Ik was er vanaf Sport aan Tafel al bij.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet weten dat je hier spreekt tegen een gerespecteerde VI Hooligan met status
Je hebt wel showtjes die een 10 waard zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:16 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Showtjes met Boskamp zijn altijd een 10 waard.
Ik Voetbal Insite.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik was er vanaf Sport aan Tafel al bij.
De televisieruitzending was een 11 waard.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je hebt wel showtjes die een 10 waard zijn.
VI Oranje met Kamerling, sneeuwuitzending en natuurlijk Gouden Televizier-Ring
Oh die periode heb ik mij gauw verdrongen. "Maar nu gaan we het even over Ajaxx Ajaxx hebben."quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik Voetbal Insite.
Ik heb de vervaning van Wilfred door Barbara nog meegemaakt
Deju wat zou ik die lekkah willen POMPEN. Keihard IN DER REET POMPEN!quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:26 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:EschaTanihatu twitterde op vrijdag 01-11-2013 om 21:25:43Heb maandag een #vitv overgeslagen ik ben namelijk tante geworden van een prachtig neefje!! Maar t is weer een top uitzending vandaag! reageer retweet
Escha is een nobody.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:26 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:EschaTanihatu twitterde op vrijdag 01-11-2013 om 21:25:43Heb maandag een #vitv overgeslagen ik ben namelijk tante geworden van een prachtig neefje!! Maar t is weer een top uitzending vandaag! reageer retweet
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:33 schreef Waaghals het volgende:
Adrie Koster zal blij zijn dat Johan Cocu nog saaier vindt
Ook zo'n dorpspastootquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:33 schreef Waaghals het volgende:
Adrie Koster zal blij zijn dat Johan Cocu nog saaier vindt
Natuurlijk, ff kijken weerquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Vergeet je voorspelling niet in te sturen
VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #3
RTL Boulevard kijkt altijd met stijgende jaloezie naar dit prachtige programma.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond het wel een topshow, het kakte wel een beetje in toen het over voetbal ging, maat daar doe je niks aan.
Toine van de Pepperstreets ook.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
RTL Boulevard kijkt altijd met stijgende jaloezie naar dit prachtige programma.
Dat wel, maar de rest was niet echt geweldig imo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:31 schreef Seam het volgende:
Topshow zeg
Eindelijk weer eens een toffe kantineheld
Jawel, het begin was ook geweldig.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat wel, maar de rest was niet echt geweldig imo.
Met Ruud ter Zijde.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik was er vanaf Sport aan Tafel al bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |