Ik zou zeggen, allemaal een gedeelde eerste plaats. Doe eens anders! Gedeelde winst is gedeeld plezierquote:Op donderdag 14 november 2013 20:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het lijkt me dat als jij een afwijkende mening hebt van "het gros hier" (ik zie toch een hoop verschillende nominaties), dat je die juist wil laten horen.
Zeker gezien de discussie die we hadden in het Grote Bedrijven Zijn Machtiger Dan De Al Almachtige Overheid-topic.
Kom op zeg, waarom denk je dat ik altijd zo snel mogelijk stemquote:Op donderdag 14 november 2013 20:20 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Helaas Hexagon, dat heeft geen enkele invloed
Ja maar ja maar, ik heb al wel gestemd, en mijn mening is toch niet belangrijker dan die van jou?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:19 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Ja, maar hoe veel kun je op aan van mensen die alleen maar naar favoriete users kijken? Hoeveel inzicht heeft men, en waar waardeert men op?
Maargoed, het is ook maar voor de fun natuurlijk, maar commentaar is een beetje te serieus:P
Het concept van wedstrijden en competitie staat je niet aan, zie ik. Sja, dan valt er weinig te nomineren of stemmen natuurlijk.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:25 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, allemaal een gedeelde eerste plaats. Doe eens anders! Gedeelde winst is gedeeld plezier
Geen idee, om als eerste je smetvrije stem uit te brengen?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Kom op zeg, waarom denk je dat ik altijd zo snel mogelijk stem
Valt ook wel mee, daarvoor heb ik juist het aantal positieve awards uitgebreid tov vorig jaar.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:25 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, ik heb al wel gestemd, en mijn mening is toch niet belangrijker dan die van jou?
Sowieso zijn het natuurlijk de extremen die opvallen. Degene die zonder op te vallen gewoon fatsoenlijk en constructief discussiėren krijgen waarschijnlijk zowat geen enkele stem.
Dat ligt aan de awards. De keuze is nogal beperkt daardoor en de voorspelbare winnaars ook.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:25 schreef Igen het volgende:
Degene die zonder op te vallen gewoon fatsoenlijk en constructief discussiėren krijgen waarschijnlijk zowat geen enkele stem.
Dat bedoel ik dus ook, dus hoeveel waarde moet je er aan hechtenquote:Op donderdag 14 november 2013 20:25 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, ik heb al wel gestemd, en mijn mening is toch niet belangrijker dan die van jou?
Sowieso zijn het natuurlijk de extremen die opvallen. Degene die zonder op te vallen gewoon fatsoenlijk en constructief discussiėren krijgen waarschijnlijk zowat geen enkele stem.
Eigenlijk weer wel... Maar dat zie je dus nietquote:Op donderdag 14 november 2013 20:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het concept van wedstrijden en competitie staat je niet aan, zie ik. Sja, dan valt er weinig te nomineren of stemmen natuurlijk.
"We zijn allemaal gelijk", ik heb nieuws voor je; dat zijn we niet.
quote:Op donderdag 14 november 2013 20:27 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus ook, dus hoeveel waarde moet je er aan hechten
Mag SC hier? Zo ja, dan verwacht ik ook meer lijstjes. Bovendien met SC wordt dit topic leuker.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Kom op zeg, waarom denk je dat ik altijd zo snel mogelijk stem
Discussiėren over stemlijstjes haalt dit topic ook op.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:28 schreef Hexagon het volgende:
Nee doe SC maar in de SC Maar een beetje discussie mag wel
Dan wel fatsoenlijk en niet het jaarlijkse geneuzel in deze topics waar jij vooral mee bezig bent.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:31 schreef Webschip het volgende:
[..]
Discussiėren over stemlijstjes haalt dit topic ook op.Mooi dus.
Maak er een lijstje van!quote:Op donderdag 14 november 2013 19:42 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Ik zie heel vaak vele ander met veel betere kritiek of ideeėn,
Zal ik doen, is wel handig aangezien ik geen goed geheugen heb. Bedankt voor de tip!quote:
Wat minder zeiken, wat meer stemmen.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:22 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Zal ik doen, is wel handig aangezien ik geen goed geheugen heb. bedankt voor de tip!
Zeik nietquote:Op donderdag 14 november 2013 21:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat minder zeiken, wat meer stemmen.
Voor 1 december heb je mijn lijstje, maar of ik hem vol krijg is een tweede! Maar je krijgt in ieder geval mijn lijstje.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Je begrijpt dat de verwachtingen nu hooggespannen zijn, dus kom op met dat lijstje
Daar hou ik je aanquote:Op donderdag 14 november 2013 21:40 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Voor 1 december heb je mijn lijstje, maar of ik hem vol krijg is een tweede! Maar je krijgt in ieder geval mijn lijstje.
Ga jij nog stemmen?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:59 schreef Klopkoek het volgende:
99.9999 (is dat zijn IQ) is iig beter dan Kaas
Je hebt een punt, maar dat is ook menselijk. Men is snel geneigd om iemand die het vaak met je eens is en/of lief, leuk en aardig is positief te beoordelen en v.v.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:42 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Beetje vreemd dat iedereen dezelfde users gebruikt. Ik zie heel vaak vele ander met veel betere kritiek of ideeėn, dit neigt daarom wat meer naar favorieten en users die er al lang zijn of veel posten, jammer.
Daarom het stemmen niet echt waard.
Ik beperk me ook tot de topics waar ik kom en meepost. Ik doe niet aan SC's, dus wat daar komt en gezegd wordt negeer ik. Jij bent oud(gediende) en wijs genoeg om een lijstje te kunnen maken, toch?quote:Op donderdag 21 november 2013 00:56 schreef DS4 het volgende:
En je snuffert laten zien helpt natuurlijk ook. En omgekeerd, ik kan voor veel cat. geen nominatie geven omdat ik te weinig lees hier.
Dank daarvoor, maar ws doel je dan vooral op mijn bijdragen in NWS, aangezien ik hier echt te weinig kom.quote:Op donderdag 21 november 2013 01:00 schreef Janneke141 het volgende:
Ik beperk me ook tot de topics waar ik kom en meepost. Ik doe niet aan SC's, dus wat daar komt en gezegd wordt negeer ik. Jij bent oud(gediende) en wijs genoeg om een lijstje te kunnen maken, toch?
En ook al sta je niet in mijn lijst, je (heerlijk zakelijke) inbreng wordt door mij altijd gewaardeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |