dat meen je nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:38 schreef xcachet het volgende:
Pappie en mammie zijn achter haar account gekomen![]()
Waarschijnlijk one of the boysquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
Altijd balen als een chimi zegt dat ze liever met jongens rondhangt dan meisjes.
en nu is ze haar shit geflipt en heeft ze een kloonquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:38 schreef xcachet het volgende:
Ah, die user die gister iedereen een DM zond?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en nu is ze haar shit geflipt en heeft ze een kloon
quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en nu is ze haar shit geflipt en heeft ze een kloon
Fairydust, Stolensweetheart, Osuchi, Dearest, who's nexT?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:46 schreef xcachet het volgende:
[..]_
Dan zou ik uberhaupt niet meer op Fok! gaan. Dat mens heeft nu al 5 accounts
?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:43 schreef badschaap het volgende:
Maar ik heb kennelijk wel weer iets gewonnen hier op fok
Was je er serieus niet bij?quote:
Ja nog een domme naam.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Fairydust, Stolensweetheart, Osuchi, Dearest, who's nexT?
Nee, linkje?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was je er serieus niet bij?
[..]
Ja nog een domme naam.
Fairydust leek wel in de smaak te vallen bij de boyz hoorde ik
zij heeft allemaal van die emo namenquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was je er serieus niet bij?
[..]
Ja nog een domme naam.
Fairydust leek wel in de smaak te vallen bij de boyz hoorde ik
Google afbeeldingenquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:48 schreef Toto69 het volgende:
Hoe zoek ik of foto's van internet komen? Wil ff weten of iemand fake is
geluk is voor de dommequote:Op vrijdag 1 november 2013 12:48 schreef badschaap het volgende:
[..]
batman prijsvraag.
Is al de 2e keer dat ik hier iets win
Ze had het in TC uitgelegd. Misschien dat ik de NSA achter mij aan krijg als ik het hier vertel.quote:
niet dat ik weet?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ah, die user die gister iedereen een DM zond?
heb je alquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze had het in TC uitgelegd. Misschien dat ik de NSA achter mij aan krijg als ik het hier vertel.
http://www.google.com/ins(...)s/searchbyimage.htmlquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:48 schreef Toto69 het volgende:
Hoe zoek ik of foto's van internet komen? Wil ff weten of iemand fake is
Doe gewoonquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze had het in TC uitgelegd. Misschien dat ik de NSA achter mij aan krijg als ik het hier vertel.
ff checken danquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
http://www.google.com/ins(...)s/searchbyimage.html
Vind het sowieso absurd dat mensen informatie op het forum kwakken wat in TC zou zijn gezegd.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:52 schreef Fok-it het volgende:
Wat iedereen zich weer druk maakt om haar zeg, ongelooflijk
Kunnen echt een soapserie starten op fok
Jahdi ofzoquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Fairydust, Stolensweetheart, Osuchi, Dearest, who's nexT?
Wat de neuk is TC?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind het sowieso absurd dat mensen informatie op het forum kwakken wat in TC zou zijn gezegd.
Dat gezeik was een van de redenen dat JNG SC dicht ging namelijk. Maar goed, ik hou me er verder buiten en ga wel iets anders doen
Zo'n chickquote:
TC is ook gewoon openbaar.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind het sowieso absurd dat mensen informatie op het forum kwakken wat in TC zou zijn gezegd.
Dat gezeik was een van de redenen dat JNG SC dicht ging namelijk. Maar goed, ik hou me er verder buiten en ga wel iets anders doen
Tinychat.quote:
juistquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:38 schreef xcachet het volgende:
picsquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:57 schreef Toto69 het volgende:
Godverdomme zeg, lijkt geen faker te zijn
Eens, maar dat is haar schuld niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
die ouders sporen ook helemaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |