Fixed.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
Stu, waarom heb je mijn UI uit de OP gehaald?
Stu en ik zijn boezemvrienden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij vindt het niet leuk als er zomaar users aan toe worden gevoegd..
hij?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
gelukkig heeft hij daar alle macht ook overquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
De SC is niet alleen van hemquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had toch echt fittie met hem via DM toen ik mij zelf (nadat ik terug was van een ban) er weer in had gezetquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gelukkig heeft hij daar alle macht ook over
quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:18 schreef xcachet het volgende:
Misschien niet voor mensen die aan het eten zijn:MaatschappijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
eckte strugglesquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had toch echt fittie met hem via DM toen ik mij zelf (nadat ik terug was van een ban) er weer in had gezet
quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:18 schreef xcachet het volgende:
Misschien niet voor mensen die aan het eten zijn:inderdaad manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
apple
overigens ben ik aan het eten
quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inderdaad man
apple
overigens ben ik aan het eten
Je bent zelf een spellingsfoutquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:20 schreef xcachet het volgende:
Er staat trouwens een spellingsfout in de OP.
Ik dacht dat je een tijdelijke kloon van iemand was die niet meer terugkwam, sorryquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
Stu, waarom heb je mijn UI uit de OP gehaald?
Nee, maar zulke dingen komen nou eenmaal langs op FaceBook..quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
xcachet, ik hoop niet dat je die mensen kent_!
Permanente kloon.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een tijdelijke kloon van iemand was die niet meer terugkwam, sorry
Stuart, stuart, stuart niet zo veel denken jij.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een tijdelijke kloon van iemand was die niet meer terugkwam, sorry
Misschien zou jij dat juist eens iets meer moeten doenquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stuart, stuart, stuart niet zo veel denken jij.
Volgens knut krijgen vrouwen daar hangtieten van.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien zou jij dat juist eens iets meer moeten doen
Heb je hangtieten?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens knut krijgen vrouwen daar hangtieten van.
Al die telefoonhoesjesquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die keep calm posters komen inmiddels wel je strot uit
Ja ik wil ook.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ga zo subway eten, wil je ook een hapje?
Vertel dan het eerlijke verhaal. Ik had je aangesproken op het feit dat jij iemand uit de OP had geflikkerd omdat jij meende dat er 'geen ruimte was'. Jezelf toevoegen vond ik geen probleem en dat heb ik je ook destijds verteld. Zomaar iemand eruit flikkeren terwijl je zelf 3 weken of langer niet actief meedeed was hetgeen ik moeite mee had.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had toch echt fittie met hem via DM toen ik mij zelf (nadat ik terug was van een ban) er weer in had gezet
wie had ik eruit gehaald dan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vertel dan het eerlijke verhaal. Ik had je aangesproken op het feit dat jij iemand uit de OP had geflikkerd omdat jij meende dat er 'geen ruimte was'. Jezelf toevoegen vond ik geen probleem en dat heb ik je ook destijds verteld. Zomaar iemand eruit flikkeren terwijl je zelf 3 weken of langer niet actief meedeed was hetgeen ik moeite mee had.
Dat mag je vinden. Feit blijft dat je een verhaal ophangt waar geen reet van klopt. Dat wilde ik even duidelijk hebbenquote:
sorry hoor, maar was vergeten dat ik niemand eruit heb gehaaldquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Feit blijft dat je een verhaal ophangt waar geen reet van klopt. Dat wilde ik even duidelijk hebben
Over die hond enz.?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:38 schreef xcachet het volgende:
Pappie en mammie zijn achter haar account gekomen![]()
mijn ouders weten gewoon dat ik hier zit hoor.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:38 schreef xcachet het volgende:
Goh, die posten zelf in KEL & KPD.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn ouders weten gewoon dat ik hier zit hoor.
Wat is hun foknaam?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Goh, die posten zelf in KEL & KPD.
Ben je serieus?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn ouders weten gewoon dat ik hier zit hoor.
Met een 42-jarige vent.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn moeder vraagt wel eens wat ik doe en met wie ik praat
je blijft domquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:41 schreef badschaap het volgende:
mijn excuses aan tjacka voor mijn gedrag gisteravond, ik was gewoon bloed chagrijnig
dat meen je nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:38 schreef xcachet het volgende:
Waarschijnlijk one of the boysquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
Altijd balen als een chimi zegt dat ze liever met jongens rondhangt dan meisjes.
en nu is ze haar shit geflipt en heeft ze een kloonquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:38 schreef xcachet het volgende:
Ah, die user die gister iedereen een DM zond?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en nu is ze haar shit geflipt en heeft ze een kloon
quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en nu is ze haar shit geflipt en heeft ze een kloon
Fairydust, Stolensweetheart, Osuchi, Dearest, who's nexT?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:46 schreef xcachet het volgende:
[..]_
Dan zou ik uberhaupt niet meer op Fok! gaan. Dat mens heeft nu al 5 accounts
?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:43 schreef badschaap het volgende:
Maar ik heb kennelijk wel weer iets gewonnen hier op fok
Was je er serieus niet bij?quote:
Ja nog een domme naam.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Fairydust, Stolensweetheart, Osuchi, Dearest, who's nexT?
Nee, linkje?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was je er serieus niet bij?
[..]
Ja nog een domme naam.
Fairydust leek wel in de smaak te vallen bij de boyz hoorde ik
zij heeft allemaal van die emo namenquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was je er serieus niet bij?
[..]
Ja nog een domme naam.
Fairydust leek wel in de smaak te vallen bij de boyz hoorde ik
Google afbeeldingenquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:48 schreef Toto69 het volgende:
Hoe zoek ik of foto's van internet komen? Wil ff weten of iemand fake is
geluk is voor de dommequote:Op vrijdag 1 november 2013 12:48 schreef badschaap het volgende:
[..]
batman prijsvraag.
Is al de 2e keer dat ik hier iets win
Ze had het in TC uitgelegd. Misschien dat ik de NSA achter mij aan krijg als ik het hier vertel.quote:
niet dat ik weet?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ah, die user die gister iedereen een DM zond?
heb je alquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze had het in TC uitgelegd. Misschien dat ik de NSA achter mij aan krijg als ik het hier vertel.
http://www.google.com/ins(...)s/searchbyimage.htmlquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:48 schreef Toto69 het volgende:
Hoe zoek ik of foto's van internet komen? Wil ff weten of iemand fake is
Doe gewoonquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze had het in TC uitgelegd. Misschien dat ik de NSA achter mij aan krijg als ik het hier vertel.
ff checken danquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
http://www.google.com/ins(...)s/searchbyimage.html
Vind het sowieso absurd dat mensen informatie op het forum kwakken wat in TC zou zijn gezegd.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:52 schreef Fok-it het volgende:
Wat iedereen zich weer druk maakt om haar zeg, ongelooflijk
Kunnen echt een soapserie starten op fok
Jahdi ofzoquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Fairydust, Stolensweetheart, Osuchi, Dearest, who's nexT?
Wat de neuk is TC?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind het sowieso absurd dat mensen informatie op het forum kwakken wat in TC zou zijn gezegd.
Dat gezeik was een van de redenen dat JNG SC dicht ging namelijk. Maar goed, ik hou me er verder buiten en ga wel iets anders doen
Zo'n chickquote:
TC is ook gewoon openbaar.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind het sowieso absurd dat mensen informatie op het forum kwakken wat in TC zou zijn gezegd.
Dat gezeik was een van de redenen dat JNG SC dicht ging namelijk. Maar goed, ik hou me er verder buiten en ga wel iets anders doen
Tinychat.quote:
juistquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:38 schreef xcachet het volgende:
picsquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:57 schreef Toto69 het volgende:
Godverdomme zeg, lijkt geen faker te zijn
Eens, maar dat is haar schuld niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
die ouders sporen ook helemaal niet
Ik kom binnekort wel achter jouw FaceBookquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:58 schreef Tjacka het volgende:
ouders komen achter mijn fokaccount #hardeleef #teenerstruggles
ohquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kom binnekort wel achter jouw FaceBook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:01 schreef Tjacka het volgende:
nu ga ik met mijn andere fokvriendjes die persoon uitlachen #mooieleef
quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
Vet manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thnx! Enjoy reading
![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
Dat boek is toch van toto of fokit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Picsquote:
Kees Kwakmanquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:02 schreef xcachet het volgende:
gvd iemand op FaceBook heet van zijn achternaam: Kwakman
Stuur link van jouw FB dan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:02 schreef xcachet het volgende:
gvd iemand op FaceBook heet van zijn achternaam: Kwakman
Ik koop hem wel op bolquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat kost geld, productiekosten en zo
Neequote:
Wanneer vlieg je, 10 november tochquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:06 schreef Xeor het volgende:
[..]
Prima, heb ik wat te lezen in het vliegtuig
11 novemberquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee
[..]
Wanneer vlieg je, 10 november toch
Wil je mee naar Thailand?quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:09 schreef xcachet het volgende:
Maar met een vakantie naar de Malediven neem ik al genoeg
Je hoeft me niet te negeren hoor dudequote:
?? waarquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te negeren hoor dude
Ik vroeg wanneer je nou eindelijk dat geld ging stortenquote:
Waar vroeg je datquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vroeg wanneer je nou eindelijk dat geld ging storten
Pagina terugquote:
Niet gezien sorry, ik heb nog steeds geen geld uit Portugal, teringlijersquote:
Gaat me ook niet erom dat ik je niet vertrouw ermee hoorquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet gezien sorry, ik heb nog steeds geen geld uit Portugal, teringlijers
En heb mn loonstrookje al wel, loon klopt ook nog eens voor geen meter
Maar die 12 euro krijg je zodra ik het geld heb, het wachten is op die homo's maar zou uiterlijk vandaag of maandag moeten wezen
Het komt zodra ik het heb, sta nu op 0,27 cent door die eikelsquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat me ook niet erom dat ik je niet vertrouw ermee hoormaar zit zelf ook niet ruim laatste tijd
quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:41 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag Dimens deze posten
Dat is omdat ze heel zelfstandig en onafhankelijk isquote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het komt zodra ik het heb, sta nu op 0,27 cent door die eikels
Naar de kapper voor0, 27 cent ????quote:
Oh die wil ik ook zien.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
white house down
waarom heb je ander PI
quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh die wil ik ook zien.
Lekkere acteur
Jaloers zijn op een acteurquote:
Ja, Brechtjequote:Op vrijdag 1 november 2013 13:58 schreef xcachet het volgende:
Hu, Yvonne haar dochter zit ook op Fok!?
?quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:58 schreef xcachet het volgende:
F&F / Ranger mijn pony doodziek...quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:58 schreef xcachet het volgende:
10 jaar geledenquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
F&F / Ranger mijn pony doodziek...
+
ONZ / Als Ranger dood is...
Danny's kinderen ook. Je zou ze maar uitmaken voor autist.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:58 schreef xcachet het volgende:
Dan haat Danny je voor altijd.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Danny's kinderen ook. Je zou ze maar uitmaken voor autist.
Ik zal mijn mening maar voor me houdenquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:07 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Inderdaad, sowieso kun je zo'n reactie wel verwachten.
Ik wil je ook niet geven.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:08 schreef Toto69 het volgende:
Hoezo negeer ik zogenaamd iedereenik krijg niks?
Ik quote je overigens niet dus bij mij heb je er waarschijnlijk overheen gelezenquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:08 schreef Toto69 het volgende:
Hoezo negeer ik zogenaamd iedereenik krijg niks?
stiekem ben jij het :squote:Op vrijdag 1 november 2013 14:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
Stevenmac is gewoon verdwenen van het forum ook hè. Ook geen berichtje in MED ofz.
niks mis meequote:Op vrijdag 1 november 2013 14:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
Stevenmac is gewoon verdwenen van het forum ook hè. Ook geen berichtje in MED ofz.
Manierenquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga trouwen met die anne. Ik ken maar weinig meisjes die tegen mij beginnen over een paarse dildo in GTA SA en het nog echt grappig vinden ook
TOTOBAAS
Hey, hij is fucking lang en je kan er politieagenten mee slaanquote:
HAHAHquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga trouwen met die anne. Ik ken maar weinig meisjes die tegen mij beginnen over een paarse dildo in GTA SA en het nog echt grappig vinden ook
TOTOBAAS
En dan gaat ze ook nog eens ruften aan tafel en niet doorspoelen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
TOTOBAAS
Fijn dat jullie dezelfde humor hebben.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey, hij is fucking lang en je kan er politieagenten mee slaan
quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En dan gaat ze ook nog eens ruften aan tafel en niet doorspoelen.
Neuhquote:
oew deze gaat in mijn sigquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wilde mijn waardering voor jou tonen als top user van deze foks
Ja eh, waarom niet?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:18 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je hebt eerder vandaag iets anders in je sig gezet en nu alweer?
Ja, ik moet nog een link naar je FB.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja eh, waarom niet?
Ben je soms jaloers?
die wil ik ook welquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog een link naar je FB.
Jij weet dat anne geen manwijf is he?quote:
Ik mag van jou niet eens weten hoe oud je bent.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog een link naar je FB.
Ja, heb het zelf gezien (y)quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij weet dat anne geen manwijf is he?
Jaquote:
Hoe oud ben jij danquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik mag van jou niet eens weten hoe oud je bent.
goeie nederlands totoquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:21 schreef Toto69 het volgende:
NIet weten dat cachet een foto met een staart waar ze opzij kijkt heeft
quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:21 schreef Toto69 het volgende:
this is, like, brand new information, manquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:21 schreef Toto69 het volgende:
Link haar FB en ik koop nog een exemplaar van je boek.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:21 schreef Toto69 het volgende:
Hallonquote:
Nee het is waar hihihiquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
goeie nederlands toto
dit is een hoax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |