Heb je hangtieten?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens knut krijgen vrouwen daar hangtieten van.
Al die telefoonhoesjesquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die keep calm posters komen inmiddels wel je strot uit
Ja ik wil ook.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ga zo subway eten, wil je ook een hapje?
Vertel dan het eerlijke verhaal. Ik had je aangesproken op het feit dat jij iemand uit de OP had geflikkerd omdat jij meende dat er 'geen ruimte was'. Jezelf toevoegen vond ik geen probleem en dat heb ik je ook destijds verteld. Zomaar iemand eruit flikkeren terwijl je zelf 3 weken of langer niet actief meedeed was hetgeen ik moeite mee had.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had toch echt fittie met hem via DM toen ik mij zelf (nadat ik terug was van een ban) er weer in had gezet
wie had ik eruit gehaald dan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vertel dan het eerlijke verhaal. Ik had je aangesproken op het feit dat jij iemand uit de OP had geflikkerd omdat jij meende dat er 'geen ruimte was'. Jezelf toevoegen vond ik geen probleem en dat heb ik je ook destijds verteld. Zomaar iemand eruit flikkeren terwijl je zelf 3 weken of langer niet actief meedeed was hetgeen ik moeite mee had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |