Aan de ene kant wel; maar aan de andere kant niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:26 schreef RensAjacied het volgende:
Derksen zegt toch altijd dat je voetbalclubs niet moet leiden als een bedrijf?
Over steakholders.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog steeds geen idee waar dat rapport nou eigenlijk over gaat.
Een uitzending missen omdat er een neefje is geboren, ontslaan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:26 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:EschaTanihatu twitterde op vrijdag 01-11-2013 om 21:25:43Heb maandag een #vitv overgeslagen ik ben namelijk tante geworden van een prachtig neefje!! Maar t is weer een top uitzending vandaag! reageer retweet
Ik wilde met 'Pics van je neefje' reageren, maar ik denk niet dat Twitter dat waardeert.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:26 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:EschaTanihatu twitterde op vrijdag 01-11-2013 om 21:25:43Heb maandag een #vitv overgeslagen ik ben namelijk tante geworden van een prachtig neefje!! Maar t is weer een top uitzending vandaag! reageer retweet
Oh dat verduidelijkt een hoop, bedankt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Over steakholders.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Over steakholders.
[ afbeelding ]
Matig.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:27 schreef VMSDKR het volgende:
GGMM, vertel mij, even tussendoor: Wat vind jij van het nieuwe album van Eminem?
Ah oke, daar was ik even benieuwd na. Ik vind het, op een paar nummers na, ook niet veel bijzonders.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Matig.Veel mensen zijn er positief over maar ik voel hem vooralsnog niet echt.
'Bad guy' en 'Headlights' zijn beide wel fantastische nummers trouwens.
Dit niet snappen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
John Troost komt in aanraking met de Zon
Pleur op, man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |