Ik ook.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
Schrik me rot terwijl ik WIST dat die zou komen
pberendsquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vroeger haalde het zelfs de frontpage.
No spang hè!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:52 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
No spang hè!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:52 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
No spang hè!Ik weet zonder de spoiler te openen welke foto dat is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Ik kijk bijna elke maandag en vrijdag, maar ik post zelden iets, want ik heb weinig met voetbal.quote:
Gewoon een leuke show dus voor jouquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik kijk bijna elke maandag en vrijdag, maar ik post zelden iets, want ik heb weinig met voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |