Ik quote je overigens niet dus bij mij heb je er waarschijnlijk overheen gelezenquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:08 schreef Toto69 het volgende:
Hoezo negeer ik zogenaamd iedereenik krijg niks?
stiekem ben jij het :squote:Op vrijdag 1 november 2013 14:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
Stevenmac is gewoon verdwenen van het forum ook hè. Ook geen berichtje in MED ofz.
niks mis meequote:Op vrijdag 1 november 2013 14:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
Stevenmac is gewoon verdwenen van het forum ook hè. Ook geen berichtje in MED ofz.
Manierenquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga trouwen met die anne. Ik ken maar weinig meisjes die tegen mij beginnen over een paarse dildo in GTA SA en het nog echt grappig vinden ook
TOTOBAAS
Hey, hij is fucking lang en je kan er politieagenten mee slaanquote:
HAHAHquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga trouwen met die anne. Ik ken maar weinig meisjes die tegen mij beginnen over een paarse dildo in GTA SA en het nog echt grappig vinden ook
TOTOBAAS
En dan gaat ze ook nog eens ruften aan tafel en niet doorspoelen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
TOTOBAAS
Fijn dat jullie dezelfde humor hebben.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey, hij is fucking lang en je kan er politieagenten mee slaan
quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En dan gaat ze ook nog eens ruften aan tafel en niet doorspoelen.
Neuhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |