Dat mag je vinden. Feit blijft dat je een verhaal ophangt waar geen reet van klopt. Dat wilde ik even duidelijk hebbenquote:
sorry hoor, maar was vergeten dat ik niemand eruit heb gehaaldquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Feit blijft dat je een verhaal ophangt waar geen reet van klopt. Dat wilde ik even duidelijk hebben
Over die hond enz.?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:38 schreef xcachet het volgende:
Pappie en mammie zijn achter haar account gekomen![]()
mijn ouders weten gewoon dat ik hier zit hoor.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:38 schreef xcachet het volgende:
Pappie en mammie zijn achter haar account gekomen![]()
Goh, die posten zelf in KEL & KPD.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn ouders weten gewoon dat ik hier zit hoor.
Wat is hun foknaam?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Goh, die posten zelf in KEL & KPD.
Ben je serieus?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn ouders weten gewoon dat ik hier zit hoor.
Met een 42-jarige vent.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn moeder vraagt wel eens wat ik doe en met wie ik praat
je blijft domquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:41 schreef badschaap het volgende:
mijn excuses aan tjacka voor mijn gedrag gisteravond, ik was gewoon bloed chagrijnig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |