SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Taalnasi, sambal bij?quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jouw is bezittelijk in die zin, maat.
Best lekker hoor, als toetje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:02 schreef eleusis het volgende:
ik had een heel grappige reactie maar zo'n nieuw topic geeft toch altijd een beetje een mosterd na de maaltijd gevoel
Ja wat de neuk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god! Blond!
Mobiel is echt 3/4 van minn scherm banner nu. Teh fuck
Spaghetti meatballs, dat lust iedereen!quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:08 schreef Lonaa het volgende:
Zondag komen mijn ouders eten en ik zou koken. Ik ben echter inspiratieloos.![]()
Help.
Een lekkere curry.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:08 schreef Lonaa het volgende:
Zondag komen mijn ouders eten en ik zou koken. Ik ben echter inspiratieloos.![]()
Help.
Ik maak risotto op smaak met room, boter en/of parmesan. En uiteraard bouillon. Ik heb er nog nooit een sausje over gedaan. Misschien is gepureerde diepvrieserwt met een beetje bouillon en munt een idee?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb vanavond een dinnerdate met een vriendin, en heb trek in risotto al tijden, dus ga dat maken. Het wordt een gewone blanke risotto met haricot verts erbij en een gegrild kipfiletje erop, maar er moet nog iets van een sausje ofzo bij. Iemand ideeën?
Ik doe het ook zo, jullie hebben gelijk, er hoeft geen saus bij.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik maak risotto op smaak met room, boter en/zo parmesan. En uiteraard bouillon. Ik heb er nog nooit een sausje over gedaan. Misschien is gepureerde diepvrieserwt met een beetje bouillon en munt een idee?
Die van Jamie 'van z'n 15 minute meals is echt zalig!quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga morgen pompoensoep maken. Volgens mijn vega kookboek, maar ik zal die van Jamie er eens bij pakken om te zien wat dat is.
Ik lag gisteren om half 9 in bed en sliep om 9 uur. Goddank, want om 0.00 werd kind 2 wakker en om 03.00 kind 1. Daarna duurde het ruim een uur voor ik weer sliep. Maar ik vol me ondanks dat zo fris als wat. Hoofdpijn is weg, dus ik ben net maar mijn rondje van gisteren gaan hardlopen. Flinke wind nog buiten, maar wel lekker!
Oh, daar heb ik een man voorquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het soberso een heel dankbare groente. Het bevat weinig kcals, smaakt lekker zoetig (= haast iedereen lust het), is lang buiten de koeling te bewaren en is ook nog eens goed in veel gerechten te verwerken.
Alleen dat slachten van dat ding.... da's een beetje jammer
Of in de soep, dan hoef je hem ook niet te schillen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik een man voor![]()
En flespompoenen zijn veel makkelijker te slachten trouwens. De schil krijg je er zo af met een dunschiller. Je kunt de schil ook opeten als je de pompoen in plakken snijdt en een uur in de oven doet
Nee, ook van zo'n ronde pompoen wordt de schil zacht als je hem lang genoeg in de oven legt. Even een receptje zoeken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
en geldt dat alleen voor flespompoenen?
Wat ook heel lekker is bij een risotto bianco: sla, stukjes gegrilde zalm erop, goede olijfolie en wat citroensap, en dan roze peperkorrels erbij (moet echt roze zijn!). Heel eenvoudig maar onwijs lekker. Als je het 'slanker' wil maken, verander je de porties zo dat je minder risotto hebt en meer van de salade.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb vanavond een dinnerdate met een vriendin, en heb trek in risotto al tijden, dus ga dat maken. Het wordt een gewone blanke risotto met haricot verts erbij en een gegrild kipfiletje erop, maar er moet nog iets van een sausje ofzo bij. Iemand ideeën?
Dank! Die wilde ik nog eens aan je vragenquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:57 schreef Claudia_x het volgende:
En om een goede indruk te maken bij een diner, kan ik de bloemkoolrisotto van Jamie warm aanbevelen. Die is zó lekker.
Gisteren ben ik weer naar ons favo all you can eat sushirestaurant geweest, had nu serieus het gevoel dat ik minder kon eten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:49 schreef Zeester het volgende:
Ik ga vanavond naar een all-you-can-eat-alles restaurant. Achja, ik ga er maar gewoon van genieten.
All you can eat sushi kan ik redelijk goed aan meestal. Ik neem alleen sushi's, fruit als toetje en geen ijs of gefrituurde dingetjes. Dan ben ik tevreden en eet ik niet veel te veel. Dat is nu wel het risico, maar ga gewoon eten wat ik wil, binnen het redelijke denk ik. Maakt niet zoveel uit verder, het komt wel goed.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gisteren ben ik weer naar ons favo all you can eat sushirestaurant geweest, had nu serieus het gevoel dat ik minder kon eten.
Lactosequote:
Ik krijg morgen ook bezoek. Die gaan helpen met een plan voor de verbouwing van de bovenverdieping dus echt alles moet schoonquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben vast niet de enige die het huis pas opruimt en schoonmaakt als er bezoek komt he?.
Nog een kwartiertje even uitpuffen.
Handigquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh nee, bij mij houdt de schone schijn letterlijk bovenaan de trap op.
Ja, de schone schijn houdt op bij de drempel van de badkamer en de slaapkamer. Alles is gelijkvloers hier he?quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh nee, bij mij houdt de schone schijn letterlijk bovenaan de trap op.
Waarom kiezen Clums... Waarom kiezen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Vanavond overigens wel zelfgemaakte tiramisu! M'n allerallerfavorietste toetje, alleen goede seks staat hoger op het lijstje.
Ti's ingecalculeerd, dus het mag.
Meer sex = meer verbranding = meer tiramisuquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Waarom kiezen Clums... Waarom kiezen?
Bam, nieuwe fantasie: tiramisu van de buik af eten. Ik glij al weg bij de gedachtequote:Op vrijdag 1 november 2013 19:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Waarom kiezen Clums... Waarom kiezen?
jammergenoeg gruwt mijn dochter van zoet warm eten... Zelden pompoen hier dus.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het soberso een heel dankbare groente. Het bevat weinig kcals, smaakt lekker zoetig (= haast iedereen lust het), is lang buiten de koeling te bewaren en is ook nog eens goed in veel gerechten te verwerken.
Alleen dat slachten van dat ding.... da's een beetje jammer
quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
LS als ik nou langs kom en we samen jouw portie eten? Zou dat helpen?
quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan je niet van alles een heel klein beetje proeven en dan ECHT goed proeven.. Zo goed proeven en bij elk (ieniemienie hapje) je echt afvragen of het de moeite waard is om verder van te eten of gedachtenloos in je mond te stoppen zonder daadwerkelijk te proeven?
En je geniet echt van kleine hapjes en je krijgt waarschijnlijk minder binnen.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:58 schreef HiZ het volgende:
Soep was heerlijken best makkelijk, behalve dat deel met de staafblender. Ik had nog nooit zo'n ding gebruikt.
Live and learn HiZ, live and learnquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:04 schreef HiZ het volgende:
Een straal soep spatte uit de (overigens zeer diepe) pan toen ik 'm scheef hield. Ik wist niet dat dat absoluut niet mocht. Nu wel dus.
En? Lekker gelopen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Live and learn HiZ, live and learn. Zo gaat mijn hachee een stuk beter nu hij daadwerkelijk op het vuur staat
.
*trekt hardloopschoenen aan*
Ja dude, dat was geen heb-ik-het-verkeerd-gelezen, maar een vertel-eens-heel-snel-meer-jij!quote:
Maar toch willen we meer details, snap dat dan mensquote:Op zondag 3 november 2013 09:26 schreef douche-eendje het volgende:
Zoveel specs weet ik ook nog niet. Zn naam, leeftijd, woonplaats en werk. En de rest vind ik straks vanzelf wel uit
Het is de HEL BE! De HEL!quote:Op zondag 3 november 2013 09:28 schreef Brighteyes het volgende:
Maar hoe kom je aan die date dan? Blind? Of zelf opgevist?
Damn, ik ben heel gelukkkig met F hoor, maar ik vind dat daten en de eerste paar maanden in een relatie zó leuk altijd!Op de meest debiele tijden en plekken afspreken om elkaar tóch nog heel even te kunnen zien hoewel dat eigenlijk niet uit komt enzo!
Dan moet je ons even een foto van het heerschap sturen. Dan kunnen wij die doorgeven aan de pliesiequote:Op zondag 3 november 2013 09:37 schreef douche-eendje het volgende:
Ja. Ik heb om 3 uur afgesproken, mocht ik vanavond niks gepost hebben, geven jullie mij dan als vermist op?![]()
ik ga niet zomaar zn hoofd ongevraagd hier online plempen, dat snap je natuurlijk ook welquote:Op zondag 3 november 2013 09:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan moet je ons even een foto van het heerschap sturen. Dan kunnen wij die doorgeven aan de pliesie
Mn gezelschap vorig jaar 1e kerstdag: een paar slechte films, een fles wijn en een doos chocolade. Aan het eind van de avond was ik misselijk, lam en teut. Ja, best komisch.quote:Op zondag 3 november 2013 09:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ooooo ik kijk alweer uit naar Kerst
Gezellig met de parentals op 1 van de dagen lammig op de bank hangen en met mijn besty de andere doorbrengen. Dronken. Ik kan niet wachten
* DancingPhoebe heeft een leeg leven and loves it
Kerstalcohol daarentegen...quote:
Mijn ouders hebbben die instelling ook, dat vind ik erg fijn. Mijn schoonouders niet. Dus tja...quote:Op zondag 3 november 2013 10:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
God ik ben zo blij met mijn ouders en hun instelling in dit soort dingen. "Alleen komen als je het zelf echt wil!" En het dan nog menen ook he. Wel clever, want omdat ik het niet moet, heb ik veel meer zin langs te gaan en denk ik al snel "Jee, het is toch ook niks, als ik ze helemaal niet zie, deze Kerst..." Well played parents! Well played...
Juist.. en dan kneiter brak.. altijd en overal omdat je de dagen.dat je elkaar niet ziet tot midden in de nacht ligt te wa-en....quote:Op zondag 3 november 2013 09:28 schreef Brighteyes het volgende:
Maar hoe kom je aan die date dan? Blind? Of zelf opgevist?
Damn, ik ben heel gelukkkig met F hoor, maar ik vind dat daten en de eerste paar maanden in een relatie zó leuk altijd!Op de meest debiele tijden en plekken afspreken om elkaar tóch nog heel even te kunnen zien hoewel dat eigenlijk niet uit komt enzo!
!!! Dat ja! Als was het msn in mijn tijd ip wa.quote:Op zondag 3 november 2013 10:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Juist.. en dan kneiter brak.. altijd en overal omdat je de dagen.dat je elkaar niet ziet tot midden in de nacht ligt te wa-en....![]()
pffftt.. wat ben.ik.toe aan mn vakantie!
Nee, was eenmalig... Ouder-kind les bij snorkelen van Isa.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O: overnight oats
L: desembrood met pindakaas/zuivelspread
T: banaan
D&T: nog geen idee![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 13:03 schreef douche-eendje het volgende:
Whahahaha
WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok Clums. Voor je spreekt, op de date. Three second rule. Eerst denken. Dan pas praten. K?quote:Op zondag 3 november 2013 13:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Kerst! Alleen doen wij er thuis natuurlijk niets aan want het is een heidens feest en dat vindt Allah allemaal niet goed. Zodra december z'n intrede doet verandert mijn huis tegenwoordig in een epileptisch licht- en kleurfestijn, maar de daadwerkelijke kerstdagen zijn toch vrij suf, want al m'n vrienden vieren het uiteraard wél met hun familie. Derde kerstdag maken we dat goed met Sinterkerst en Nieuw bij mij thuis
.
BE, ik ben gaan lopen, en ga vandaag weer! Hup, jij ook.
Enneh, about dates. Ik ben er genadeloos slecht in, maar heb er binnenkort een met m'n longtime crush. It's safe to say dat ik NERGENS ANDERS meer aan kan denken. Fuck hormonen. Succes d-e!!
Goed advies Feebs, goed advies. Romantische-momenten-kill-mode UIT.quote:Op zondag 3 november 2013 13:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ok Clums. Voor je spreekt, op de date. Three second rule. Eerst denken. Dan pas praten. K?
huh?quote:Op zondag 3 november 2013 13:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil niet al te doemdenkerig doen, maar volgens mij vergaat de wereld.
Veel plezierquote:Op zondag 3 november 2013 14:56 schreef douche-eendje het volgende:
Ah, vandaar. Ik sta nu op m te wachten en ik moet plassen. Mweh.
Toen liep ik in de koopgootquote:Op zondag 3 november 2013 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er was een enorme stormbui net, hagel en bliksem en al.
Neuh, misschien ooit nog proberen, maar ik zie mezelf dan als het cliché dikke meisje met leuke foto's maar een teleurstellende realiteit. Dus eerst maar eens van dat beeld afkomenquote:Op zondag 3 november 2013 16:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
PaiQ je al Clums? Dat is chatten om de foto's zichtbaar te maken. Ik vind het leukleuk. Of vond. Ik ben geloof ik uitgepaiqt.
Ik vind dat je best vaak weegt en dan noem je verschillen van een paar honderd gram... Vind je het fijn om er zo strak in te zitten? Misschien is het een idee als je eens per week weegt of een weekgemiddelde aanhoudt? Gezonder worden is belangrijker dan het getalletje op de weegschaal, toch?quote:Op zondag 3 november 2013 19:59 schreef HiZ het volgende:
120,5 vanochtend, maar niet echt gelopen vandaag. Morgen zal het dan wel weer hoger zijn geworden. Het tussendoel BLIJFT om vrijdag het vliegtuig in te gaan met een gewicht onder de 120.
Nee, ik doe het liever iedere ochtend. Een van de dingen die heeft geholpen bij het weer omhoog gaan naar 130 kg is het zorgvuldig ontwijken van de weegschaal. Het verschil per dag mag klein zijn en soms zelfs ontmoedigend, maar het is wel een hard cijfer dat ik niet kan ontkennen.quote:Op zondag 3 november 2013 20:11 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vind dat je best vaak weegt en dan noem je verschillen van een paar honderd gram... Vind je het fijn om er zo strak in te zitten? Misschien is het een idee als je eens per week weegt of een weekgemiddelde aanhoudt? Gezonder worden is belangrijker dan het getalletje op de weegschaal, toch?
Ik heb een kennis die juist niet wil afvallen omdat hij dan minder aantrekkelijk wordt voor de types die nu op hem vallen.quote:Op zondag 3 november 2013 16:57 schreef J0ycie88 het volgende:
Clums, ik vond Paiq altijd erg leuk.. En Pepper. Mijn vriend heb ik leren kennen op Twoo (maar dat is echt zo'n Badoo achtige site, verschrikkelijk!)
Maar je moet inderdaad van dat beeld afkomen, dat je zwaarder bent wilt niet zeggen dat mannen je niet leuk kunnen vinden. Al zou mijn vriend me graag zien met een paar kilootjes minder en me dan misschien mooier vinden, maar leuker niet of hij zou niet meer van gaan houden als ik opeens een gezond BMI heb. Tuurlijk heb je er van die verschrikkelijk kortzichtige types tussen zitten, maar er ik vind juist dat bijvoorbeeld op een site als Paiq ook aandacht wordt gegeven aan persoonlijkheid.
quote:Op zondag 3 november 2013 21:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, was het leuk DE? Is er gesnaveld?
En I luuuuuuuuuuuuuuuuuuurve elke dag wegen! Net ben ik zelfs nog even voor het slapen geweest (wat geen enkele zin heeft want het zegt niets) en ik werd er extatisch van
Tell all, tell all!quote:
quote:
Watdan, watdan?quote:Op zondag 3 november 2013 21:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Fuck Clums! Ik hd je mijn code willen geven!
volgende keer trek ik hakken aan. Deze smurf vind namelijk iemand van 1, 90quote:
Fout.quote:Op zondag 3 november 2013 21:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En meer hoeven jullie nog niet te weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |