Fixed.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
Stu, waarom heb je mijn UI uit de OP gehaald?
Stu en ik zijn boezemvrienden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij vindt het niet leuk als er zomaar users aan toe worden gevoegd..
hij?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
gelukkig heeft hij daar alle macht ook overquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
De SC is niet alleen van hemquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had toch echt fittie met hem via DM toen ik mij zelf (nadat ik terug was van een ban) er weer in had gezetquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gelukkig heeft hij daar alle macht ook over
quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:18 schreef xcachet het volgende:
Misschien niet voor mensen die aan het eten zijn:MaatschappijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
eckte strugglesquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had toch echt fittie met hem via DM toen ik mij zelf (nadat ik terug was van een ban) er weer in had gezet
quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:18 schreef xcachet het volgende:
Misschien niet voor mensen die aan het eten zijn:inderdaad manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
apple
overigens ben ik aan het eten
quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inderdaad man
apple
overigens ben ik aan het eten
Je bent zelf een spellingsfoutquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:20 schreef xcachet het volgende:
Er staat trouwens een spellingsfout in de OP.
Ik dacht dat je een tijdelijke kloon van iemand was die niet meer terugkwam, sorryquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
Stu, waarom heb je mijn UI uit de OP gehaald?
Nee, maar zulke dingen komen nou eenmaal langs op FaceBook..quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
xcachet, ik hoop niet dat je die mensen kent_!
Permanente kloon.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een tijdelijke kloon van iemand was die niet meer terugkwam, sorry
Stuart, stuart, stuart niet zo veel denken jij.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een tijdelijke kloon van iemand was die niet meer terugkwam, sorry
Misschien zou jij dat juist eens iets meer moeten doenquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stuart, stuart, stuart niet zo veel denken jij.
Volgens knut krijgen vrouwen daar hangtieten van.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien zou jij dat juist eens iets meer moeten doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |