit keer geen probleem van maakt, gaan we daarop verder.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe zit het nu met het uploaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |