SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Taalnasi, sambal bij?quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jouw is bezittelijk in die zin, maat.
Best lekker hoor, als toetje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:02 schreef eleusis het volgende:
ik had een heel grappige reactie maar zo'n nieuw topic geeft toch altijd een beetje een mosterd na de maaltijd gevoel
Ja wat de neuk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god! Blond!
Mobiel is echt 3/4 van minn scherm banner nu. Teh fuck
Spaghetti meatballs, dat lust iedereen!quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:08 schreef Lonaa het volgende:
Zondag komen mijn ouders eten en ik zou koken. Ik ben echter inspiratieloos.![]()
Help.
Een lekkere curry.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:08 schreef Lonaa het volgende:
Zondag komen mijn ouders eten en ik zou koken. Ik ben echter inspiratieloos.![]()
Help.
Ik maak risotto op smaak met room, boter en/of parmesan. En uiteraard bouillon. Ik heb er nog nooit een sausje over gedaan. Misschien is gepureerde diepvrieserwt met een beetje bouillon en munt een idee?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb vanavond een dinnerdate met een vriendin, en heb trek in risotto al tijden, dus ga dat maken. Het wordt een gewone blanke risotto met haricot verts erbij en een gegrild kipfiletje erop, maar er moet nog iets van een sausje ofzo bij. Iemand ideeën?
Ik doe het ook zo, jullie hebben gelijk, er hoeft geen saus bij.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik maak risotto op smaak met room, boter en/zo parmesan. En uiteraard bouillon. Ik heb er nog nooit een sausje over gedaan. Misschien is gepureerde diepvrieserwt met een beetje bouillon en munt een idee?
Die van Jamie 'van z'n 15 minute meals is echt zalig!quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga morgen pompoensoep maken. Volgens mijn vega kookboek, maar ik zal die van Jamie er eens bij pakken om te zien wat dat is.
Ik lag gisteren om half 9 in bed en sliep om 9 uur. Goddank, want om 0.00 werd kind 2 wakker en om 03.00 kind 1. Daarna duurde het ruim een uur voor ik weer sliep. Maar ik vol me ondanks dat zo fris als wat. Hoofdpijn is weg, dus ik ben net maar mijn rondje van gisteren gaan hardlopen. Flinke wind nog buiten, maar wel lekker!
Oh, daar heb ik een man voorquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het soberso een heel dankbare groente. Het bevat weinig kcals, smaakt lekker zoetig (= haast iedereen lust het), is lang buiten de koeling te bewaren en is ook nog eens goed in veel gerechten te verwerken.
Alleen dat slachten van dat ding.... da's een beetje jammer
Of in de soep, dan hoef je hem ook niet te schillen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik een man voor![]()
En flespompoenen zijn veel makkelijker te slachten trouwens. De schil krijg je er zo af met een dunschiller. Je kunt de schil ook opeten als je de pompoen in plakken snijdt en een uur in de oven doet
Nee, ook van zo'n ronde pompoen wordt de schil zacht als je hem lang genoeg in de oven legt. Even een receptje zoeken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
en geldt dat alleen voor flespompoenen?
Wat ook heel lekker is bij een risotto bianco: sla, stukjes gegrilde zalm erop, goede olijfolie en wat citroensap, en dan roze peperkorrels erbij (moet echt roze zijn!). Heel eenvoudig maar onwijs lekker. Als je het 'slanker' wil maken, verander je de porties zo dat je minder risotto hebt en meer van de salade.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb vanavond een dinnerdate met een vriendin, en heb trek in risotto al tijden, dus ga dat maken. Het wordt een gewone blanke risotto met haricot verts erbij en een gegrild kipfiletje erop, maar er moet nog iets van een sausje ofzo bij. Iemand ideeën?
Dank! Die wilde ik nog eens aan je vragenquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:57 schreef Claudia_x het volgende:
En om een goede indruk te maken bij een diner, kan ik de bloemkoolrisotto van Jamie warm aanbevelen. Die is zó lekker.
Gisteren ben ik weer naar ons favo all you can eat sushirestaurant geweest, had nu serieus het gevoel dat ik minder kon eten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:49 schreef Zeester het volgende:
Ik ga vanavond naar een all-you-can-eat-alles restaurant. Achja, ik ga er maar gewoon van genieten.
All you can eat sushi kan ik redelijk goed aan meestal. Ik neem alleen sushi's, fruit als toetje en geen ijs of gefrituurde dingetjes. Dan ben ik tevreden en eet ik niet veel te veel. Dat is nu wel het risico, maar ga gewoon eten wat ik wil, binnen het redelijke denk ik. Maakt niet zoveel uit verder, het komt wel goed.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gisteren ben ik weer naar ons favo all you can eat sushirestaurant geweest, had nu serieus het gevoel dat ik minder kon eten.
Lactosequote:
Ik krijg morgen ook bezoek. Die gaan helpen met een plan voor de verbouwing van de bovenverdieping dus echt alles moet schoonquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben vast niet de enige die het huis pas opruimt en schoonmaakt als er bezoek komt he?.
Nog een kwartiertje even uitpuffen.
Handigquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh nee, bij mij houdt de schone schijn letterlijk bovenaan de trap op.
Ja, de schone schijn houdt op bij de drempel van de badkamer en de slaapkamer. Alles is gelijkvloers hier he?quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh nee, bij mij houdt de schone schijn letterlijk bovenaan de trap op.
Waarom kiezen Clums... Waarom kiezen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Vanavond overigens wel zelfgemaakte tiramisu! M'n allerallerfavorietste toetje, alleen goede seks staat hoger op het lijstje.
Ti's ingecalculeerd, dus het mag.
Meer sex = meer verbranding = meer tiramisuquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Waarom kiezen Clums... Waarom kiezen?
Bam, nieuwe fantasie: tiramisu van de buik af eten. Ik glij al weg bij de gedachtequote:Op vrijdag 1 november 2013 19:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Waarom kiezen Clums... Waarom kiezen?
jammergenoeg gruwt mijn dochter van zoet warm eten... Zelden pompoen hier dus.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het soberso een heel dankbare groente. Het bevat weinig kcals, smaakt lekker zoetig (= haast iedereen lust het), is lang buiten de koeling te bewaren en is ook nog eens goed in veel gerechten te verwerken.
Alleen dat slachten van dat ding.... da's een beetje jammer
quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
LS als ik nou langs kom en we samen jouw portie eten? Zou dat helpen?
quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan je niet van alles een heel klein beetje proeven en dan ECHT goed proeven.. Zo goed proeven en bij elk (ieniemienie hapje) je echt afvragen of het de moeite waard is om verder van te eten of gedachtenloos in je mond te stoppen zonder daadwerkelijk te proeven?
En je geniet echt van kleine hapjes en je krijgt waarschijnlijk minder binnen.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:58 schreef HiZ het volgende:
Soep was heerlijken best makkelijk, behalve dat deel met de staafblender. Ik had nog nooit zo'n ding gebruikt.
Live and learn HiZ, live and learnquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:04 schreef HiZ het volgende:
Een straal soep spatte uit de (overigens zeer diepe) pan toen ik 'm scheef hield. Ik wist niet dat dat absoluut niet mocht. Nu wel dus.
En? Lekker gelopen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Live and learn HiZ, live and learn. Zo gaat mijn hachee een stuk beter nu hij daadwerkelijk op het vuur staat
.
*trekt hardloopschoenen aan*
Ja dude, dat was geen heb-ik-het-verkeerd-gelezen, maar een vertel-eens-heel-snel-meer-jij!quote:
Maar toch willen we meer details, snap dat dan mensquote:Op zondag 3 november 2013 09:26 schreef douche-eendje het volgende:
Zoveel specs weet ik ook nog niet. Zn naam, leeftijd, woonplaats en werk. En de rest vind ik straks vanzelf wel uit
Het is de HEL BE! De HEL!quote:Op zondag 3 november 2013 09:28 schreef Brighteyes het volgende:
Maar hoe kom je aan die date dan? Blind? Of zelf opgevist?
Damn, ik ben heel gelukkkig met F hoor, maar ik vind dat daten en de eerste paar maanden in een relatie zó leuk altijd!Op de meest debiele tijden en plekken afspreken om elkaar tóch nog heel even te kunnen zien hoewel dat eigenlijk niet uit komt enzo!
Dan moet je ons even een foto van het heerschap sturen. Dan kunnen wij die doorgeven aan de pliesiequote:Op zondag 3 november 2013 09:37 schreef douche-eendje het volgende:
Ja. Ik heb om 3 uur afgesproken, mocht ik vanavond niks gepost hebben, geven jullie mij dan als vermist op?![]()
ik ga niet zomaar zn hoofd ongevraagd hier online plempen, dat snap je natuurlijk ook welquote:Op zondag 3 november 2013 09:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan moet je ons even een foto van het heerschap sturen. Dan kunnen wij die doorgeven aan de pliesie
Mn gezelschap vorig jaar 1e kerstdag: een paar slechte films, een fles wijn en een doos chocolade. Aan het eind van de avond was ik misselijk, lam en teut. Ja, best komisch.quote:Op zondag 3 november 2013 09:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ooooo ik kijk alweer uit naar Kerst
Gezellig met de parentals op 1 van de dagen lammig op de bank hangen en met mijn besty de andere doorbrengen. Dronken. Ik kan niet wachten
* DancingPhoebe heeft een leeg leven and loves it
Kerstalcohol daarentegen...quote:
Mijn ouders hebbben die instelling ook, dat vind ik erg fijn. Mijn schoonouders niet. Dus tja...quote:Op zondag 3 november 2013 10:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
God ik ben zo blij met mijn ouders en hun instelling in dit soort dingen. "Alleen komen als je het zelf echt wil!" En het dan nog menen ook he. Wel clever, want omdat ik het niet moet, heb ik veel meer zin langs te gaan en denk ik al snel "Jee, het is toch ook niks, als ik ze helemaal niet zie, deze Kerst..." Well played parents! Well played...
Juist.. en dan kneiter brak.. altijd en overal omdat je de dagen.dat je elkaar niet ziet tot midden in de nacht ligt te wa-en....quote:Op zondag 3 november 2013 09:28 schreef Brighteyes het volgende:
Maar hoe kom je aan die date dan? Blind? Of zelf opgevist?
Damn, ik ben heel gelukkkig met F hoor, maar ik vind dat daten en de eerste paar maanden in een relatie zó leuk altijd!Op de meest debiele tijden en plekken afspreken om elkaar tóch nog heel even te kunnen zien hoewel dat eigenlijk niet uit komt enzo!
!!! Dat ja! Als was het msn in mijn tijd ip wa.quote:Op zondag 3 november 2013 10:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Juist.. en dan kneiter brak.. altijd en overal omdat je de dagen.dat je elkaar niet ziet tot midden in de nacht ligt te wa-en....![]()
pffftt.. wat ben.ik.toe aan mn vakantie!
Nee, was eenmalig... Ouder-kind les bij snorkelen van Isa.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O: overnight oats
L: desembrood met pindakaas/zuivelspread
T: banaan
D&T: nog geen idee![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 13:03 schreef douche-eendje het volgende:
Whahahaha
WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok Clums. Voor je spreekt, op de date. Three second rule. Eerst denken. Dan pas praten. K?quote:Op zondag 3 november 2013 13:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Kerst! Alleen doen wij er thuis natuurlijk niets aan want het is een heidens feest en dat vindt Allah allemaal niet goed. Zodra december z'n intrede doet verandert mijn huis tegenwoordig in een epileptisch licht- en kleurfestijn, maar de daadwerkelijke kerstdagen zijn toch vrij suf, want al m'n vrienden vieren het uiteraard wél met hun familie. Derde kerstdag maken we dat goed met Sinterkerst en Nieuw bij mij thuis
.
BE, ik ben gaan lopen, en ga vandaag weer! Hup, jij ook.
Enneh, about dates. Ik ben er genadeloos slecht in, maar heb er binnenkort een met m'n longtime crush. It's safe to say dat ik NERGENS ANDERS meer aan kan denken. Fuck hormonen. Succes d-e!!
Goed advies Feebs, goed advies. Romantische-momenten-kill-mode UIT.quote:Op zondag 3 november 2013 13:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ok Clums. Voor je spreekt, op de date. Three second rule. Eerst denken. Dan pas praten. K?
huh?quote:Op zondag 3 november 2013 13:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil niet al te doemdenkerig doen, maar volgens mij vergaat de wereld.
Veel plezierquote:Op zondag 3 november 2013 14:56 schreef douche-eendje het volgende:
Ah, vandaar. Ik sta nu op m te wachten en ik moet plassen. Mweh.
Toen liep ik in de koopgootquote:Op zondag 3 november 2013 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er was een enorme stormbui net, hagel en bliksem en al.
Neuh, misschien ooit nog proberen, maar ik zie mezelf dan als het cliché dikke meisje met leuke foto's maar een teleurstellende realiteit. Dus eerst maar eens van dat beeld afkomenquote:Op zondag 3 november 2013 16:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
PaiQ je al Clums? Dat is chatten om de foto's zichtbaar te maken. Ik vind het leukleuk. Of vond. Ik ben geloof ik uitgepaiqt.
Ik vind dat je best vaak weegt en dan noem je verschillen van een paar honderd gram... Vind je het fijn om er zo strak in te zitten? Misschien is het een idee als je eens per week weegt of een weekgemiddelde aanhoudt? Gezonder worden is belangrijker dan het getalletje op de weegschaal, toch?quote:Op zondag 3 november 2013 19:59 schreef HiZ het volgende:
120,5 vanochtend, maar niet echt gelopen vandaag. Morgen zal het dan wel weer hoger zijn geworden. Het tussendoel BLIJFT om vrijdag het vliegtuig in te gaan met een gewicht onder de 120.
Nee, ik doe het liever iedere ochtend. Een van de dingen die heeft geholpen bij het weer omhoog gaan naar 130 kg is het zorgvuldig ontwijken van de weegschaal. Het verschil per dag mag klein zijn en soms zelfs ontmoedigend, maar het is wel een hard cijfer dat ik niet kan ontkennen.quote:Op zondag 3 november 2013 20:11 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vind dat je best vaak weegt en dan noem je verschillen van een paar honderd gram... Vind je het fijn om er zo strak in te zitten? Misschien is het een idee als je eens per week weegt of een weekgemiddelde aanhoudt? Gezonder worden is belangrijker dan het getalletje op de weegschaal, toch?
Ik heb een kennis die juist niet wil afvallen omdat hij dan minder aantrekkelijk wordt voor de types die nu op hem vallen.quote:Op zondag 3 november 2013 16:57 schreef J0ycie88 het volgende:
Clums, ik vond Paiq altijd erg leuk.. En Pepper. Mijn vriend heb ik leren kennen op Twoo (maar dat is echt zo'n Badoo achtige site, verschrikkelijk!)
Maar je moet inderdaad van dat beeld afkomen, dat je zwaarder bent wilt niet zeggen dat mannen je niet leuk kunnen vinden. Al zou mijn vriend me graag zien met een paar kilootjes minder en me dan misschien mooier vinden, maar leuker niet of hij zou niet meer van gaan houden als ik opeens een gezond BMI heb. Tuurlijk heb je er van die verschrikkelijk kortzichtige types tussen zitten, maar er ik vind juist dat bijvoorbeeld op een site als Paiq ook aandacht wordt gegeven aan persoonlijkheid.
quote:Op zondag 3 november 2013 21:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, was het leuk DE? Is er gesnaveld?
En I luuuuuuuuuuuuuuuuuuurve elke dag wegen! Net ben ik zelfs nog even voor het slapen geweest (wat geen enkele zin heeft want het zegt niets) en ik werd er extatisch van
Tell all, tell all!quote:
quote:
Watdan, watdan?quote:Op zondag 3 november 2013 21:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Fuck Clums! Ik hd je mijn code willen geven!
volgende keer trek ik hakken aan. Deze smurf vind namelijk iemand van 1, 90quote:
Fout.quote:Op zondag 3 november 2013 21:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En meer hoeven jullie nog niet te weten.
Hoi V. Wat fijn. Jij hier.quote:
Als ik je uit had genodigd had ik een extra foto kunnen toevoegenquote:Op zondag 3 november 2013 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En wat was dat met codes?
7,6, kan ik mee leven.
quote:
Feebsfoto'squote:Op zondag 3 november 2013 21:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als ik je uit had genodigd had ik een extra foto kunnen toevoegen
Maar dan had je ook al mijn foto's gezien, dus bij nader inzien, toch niet slim
Ow my... Je wordt echt OUDquote:
Ik HAAT de tram! Echt HAAT. Ik vind het zo middeleeuws.quote:Op zondag 3 november 2013 21:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Feebsfoto's. Wie weet staan we wel elke dag samen in de tram!1!
quote:
Tram 25 is m'n lifeline mên.quote:Op zondag 3 november 2013 21:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik HAAT de tram! Echt HAAT. Ik vind het zo middeleeuws.
* DancingPhoebe is een metromeisje
Van waar naar waar gaat die? Welke wijk zit jij eigenlijk? Komt daar geen metro? Alleen dan zou ik de tram overwegen.quote:Op zondag 3 november 2013 21:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tram 25 is m'n lifeline mên.
Nou, ik sta op paiq heur, ben benieuwd. Mijn geluk kennende ziet een collega het vanavond nog en is het morgen de roddel van de koffietafel.
*boks*quote:Op zondag 3 november 2013 21:41 schreef Zeester het volgende:
Ik zit ook op paiq, ik vind het meeh. Maar ik vind alles meeh als het op daten aankomt dus ik ben geen expert.
Schiebroek-Carnisselande. Ik zit in Blijdorp, jij? 25 rijdt erg dicht bij me langs, dus sjaquote:Op zondag 3 november 2013 21:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Van waar naar waar gaat die? Welke wijk zit jij eigenlijk? Komt daar geen metro? Alleen dan zou ik de tram overwegen.
Aah! Kralingen hier, dus ik doe alles wat ik niet met auto of fiets doe lekker met de metro. (of de taxiquote:Op zondag 3 november 2013 21:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Schiebroek-Carnisselande. Ik zit in Blijdorp, jij? 25 rijdt erg dicht bij me langs, dus sja.
Ik heb geen rijbewijs, en men zegt dat dat voor iedereen beter isquote:Op zondag 3 november 2013 21:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Aah! Kralingen hier, dus ik doe alles wat ik niet met auto of fiets doe lekker met de metro. (of de taxi)
Ik doe in taxi's altijd of ik doofstom geboren benquote:Op zondag 3 november 2013 21:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs, en men zegt dat dat voor iedereen beter is. Taxi's
. Heb je al bij de chauffeur met ernstige tourette's gezeten?
.
Dat blijft een lastig iets. In veel landen is het standaard dat je achterin gaat zitten, dus om het safe te spelen ga ik altijd achterin.quote:Op zondag 3 november 2013 21:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als je alleen in een taxi stapt, hoor je dan voor of achterin te gaan zitten?
Nee schat, FOK! OUDquote:
Jij bent een kletskous, niet zo zeuren.quote:Op zondag 3 november 2013 22:36 schreef Zeester het volgende:
Ik ben gewoon verlegen en hou eigenlijk niet van met vreemden praten.
SQ post in oud, zie pohiquote:Op zondag 3 november 2013 22:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee schat, FOK! OUD
Vandaag op een verjaardag geweest... Na ons uitsmijterontbijt dus taart gehad, daarna spagetti en wat salade. En nu heb ik een vreselijke vreetkick. Ik geef het tekort aan eiwitten en groenten de schuld.
ik weet... Niemand snapt mijn garpjequote:Op zondag 3 november 2013 22:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jij bent een kletskous, niet zo zeuren.
[..]
SQ post in oud, zie pohi
Ja, maar dat is het hele probleem juistquote:Op zondag 3 november 2013 22:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jij bent een kletskous, niet zo zeuren.
Ik van de Hotelschool, ik was 18 en nu al mijn halve leven met hem samenquote:Op zondag 3 november 2013 22:33 schreef Patoshik het volgende:
En ik ken m'n vriend van school.Ik was 15
See, tram..!quote:Op maandag 4 november 2013 07:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik weet zeker dat de meeste terroristische aanslagen op maandagochtend in het openbaar vervoer zijn bedacht.
Dat is net zo als dat ik wel eens geroepen heb dat ik snap waarom mensen gemeentehuizen en uitkeringsinstanties binnenrennen om iedereen overhoop te knallen.quote:Op maandag 4 november 2013 07:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik weet zeker dat de meeste terroristische aanslagen op maandagochtend in het openbaar vervoer zijn bedacht.
Ochtendenquote:
Of zoals ik, geïrriteerd door de halsstarrige registratie op de universiteit, aan de docent vroeg of hij het liever op m'n arm wilde tatoeëren. Dat soort grapjes kunnen ze in Rotterdam beter waarderen dan in Amsterdam. Dat, en niet iedereen is dood van binnen, wat ik soms vergeetquote:Op maandag 4 november 2013 07:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is net zo als dat ik wel eens geroepen heb dat ik snap waarom mensen gemeentehuizen en uitkeringsinstanties binnenrennen om iedereen overhoop te knallen.
Whehehehe.quote:Op maandag 4 november 2013 07:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Of zoals ik, geïrriteerd door de halsstarrige registratie op de universiteit, aan de docent vroeg of hij het liever op m'n arm wil tatoeëren. Dat soort grapjes kunnen ze in Rotterdam beter waarderen dan in Amsterdam.
Hoek. Ik kijk er op uit mijn raam, ik loop er bij ALLES wat ik doe langs.En ze ruiken hhhhhhhhhhhheerlijk. En ze zien en prachtig uitquote:Op maandag 4 november 2013 07:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ochtenden
Er staan trouwens óveral al oliebolkramen. Gelukkig zien ze er bij die in mijn wijk eruit als gefrituurde tumor.
Ja hierquote:
Ik toch ooohoook!quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 07:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Of zoals ik, geïrriteerd door de halsstarrige registratie op de universiteit, aan de docent vroeg of hij het liever op m'n arm wilde tatoeëren. Dat soort grapjes kunnen ze in Rotterdam beter waarderen dan in Amsterdam. Dat, en niet iedereen is dood van binnen, wat ik soms vergeet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En niet dieet gerelateerd (alsof knieperties dat wel zijn.![]()
):
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wowquote:Op maandag 4 november 2013 07:48 schreef Brighteyes het volgende:
Hier -1,8 tov vorige week maandag. All hope is not lost!
Good busy!quote:Op maandag 4 november 2013 07:48 schreef Brighteyes het volgende:
Hier -1,8 tov vorige week maandag. All hope is not lost!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Moet je een keer op zaterdag 15 bier, een halve ringworst, een hand vol kaasblokjes, een zak chips, een zak M&Ms en een brok gevulde speculaas etenquote:
Mwehehe.quote:Op maandag 4 november 2013 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet je een keer op zaterdag 15 bier, een halve ringworst, een hand vol kaasblokjes, een zak chips, een zak M&Ms en een brok gevulde speculaas eten
De maandag er op huil je dikke tranen, maar de maandag dààrop (mits zeven dagen in het regime) sta je te dansen.
Auw.quote:Op maandag 4 november 2013 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor het weekend 86.6, nu 89. Jup, veel te veel gevreten.
Och, ik weet waar ik de fout mee ingegaan ben.quote:
het is niet echt afvallen he. Het is een paar kilo darmrommel + vocht lozen en dan nog een kilo afvallen.quote:Op maandag 4 november 2013 10:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus SQ. Kom ik met m'n 300 gram afvallen.
Drink een glas vloeibaar frituurvet. Succesgarantie!quote:Op maandag 4 november 2013 10:38 schreef eleusis het volgende:
Afvallen![]()
Ik wil ook wel weer es een paar dagen aan de diarree eigenlijk
Nierk alles.quote:Op maandag 4 november 2013 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Drink een glas vloeibaar frituurvet. Succesgarantie!
Ik twitchde. Van binnen.quote:Op maandag 4 november 2013 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Bedorven kip is ook wel een goede trouwens.
Nee hoor, je wilt het eigenlijk niet. Je denkt alleen dat je het wilt. Denk aan de weegschaal...quote:
Ik mantra Kate Moss' "nothing tastes as good as skinny feels"quote:Op maandag 4 november 2013 16:25 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nee hoor, je wilt het eigenlijk niet. Je denkt alleen dat je het wilt. Denk aan de weegschaal...
Kate eet duidelijk geen goede chocoladetaart. Ik stond net bij de bakker en wilde tompoezen en taart en soesjes en warme stroopwafels. Pff. Ik heb een kwijlspoor achtergelaten.quote:Op maandag 4 november 2013 16:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik mantra Kate Moss' "nothing tastes as good as skinny feels"
quote:Op maandag 4 november 2013 16:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik mantra Kate Moss' "nothing tastes as good as skinny feels"
Een keer in het half jaar... moet best kunnenquote:Op maandag 4 november 2013 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd elke keer als ik die droge noodles zie staan gaat er een rilling over mijn rug. Het is dat je al zo'n hottie bent en enorm bent afgevallen, anders zou ik je spanken voor je wansmaak
het gaat niet om de calorieeen maar gewoon THE SHEER UTTER HORROR VAN DROGE NOEDELS ETENquote:Op maandag 4 november 2013 17:14 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Een keer in het half jaar... moet best kunnen
Ik heb overigens al een week niet op de weegschaal gestaan. Morgenvroeg moet ik van mezelf, want ik merk dat de teugels wel erg snel losser worden. Mijn brein denkt 'Gezond Gewicht! Hoera! Eten!' want dat is natuurlijk heel logisch
HAHAHA ja dat is òòk herkenbaarquote:Op maandag 4 november 2013 17:17 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb net allemaal leuke jurkjes gepast en ben zonder iets te kopen naar huis gegaan. Teveel keuze, ik kan er nog niet helemaal mee omgaan dat ik gewoon kan kiezen en er meerdere dingen gewoon een optie kunnen zijn aan kleding.
Mweh.
Luxeprobleemquote:Op maandag 4 november 2013 17:17 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb net allemaal leuke jurkjes gepast en ben zonder iets te kopen naar huis gegaan. Teveel keuze, ik kan er nog niet helemaal mee omgaan dat ik gewoon kan kiezen en er meerdere dingen gewoon een optie kunnen zijn aan kleding.
Mweh.
Ja ik weet hetquote:Op maandag 4 november 2013 17:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Luxeprobleem.
Ik heb net foto's van de ceremonie vorige week gezien. Au. Ben blij dat ik net geen taart heb gekocht.
Joh! Die jurk had ik ook gepast, stond echt super. Heb uiteindelijk die andere (zie vorig topic) gekocht, omdat ik die feestelijke vond. Voor werk hoop ik deze te scoren in de uitverkoop.quote:Op maandag 4 november 2013 17:20 schreef douche-eendje het volgende:
Jurkjes van de steps, onder andere. Maat 40, echt... W T Foa deze:
[ afbeelding ]
O: zuurdesembrood, sandwichspread en pindakaas als beleg
L: Bij bagels & beans. Bagel met de "kip"salade van de vegetarische slager en een groot mok lekkere thee.
T: banaan
D: Quiche met spruitjes en kastanjechampignons![]()
T: wat fruit met kwark.
Beetje mager lijstje maar ik ben om 11 uur van huis gegaan met alleen een banaan en een portemonnee. Nieuwe jas voor Nepal gekocht, naar de kapper geweest, tigduizend kledingdingen gepast onder het motto van "oriënterend winkelen"
Ik heb een aantal groene gepast, allemaal zo leukquote:Op maandag 4 november 2013 17:37 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Joh! Die jurk had ik ook gepast, stond echt super. Heb uiteindelijk die andere (zie vorig topic) gekocht, omdat ik die feestelijke vond. Voor werk hoop ik deze te scoren in de uitverkoop.
quote:
Zeg!quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 08:26 schreef Patoshik het volgende:
Oliebollen.Knieperties.
Daar kan ik me echt in doodvreten, Ik eet echt NOOIT koekjes maar dat...
Voor de mensen die ze niet kennen (niet overal maken ze het):
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En niet dieet gerelateerd (alsof knieperties dat wel zijn.![]()
):
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dan liefst de opgerolde variant met slagroom erin...
het eerste wat ik at na de kaakchirug was een in hele kleine stukjes gesneden frikandel- ik dacht dat ik toch niks zou kunnen eten dus had geen eten in huis (alleen bouillon) maar werd geholpen om 16u s middags dus had kneiterhonger om half acht
hoe ging t?
ik heb dr al uitgenodigd!quote:Op maandag 4 november 2013 18:02 schreef Sarabi het volgende:
@Mzpoes hij doet moeilijk met de invites, sorry!
En ik pas ook niet in de jurkjes van StepsKwak
O ja! jij was Mrs. Labcoat!quote:Op maandag 4 november 2013 18:56 schreef douche-eendje het volgende:
DP, ik ben er nog niet helemaal over uit hoe ik dat dan draag. Misschien met iets van een jasje erop, maar dat is wellicht al snel te warm. Bolero's vind ik vaak ondingenEn op werk zit ik ook nog met het probleem van de lange witte jas. Ziet er al snel uit alsof je nakend in een witte jas rondloopt.
Mja, ik denk dat ik straks echt losga op jurkjes hoorquote:Op maandag 4 november 2013 18:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ja! jij was Mrs. Labcoat!
Dan zou ik het echt zonde vinden van zo'n mooi jurkje! Dat kun je beter out in the open dragen! Na een x aantal keer is het "op" en die wil je dan niet verbruikt hebben onder je labcoat!
Nice!quote:Op maandag 4 november 2013 18:42 schreef Tink89 het volgende:
Voor de niet in de Steps-passers:
http://www.bravissimo.com(...)ck/pd245blk/?level=2 Ik werd net helemaal verliefd op deze... En tot groot, met flinke boezemruimte als je wil.
Sexeeeeh.quote:Op maandag 4 november 2013 18:56 schreef douche-eendje het volgende:
DP, ik ben er nog niet helemaal over uit hoe ik dat dan draag. Misschien met iets van een jasje erop, maar dat is wellicht al snel te warm. Bolero's vind ik vaak ondingenEn op werk zit ik ook nog met het probleem van de lange witte jas. Ziet er al snel uit alsof je nakend in een witte jas rondloopt.
Mooi!quote:Op maandag 4 november 2013 19:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik straks echt losga op jurkjes hoordat is iets wat ik nooooit zou dragen toen ik nog dik was en wat nu echt gewoon supertof en mooi staat. En ik wil gewoon eens een keer een jurkje aan naar werk. Omdat het kan
Vandaag ook bijvoorbeeld deze gepast:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/1NV_0015_005R.jpg]&set=key[rotate],value[0.1]&set=key[width],value[4143]&set=key[height],value[4844]&set=key[x],value[781]&set=key[y],value[283]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
En die was ook echt superleuk. Misschien mn kerstjurkje voor dit jaar, mits we met de familie niet gaan modderbaggeren in de duinen of midgetgolfen met -20
Van Topvintage? Is misschien wat te, inderdaad. Heb je niet een mooie nette broek die je met een net shirt kan dragen?quote:Op maandag 4 november 2013 19:29 schreef Sarabi het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik morgen mijn kersenjurkje naar het sollicitatiegesprek kan aantrekken.
Een van de weinige kledingstukken waar ik mij goed in voel op dit moment, maar waarschijnlijk iets te opvallend.
Ik heb 1 knalroze broek en 1 gele broekquote:Op maandag 4 november 2013 19:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Van Topvintage? Is misschien wat te, inderdaad. Heb je niet een mooie nette broek die je met een net shirt kan dragen?
Of dat, inderdaadquote:Op maandag 4 november 2013 19:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb 1 knalroze broek en 1 gele broek
Dus nee....
Dan zal het wel een zwarte legging/donkere panty worden met donker rokje en truitje.
Ik heb een collega die na een zelfverkozen scheiding compleet is ingestort (het is d'r derde scheiding, het begint 'r nu te dagen dat ze mss een issue heeftquote:Op maandag 4 november 2013 19:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Boh, een collega van me is 25 kg afgevallen.
Mind you, hij woog schat ik zo'n 130 minimaal, en z'n knie heeft het begeven waardoor hij al maanden niet kon werken, geopereerd moest worden en wel af moést vallen, maar toch. Ik vind het supernetjes, zeker aangezien hij al in de 40 ofzo is en ben maar een heel klein beetje jaloers.
Nee hij doet het nog verantwoord ook, geloof ik. Hij zet in ieder geval nog steeds foto's van heerlijke maaltijden op facebook.quote:Op maandag 4 november 2013 19:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb een collega die na een zelfverkozen scheiding compleet is ingestort (het is d'r derde scheiding, het begint 'r nu te dagen dat ze mss een issue heeft) en zit aan de antidepressiva waardoor ze naar eigen zeggen niet meer dan twee happen soep weg krijgt. Ze smelt weg. Biatch!
![]()
Oeh *Recept gaat halen.quote:Op maandag 4 november 2013 19:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb een collega die na een zelfverkozen scheiding compleet is ingestort (het is d'r derde scheiding, het begint 'r nu te dagen dat ze mss een issue heeft) en zit aan de antidepressiva waardoor ze naar eigen zeggen niet meer dan twee happen soep weg krijgt. Ze smelt weg. Biatch!
![]()
Oxazepam, nothing fancy. Ik lees overal dat iedereen altijd enorm aankomt van AD maar zij niet.quote:
Dat is inderdaad ook lekker! Maar die knieperties zijn nog lekkerder.. en dan vooral zelf gemaakt als ze nog een beetje warm zijn.quote:Op maandag 4 november 2013 18:14 schreef kwakz0r het volgende:
maar dan liefst de opgerolde variant met slagroom erin...
het eerste wat ik at na de kaakchirug was een in hele kleine stukjes gesneden frikandel- ik dacht dat ik toch niks zou kunnen eten dus had geen eten in huis (alleen bouillon) maar werd geholpen om 16u s middags dus had kneiterhonger om half acht
hoe ging t?
Ooh, nou dat werkt hier niet, die oxaquote:Op maandag 4 november 2013 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oxazepam, nothing fancy. Ik lees overal dat iedereen altijd enorm aankomt van AD maar zij niet.
Stiekem vraag ik me af of het niet gewoon is dat ze amper geld voor eten heeft.
quote:Op maandag 4 november 2013 19:53 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook lekker! Maar die knieperties zijn nog lekkerder.. en dan vooral zelf gemaakt als ze nog een beetje warm zijn.![]()
![]()
Doe de rest even onder een spoiler omdat sommigen het misschien vies vinden.Het kan best lang bloeden. Bij mij heeft het 10u gebloed. Daarna was het over. Het is toch niet dat er hele bakken bloed uitkomt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
ja, had de post nog wat aangepast, zou best nog een optie kunnen zijn...quote:Op maandag 4 november 2013 19:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, nou dat werkt hier niet, die oxaBeen there, done that, maar dan voor mijn nek ivm spierproblemen, vrat er geen hap minder van
Lijkt me echt zwaar kut, geen geld voor eten
quote:Op maandag 4 november 2013 19:53 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook lekker! Maar die knieperties zijn nog lekkerder.. en dan vooral zelf gemaakt als ze nog een beetje warm zijn.![]()
![]()
Doe de rest even onder een spoiler omdat sommigen het misschien vies vinden.Heb je watjes meegekregen om op te bijten? Zoals ze je direct na het trekken geven zeg maar. Wat je anders kan doen, is een tijdje een schoon theezakje op de plek van de getrokken kies plaatsen en daarop bijten. Door de druk hebben je vaatjes iets meer gelegenheid om een goede bloedprop te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sneu manquote:Op maandag 4 november 2013 19:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
ja, had de post nog wat aangepast, zou best nog een optie kunnen zijn...
Of gaaskompres uit je verbanddoos. ff dubbelvouwen enzoquote:Op maandag 4 november 2013 19:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb je watjes meegekregen om op te bijten? Zoals ze je direct na het trekken geven zeg maar. Wat je anders kan doen, is een tijdje een schoon theezakje op de plek van de getrokken kies plaatsen en daarop bijten. Door de druk hebben je vaatjes iets meer gelegenheid om een goede bloedprop te maken.
Als ik kijk ligt er toch wel een wat in m'n wang. Natuurlijk geen cm diep ofzo.quote:Op maandag 4 november 2013 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het kan best lang bloeden. Bij mij heeft het 10u gebloed. Daarna was het over. Het is toch niet dat er hele bakken bloed uitkomt?
Nee niks.. heb daar ook geen watje gekregen na het trekken. Ze hebben het gelijk gehecht en toen verder met de bovenkant.quote:Op maandag 4 november 2013 19:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb je watjes meegekregen om op te bijten? Zoals ze je direct na het trekken geven zeg maar. Wat je anders kan doen, is een tijdje een schoon theezakje op de plek van de getrokken kies plaatsen en daarop bijten. Door de druk hebben je vaatjes iets meer gelegenheid om een goede bloedprop te maken.
Naast dat het het stollen helpt, slik je niet elke keer beetjes bloed in. Daar kan je goed misselijk van worden. Wel weer goed voor de lijn.quote:Op maandag 4 november 2013 20:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik beet op gaasjes idd. Werkte als een tierelier.
Ik ben er gigantisch op afgevallenquote:Op maandag 4 november 2013 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik lees overal dat iedereen altijd enorm aankomt van AD maar zij niet.
Ik ga het gelijk proberen! Word er namelijk echt niet goed van.. en inderdaad ik ben ook erg misselijk aan het worden.quote:Op maandag 4 november 2013 20:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Naast dat het het stollen helpt, slik je niet elke keer beetjes bloed in. Daar kan je goed misselijk van worden. Wel weer goed voor de lijn.
Je weet dat dagelijks wegen niet verstandig is? Weeg eens op dezelfde dag van de week, zelfde moment. Je zult niet op een dag een kilo afvallen, dat is niet realistisch.quote:Op maandag 4 november 2013 20:06 schreef HiZ het volgende:
120,6 .. 2e dag dat het omhoog ismaar ik heb vandaag wel weer naar werk gelopen, terwijl ik op zondag bijna geen stap heb verzet. .... vandaag hadden twee collega's taarten gebakken. Ik heb wel wat genomen, maar ik heb nog nooit eerder in mijn leven zo'n dun stukje taart afgesneden
quote:Op maandag 4 november 2013 20:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je weet dat dagelijks wegen niet verstandig is? Weeg eens op dezelfde dag van de week, zelfde moment. Je zult niet op een dag een kilo afvallen, dat is niet realistisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |