oew deze gaat in mijn sigquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wilde mijn waardering voor jou tonen als top user van deze foks
Ja eh, waarom niet?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:18 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je hebt eerder vandaag iets anders in je sig gezet en nu alweer?
Ja, ik moet nog een link naar je FB.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja eh, waarom niet?
Ben je soms jaloers?
die wil ik ook welquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog een link naar je FB.
Jij weet dat anne geen manwijf is he?quote:
Ik mag van jou niet eens weten hoe oud je bent.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog een link naar je FB.
Ja, heb het zelf gezien (y)quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij weet dat anne geen manwijf is he?
Jaquote:
Hoe oud ben jij danquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik mag van jou niet eens weten hoe oud je bent.
goeie nederlands totoquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:21 schreef Toto69 het volgende:
NIet weten dat cachet een foto met een staart waar ze opzij kijkt heeft
quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:21 schreef Toto69 het volgende:
this is, like, brand new information, manquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:21 schreef Toto69 het volgende:
Link haar FB en ik koop nog een exemplaar van je boek.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:21 schreef Toto69 het volgende:
Hallonquote:
Nee het is waar hihihiquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
goeie nederlands toto
dit is een hoax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |