1. Alexander Pechtold trofee - Beste discussievoerder.
Ik pas.
2. Boer Koekoek trofee - Slechtste discussievoerder.
Ik pas.
3. Andre Krouwel trofee - User met meeste kennis over de politiek.
Hexagon betrap ik nooit op onzin ter zake.
4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener.
Ik pas.
5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl.
Ik pas.
6. Erica Terpstra trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Er schiet mij nu niemand te binnen... wie weet de komende week nog.
7. Pim Fortuyn trofee - Wie mis je het meest?
EchtGaaf hield mij lange tijd vrij actief hier.
8. Enrico Letta trofee - Beste nieuwkomer.
Not a clue.
9. Angela Merkel trofee - Beste vrouwelijke user.
Janneke141, met afstand.
10. Tanja Nijmeijer trofee - User met de meest verknipte denkbeelden.
Dat moet de meest uitgesproken libertariër zijn en daarmee gelijk aan de meest rechtse user. Ik pas dus, want ik pas ervoor om iemand twee keer te nomineren.
11. Joop den Uyltrofee - Meest linkse user.
Weltschmerz. Zelfs bij de SP zou men hem uitlachen (ok, dat is niet waar, de meesten daar hebben helemaal niet door wat hij werkelijk zegt).
12. Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user.
Ik kom helaas even niet op de naam, ga ik nog proberen. Maar het is uiteraard zo'n figuur die bij het minste of geringste de overheid beschouwd als gewelddadig omdat je verplicht bent om belasting te betalen.
13. Frits Wester trofee - Best geinformeerde user
Op basis van de afgelopen weken zeg ik
Ryon. Hecht er niet teveel waarde aan, ik wil gewoon niet teveel cat. open laten.

14. Henk/Ingrid trofee (hangt af van het geslacht van de winnaar) - User die maar wat lult zonder onderbouwing of kennis van zaken
Ook op basis van een recente discussie
99.999. En dat viel mij met name op omdat hij in het verleden wel blijk gaf van na te willen denken. Maar hecht ook hier niet teveel waarde aan.
15. Marcel van Dam trofee - De zuurste user
Klopkoek. Jammer, want hij zit zichzelf in de weg heb ik het idee.
16. Anouschka van Miltenburg trofee - Meest emotioneel uit de bocht vliegende user
De Paro17. Pieter Omtzigt trofee - Meest vasthoudende/fanatieke user
Ik herken mijzelf wel hierin, maar op jezelf stemmen is sneu, dus ik ga nog even denken of ik wel eens bij iemand afgehaakt ben. Die verdient dan ook meteen de titel!
18. Geert Wilders trofee - De grootst troll
3-voud.19. Frans Timmermans trofee - User met de beste bijdragen over internationale politiek
I don't know.
20. Rush Limbaugh trofee - User met de meest opruiende taal
Ik pas.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]
Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.