abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132785023
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132785025
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 08:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jouw is bezittelijk in die zin, maat.
Taalnasi, sambal bij?
  vrijdag 1 november 2013 @ 08:02:43 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_132785031
ik had een heel grappige reactie maar zo'n nieuw topic geeft toch altijd een beetje een mosterd na de maaltijd gevoel
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_132785037
Ja. Jammer :'(

Ghigighgihghi *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_132785052
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 08:02 schreef eleusis het volgende:
ik had een heel grappige reactie maar zo'n nieuw topic geeft toch altijd een beetje een mosterd na de maaltijd gevoel
Best lekker hoor, als toetje.

Nou ja, ik ga eens mn tanden poetsen en kijken hoe ik naar beneden kan lopen straks :')
  vrijdag 1 november 2013 @ 08:18:49 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_132785181
Sambal :9
disclaimer
  vrijdag 1 november 2013 @ 08:26:33 #7
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132785271
Goedemorgen

Na gisteren echt een enorme klote-ochtend op mijn werk (beloofd samenhangerder takenpakket werd het niet, mijn leidinggevende ging zwaar in de verdediging, het hele cluster over de zeik, mijn pakket is nog steeds ruk en de bijbehorende loonsverhoging gaat aan me voorbij) heb ik me keurig gedragen, eetwise. Ben er best trots op dat ik geen emo-eter meer ben :)

Vandaag m'n nieuwe jurkje aan in nietdegrootstemaatdiezehadden en hij zit en staat zo fijn :D
Het housewarmingjurkje houden jullie tegoed, want mijn nieuwe huis heeft geen spiegel waarin ik een foto van m'n hele zelf kan nemen. Strakjes dus even vriendlief vragen of die een foto wil maken. Gisterenavond bij een oud-collegaatje geweest dat afgevallen is van maat 40/42 naar 36 en dus heb ik nu een nieuw spijkerrokje, een blauw rokje, een jurkje, een jasje, wat leggings *niet wit en lelijk, maar zwart en fijn voor onder een jurk met lange laarzen in de winter* en nog wat andere nieuwe dingen die ik nu even niet kan bedenken. Zo fijn! Kan ik m'n kast weer een beetje vullen, zonder dat dat meteen een rib uit mijn lijf is.

Vandaag:
O: 3 volkoren met aardbeien en een theelepel suiker. Glaasje sap.
T: Crackertjes of een appel.
L: 4 volkoren. 2 corned beef, 2 vlokken.
T: Sojadecafmacchiato met een beetje toffeecrunchsiroop van het tentje om de hoek c_/
D: Nog geen vast plan voor, maar ik gok op krieltjes uit de airfryer met een witvisje en nogtekopengroente.
S: Paardrijden

Note to self: Straks dus even langs de winkel voor yoghurt en groente.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_132786095
Wat een leuke jurk tink! Waar komt die vandaan?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  vrijdag 1 november 2013 @ 09:27:57 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_132786118
link says HEMA :D
disclaimer
pi_132787008
O god! Blond!

Mobiel is echt 3/4 van minn scherm banner nu. Teh fuck :')
  vrijdag 1 november 2013 @ 10:15:51 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_132787197
abo O+
disclaimer
pi_132787440
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god! Blond!

Mobiel is echt 3/4 van minn scherm banner nu. Teh fuck :')
Ja wat de neuk.
pi_132787883
-1,3 kilo deze week *O*
Totaal nu 5,7 kilo kwijt.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_132788117
Hema is wat alles betreft 1 van mijn lievelingswinkels, maar qua kleren zeker weten! En ze zijn zo aardig om de XL zo groot te maken dat ik nu ook al makkelijk in een L kan :D. Leuk jurkje, Tink!
pi_132788270
Zondag komen mijn ouders eten en ik zou koken. Ik ben echter inspiratieloos. -O-
Help.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_132788295
Het is weg, halleluja!
pi_132788453
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:08 schreef Lonaa het volgende:
Zondag komen mijn ouders eten en ik zou koken. Ik ben echter inspiratieloos. -O-
Help.
Spaghetti meatballs, dat lust iedereen!
pi_132788536
Ik heb vanavond een dinnerdate met een vriendin, en heb trek in risotto al tijden, dus ga dat maken. Het wordt een gewone blanke risotto met haricot verts erbij en een gegrild kipfiletje erop, maar er moet nog iets van een sausje ofzo bij. Iemand ideeën?
  Moderator vrijdag 1 november 2013 @ 11:21:49 #19
5428 crew  miss_sly
pi_132788567
Waarom moet er een sausje bij? Risotto is al smeuig genoeg van zichzelf. Je zou de kipfilet kunnen marineren, waardoor die wat meer smaak krijgt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_132788579
Ik ben nu 8 dagen aan mijn nieuwe kapsel en het gedoe dat daar bij hoort aan het wennen en ik geloof dat ik het nu door heb. Een berg mousse in nat haar, op zijn kop fohnen met de diffuser, terwijl ik het goed borstel, op het laatst nog wat glansspray en puntjes naar buiten kneden = een dikke bos glanzend haar met volume en waar ik nog met mijn handen doorheen kan.

Wat is dat vrouwelijk worden toch een opgave. Wel een interessant project :Y

En ik voel me helemaal :9~ vandaag. Ik heb het lange gebreide vest van Tink aan met mijn nieuwe laarsjes. En dus een good hair day.

Lijstje:
O: Yoghurt, muesli, lijnzaad
T: kwark met een appel
L: 3 bruin met 30+ kaas en zelfgemaakte pesto
T: halve eierkoek, appel, olijven, misschien een cup a soupje als ik tot laat werk
A: gebakken gnocchi met pesto en parm. Een grote salade voor de vitamientjes en vezels
T: geen idee, hangt af van hoe laat we eten.
Spoilers!
  Moderator vrijdag 1 november 2013 @ 11:22:19 #21
5428 crew  miss_sly
pi_132788581
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:08 schreef Lonaa het volgende:
Help.
Een lekkere curry.
Pompoensoep a la Jamie.
Risotto.
pi_132788610
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb vanavond een dinnerdate met een vriendin, en heb trek in risotto al tijden, dus ga dat maken. Het wordt een gewone blanke risotto met haricot verts erbij en een gegrild kipfiletje erop, maar er moet nog iets van een sausje ofzo bij. Iemand ideeën?
Ik maak risotto op smaak met room, boter en/of parmesan. En uiteraard bouillon. Ik heb er nog nooit een sausje over gedaan. Misschien is gepureerde diepvrieserwt met een beetje bouillon en munt een idee?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 01-11-2013 11:36:29 ]
Spoilers!
pi_132788704
Ik gooi volgende week maar weer eens pompoenrisotto op het menu :9
Spoilers!
pi_132788800
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik maak risotto op smaak met room, boter en/zo parmesan. En uiteraard bouillon. Ik heb er nog nooit een sausje over gedaan. Misschien is gepureerde diepvrieserwt met een beetje bouillon en munt een idee?
Ik doe het ook zo, jullie hebben gelijk, er hoeft geen saus bij.
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:31:16 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132788814
Ik ga morgen pompoensoep maken. Volgens mijn vega kookboek, maar ik zal die van Jamie er eens bij pakken om te zien wat dat is.

Ik lag gisteren om half 9 in bed en sliep om 9 uur. Goddank, want om 0.00 werd kind 2 wakker en om 03.00 kind 1. Daarna duurde het ruim een uur voor ik weer sliep. Maar ik vol me ondanks dat zo fris als wat. Hoofdpijn is weg, dus ik ben net maar mijn rondje van gisteren gaan hardlopen. Flinke wind nog buiten, maar wel lekker!
  Moderator vrijdag 1 november 2013 @ 11:37:35 #26
5428 crew  miss_sly
pi_132788985
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga morgen pompoensoep maken. Volgens mijn vega kookboek, maar ik zal die van Jamie er eens bij pakken om te zien wat dat is.

Ik lag gisteren om half 9 in bed en sliep om 9 uur. Goddank, want om 0.00 werd kind 2 wakker en om 03.00 kind 1. Daarna duurde het ruim een uur voor ik weer sliep. Maar ik vol me ondanks dat zo fris als wat. Hoofdpijn is weg, dus ik ben net maar mijn rondje van gisteren gaan hardlopen. Flinke wind nog buiten, maar wel lekker!
Die van Jamie 'van z'n 15 minute meals is echt zalig! :9~
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:38:24 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_132789004
ik heb ook nog een pompoen liggen, straks eens iets voor bedenken :9
disclaimer
pi_132789065
Ik kwam nog pompoen tegen in mijn vriezer, die gebruik ik eerst maar, die nieuwe blijft nog wel even goed. Dat spul is echt ideaal om in te vriezen.
Spoilers!
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:43:12 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_132789145
ik vind het soberso een heel dankbare groente. Het bevat weinig kcals, smaakt lekker zoetig (= haast iedereen lust het), is lang buiten de koeling te bewaren en is ook nog eens goed in veel gerechten te verwerken.
Alleen dat slachten van dat ding.... da's een beetje jammer :')
disclaimer
pi_132789257
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het soberso een heel dankbare groente. Het bevat weinig kcals, smaakt lekker zoetig (= haast iedereen lust het), is lang buiten de koeling te bewaren en is ook nog eens goed in veel gerechten te verwerken.
Oh, daar heb ik een man voor ;)

En flespompoenen zijn veel makkelijker te slachten trouwens. De schil krijg je er zo af met een dunschiller. Je kunt de schil ook opeten als je de pompoen in plakken snijdt en een uur in de oven doet :9
Spoilers!
  Moderator vrijdag 1 november 2013 @ 11:48:49 #31
5428 crew  miss_sly
pi_132789310
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh, daar heb ik een man voor ;)

En flespompoenen zijn veel makkelijker te slachten trouwens. De schil krijg je er zo af met een dunschiller. Je kunt de schil ook opeten als je de pompoen in plakken snijdt en een uur in de oven doet :9
Of in de soep, dan hoef je hem ook niet te schillen.
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:49:16 #32
149959 SQ
snelle trees
pi_132789322
en geldt dat alleen voor flespompoenen?
disclaimer
pi_132789464
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
en geldt dat alleen voor flespompoenen?
Nee, ook van zo'n ronde pompoen wordt de schil zacht als je hem lang genoeg in de oven legt. Even een receptje zoeken.

Deze dus, dit is echt verrukkelijk O+
Spoilers!
pi_132789483
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat ook heel lekker is bij een risotto bianco: sla, stukjes gegrilde zalm erop, goede olijfolie en wat citroensap, en dan roze peperkorrels erbij (moet echt roze zijn!). Heel eenvoudig maar onwijs lekker. Als je het 'slanker' wil maken, verander je de porties zo dat je minder risotto hebt en meer van de salade.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_132789522
En om een goede indruk te maken bij een diner, kan ik de bloemkoolrisotto van Jamie warm aanbevelen. Die is zó lekker.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator vrijdag 1 november 2013 @ 11:59:57 #36
5428 crew  miss_sly
pi_132789609
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:57 schreef Claudia_x het volgende:
En om een goede indruk te maken bij een diner, kan ik de bloemkoolrisotto van Jamie warm aanbevelen. Die is zó lekker.
Dank! Die wilde ik nog eens aan je vragen :)
pi_132790933
Ik ga vanavond naar een all-you-can-eat-alles restaurant. Achja, ik ga er maar gewoon van genieten :D.
  vrijdag 1 november 2013 @ 13:02:21 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132791297
Ik schil mijn pompoenen ook niet meer. Meestal gaan ze in de soep of in een stoofgerecht en dan wordt de schil net zo zacht als de rest! *O*
pi_132791553
Zo. Weekboodschappen binnen. Wat een hel.

Toen ik terug kwam had de hond alles ondergekotst. ;(

Nu, lunch.
pi_132791604
Dinsdagavond mijn eerste sollicitatiegesprek *O*
Wat trek ik aan.............
pi_132791619
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 12:49 schreef Zeester het volgende:
Ik ga vanavond naar een all-you-can-eat-alles restaurant. Achja, ik ga er maar gewoon van genieten :D.
Gisteren ben ik weer naar ons favo all you can eat sushirestaurant geweest, had nu serieus het gevoel dat ik minder kon eten.
pi_132792884
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 13:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gisteren ben ik weer naar ons favo all you can eat sushirestaurant geweest, had nu serieus het gevoel dat ik minder kon eten.
All you can eat sushi kan ik redelijk goed aan meestal. Ik neem alleen sushi's, fruit als toetje en geen ijs of gefrituurde dingetjes. Dan ben ik tevreden en eet ik niet veel te veel. Dat is nu wel het risico, maar ga gewoon eten wat ik wil, binnen het redelijke denk ik. Maakt niet zoveel uit verder, het komt wel goed.
pi_132794219
:9 Karnemelk
Spoilers!
  vrijdag 1 november 2013 @ 15:30:39 #44
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132795304
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 14:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
:9 Karnemelk
Lactose -O-

Soms mis ik kleine dingetjes als karnemelk...

Ik weet nog steeds niet wat ik vanavond ga eten, want ben met m'n suffe hoofd de groente vergeten bij de supermarkt. En de yoghurt dus ook. Fijn... Gelukkig morgen lekker uitgebreid ontbijten, dus als ik dan een eitje kook of bak, mis ik die yoghurt niet zo.

Zou eventueel vanavond chili kunnen maken, dat is zo klaar en jum.. Heb er zwarte bonen, kidneybonen en linzen voor in huis.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 1 november 2013 @ 16:01:19 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_132796145
ik had nog pompoen en ging zoeken en vond een recept voor pompoen quinoa feta rucola salade :D
Heb bijna alles toevallig in huis daarvoor, dus dat wordt m :Y)
disclaimer
  vrijdag 1 november 2013 @ 17:19:27 #46
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132798221
Ik had nog winterpeen, dus die doe ik in de oven met olie, peper en zout :) Jum!
pi_132798451
Roerei met heul veul groente. champignons, prei, courgette, tomaat. :9
pi_132799624
Ik ben vast niet de enige die het huis pas opruimt en schoonmaakt als er bezoek komt he? :').

Nog een kwartiertje even uitpuffen :').
pi_132799808
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben vast niet de enige die het huis pas opruimt en schoonmaakt als er bezoek komt he? :').

Nog een kwartiertje even uitpuffen :').
Ik krijg morgen ook bezoek. Die gaan helpen met een plan voor de verbouwing van de bovenverdieping dus echt alles moet schoon :')
Ik maak niet alleen schoon met visite, ik wissel wel af in grondigheid. Morgen dus extra grondig.
Spoilers!
pi_132799845
Oh nee, bij mij houdt de schone schijn letterlijk bovenaan de trap op.
pi_132799955
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Handig :7
Spoilers!
pi_132799993
Maar ach, het valt bij mij allemaal wel mee morgen. Lekker een beetje kokkerellen, poetsen met iets leuks op de tv. Ik vermaak me wel.
Spoilers!
pi_132800000
Vanavond overigens wel zelfgemaakte tiramisu O+! M'n allerallerfavorietste toetje, alleen goede seks staat hoger op het lijstje.

Ti's ingecalculeerd, dus het mag *O*.
pi_132800517
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, de schone schijn houdt op bij de drempel van de badkamer en de slaapkamer. Alles is gelijkvloers hier he? :')
  vrijdag 1 november 2013 @ 19:07:29 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_132801268
Jep, goedgekeurd!

http://madebyellen.com/quinoa-salade-met-pompoen-feta/

Aanpassingen:
- Minder olijfolie
- Feta light (jaja, shoot me)
- Handje pijnboompitten er door

kwam op 600 kcal per portie :9
disclaimer
pi_132802420
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Vanavond overigens wel zelfgemaakte tiramisu O+! M'n allerallerfavorietste toetje, alleen goede seks staat hoger op het lijstje.

Ti's ingecalculeerd, dus het mag *O*.
Waarom kiezen Clums... Waarom kiezen?
pi_132803323
121,2 kg vanmorgen. Yoghurt ipv brood vanmorgen, anders kom ik niet aan voldoende eiwitten in mijn eten. Ik hoop volgende week vrijdag onder de 120 te zitten :)
pi_132806336
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Meer sex = meer verbranding = meer tiramisu
Spoilers!
pi_132812132
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Bam, nieuwe fantasie: tiramisu van de buik af eten. Ik glij al weg bij de gedachte :9.

Etentje was zeer geslaagd, ik ben een keukengodin.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 2 november 2013 @ 09:01:50 #60
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132817240
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
jammergenoeg gruwt mijn dochter van zoet warm eten... Zelden pompoen hier dus.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_132817470
All you can eat alles was lekker. En denk dat ik het best netjes heb gehouden, behalve de toetjes dan. Maar ik ben een sucker voor toetjes buffetten en ik heb er van genoten, dus het was het waard!
pi_132817544
Ik ga hier geen goede avond hebben. We krijgen bezoek en die schotelen we pulled pork, spareribs, stokbrood, kruidenboter, coleslaw, etc voor. Ik denk niet dat ik me in ga houden maar ik probeer zo min mogelijk brood te eten.

De rest van het weekend zal gewoon zijn. Morgen voor de lunch Italiaanse tomatensoep, morgenavond een lams T-bone en aardappels van de bbq met coleslaw.

Ik ben vandaag 4 ons zwaarder dan gisteren. Maar ongesteld. En ik ben van maandag tot vrijdag van 97.5 naar 95.7 gegaan dus het was al te verwachten dat er wat bij zou komen.

Ik heb gisteren voor het eerst gebakken gnocchi op. Dat is geloof ik nu een van mijn favoriete maaltijden. Deeg :9
Spoilers!
pi_132818474
LS als ik nou langs kom en we samen jouw portie eten? Zou dat helpen?
pi_132820005
Vanavond hachee met rode kool en aardappelpuree :9. Integratievoer.
pi_132820757
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
LS als ik nou langs kom en we samen jouw portie eten? Zou dat helpen?
:D Ik denk het wel. Maar ik weet niet of ik mijn portie vlees wel wil opgeven. Ik ben er heel hard voor aan het poetsen vandaag :Y

Ik kan wel een stukje stokbrood richting Rotterdam gooien :7
Spoilers!
pi_132820805
Ja :( Nee :( Ik :( zou :( inderdaad :( voor :( het :( :( stokbrood :( :( komen :( jaa :(
  zaterdag 2 november 2013 @ 15:49:42 #67
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132824916
Kan je niet van alles een heel klein beetje proeven en dan ECHT goed proeven.. Zo goed proeven en bij elk (ieniemienie hapje) je echt afvragen of het de moeite waard is om verder van te eten of gedachtenloos in je mond te stoppen zonder daadwerkelijk te proeven?
En je geniet echt van kleine hapjes en je krijgt waarschijnlijk minder binnen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 2 november 2013 @ 16:49:05 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132826547
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 15:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan je niet van alles een heel klein beetje proeven en dan ECHT goed proeven.. Zo goed proeven en bij elk (ieniemienie hapje) je echt afvragen of het de moeite waard is om verder van te eten of gedachtenloos in je mond te stoppen zonder daadwerkelijk te proeven?
En je geniet echt van kleine hapjes en je krijgt waarschijnlijk minder binnen.
^O^
Goeie tip!
pi_132830146
120,3kg, vanavond ga ik proberen pompoensoep te maken :)
pi_132830381
Vuur onder de hachee uitdoen en je afvragen waarom het zo lang duurt :'). Ik eet vrij laat, vanavond :').

Nu nog even motivatie vinden om dan in de tussentijd hard te lopen.
  zaterdag 2 november 2013 @ 19:25:38 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132830733
Handigerd! :D

Hup naar buiten jij! ^O^
pi_132832038
Soep was heerlijk :) en best makkelijk, behalve dat deel met de staafblender. Ik had nog nooit zo'n ding gebruikt.
pi_132832198
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:58 schreef HiZ het volgende:
Soep was heerlijk :) en best makkelijk, behalve dat deel met de staafblender. Ik had nog nooit zo'n ding gebruikt.
:D
Dat hoort het makkelijke deel te zijn, dat ding doet het werk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_132832267
Een straal soep spatte uit de (overigens zeer diepe) pan toen ik 'm scheef hield. Ik wist niet dat dat absoluut niet mocht. Nu wel dus.
pi_132833303
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 20:04 schreef HiZ het volgende:
Een straal soep spatte uit de (overigens zeer diepe) pan toen ik 'm scheef hield. Ik wist niet dat dat absoluut niet mocht. Nu wel dus.
Live and learn HiZ, live and learn B-). Zo gaat mijn hachee een stuk beter nu hij daadwerkelijk op het vuur staat *O*.

*trekt hardloopschoenen aan*
pi_132845732
Aargh aargh aargh, ik ben weer een paar dagen lekker bezig, maar dan gebeurt er eigenlijk helemaal niets vanwege een paar eerdere dagen waarop het allemaal weer niet zo lekker liep. En het is niet dat ik op die dagen hele gekke dingen heb gedaan, maar daardoor kets ik dan toch weer een flink stuk omhoog :')
pi_132846075
Zo, brood in de oven. Straks lekker sporten, daarna brood eten en dan een date :9
  zondag 3 november 2013 @ 09:20:23 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132846102
Ik was vanmorgen ruim twee kilo lichter dan afgelopen maandag. :?
Weet iemand of pompoen vochtafdrijvend werkt? Ik heb me de afgelopen nacht helemaal leeggepiest. :o

quote:
10s.gif Op zaterdag 2 november 2013 20:27 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Live and learn HiZ, live and learn B-). Zo gaat mijn hachee een stuk beter nu hij daadwerkelijk op het vuur staat *O*.

*trekt hardloopschoenen aan*
En? Lekker gelopen?
Ik lig moed te verzamelen voor een rondje...
pi_132846104
DE? Een date..?
pi_132846123
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 09:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
DE? Een date..?
Yes :7
pi_132846126
quote:
17s.gif Op zondag 3 november 2013 09:23 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Yes :7
Ja dude, dat was geen heb-ik-het-verkeerd-gelezen, maar een vertel-eens-heel-snel-meer-jij!
  zondag 3 november 2013 @ 09:24:20 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132846128
Nice! Specs?
pi_132846135
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2013 09:24 schreef Brighteyes het volgende:
Nice! Specs?
pi_132846142
Zoveel specs weet ik ook nog niet. Zn naam, leeftijd, woonplaats en werk. En de rest vind ik straks vanzelf wel uit :P
  zondag 3 november 2013 @ 09:28:33 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132846161
Maar hoe kom je aan die date dan? Blind? Of zelf opgevist?

Damn, ik ben heel gelukkkig met F hoor, maar ik vind dat daten en de eerste paar maanden in een relatie zó leuk altijd! O+ Op de meest debiele tijden en plekken afspreken om elkaar tóch nog heel even te kunnen zien hoewel dat eigenlijk niet uit komt enzo! :D
pi_132846192
quote:
17s.gif Op zondag 3 november 2013 09:26 schreef douche-eendje het volgende:
Zoveel specs weet ik ook nog niet. Zn naam, leeftijd, woonplaats en werk. En de rest vind ik straks vanzelf wel uit :P
Maar toch willen we meer details, snap dat dan mens :6
Spoilers!
pi_132846226
Ow via internet. Maar t is wel raar nu, met vorige dates waarbij het toch tot niks uitliep in het begin echt heel overdreven veel contact gehad. Met deze vrij weinig, dus ben heel benieuwd. We weten nog redelijk weinig van elkaar :)

Zou 3 weken geleden al een date met hem hebben maar toen was hij ziek. Dus als goedmakertje mocht hij wat leuks verzinnen voor vandaag. Hehe.
  zondag 3 november 2013 @ 09:36:55 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_132846237
Oeh la la, spannend DE!
disclaimer
pi_132846243
Ja. Ik heb om 3 uur afgesproken, mocht ik vanavond niks gepost hebben, geven jullie mij dan als vermist op? O+ :P
pi_132846249
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 09:28 schreef Brighteyes het volgende:

Damn, ik ben heel gelukkkig met F hoor, maar ik vind dat daten en de eerste paar maanden in een relatie zó leuk altijd! O+ Op de meest debiele tijden en plekken afspreken om elkaar tóch nog heel even te kunnen zien hoewel dat eigenlijk niet uit komt enzo! :D
Het is de HEL BE! De HEL!
pi_132846258
quote:
17s.gif Op zondag 3 november 2013 09:37 schreef douche-eendje het volgende:
Ja. Ik heb om 3 uur afgesproken, mocht ik vanavond niks gepost hebben, geven jullie mij dan als vermist op? O+ :P
Dan moet je ons even een foto van het heerschap sturen. Dan kunnen wij die doorgeven aan de pliesie :Y
pi_132846261
Maar dit is mn laatste poging tot een "niet-eenzame kerst" dit jaar hoor :') Over 2 weken ben ik lekker onderweg naar schiphol op dit tijdstip.
pi_132846272
Ooooo ik kijk alweer uit naar Kerst O+

Gezellig met de parentals op 1 van de dagen lammig op de bank hangen en met mijn besty de andere doorbrengen. Dronken. Ik kan niet wachten :D

* DancingPhoebe heeft een leeg leven and loves it :')
pi_132846278
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 09:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dan moet je ons even een foto van het heerschap sturen. Dan kunnen wij die doorgeven aan de pliesie :Y
ik ga niet zomaar zn hoofd ongevraagd hier online plempen, dat snap je natuurlijk ook wel
pi_132846284
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 09:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ooooo ik kijk alweer uit naar Kerst O+

Gezellig met de parentals op 1 van de dagen lammig op de bank hangen en met mijn besty de andere doorbrengen. Dronken. Ik kan niet wachten :D

* DancingPhoebe heeft een leeg leven and loves it :')
Mn gezelschap vorig jaar 1e kerstdag: een paar slechte films, een fles wijn en een doos chocolade. Aan het eind van de avond was ik misselijk, lam en teut. Ja, best komisch.

In mn vorige huis ging ik op 1e kerstdag de halve avond in bad liggen want toch niemand thuis O+
pi_132846287
En daarom gaf god (en Glowmouse) ons de DM!
  zondag 3 november 2013 @ 09:44:07 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_132846300
Kerstromantiek is overrated.
disclaimer
pi_132846305
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
Kerstromantiek is overrated.
Kerstalcohol daarentegen... :9~
  zondag 3 november 2013 @ 09:45:58 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_132846320
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 09:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Kerstalcohol daarentegen... :9~
:9 baileys atten tijdens het koken *O*
disclaimer
  Moderator zondag 3 november 2013 @ 09:54:24 #100
5428 crew  miss_sly
pi_132846385
Voor mij hoefde het vroeger ook nooit zo, maar ik vind het nu met mijn eigen kleine gezinnetje wel erg leuk O+ Jammer dat er toch ook familiebezoekjes bij horen :')
Gelukkig mag ik van B aan de wijn als we naar zijn familie gaan *O*
pi_132846456
God ik ben zo blij met mijn ouders en hun instelling in dit soort dingen. "Alleen komen als je het zelf echt wil!" En het dan nog menen ook he. Wel clever, want omdat ik het niet moet, heb ik veel meer zin langs te gaan en denk ik al snel "Jee, het is toch ook niks, als ik ze helemaal niet zie, deze Kerst..." Well played parents! Well played...
  zondag 3 november 2013 @ 10:01:52 #102
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_132846458
Wij stellen gewoon een derde kerstdag in. Of een nulde, net hoe het uitkomt. Verplicht naar ouders en schoonouders is wel redelijk te doen maar samen kokkerellen en films kijken heeft toch de voorkeur ;)

Mijn moeder zegt ook dat we niet hoeven te komen met kerst. En met nieuwjaarsdag, moederdag, etc. En dan maanden later zeiken dat ze zo gehuild heeft met Kerst omdat haar enige kind haar niet wilde zien. Wij trappen er dus niet meer in.
Spoilers!
pi_132846660
Wij hebben hier zo'n 2e kerstdag-familietraditieding waarbij we eerst vaak wat actiefs doen (wat kan variëren van strand/duinwandeling, midgetgolf of naar het zwembad :') ) en je daarna helemaal volvreten. Maar dat is dan met de grote familie, aka een man of 50.
Ik ben al een tijd lang het oudste kleinkind van oma wat nog geen relatie heeft/samenwoont/aan het werpen is; kun je je voorstellen hoe dat ongeveer gaat. Ik ben kleinkind #8 van de 16, er zijn inmiddels ook 7 achterkleinkinderen en dat zijn er volgens oma nog lang niet genoeg :+

Maar voor nu, omkleden en boooooootcamp *O*
  Moderator zondag 3 november 2013 @ 10:26:17 #104
5428 crew  miss_sly
pi_132846704
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 10:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
God ik ben zo blij met mijn ouders en hun instelling in dit soort dingen. "Alleen komen als je het zelf echt wil!" En het dan nog menen ook he. Wel clever, want omdat ik het niet moet, heb ik veel meer zin langs te gaan en denk ik al snel "Jee, het is toch ook niks, als ik ze helemaal niet zie, deze Kerst..." Well played parents! Well played...
Mijn ouders hebbben die instelling ook, dat vind ik erg fijn. Mijn schoonouders niet. Dus tja...

We hebben het wel al teruggebracht tot 1 dag: het ene jaar gaan we met Kerst naar mijn familie, het andere naar zijn familie. Houden we een dag over voor onszelf: gezellig film kijken of iets leuks gaan doen (Kerstwintercircus), lekker zelf koken of iets met vrienden afspreken.
pi_132846994
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 09:28 schreef Brighteyes het volgende:

Juist.. en dan kneiter brak.. altijd en overal omdat je de dagen.dat je elkaar niet ziet tot midden in de nacht ligt te wa-en.... }:|
pffftt.. wat ben.ik.toe aan mn vakantie! ;)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_132847167
Hier is het nog niet duidelijk wat we met kerst gaan doen.
Als het goed is 2e kerstdag naar mijn familie maar wie weet moeten we dan ook nog naar schoonfamilie.
Ik hoop in ieder geval op kerstavond samen O+
pi_132847230
Lopuuuuuuuh!
  zondag 3 november 2013 @ 11:02:42 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132847307
quote:
10s.gif Op zondag 3 november 2013 10:47 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

Juist.. en dan kneiter brak.. altijd en overal omdat je de dagen.dat je elkaar niet ziet tot midden in de nacht ligt te wa-en.... }:|
pffftt.. wat ben.ik.toe aan mn vakantie! ;)
!!! Dat ja! Als was het msn in mijn tijd ip wa. ;) Ik dacht ook altijd dat ik prima toe kon met 3-4 uur slaap per nacht. Ja, klopt ja, alsi k vervolgens elke weekend heeeeeerlijk uit kan slapen. :')
Ik sla nu al op tilt als ik meer dan 2 nachten achter elkaar minder dan 6 uur pak. :D
  Licht Ontvlambaar zondag 3 november 2013 @ 11:14:20 #109
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132847535
Hier slaapt dochter heerlijk door 's nachts, maar wordt vriend vervolgens in het weekend om vijf uur wakker :')

Ik heb gisteren voor het eerst gedoken met fles, echt wel gaaf :D en ik ben zonder vinnen of fles naar vier meter diep gezwommen, dat lijkt niet veel misschien, maar zo voelt het wel! En daarna van de hoge duikplank (3 meter?), niet denken maar doen :')
  zondag 3 november 2013 @ 11:14:58 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132847547
Duikcursus aan het doen? Leuk!
  Licht Ontvlambaar zondag 3 november 2013 @ 11:25:07 #111
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132847745
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 11:14 schreef Brighteyes het volgende:
Duikcursus aan het doen? Leuk!
Nee, was eenmalig... Ouder-kind les bij snorkelen van Isa.
pi_132848667
Kerst en oud/nieuw is hier ook altijd een drama.

Allebei gescheiden ouders die het leuk vinden dat je langs komt.

Dus 2 keer kerst : 4 ouders.
1 keer oud en nieuw : 4 ouders.

Later als ik groot ben... 8-) vlucht ik vanaf 23 december tot 2 januari.

Dieet technisch gaat het hier wel goed. Ik zie alleen een tijd al geen verschil bij mezelf dus had ik maar eventjes m'n voor (toen was ik al meer dan 5 kilo kwijt) foto erbij gepakt en jezus wat een pens heb ik daar. :o Dus dan zie ik nu echt wel verschil.

Gister was m'n zus bij mij en die heeft al m'n niet-passende-broeken gekregen. Eentje heb ik gewoon maar één keer aangehad. Dure hobby, dat afvallen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Patoshik op 03-11-2013 12:58:55 ]
pi_132849619
Whahahaha :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O: overnight oats
L: desembrood met pindakaas/zuivelspread
T: banaan
D&T: nog geen idee :+
pi_132849768
Kerst O+! Alleen doen wij er thuis natuurlijk niets aan want het is een heidens feest en dat vindt Allah allemaal niet goed. Zodra december z'n intrede doet verandert mijn huis tegenwoordig in een epileptisch licht- en kleurfestijn, maar de daadwerkelijke kerstdagen zijn toch vrij suf, want al m'n vrienden vieren het uiteraard wél met hun familie. Derde kerstdag maken we dat goed met Sinterkerst en Nieuw bij mij thuis O+.

BE, ik ben gaan lopen, en ga vandaag weer! Hup, jij ook *O*.

Enneh, about dates. Ik ben er genadeloos slecht in, maar heb er binnenkort een met m'n longtime crush O+. It's safe to say dat ik NERGENS ANDERS meer aan kan denken. Fuck hormonen. Succes d-e!!
pi_132849819
quote:
17s.gif Op zondag 3 november 2013 13:03 schreef douche-eendje het volgende:
Whahahaha :D

SPOILER
Wow ^O^
pi_132849837
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2013 13:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Kerst O+! Alleen doen wij er thuis natuurlijk niets aan want het is een heidens feest en dat vindt Allah allemaal niet goed. Zodra december z'n intrede doet verandert mijn huis tegenwoordig in een epileptisch licht- en kleurfestijn, maar de daadwerkelijke kerstdagen zijn toch vrij suf, want al m'n vrienden vieren het uiteraard wél met hun familie. Derde kerstdag maken we dat goed met Sinterkerst en Nieuw bij mij thuis O+.

BE, ik ben gaan lopen, en ga vandaag weer! Hup, jij ook *O*.

Enneh, about dates. Ik ben er genadeloos slecht in, maar heb er binnenkort een met m'n longtime crush O+. It's safe to say dat ik NERGENS ANDERS meer aan kan denken. Fuck hormonen. Succes d-e!!
Ok Clums. Voor je spreekt, op de date. Three second rule. Eerst denken. Dan pas praten. K? }:|
pi_132849929
Ow en clums, jouw date is inmiddels wel verteld dat hij met je ijs moet halen?

En dankje O+
pi_132849978
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ok Clums. Voor je spreekt, op de date. Three second rule. Eerst denken. Dan pas praten. K? }:|
Goed advies Feebs, goed advies. Romantische-momenten-kill-mode UIT.

Gelukkig vindtie het leuk dat ik vloek als een dokwerker O+.
pi_132850604
Ik heb foto van DE's date gezien en hij is wel goedgekeurd! Veel plezier.

Ik vind daten dus geen reet aan, als het aan mij lag zou ik best pro gearrangeerd huwelijk zijn! Al dat gezeik overslaan en gewoon lekker kinderen maken!
pi_132851014
Ik wil niet al te doemdenkerig doen, maar volgens mij vergaat de wereld.
pi_132852026
quote:
11s.gif Op zondag 3 november 2013 13:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil niet al te doemdenkerig doen, maar volgens mij vergaat de wereld.
huh? :D
pi_132852250
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 14:22 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

huh? :D
Er was een enorme stormbui net, hagel en bliksem en al.
pi_132853545
Ah, vandaar. Ik sta nu op m te wachten en ik moet plassen. Mweh.
  zondag 3 november 2013 @ 15:06:31 #124
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_132854016
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:56 schreef douche-eendje het volgende:
Ah, vandaar. Ik sta nu op m te wachten en ik moet plassen. Mweh.
Veel plezier w/
Spoilers!
pi_132855609
quote:
2s.gif Op zondag 3 november 2013 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Er was een enorme stormbui net, hagel en bliksem en al.
Toen liep ik in de koopgoot :D
pi_132856157
DE, SPANNEND!!! Ik had ook heel weinig contact gehad met mijn vriend voor onze date, en nu wonen we samen. Dus dat hoeft echt niet slecht te zijn!!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_132857412
Ik heb net weer een goede 10 minuten doorgebracht op de nieuwste internetdatehype, Tinder (R&P / Tinder #8 Met geestelijke bloedarmoede) maar weer even snel besloten dat dat écht niets voor mij is. Ik heb genoeg leuke en ook wel representatieve foto's, dat is het probleem niet, en ik denk ook niet dat ik zou falen, maar bleeeegh, iemand beoordelen op alleen foto's is niet aan mij besteed.
pi_132857458
PaiQ je al Clums? Dat is chatten om de foto's zichtbaar te maken. Ik vind het leukleuk. Of vond. Ik ben geloof ik uitgepaiqt.
pi_132857593
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
PaiQ je al Clums? Dat is chatten om de foto's zichtbaar te maken. Ik vind het leukleuk. Of vond. Ik ben geloof ik uitgepaiqt.
Neuh, misschien ooit nog proberen, maar ik zie mezelf dan als het cliché dikke meisje met leuke foto's maar een teleurstellende realiteit. Dus eerst maar eens van dat beeld afkomen :').
pi_132857685
Och Clums, ge wit zelf ook, genoeg mannen willen dikke vrouwen aanduwen hoor... Ik snap het zelf ook niet, maar er zijn er meer dan genoeg die dr een stijfje van krijgen!
pi_132858138
Clums, ik vond Paiq altijd erg leuk.. En Pepper. Mijn vriend heb ik leren kennen op Twoo (maar dat is echt zo'n Badoo achtige site, verschrikkelijk!)

Maar je moet inderdaad van dat beeld afkomen, dat je zwaarder bent wilt niet zeggen dat mannen je niet leuk kunnen vinden. Al zou mijn vriend me graag zien met een paar kilootjes minder en me dan misschien mooier vinden, maar leuker niet of hij zou niet meer van gaan houden als ik opeens een gezond BMI heb. Tuurlijk heb je er van die verschrikkelijk kortzichtige types tussen zitten, maar er ik vind juist dat bijvoorbeeld op een site als Paiq ook aandacht wordt gegeven aan persoonlijkheid.
pi_132858208
Mijn huis stinkt trouwens naar uiensoep en ik moet nog stofzuigen en stoffen en dweilen en opruimen en wasjes draaien. Blegh! Dinsdagavond kijkavond, aangezien de kijkers hebben besloten om voor een ander appartement te gaan. En ik heb geen idee hoeveel ik de komende dagen moet werken.

Vriendlief is al nieuwe lampen in de auto aan het zetten en de was is al opgeruimd. Maar heb nu echt geen zin meer!
pi_132858776
Ik heb mijn vriend leren kennen via paiq :D
  zondag 3 november 2013 @ 19:42:11 #134
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_132863614
Ik ben verkouden :(
Spoilers!
pi_132864367
120,5 vanochtend, maar niet echt gelopen vandaag. Morgen zal het dan wel weer hoger zijn geworden. Het tussendoel BLIJFT om vrijdag het vliegtuig in te gaan met een gewicht onder de 120.
  zondag 3 november 2013 @ 20:11:22 #136
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132864756
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:59 schreef HiZ het volgende:
120,5 vanochtend, maar niet echt gelopen vandaag. Morgen zal het dan wel weer hoger zijn geworden. Het tussendoel BLIJFT om vrijdag het vliegtuig in te gaan met een gewicht onder de 120.
Ik vind dat je best vaak weegt en dan noem je verschillen van een paar honderd gram... Vind je het fijn om er zo strak in te zitten? Misschien is het een idee als je eens per week weegt of een weekgemiddelde aanhoudt? Gezonder worden is belangrijker dan het getalletje op de weegschaal, toch?
pi_132865854
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 20:11 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik vind dat je best vaak weegt en dan noem je verschillen van een paar honderd gram... Vind je het fijn om er zo strak in te zitten? Misschien is het een idee als je eens per week weegt of een weekgemiddelde aanhoudt? Gezonder worden is belangrijker dan het getalletje op de weegschaal, toch?
Nee, ik doe het liever iedere ochtend. Een van de dingen die heeft geholpen bij het weer omhoog gaan naar 130 kg is het zorgvuldig ontwijken van de weegschaal. Het verschil per dag mag klein zijn en soms zelfs ontmoedigend, maar het is wel een hard cijfer dat ik niet kan ontkennen.
  zondag 3 november 2013 @ 20:35:10 #138
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_132865910
[totaal off-topic]

Sarabi, aangezien je niet reageert op PM; is er iets misgegaan met de uitnodiging voor Ingress die je me zou sturen?

[/totaal off-topic]
Prrrrr
pi_132865974
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:57 schreef J0ycie88 het volgende:
Clums, ik vond Paiq altijd erg leuk.. En Pepper. Mijn vriend heb ik leren kennen op Twoo (maar dat is echt zo'n Badoo achtige site, verschrikkelijk!)

Maar je moet inderdaad van dat beeld afkomen, dat je zwaarder bent wilt niet zeggen dat mannen je niet leuk kunnen vinden. Al zou mijn vriend me graag zien met een paar kilootjes minder en me dan misschien mooier vinden, maar leuker niet of hij zou niet meer van gaan houden als ik opeens een gezond BMI heb. Tuurlijk heb je er van die verschrikkelijk kortzichtige types tussen zitten, maar er ik vind juist dat bijvoorbeeld op een site als Paiq ook aandacht wordt gegeven aan persoonlijkheid.
Ik heb een kennis die juist niet wil afvallen omdat hij dan minder aantrekkelijk wordt voor de types die nu op hem vallen.
  zondag 3 november 2013 @ 21:05:06 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_132867646
Eens per week wegen is voor mij ook écht geen optie :N
Regime weekend werpt trouwens zijn vruchten af! Was nu net met kleren aan, 's avonds na het eten, 2 kilo lichter dan afgelopen maandagochtend :')
disclaimer
pi_132867692
:W O+
pi_132867864
Ja, was het leuk DE? Is er gesnaveld?

En I luuuuuuuuuuuuuuuuuuurve elke dag wegen! Net ben ik zelfs nog even voor het slapen geweest (wat geen enkele zin heeft want het zegt niets) en ik werd er extatisch van *O*
  zondag 3 november 2013 @ 21:10:10 #143
149959 SQ
snelle trees
pi_132867952
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, was het leuk DE? Is er gesnaveld?

En I luuuuuuuuuuuuuuuuuuurve elke dag wegen! Net ben ik zelfs nog even voor het slapen geweest (wat geen enkele zin heeft want het zegt niets) en ik werd er extatisch van *O*
O+

Eendje, was het wat? Kan ie een beetje aardig muilen?
disclaimer
pi_132867977
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:05 schreef douche-eendje het volgende:
:W O+
Tell all, tell all!

Ik ben toch maar met Paiq aan het kloten, for shits and giggles. En heb net de besteldrang (die is echt te ernstig :').) weer kunnen onderdrukken en heb tortellini en salade gegeten :9. Een goed gevulde kast heeft blijkbaar toch voordelen.
pi_132867993
Er komt een vervolg. Dit is leuk O+
pi_132868007
Fuck Clums! Ik hd je mijn code willen geven!
  zondag 3 november 2013 @ 21:11:29 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_132868017
Heb jij aandelen in just-eat, cc? :D
disclaimer
pi_132868023
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:11 schreef douche-eendje het volgende:
*O* O+ *O*

Wie PM't me even de foto door?
pi_132868061
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Fuck Clums! Ik hd je mijn code willen geven!
Watdan, watdan?
  zondag 3 november 2013 @ 21:12:27 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_132868069
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:11 schreef douche-eendje het volgende:
details willen we!
disclaimer
pi_132868077
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
Heb jij aandelen in just-eat, cc? :D
Thuisbezorgd was mijn feeder O+.
  zondag 3 november 2013 @ 21:12:50 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_132868096
Ik heb net mijn eerste ding gehaakt :D
disclaimer
pi_132868312
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 21:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

details willen we!
volgende keer trek ik hakken aan. Deze smurf vind namelijk iemand van 1, 90 :')

Maar de hele middag in een kroegje gezeten, veel gepraat en daarna nog lekker gegeten. En meer hoeven jullie nog niet te weten.
pi_132868436
Meer is zeker wel nodig!!
pi_132868445
quote:
10s.gif Op zondag 3 november 2013 21:15 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
En meer hoeven jullie nog niet te weten.
Fout.
pi_132868484
Huu, mensen kunnen je foto beoordelen.
pi_132868510
And they WILL!
pi_132868558
Nog niet.
Dat is dus straks wel.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_132868586
Clown, into my life is ook een leuke app ;) en deze date was via paiq.
pi_132868631
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
And they WILL!
En wat was dat met codes?

7,6, kan ik mee leven B-).
pi_132868660
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 21:19 schreef Vanyel het volgende:
Nog niet.
Dat is dus straks wel.
Hoi V. Wat fijn. Jij hier.
pi_132868758
quote:
10s.gif Op zondag 3 november 2013 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

En wat was dat met codes?

7,6, kan ik mee leven B-).
Als ik je uit had genodigd had ik een extra foto kunnen toevoegen :(

Maar dan had je ook al mijn foto's gezien, dus bij nader inzien, toch niet slim :D
pi_132868845
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hoi V. Wat fijn. Jij hier.
:*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_132868964
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Als ik je uit had genodigd had ik een extra foto kunnen toevoegen :(

Maar dan had je ook al mijn foto's gezien, dus bij nader inzien, toch niet slim :D
Feebsfoto's :9. Wie weet staan we wel elke dag samen in de tram!1!
  Licht Ontvlambaar zondag 3 november 2013 @ 21:24:50 #165
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132869005
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ow my... Je wordt echt OUD :P
pi_132869010
quote:
11s.gif Op zondag 3 november 2013 21:24 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Feebsfoto's :9. Wie weet staan we wel elke dag samen in de tram!1!
Ik HAAT de tram! Echt HAAT. Ik vind het zo middeleeuws.

* DancingPhoebe is een metromeisje
pi_132869028
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 21:24 schreef Sjeen het volgende:

[..]

:o Ze zegt het gewoon :D
pi_132869168
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik HAAT de tram! Echt HAAT. Ik vind het zo middeleeuws.

* DancingPhoebe is een metromeisje
Tram 25 is m'n lifeline mên.

Nou, ik sta op paiq heur, ben benieuwd. Mijn geluk kennende ziet een collega het vanavond nog en is het morgen de roddel van de koffietafel O+.
pi_132869231
quote:
2s.gif Op zondag 3 november 2013 21:26 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Tram 25 is m'n lifeline mên.

Nou, ik sta op paiq heur, ben benieuwd. Mijn geluk kennende ziet een collega het vanavond nog en is het morgen de roddel van de koffietafel O+.
Van waar naar waar gaat die? Welke wijk zit jij eigenlijk? Komt daar geen metro? Alleen dan zou ik de tram overwegen.
pi_132869272
Ja en? Jij aan de vent, beter gunnen ze je het gewoon.
pi_132870258
Ik zit ook op paiq, ik vind het meeh. Maar ik vind alles meeh als het op daten aankomt dus ik ben geen expert. Ga maar op DE af, die is positiever.
pi_132870391
Dit is pas de 2e date van de tigmiljoen die voor herhaling vatbaar is. Maar ik date al zolang dat ik ook bij paiq mn gewicht telkens aan heb moeten passen. .. :')
Ik geef gewoon niet op.
pi_132870542
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:41 schreef Zeester het volgende:
Ik zit ook op paiq, ik vind het meeh. Maar ik vind alles meeh als het op daten aankomt dus ik ben geen expert.
*boks*

Foreveralone :')
pi_132870764
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Van waar naar waar gaat die? Welke wijk zit jij eigenlijk? Komt daar geen metro? Alleen dan zou ik de tram overwegen.
Schiebroek-Carnisselande. Ik zit in Blijdorp, jij? 25 rijdt erg dicht bij me langs, dus sja :+.
pi_132870800
Neee, ik zit niet in de dierentuin }:|
pi_132870833
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2013 21:48 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Schiebroek-Carnisselande. Ik zit in Blijdorp, jij? 25 rijdt erg dicht bij me langs, dus sja :+.
Aah! Kralingen hier, dus ik doe alles wat ik niet met auto of fiets doe lekker met de metro. (of de taxi :@)
pi_132870904
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Aah! Kralingen hier, dus ik doe alles wat ik niet met auto of fiets doe lekker met de metro. (of de taxi :@)
Ik heb geen rijbewijs, en men zegt dat dat voor iedereen beter is :'). Taxi's :9. Heb je al bij de chauffeur met ernstige tourette's gezeten? :D.
pi_132870980
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2013 21:50 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik heb geen rijbewijs, en men zegt dat dat voor iedereen beter is :'). Taxi's :9. Heb je al bij de chauffeur met ernstige tourette's gezeten? :D.
Ik doe in taxi's altijd of ik doofstom geboren ben :@
  zondag 3 november 2013 @ 21:57:04 #179
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_132871272
Als je alleen in een taxi stapt, hoor je dan voor of achterin te gaan zitten?
Spoilers!
pi_132871340
quote:
2s.gif Op zondag 3 november 2013 21:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als je alleen in een taxi stapt, hoor je dan voor of achterin te gaan zitten?
Dat blijft een lastig iets. In veel landen is het standaard dat je achterin gaat zitten, dus om het safe te spelen ga ik altijd achterin.
pi_132871412
Ik ga altijd voorin omdat de kans dat ik kots dan veel kleiner is :')
  zondag 3 november 2013 @ 22:12:17 #182
149959 SQ
snelle trees
pi_132872293
quote:

[..]

ik ben het al lang ;(
disclaimer
pi_132872966
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

*boks*

Foreveralone :')
Maar dat wil ik dus ook niet :(. Ik ben gewoon een zeikerd.
  zondag 3 november 2013 @ 22:29:11 #184
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_132873277
Ben ik nu ouderwetsch dat ik m'n vriend nog uit de kroeg ken? :P

Met dat als aanleiding wel schandalig gegeten gisteren, met als enige voordeel dat we half in slaap vielen in de kroeg en we voor half twaalf weer thuis waren. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_132873468
En ik ken m'n vriend van school. O+ Ik was 15 O+
pi_132873571
Ik heb gewoon een breed werkveld.
pi_132873654
Ik ben gewoon verlegen en hou eigenlijk niet van met vreemden praten.
  Licht Ontvlambaar zondag 3 november 2013 @ 22:37:20 #188
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132873706
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 22:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik ben het al lang ;(
Nee schat, FOK! OUD ;)

Vandaag op een verjaardag geweest... Na ons uitsmijterontbijt dus taart gehad, daarna spagetti en wat salade. En nu heb ik een vreselijke vreetkick. Ik geef het tekort aan eiwitten en groenten de schuld.
pi_132873787
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 22:36 schreef Zeester het volgende:
Ik ben gewoon verlegen en hou eigenlijk niet van met vreemden praten.
Jij bent een kletskous, niet zo zeuren.
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 22:37 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Nee schat, FOK! OUD ;)

Vandaag op een verjaardag geweest... Na ons uitsmijterontbijt dus taart gehad, daarna spagetti en wat salade. En nu heb ik een vreselijke vreetkick. Ik geef het tekort aan eiwitten en groenten de schuld.
SQ post in oud, zie pohi :P
  Licht Ontvlambaar zondag 3 november 2013 @ 22:41:57 #190
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132873967
quote:
17s.gif Op zondag 3 november 2013 22:39 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

[..]

SQ post in oud, zie pohi :P
ik weet... Niemand snapt mijn garpje -O-
pi_132874025
quote:
17s.gif Op zondag 3 november 2013 22:39 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ja, maar dat is het hele probleem juist ;). Mijn verlegenheid uit zich anders dan standaard, maar daar wordt het niet makkelijker van hoor ;)!
  Licht Ontvlambaar zondag 3 november 2013 @ 22:43:51 #192
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132874115
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 22:33 schreef Patoshik het volgende:
En ik ken m'n vriend van school. O+ Ik was 15 O+
Ik van de Hotelschool, ik was 18 en nu al mijn halve leven met hem samen O+
pi_132874538

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2013 22:52:08 ]
  zondag 3 november 2013 @ 22:50:54 #194
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_132874543
Hier ook oude stijl, via gemeenschappelijke vrienden *;
Spoilers!
  zondag 3 november 2013 @ 22:53:58 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_132874704
Edit, never mind, ik mot niet zo mauwen :@

[ Bericht 84% gewijzigd door SQ op 03-11-2013 23:00:35 ]
disclaimer
  zondag 3 november 2013 @ 22:56:18 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_132874803
Idem.
disclaimer
pi_132878686
Was een begrijpelijke post hoor SQ :*.
pi_132880229
*O*
pi_132880235
Ik ken mijn vriend uit de kroeg. De bedoeling was een ONS. Dat mislukte. :')
pi_132880236
Ik heb echt nog nooit een ONS gehad :@

Alles in mij gaat :r bij de gedachte ook, dus ik zie het er ook nooit van komen... Ik voel me ouderwetsch.
pi_132880246
Geeft toch niet? Ik ken wel meer mensen die nog nooit een ONS hebben gehad.
pi_132880250
Ik weet zeker dat de meeste terroristische aanslagen op maandagochtend in het openbaar vervoer zijn bedacht.
pi_132880253
quote:
18s.gif Op maandag 4 november 2013 07:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik weet zeker dat de meeste terroristische aanslagen op maandagochtend in het openbaar vervoer zijn bedacht.
See, tram..! :r
pi_132880258
quote:
18s.gif Op maandag 4 november 2013 07:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat is net zo als dat ik wel eens geroepen heb dat ik snap waarom mensen gemeentehuizen en uitkeringsinstanties binnenrennen om iedereen overhoop te knallen. :@
pi_132880259
Ik riep dat alleen bij een uitkeringsinstantie, dat was misschien niet zo handig.
pi_132880264
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 07:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

See, tram..! :r
Ochtenden :r

Er staan trouwens óveral al oliebolkramen. Gelukkig zien ze er bij die in mijn wijk eruit als gefrituurde tumor.
pi_132880270
quote:
2s.gif Op maandag 4 november 2013 07:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat is net zo als dat ik wel eens geroepen heb dat ik snap waarom mensen gemeentehuizen en uitkeringsinstanties binnenrennen om iedereen overhoop te knallen. :@
Of zoals ik, geïrriteerd door de halsstarrige registratie op de universiteit, aan de docent vroeg of hij het liever op m'n arm wilde tatoeëren. Dat soort grapjes kunnen ze in Rotterdam beter waarderen dan in Amsterdam. Dat, en niet iedereen is dood van binnen, wat ik soms vergeet :').

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2013 07:09:40 ]
pi_132880273
quote:
14s.gif Op maandag 4 november 2013 07:08 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Of zoals ik, geïrriteerd door de halsstarrige registratie op de universiteit, aan de docent vroeg of hij het liever op m'n arm wil tatoeëren. Dat soort grapjes kunnen ze in Rotterdam beter waarderen dan in Amsterdam :').
Whehehehe. _O-

Hier in Enschede kunnen ze grapjes sowieso niet zo goed waarderen. Jammer wel.
pi_132880277
quote:
2s.gif Op maandag 4 november 2013 07:06 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ochtenden :r

Er staan trouwens óveral al oliebolkramen. Gelukkig zien ze er bij die in mijn wijk eruit als gefrituurde tumor.
Hoek. Ik kijk er op uit mijn raam, ik loop er bij ALLES wat ik doe langs.En ze ruiken hhhhhhhhhhhheerlijk. En ze zien en prachtig uit :')

Eigenlijk weet ik ze ieder jaar tot oudejaarsdag te negeren, maar soms kost het eeeecht veel moeite.
pi_132880329
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 22:41 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ik weet... Niemand snapt mijn garpje -O-
Ja hier :Y
Ik gniffelde.
pi_132880339
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 07:26 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ja hier :Y
Ik gniffelde.
Ik toch ooohoook! :(
pi_132880419
quote:
14s.gif Op maandag 4 november 2013 07:08 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Of zoals ik, geïrriteerd door de halsstarrige registratie op de universiteit, aan de docent vroeg of hij het liever op m'n arm wilde tatoeëren. Dat soort grapjes kunnen ze in Rotterdam beter waarderen dan in Amsterdam. Dat, en niet iedereen is dood van binnen, wat ik soms vergeet :').
_O-
  maandag 4 november 2013 @ 07:48:44 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132880440
Hier -1,8 tov vorige week maandag. All hope is not lost! *O*
pi_132880629
Oliebollen. :r Knieperties. O+ Daar kan ik me echt in doodvreten, Ik eet echt NOOIT koekjes maar dat... O+ Voor de mensen die ze niet kennen (niet overal maken ze het):

SPOILER
En niet dieet gerelateerd (alsof knieperties dat wel zijn. :P :D ):

SPOILER
pi_132880815
Vanillevla *O*
pi_132881122
quote:
6s.gif Op maandag 4 november 2013 07:48 schreef Brighteyes het volgende:
Wow *O*

Ik - 0,5 sinds vorige week maandag incl menstruatie en niet zo'n goed weekend. Vandaag weer lekker aan de slag.
Spoilers!
  Moderator maandag 4 november 2013 @ 09:15:25 #217
5428 crew  miss_sly
pi_132881170
Vandaag ondanks het weer toch maar op de fiets, want ik moet straks S ophalen uit school en met de fiets gaat dat toch allemaal het gemakkelijkste. Conclusie: fietsen in de regen met regenkleding valt best mee, maar ik moet nog wel wat aan mijn gear doen :') Eens kijken wat er tegenwoordig allemaal aan regenkleding te vinden is.
  maandag 4 november 2013 @ 09:24:59 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_132881332
quote:
6s.gif Op maandag 4 november 2013 07:48 schreef Brighteyes het volgende:
Good busy!

Mijn meetresultaat was zo belachelijk dat het onder een spoiler moet

SPOILER
disclaimer
  maandag 4 november 2013 @ 09:28:16 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132881379
:D Waanzinnig! _O_
  maandag 4 november 2013 @ 09:30:05 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_132881409
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 09:28 schreef Brighteyes het volgende:
:D Waanzinnig! _O_
Moet je een keer op zaterdag 15 bier, een halve ringworst, een hand vol kaasblokjes, een zak chips, een zak M&Ms en een brok gevulde speculaas eten :Y
De maandag er op huil je dikke tranen, maar de maandag dààrop (mits zeven dagen in het regime) sta je te dansen. :')
disclaimer
  maandag 4 november 2013 @ 09:37:44 #221
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_132881506
quote:
99s.gif Op maandag 4 november 2013 09:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Moet je een keer op zaterdag 15 bier, een halve ringworst, een hand vol kaasblokjes, een zak chips, een zak M&Ms en een brok gevulde speculaas eten :Y
De maandag er op huil je dikke tranen, maar de maandag dààrop (mits zeven dagen in het regime) sta je te dansen. :')
Mwehehe. :')

En oh ja. Wegen. Eens kiek'n.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 4 november 2013 @ 09:41:07 #222
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_132881548
Voor het weekend 86.6, nu 89. Jup, veel te veel gevreten. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 4 november 2013 @ 09:45:43 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_132881623
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor het weekend 86.6, nu 89. Jup, veel te veel gevreten. :')
Auw. ;(
disclaimer
  maandag 4 november 2013 @ 09:55:33 #224
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_132881791
quote:
99s.gif Op maandag 4 november 2013 09:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Auw. ;(
Och, ik weet waar ik de fout mee ingegaan ben.

En het zal ook wel schelen dat ik normaal vóór het ontbijt weeg. En met lege darmen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 4 november 2013 @ 09:59:05 #225
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_132881843
En de fout was veel meer eten dan normaal + extra zooi. (Chips, gebak, pepernoten)

Komende tijd weer even vanaf blijven dus. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_132882415
Jezus SQ. Kom ik met m'n 300 gram afvallen _O-.
  maandag 4 november 2013 @ 10:34:42 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_132882489
quote:
2s.gif Op maandag 4 november 2013 10:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus SQ. Kom ik met m'n 300 gram afvallen _O-.
het is niet echt afvallen he. Het is een paar kilo darmrommel + vocht lozen en dan nog een kilo afvallen. :')
disclaimer
  maandag 4 november 2013 @ 10:38:03 #228
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_132882542
Afvallen *O*

Ik wil ook wel weer es een paar dagen aan de diarree eigenlijk :9
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 4 november 2013 @ 10:45:40 #229
149959 SQ
snelle trees
pi_132882654
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 10:38 schreef eleusis het volgende:
Afvallen *O*

Ik wil ook wel weer es een paar dagen aan de diarree eigenlijk :9
Drink een glas vloeibaar frituurvet. Succesgarantie!
disclaimer
  maandag 4 november 2013 @ 10:46:53 #230
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_132882678
quote:
99s.gif Op maandag 4 november 2013 10:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Drink een glas vloeibaar frituurvet. Succesgarantie!
Nierk alles. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 4 november 2013 @ 10:49:20 #231
149959 SQ
snelle trees
pi_132882728
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nierk alles. :')
Je moet er flinke hompen brood bij eten, dat stabiliseert de maag.
disclaimer
  maandag 4 november 2013 @ 10:49:29 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_132882733
Bedorven kip is ook wel een goede trouwens.
disclaimer
pi_132882791
quote:
99s.gif Op maandag 4 november 2013 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Bedorven kip is ook wel een goede trouwens.
Ik twitchde. Van binnen.
pi_132882903
Of 2 weken vakantie in Marokko. T heeft bij thuiskomst ook nog 2 weken geduurd voordat mn lijf weer doorhad dat eten ook brandstof is. Of norovirus :9
pi_132883271
Als je bij de 60% van je cruiseschip hoort die een rondwarend virusje oploopt helpt dat ook. Jammer dat je op de dagen dat je niet ziek bent 12 gangen per dag vreet :')
Spoilers!
pi_132884382
In thezone zitten helpt ook :Y
pi_132887578
Of mijn hoofd hebben nu. Werkt ook. O+
  maandag 4 november 2013 @ 14:08:16 #238
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132887940
Of veel te veel werken en veel te weinig eten meebrengen, waardoor je áls je dan eindelijk thuis komt, zo'n lege maag hebt en zo moe bent, dat je gewoon geen honger meer hebt... [/zeurmodus]

Vandaag dus gewoon genoeg eten bij me en al de laatste feestboodschappen gedaan en ook nog eens hard gewerkt :)

Laisje!
O: 250 ml lv yoghurt, handje aardbeien, theelepel suiker, 1 volkoren beschuit, 2 volkoren, 1 met aardbeien, 1 met gebraden gehakt.
T; Pakje crackertjes
L: 4 volkoren. 2 gehakt, 2 linea paté
T: Appel
T2: Noodles uit een zakje, zonder de kruiden en de oliezooi, gewoon droog. Vreemd, I know, maar soms heb ik onvoorstelbaar veel zin in.
D: Maaltijdsalade met couscous met minder dressing dan erbij zit van de AH
T: Niks meer, avondvergadering en dan lekker door naar huis om grey's anatomy te kijken *lang leve opnemen* en met een grote kop thee op de bank te kruipen.
pi_132892595
Chocola. Ik wil het.
  maandag 4 november 2013 @ 16:25:55 #240
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132892678
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Chocola. Ik wil het.
Nee hoor, je wilt het eigenlijk niet. Je denkt alleen dat je het wilt. Denk aan de weegschaal... :*
  maandag 4 november 2013 @ 16:30:12 #241
149959 SQ
snelle trees
pi_132892813
ermahgerd elke keer als ik die droge noodles zie staan gaat er een rilling over mijn rug. Het is dat je al zo'n hottie bent en enorm bent afgevallen, anders zou ik je spanken voor je wansmaak :D
disclaimer
pi_132893067
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:25 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Nee hoor, je wilt het eigenlijk niet. Je denkt alleen dat je het wilt. Denk aan de weegschaal... :*
Ik mantra Kate Moss' "nothing tastes as good as skinny feels"

:')
pi_132893531
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 16:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Kate eet duidelijk geen goede chocoladetaart. Ik stond net bij de bakker en wilde tompoezen en taart en soesjes en warme stroopwafels. Pff. Ik heb een kwijlspoor achtergelaten.
  maandag 4 november 2013 @ 16:55:04 #244
149959 SQ
snelle trees
pi_132893687
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 16:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

_O_ :D
Ik moet wel zeggen... ik heb me dit weekend vrijwel geheel afzijdig gehouden van verleidingen.
op de verjaardag zondag wèl een stukje nougatine ijstaart gegeten, maar geen zoutjes / kaasjes / worstjes etc. En zaterdag frietjes, maar dan wel ovenfriet met broccoli en biefstuk :9
Geen alcohol en geen snoep. Van te voren baalde ik, achteraf ben ik erg blij met de keuze :')
disclaimer
  maandag 4 november 2013 @ 16:59:26 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132893818
Maar wel gewoon laten staan, heldinnen!

Ik ben gewicht voor een homemade cupcakeje met chocolade icing. Het keukentje was helemaal bezwangerd van de chocoladelucht, ik kon het niet stoppen.

Mijn lijstje van vandaag:
O: Brinta
T: 2 mandarijnen
L: 2 bh m kipfilet en komkommer, 1 bh m appelstroop, rauwkost met tonijn en een likje mayonaise
T: kwark met diepvries bosvruchten, cupcakeje
D: stamppot andijvie met spekjes
T: yoghurt m wat muesli-cruesli

Ik eet de laatste dagen wat meer bij de lunch en ik merk wel dat dat over het algemeen wel helpt om de snaaizin voor te blijven. Probleem vandaag was dat we een presentatie hadden net na de lunch en dat ik mijn rauwkost pas daarna kon eten en toen ging ik dus door in de cupcake ipv te stoppen.
  maandag 4 november 2013 @ 17:14:13 #246
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132894226
quote:
99s.gif Op maandag 4 november 2013 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd elke keer als ik die droge noodles zie staan gaat er een rilling over mijn rug. Het is dat je al zo'n hottie bent en enorm bent afgevallen, anders zou ik je spanken voor je wansmaak :D
Een keer in het half jaar... moet best kunnen :)

Ik heb overigens al een week niet op de weegschaal gestaan. Morgenvroeg moet ik van mezelf, want ik merk dat de teugels wel erg snel losser worden. Mijn brein denkt 'Gezond Gewicht! Hoera! Eten!' want dat is natuurlijk heel logisch |:(
  maandag 4 november 2013 @ 17:16:26 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_132894311
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 17:14 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Een keer in het half jaar... moet best kunnen :)

Ik heb overigens al een week niet op de weegschaal gestaan. Morgenvroeg moet ik van mezelf, want ik merk dat de teugels wel erg snel losser worden. Mijn brein denkt 'Gezond Gewicht! Hoera! Eten!' want dat is natuurlijk heel logisch |:(
het gaat niet om de calorieeen maar gewoon THE SHEER UTTER HORROR VAN DROGE NOEDELS ETEN :'(

Verder ben je wel lief O+

En idd, dat van die teugels is herkenbaar. Mind you! Eens per week wegen is wel genoeg maar idd weer even streng doen als het weer omhoog gaat :Y
disclaimer
pi_132894344
Ik heb net allemaal leuke jurkjes gepast en ben zonder iets te kopen naar huis gegaan. Teveel keuze, ik kan er nog niet helemaal mee omgaan dat ik gewoon kan kiezen en er meerdere dingen gewoon een optie kunnen zijn aan kleding.
Mweh.
  maandag 4 november 2013 @ 17:17:53 #249
149959 SQ
snelle trees
pi_132894362
quote:
9s.gif Op maandag 4 november 2013 17:17 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb net allemaal leuke jurkjes gepast en ben zonder iets te kopen naar huis gegaan. Teveel keuze, ik kan er nog niet helemaal mee omgaan dat ik gewoon kan kiezen en er meerdere dingen gewoon een optie kunnen zijn aan kleding.
Mweh.
HAHAHA ja dat is òòk herkenbaar :') :')
disclaimer
  maandag 4 november 2013 @ 17:18:59 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_132894401
ik heb gruwelijke honger en alleen nog maar een appel maar de laatste paar keer dat ik een appel at rond dit tijdstip kreeg ik echt vuige maagpijn dus ik durf 'm niet te pakken. (als ik de appel 's morgens eet is er niks aan de hand)
Ik ga maar naar huis en een snee roggebrood consumeren :D
disclaimer
pi_132894446
Jurkjes van de steps, onder andere. Maat 40, echt... W T F 8)7 oa deze:

O: zuurdesembrood, sandwichspread en pindakaas als beleg
L: Bij bagels & beans. Bagel met de "kip"salade van de vegetarische slager en een groot mok lekkere thee.
D: Quiche met spruitjes en kastanjechampignons :9
T: wat fruit met kwark.

Beetje mager lijstje maar ik ben om 11 uur van huis gegaan met alleen een banaan en een portemonnee. Nieuwe jas voor Nepal gekocht, naar de kapper geweest, tigduizend kledingdingen gepast onder het motto van "oriënterend winkelen"
pi_132894563
quote:
9s.gif Op maandag 4 november 2013 17:17 schreef douche-eendje het volgende:
Mweh.
Luxeprobleem :9.

Ik heb net foto's van de ceremonie vorige week gezien. Au. Ben blij dat ik net geen taart heb gekocht :').
pi_132894856
quote:
2s.gif Op maandag 4 november 2013 17:24 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Luxeprobleem :9.

Ik heb net foto's van de ceremonie vorige week gezien. Au. Ben blij dat ik net geen taart heb gekocht :').
Ja ik weet het :') Er passen nu ook meer kleren in mn backpack want mn kleren zijn kleiner, hihihahaha. :')

En over taartjes en andere verslavende dingen, ik at nog wel eens 's avonds een pak van deze leeg:

Als een echte ransbak dan beginnen aan een chocoladekant, de slagroomachtige vulling eruit lebberen en dan de rest lekker weg omnomnommen.
120 kcal. 1 zo'n mergpijpje. 840 een heel pak. Gadverdamme :r die hoef ik dus niet meer, is doe moeite niet meer waard :')
  maandag 4 november 2013 @ 17:37:10 #254
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132894945
quote:
17s.gif Op maandag 4 november 2013 17:20 schreef douche-eendje het volgende:
Jurkjes van de steps, onder andere. Maat 40, echt... W T F 8)7 oa deze:
[ afbeelding ]

O: zuurdesembrood, sandwichspread en pindakaas als beleg
L: Bij bagels & beans. Bagel met de "kip"salade van de vegetarische slager en een groot mok lekkere thee.
D: Quiche met spruitjes en kastanjechampignons :9
T: wat fruit met kwark.

Beetje mager lijstje maar ik ben om 11 uur van huis gegaan met alleen een banaan en een portemonnee. Nieuwe jas voor Nepal gekocht, naar de kapper geweest, tigduizend kledingdingen gepast onder het motto van "oriënterend winkelen"
Joh! Die jurk had ik ook gepast, stond echt super. Heb uiteindelijk die andere (zie vorig topic) gekocht, omdat ik die feestelijke vond. Voor werk hoop ik deze te scoren in de uitverkoop.
pi_132895043
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 17:37 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Joh! Die jurk had ik ook gepast, stond echt super. Heb uiteindelijk die andere (zie vorig topic) gekocht, omdat ik die feestelijke vond. Voor werk hoop ik deze te scoren in de uitverkoop.
Ik heb een aantal groene gepast, allemaal zo leuk :D Ik hoef op werk niet zulke nette dingen aan, maar aan de andere kant... ik kan het nu wel dragen O+ Geef even een gil als hij in de uitverkoop is, ik wil een 40 :P

Ow en deze ook:

Jurkje #3 kan ik niet vinden, had dezelfde onderkant als de eerste, maar dan zwarte bovenkant met wat meer tailleaccent.
pi_132895103
Ik geloof niet dat ik ooit in een Steps ben geweest. Maar misschien toch eens doen, want zie leuke jurkjes voorbij komen.

Hier gaat het kut qua dieet, ben aan het snoepen de hele tijd. Irritant. En ik wilde zo weer eens gaan aquafitnessen, maar blijkt dat er alleen nog bejaardenaquafit wordt gegeven in het zwembad waar ik ging :(.
pi_132895264
Ik heb ooit 1 jurkje van de steps gehad, maat 44. Maar die was dus na zoveel afvallen echt te groot :Y. Heb nog een foto ervan op een hangertje; niet helemaal representatief
SPOILER
pi_132895307
Jurkjes en rokjes van de steps O+. Ik ga me helemaal ziek kopen als ik er weer in pas, ben ik bang.
  maandag 4 november 2013 @ 17:49:57 #259
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_132895340
Ik heb nog nooit iets bij Steps geprobeerd eigenlijk. Bedenk ik me.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 4 november 2013 @ 17:57:32 #260
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132895577
Ik vind de jurkjes fantastisch, maar vind vooral topjes vaak enorm tuttig...
pi_132895699
O hai, ik was jullie kwijt! Blijkbaar per ongeluk t topic ontvolgd...

Steps :'( zelfs op mn dunst een paar jaar geleden paste ik daar nog helemaal NIKS. kreeg of mn boobs er niet in, of mn heupen...
Kwak
pi_132895710
Het is lang niet allemaal mijn ding maar heb wel aardig wat steps-kleding in huis of in huis gehad. Er zitten aan topjes soms leuke dingen tussen, maar niet vaak.
pi_132895757
@Mzpoes hij doet moeilijk met de invites, sorry!

En ik pas ook niet in de jurkjes van Steps -O-
pi_132896200
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
*O* jeeej, haken is leuk! wat heb je gemaakt!
quote:

[..]

Zeg! :6 }:| :7
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 08:26 schreef Patoshik het volgende:
Oliebollen. :r Knieperties. O+ Daar kan ik me echt in doodvreten, Ik eet echt NOOIT koekjes maar dat... O+ Voor de mensen die ze niet kennen (niet overal maken ze het):

SPOILER
En niet dieet gerelateerd (alsof knieperties dat wel zijn. :P :D ):

SPOILER
:9~ maar dan liefst de opgerolde variant met slagroom erin...
het eerste wat ik at na de kaakchirug was een in hele kleine stukjes gesneden frikandel :') - ik dacht dat ik toch niks zou kunnen eten dus had geen eten in huis (alleen bouillon) maar werd geholpen om 16u s middags dus had kneiterhonger om half acht :') hoe ging t?
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 18:02 schreef Sarabi het volgende:
@Mzpoes hij doet moeilijk met de invites, sorry!

En ik pas ook niet in de jurkjes van Steps -O-
ik heb dr al uitgenodigd!
Kwak
  maandag 4 november 2013 @ 18:42:04 #265
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132897174
Voor de niet in de Steps-passers:
http://www.bravissimo.com(...)ck/pd245blk/?level=2 Ik werd net helemaal verliefd op deze... En tot groot, met flinke boezemruimte als je wil.
pi_132897665
Hoera, thuis! Alle verleidingen weten te weerstaan en straks mijn verstandige avondmaaltje eten *O*

Ik ben blij met deze dag *O*

Prachtige jurkjes komen voorbij zeg! Ik ben dol op groen!

Alleen iemand (DE?) zei, ik kan dit nu wel aan, dus dan misschien naar het werk. Hoe draag je dat dan? Ik vind het vaak zo blotig zonder armen en jasjes hebben vaak zo'n irritante voering, waardoor dat weer compleet niet zit...

* DancingPhoebe is niet echt een meisje, dus snapt dat soort dingen niet :')
pi_132897767
DP, ik ben er nog niet helemaal over uit hoe ik dat dan draag. Misschien met iets van een jasje erop, maar dat is wellicht al snel te warm. Bolero's vind ik vaak ondingen :D En op werk zit ik ook nog met het probleem van de lange witte jas. Ziet er al snel uit alsof je nakend in een witte jas rondloopt.
pi_132897844
quote:
17s.gif Op maandag 4 november 2013 18:56 schreef douche-eendje het volgende:
DP, ik ben er nog niet helemaal over uit hoe ik dat dan draag. Misschien met iets van een jasje erop, maar dat is wellicht al snel te warm. Bolero's vind ik vaak ondingen :D En op werk zit ik ook nog met het probleem van de lange witte jas. Ziet er al snel uit alsof je nakend in een witte jas rondloopt.
O ja! jij was Mrs. Labcoat!

Dan zou ik het echt zonde vinden van zo'n mooi jurkje! Dat kun je beter out in the open dragen! Na een x aantal keer is het "op" en die wil je dan niet verbruikt hebben onder je labcoat!
pi_132898238
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 18:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O ja! jij was Mrs. Labcoat!

Dan zou ik het echt zonde vinden van zo'n mooi jurkje! Dat kun je beter out in the open dragen! Na een x aantal keer is het "op" en die wil je dan niet verbruikt hebben onder je labcoat!
Mja, ik denk dat ik straks echt losga op jurkjes hoor :@ dat is iets wat ik nooooit zou dragen toen ik nog dik was en wat nu echt gewoon supertof en mooi staat. En ik wil gewoon eens een keer een jurkje aan naar werk. Omdat het kan *)

Vandaag ook bijvoorbeeld deze gepast:

En die was ook echt superleuk. Misschien mn kerstjurkje voor dit jaar, mits we met de familie niet gaan modderbaggeren in de duinen of midgetgolfen met -20 :P
  maandag 4 november 2013 @ 19:23:42 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_132898820
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 18:42 schreef Tink89 het volgende:
Voor de niet in de Steps-passers:
http://www.bravissimo.com(...)ck/pd245blk/?level=2 Ik werd net helemaal verliefd op deze... En tot groot, met flinke boezemruimte als je wil.
Nice!
disclaimer
pi_132899004
quote:
17s.gif Op maandag 4 november 2013 18:56 schreef douche-eendje het volgende:
Sexeeeeh.
pi_132899035
quote:
17s.gif Op maandag 4 november 2013 19:09 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Mja, ik denk dat ik straks echt losga op jurkjes hoor :@ dat is iets wat ik nooooit zou dragen toen ik nog dik was en wat nu echt gewoon supertof en mooi staat. En ik wil gewoon eens een keer een jurkje aan naar werk. Omdat het kan *)

Vandaag ook bijvoorbeeld deze gepast:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/1NV_0015_005R.jpg]&set=key[rotate],value[0.1]&set=key[width],value[4143]&set=key[height],value[4844]&set=key[x],value[781]&set=key[y],value[283]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
En die was ook echt superleuk. Misschien mn kerstjurkje voor dit jaar, mits we met de familie niet gaan modderbaggeren in de duinen of midgetgolfen met -20 :P
Mooi!
pi_132899059
Ik zit te twijfelen of ik morgen mijn kersenjurkje naar het sollicitatiegesprek kan aantrekken.
Een van de weinige kledingstukken waar ik mij goed in voel op dit moment, maar waarschijnlijk iets te opvallend.
pi_132899130
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 19:29 schreef Sarabi het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik morgen mijn kersenjurkje naar het sollicitatiegesprek kan aantrekken.
Een van de weinige kledingstukken waar ik mij goed in voel op dit moment, maar waarschijnlijk iets te opvallend.
Van Topvintage? Is misschien wat te, inderdaad. Heb je niet een mooie nette broek die je met een net shirt kan dragen?
pi_132899175
quote:
2s.gif Op maandag 4 november 2013 19:30 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Van Topvintage? Is misschien wat te, inderdaad. Heb je niet een mooie nette broek die je met een net shirt kan dragen?
Ik heb 1 knalroze broek en 1 gele broek :D
Dus nee....
Dan zal het wel een zwarte legging/donkere panty worden met donker rokje en truitje.
pi_132899219
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 19:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik heb 1 knalroze broek en 1 gele broek :D
Dus nee....
Dan zal het wel een zwarte legging/donkere panty worden met donker rokje en truitje.
Of dat, inderdaad :P.
pi_132899529
Boh, een collega van me is 25 kg afgevallen :o.

Mind you, hij woog schat ik zo'n 130 minimaal, en z'n knie heeft het begeven waardoor hij al maanden niet kon werken, geopereerd moest worden en wel af moést vallen, maar toch. Ik vind het supernetjes, zeker aangezien hij al in de 40 ofzo is en ben maar een heel klein beetje jaloers :P.
  maandag 4 november 2013 @ 19:39:22 #279
149959 SQ
snelle trees
pi_132899546
het is en sollicitatiegesprek. Dan mag dat.
disclaimer
pi_132899565
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 19:38 schreef Sarabi het volgende:
wel saai :P
Op een sollicitatiegesprek is dat niet erg :P.
pi_132899636
Daar hebben jullie ook gelijk in
  maandag 4 november 2013 @ 19:50:18 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132900173
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 19:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Boh, een collega van me is 25 kg afgevallen :o.

Mind you, hij woog schat ik zo'n 130 minimaal, en z'n knie heeft het begeven waardoor hij al maanden niet kon werken, geopereerd moest worden en wel af moést vallen, maar toch. Ik vind het supernetjes, zeker aangezien hij al in de 40 ofzo is en ben maar een heel klein beetje jaloers :P.
Ik heb een collega die na een zelfverkozen scheiding compleet is ingestort (het is d'r derde scheiding, het begint 'r nu te dagen dat ze mss een issue heeft :') ) en zit aan de antidepressiva waardoor ze naar eigen zeggen niet meer dan twee happen soep weg krijgt. Ze smelt weg. Biatch! :{ :@
pi_132900260
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 19:50 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb een collega die na een zelfverkozen scheiding compleet is ingestort (het is d'r derde scheiding, het begint 'r nu te dagen dat ze mss een issue heeft :') ) en zit aan de antidepressiva waardoor ze naar eigen zeggen niet meer dan twee happen soep weg krijgt. Ze smelt weg. Biatch! :{ :@
Nee hij doet het nog verantwoord ook, geloof ik. Hij zet in ieder geval nog steeds foto's van heerlijke maaltijden op facebook.
  maandag 4 november 2013 @ 19:51:32 #284
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132900261
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 19:50 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oeh *Recept gaat halen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 4 november 2013 @ 19:51:56 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_132900290
ik werd moddervet van de antidepressiva, want mijn figuur maakte me geen biet uit ik was toch wel blij *O*
disclaimer
  maandag 4 november 2013 @ 19:52:51 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132900351
quote:
10s.gif Op maandag 4 november 2013 19:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

Oeh *Recept gaat halen.
Oxazepam, nothing fancy. Ik lees overal dat iedereen altijd enorm aankomt van AD maar zij niet.
Stiekem vraag ik me af of het niet gewoon is dat ze amper geld voor eten heeft. :o Ze heeft jaren geleden in de schuldsanering gezegen, daar netjes uit gekomen, vorig jaar een huis gekocht met d'r man en nu zit ze dus ergens in een armetierig, tochtig huurpandje heel ongelukkig te wezen. Het is ech ergens een heel triest verhaal.
pi_132900370
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 18:14 schreef kwakz0r het volgende:

:9~ maar dan liefst de opgerolde variant met slagroom erin...
het eerste wat ik at na de kaakchirug was een in hele kleine stukjes gesneden frikandel :') - ik dacht dat ik toch niks zou kunnen eten dus had geen eten in huis (alleen bouillon) maar werd geholpen om 16u s middags dus had kneiterhonger om half acht :') hoe ging t?

Dat is inderdaad ook lekker! Maar die knieperties zijn nog lekkerder.. en dan vooral zelf gemaakt als ze nog een beetje warm zijn. :9~ O+

Doe de rest even onder een spoiler omdat sommigen het misschien vies vinden.

SPOILER
  maandag 4 november 2013 @ 19:53:26 #288
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132900393
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 19:52 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oxazepam, nothing fancy. Ik lees overal dat iedereen altijd enorm aankomt van AD maar zij niet.
Stiekem vraag ik me af of het niet gewoon is dat ze amper geld voor eten heeft. :o
Ooh, nou dat werkt hier niet, die oxa :P Been there, done that, maar dan voor mijn nek ivm spierproblemen, vrat er geen hap minder van :D

Lijkt me echt zwaar kut, geen geld voor eten :{
  maandag 4 november 2013 @ 19:54:51 #289
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132900495
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 19:53 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Dat is inderdaad ook lekker! Maar die knieperties zijn nog lekkerder.. en dan vooral zelf gemaakt als ze nog een beetje warm zijn. :9~ O+

SPOILER
Het kan best lang bloeden. Bij mij heeft het 10u gebloed. Daarna was het over. Het is toch niet dat er hele bakken bloed uitkomt?
  maandag 4 november 2013 @ 19:55:05 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132900508
quote:
14s.gif Op maandag 4 november 2013 19:53 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ooh, nou dat werkt hier niet, die oxa :P Been there, done that, maar dan voor mijn nek ivm spierproblemen, vrat er geen hap minder van :D

Lijkt me echt zwaar kut, geen geld voor eten :{
ja, had de post nog wat aangepast, zou best nog een optie kunnen zijn...
pi_132900532
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 19:53 schreef Patoshik het volgende:

[..]

SPOILER
Heb je watjes meegekregen om op te bijten? Zoals ze je direct na het trekken geven zeg maar. Wat je anders kan doen, is een tijdje een schoon theezakje op de plek van de getrokken kies plaatsen en daarop bijten. Door de druk hebben je vaatjes iets meer gelegenheid om een goede bloedprop te maken.
  maandag 4 november 2013 @ 19:57:25 #292
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132900676
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 19:55 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

ja, had de post nog wat aangepast, zou best nog een optie kunnen zijn...
Sneu man :{
  maandag 4 november 2013 @ 19:58:00 #293
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132900712
quote:
3s.gif Op maandag 4 november 2013 19:55 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Heb je watjes meegekregen om op te bijten? Zoals ze je direct na het trekken geven zeg maar. Wat je anders kan doen, is een tijdje een schoon theezakje op de plek van de getrokken kies plaatsen en daarop bijten. Door de druk hebben je vaatjes iets meer gelegenheid om een goede bloedprop te maken.
Of gaaskompres uit je verbanddoos. ff dubbelvouwen enzo
pi_132900828
quote:
14s.gif Op maandag 4 november 2013 19:54 schreef Qwea het volgende:

[..]

Het kan best lang bloeden. Bij mij heeft het 10u gebloed. Daarna was het over. Het is toch niet dat er hele bakken bloed uitkomt?
Als ik kijk ligt er toch wel een wat in m'n wang. Natuurlijk geen cm diep ofzo. :9 maar je ziet het wel erg goed liggen.

En 10 uur? :o Ik ben om kwart voor 11 de kamer uit gewandeld dus ook al bijna 10 uur..
quote:
3s.gif Op maandag 4 november 2013 19:55 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nee niks.. heb daar ook geen watje gekregen na het trekken. Ze hebben het gelijk gehecht en toen verder met de bovenkant.

Maar dat is wel een goede tips! Al kan er geen druk op komen als ik bijt want daar zit niks boven zeg maar. Dus dan zou ik dat even met m'n vinger moeten aandrukken.
  maandag 4 november 2013 @ 20:00:06 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132900861
Ik beet op gaasjes idd. Werkte als een tierelier. :Y
pi_132900917
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 20:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik beet op gaasjes idd. Werkte als een tierelier. :Y
Naast dat het het stollen helpt, slik je niet elke keer beetjes bloed in. Daar kan je goed misselijk van worden. Wel weer goed voor de lijn.
pi_132900928
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik lees overal dat iedereen altijd enorm aankomt van AD maar zij niet.
Ik ben er gigantisch op afgevallen :7 Maar goed, dat was ooit en dat kwam er ook razendsnel weer bij.

Sterkte, Patoshik, klinkt heel naar -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132901110
quote:
14s.gif Op maandag 4 november 2013 20:00 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Naast dat het het stollen helpt, slik je niet elke keer beetjes bloed in. Daar kan je goed misselijk van worden. Wel weer goed voor de lijn.
Ik ga het gelijk proberen! Word er namelijk echt niet goed van.. en inderdaad ik ben ook erg misselijk aan het worden. :{

En het is zeker goed voor de lijn denk ik. Als het aan het einde van de week een goede score is laat ik gewoon alle verstandskiezen trekken. 1 voor 1. :D
pi_132901286
120,6 .. 2e dag dat het omhoog is :o maar ik heb vandaag wel weer naar werk gelopen, terwijl ik op zondag bijna geen stap heb verzet. .... vandaag hadden twee collega's taarten gebakken. Ik heb wel wat genomen, maar ik heb nog nooit eerder in mijn leven zo'n dun stukje taart afgesneden :)
pi_132901400
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:06 schreef HiZ het volgende:
120,6 .. 2e dag dat het omhoog is :o maar ik heb vandaag wel weer naar werk gelopen, terwijl ik op zondag bijna geen stap heb verzet. .... vandaag hadden twee collega's taarten gebakken. Ik heb wel wat genomen, maar ik heb nog nooit eerder in mijn leven zo'n dun stukje taart afgesneden :)
Je weet dat dagelijks wegen niet verstandig is? Weeg eens op dezelfde dag van de week, zelfde moment. Je zult niet op een dag een kilo afvallen, dat is niet realistisch.

Ik heb het h&m wollen jurkje net besteld O+ met wat kortingscodes was hij 22 euro :+ en nog een linnen broek voor mee naar nepal, mits hij past :P
pi_132901566
quote:
17s.gif Op maandag 4 november 2013 20:08 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Je weet dat dagelijks wegen niet verstandig is? Weeg eens op dezelfde dag van de week, zelfde moment. Je zult niet op een dag een kilo afvallen, dat is niet realistisch.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')