quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Sardu op 01-11-2013 07:56:50 ]I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Trap na geven en zeggen dat ie nooit terug mag komen met zijn beperkte longinhoud.quote:Op vrijdag 1 november 2013 02:40 schreef Amarantha het volgende:
A. komt zijn lange vloei halen en stikt bijna in de lucht van mijn geurolie die aanstond (kaarsje is toevallig net op). Oeps
Ik snap het wel hoorquote:Op vrijdag 1 november 2013 02:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Trap na geven en zeggen dat ie nooit terug mag komen met zijn beperkte longinhoud.
Rekening houden met wat? Dat er onverwacht nog iemand langskomt na 2 uur?quote:Op vrijdag 1 november 2013 02:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoorEr hangt hier nu best wel een benauwde lucht.. Ook nog aan het roken hier. Probeer er normaal wel rekening mee te houden maar had hem hier niet verwacht nu
Nou nee niet onverwacht maar als ik weet dat de kans er is dan steek ik dat ding niet aanquote:Op vrijdag 1 november 2013 02:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Rekening houden met wat? Dat er onverwacht nog iemand langskomt na 2 uur?![]()
Gewoon doen waar je zelf skik van hebt toch??
Vas is trouwens best een leuke vrouw met duckface.
Dat snap ik dan weer niet. Ik wil best rekening houden met mensen maar als ik op mijn kamer zo'n ding op wil steken, dan doe ik dat toch gewoon!?quote:Op vrijdag 1 november 2013 02:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou nee niet onverwacht maar als ik weet dat de kans er is dan steek ik dat ding niet aanIk vind het gewoon naar als bezoek op mijn kamer meteen wegvlucht vanwege de lucht. Veel mensen die ik ken kunnen er niet tegen dus heb hem sowieso niet vaak aan
quote:Op vrijdag 1 november 2013 02:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet. Ik wil best rekening houden met mensen maar als ik op mijn kamer zo' ding op wil steken, dan doe ik dat toch gewoon!?
Best dat mensen er niet tegen kunnen, zelf ben ik er ook geen fan van maar als iemand dat wil moet ie lekker zelf weten. Daarbij zou ik me helemaal niet schuldig voelen als iemand shit kwam bietsen en erover klagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dat zeg ik, ik ben er geen fan van en mocht je zo'n ding branden dan ga ik ook niet in je kamer zitten maar zoek wel een plek op waar ik vrij kan ademen. Dat je rekening houdt met mensen is niks geks en doe ik ook wel. Dat die vloei daar vanaf vanmiddag lag is mij verder onbekend en doet er ook niet toe. Maar als ik dan mijn vloei bij je kom halen en jij wil lekker je kaarsjes branden terwijl ik daar half in stik bij het binnenkomen van je kamer, vind ik niet iets waar jij je schuldig om hoort te voelen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 02:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat laatste doel je op de lange vloei? Zo ja dat was gewoon van hem en lag hier nog van vanmiddag. Verder zal ik het zelf ook niet fijn vinden als zo'n lucht meteen op mijn longen slaat, misschien raar maar ik hou dan wel rekening met anderen.. Als ik hem aan heb en iemand kan er niet tegen en wilt graag bij me chillen dan doe ik hem gerust uit en het raam even open. En ja als ik weet dat iemand langs komt dan laat ik hem gewoon uit tot die gene langs is geweest, zo ben ik
Liever dat nog.quote:Op vrijdag 1 november 2013 02:59 schreef Amarantha het volgende:
Anders hangt er vaak wel een wietlucht hier, dat is ook niet erg
Het schuldig zijn is ook vooral naar mijn huisgenoten toe omdat die zijn longen op de gang eruit stond te hoestenquote:Op vrijdag 1 november 2013 03:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik ben er geen fan van en mocht je zo'n ding branden dan ga ik ook niet in je kamer zitten maar zoek wel een plek op waar ik vrij kan ademen. Dat je rekening houdt met mensen is niks geks en doe ik ook wel. Dat die vloei daar vanaf vanmiddag lag is mij verder onbekend en doet er ook niet toe. Maar als ik dan mijn vloei bij je kom halen en jij wil lekker je kaarsjes branden terwijl ik daar half in stik bij het binnenkomen van je kamer, vind ik niet iets waar jij je schuldig om hoort te voelen.
Zo chill is dat he. Heb je dikke joint(s) gerookt, loop je even je kamer uit, kom je terug en dan ruik je zo'n wietluchtquote:
Tandarts. Wortelkanaal behandeling.quote:Op vrijdag 1 november 2013 03:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat moet je morgen doen dan? *nieuwsgierig*
Oh dat is fucked, succesquote:Op vrijdag 1 november 2013 03:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tandarts. Wortelkanaal behandeling.
Het is mijn tweede trouwens morgen. Had er laatst ook een maar was niet genoeg om het allemaal op te lossen.quote:
Brrquote:Op vrijdag 1 november 2013 03:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is mijn tweede trouwens morgen. Had er laatst ook een maar was niet genoeg om het allemaal op te lossen.
Maarja mijn twee voortanden waren al een jaar of tien aan,het sterven. Komt omdat ik ooit op mijn mond was gevallen. Dus haast alle zenuwen zijn weg daar en infecties door de jaren heen hebben stukken wortel weg gevreten. Morgen komt er permanente klei in de tanden en is er een grote kans dat ik de tanden voor het leven behoud.quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 03:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maarja mijn twee voortanden waren al een jaar of tien aan,het sterven. Komt omdat ik ooit op mijn mond was gevallen. Dus haast alle zenuwen zijn weg daar en infecties door de jaren heen hebben stukken wortel weg gevreten. Morgen komt er permanente klei in de tanden en is er een grote kans dat ik de tanden voor het leven behoud.
Komt het ook wel. Was wel eerst beetje aan het schijten de eerste met die behandeling maar kreeg meer last van het liggen op die stoel van van de tandenquote:Op vrijdag 1 november 2013 03:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]Hoop voor je dat het goed komt!
Fa fa fa fa fa fa fa fa far better.quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:11 schreef Murdera het volgende:
Heb je dat consert gezien sardu? Zo mooi. Hij begint solo ennpek nummer komt er iemand met instrument bij. Echt tof
En het is gvd geen duckface ik heb mn lippen gewoon op elkaarquote:Op vrijdag 1 november 2013 02:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Rekening houden met wat? Dat er onverwacht nog iemand langskomt na 2 uur?![]()
Gewoon doen waar je zelf skik van hebt toch??
Vas is trouwens best een leuke vrouw met duckface.
Goed gegaan? bizar veel pijn?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:47 schreef FL_Freak het volgende:
Nou eindelijk zit die wortelkanaalbehandeling erop
Dit was zeg maar deel 2. Nu deed het wel een stuk meer pijn. Het ergste waren de spuitjes voor verdoven en het aanduwen van de klei was echt dorobijtenquote:
Misselijk geworden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dit was zeg maar deel 2. Nu deed het wel een stuk meer pijn. Het ergste waren de spuitjes voor verdoven en het aanduwen van de klei was echt dorobijten
Dat is wel fijn.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nu wel een nieuwe lieve tandartsdie kan me echt goed geruststellen ook.
Doe hetquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is wel fijn.Die van mij stonk altijd zo enorm uit zijn muil.
Ik moet weer een afspraak maken.Al heel lang.
Ben al een paar jaar niet geweest.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Doe hetbeter tweemaal goede controle dan ineens dikke kosten moeten hebben
Deze behandeling kost al rond de 800 euro
Ja, maar even een afspraak maken binnenkort.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, maar even een afspraak maken binnenkort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eentje gehad, was moeilijk... volgende week nog drie, en ook nog een deadline van een grote opdrachtquote:
stu 2.0quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
eentje gehad, was moeilijk... volgende week nog drie, en ook nog een deadline van een grote opdrachtze maken het echt veel te onmogelijk... Had er vandaag eigenlijk ook nog een, maar die heb ik geskipt
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
stu 2.0
Waarom geskipt? kan dat zomaar?
quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ja tuurlijkAlleen in het eerste jaar moet je 3/4 van alle vakken halen, daarna maakt het niet meer uit in principe. Kan ze in februari weer herkansen. Ken niemand van m'n studie die deze periode alle tentamens gaat doen, ze hebben het echt zo belachelijk vol gepland
Maar ik ga niet stoppen met m'n studie hoor, maar 4 tentamens is gewoon beter te doen dan 5... Anders heb je kans dat je er 2 van de 5 haalt, terwijl ik nu toch wel 3 van de 4 sowieso hoop te halen
Als je mijn studie op de snelst mogelijke manier doet, ben je 3 jaar bezig met bachelor en 2 jaar met master... Gemiddelde is volgens mij 7,5 jaar in totaal ofzoquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:06 schreef Murdera het volgende:
[..]klinkt me raar in de oren. Leest me.. raar in de ogen
![]()
Wauw.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Als je mijn studie op de snelst mogelijke manier doet, ben je 3 jaar bezig met bachelor en 2 jaar met master... Gemiddelde is volgens mij 7,5 jaar in totaal ofzo
Jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wauw.Maak je dan niet veel meer schuld?
wat deed je ook alweer? Ik wilde zeggen "gewoon even tentamentje doen" maar als het zo simpel was zou het gemiddelde natuurlijk niet op 7,5 jaar liggen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jamaarja verander je niet zo veel aaan
lucht en ruimtevaarttechniekquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat deed je ook alweer? Ik wilde zeggen "gewoon even tentamentje doen" maar als het zo simpel was zou het gemiddelde natuurlijk niet op 7,5 jaar liggen.
Dan zeg ik niets.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
lucht en ruimtevaarttechniek
Jepquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:18 schreef Murdera het volgende:
Ben je dan officieel een Rocketscientist?
Lelijke tanden zijn zo'n afknapper jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso. Mensen met een slechte tandverzorging
Je bent zelf een lelijke tandquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Lelijke tanden zijn zo'n afknapper ja
Ja iddquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Lelijke tanden zijn zo'n afknapper ja
Ja same, poets 2/3 x per dag goed maar toch altijd tandsteenquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja iddHeb zelf nooit gaatjes gehad enzo maar tandsteen blijft toch wel komen
Je moet met een metaalborstel poetsen als je tandsteen weg wil krijgen volgens mij.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja same, poets 2/3 x per dag goed maar toch altijd tandsteenMaar verder wel witte/rechte tanden
Dan niet johquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je daarvoor kan vergeven hoor
Grote stap voor mono, maar een kleine stap voor de mensheid.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:27 schreef Moira. het volgende:
Mono ontmoet straks voor de eerste keer mijn tante, hehehe
Die komt langs omdat ze een iPad heeft maar niet weet hoe hij werkt dus dat ik haar dat dan ga uitleggen (ik heb zelf niet eens een iPad) en dat ze 't dan gaat opschrijven
![]()
Interessant verhaal over je tante en Mono, vertel me straks meer.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:27 schreef Moira. het volgende:
Mono ontmoet straks voor de eerste keer mijn tante, hehehe
Die komt langs omdat ze een iPad heeft maar niet weet hoe hij werkt dus dat ik haar dat dan ga uitleggen (ik heb zelf niet eens een iPad) en dat ze 't dan gaat opschrijven
![]()
Truequote:Op vrijdag 1 november 2013 12:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Grote stap voor mono, maar een kleine stap voor de mensheid.
Ik zal een uitgebreid verslag voor je typen als ze op tijd weg is. Vanavond ook werkenquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Interessant verhaal over je tante en Mono, vertel me straks meer.
Meer meelij met mono's harde.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zal een uitgebreid verslag voor je typen als ze op tijd weg is. Vanavond ook werken
Heb hier meelij met mijn harde leventje.
Ik het hele weekend leren voor tentamens+werken dus niet zeurenquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zal een uitgebreid verslag voor je typen als ze op tijd weg is. Vanavond ook werken
Heb hier meelij met mijn harde leventje.
Mensen die naar school gaanquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik het hele weekend leren voor tentamens+werken dus niet zeuren
pics.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat de staat van Mono's mannelijkheid momenteel slapjes is.
Mensen die hun leven spenderen als luie stoner.quote:
jaarquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:31 schreef Moira. het volgende:
Ik vermaak me zo nog wel een maand of 10
Ik gelooooooooooooof in jouuuuuuuuuquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:55 schreef Klojo120 het volgende:
Ik moet dit jaar toch echt wel slagen.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:55 schreef Klojo120 het volgende:
Ik moet dit jaar toch echt wel slagen.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik gelooooooooooooof in jouuuuuuuuu
taartquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:29 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik doet gewoon werken en stonen niemand geeft geen neuk holadieu flikkers met ballen en taart en nasi!
Ik geef een neuk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:29 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik doet gewoon werken en stonen niemand geeft geen neuk holadieu flikkers met ballen en taart en nasi!
als je dat nou ooit eens over mij zou zeggen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik geef een neuk.
Vind het kwalijk dat je zo weinig in stoners bent.
Awkward.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
als je dat nou ooit eens over mij zou zeggen.
en dan allemaal dreads in de taart zitten, nee dankjequote:Op vrijdag 1 november 2013 14:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou uit een taart springen voor je.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
en dan allemaal dreads in de taart zitten, nee dankje
soms wel al zijn die momenten er niet veelquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij hebt geen stonervibe, wat mot je
Meer klinkklare onzin uitkramen zoals Banaan dus.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
soms wel al zijn die momenten er niet veel
WOLLA VERTEL MIJ NIET HOE IK IETS ZOU BELEVEN TFOE A BEZEM A ZEMMELquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meer klinkklare onzin uitkramen zoals Banaan dus.
waarom heb je eigenlijk een abbo?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
WOLLA VERTEL MIJ NIET HOE IK IETS ZOU BELEVEN TFOE A BEZEM A ZEMMEL
Ach meisje toch.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik geef een neuk.
Vind het kwalijk dat je zo weinig in stoners bent.
Je moest eens weten wat wij voor taart hebben gehad.quote:
VERTELLLLLquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:04 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat wij voor taart hebben gehad.
Witte.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
VERTELLLLL
Ik mokka schuimtaartwas heulegaar nie lekker nie
koffiequote:
Geserveerd met een rietje en een spiegel.quote:
wat voor vriend?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:10 schreef Snowbells het volgende:
Oeps, zou vanavond even koffie drinken met zo'n vriend. Kats vergeten
Drink je vriend.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:10 schreef Snowbells het volgende:
Oeps, zou vanavond even koffie drinken met zo'n vriend. Kats vergeten
ja doeiquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:34 schreef BaasBanaan het volgende:
De haarzakjes op mijn ballen jeuken, ga ik dood?
krabbel is en vertel of het iets oplevert?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:34 schreef BaasBanaan het volgende:
De haarzakjes op mijn ballen jeuken, ga ik dood?
450 euro. Niet slecht.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
krabbel is en vertel of het iets oplevert?
okquote:
Wat een hommelaarsboemtsjakidee.quote:
Jij geeft me altijd helemaal dat vrijdag gevoel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:44 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wat een hommelaarsboemtsjakidee.
Dat is mooi kut als ik op een dinsdag in dit topic hang.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij geeft me altijd helemaal dat vrijdag gevoel.
I kill pride,quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
waar gaat jouw ondertitel eigenlijk over?
jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:45 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat is mooi kut als ik op een dinsdag in dit topic hang.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
I kill pride,
I hurt feelings.
Click click bang bang I'm in the murder business
quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:56 schreef Snowbells het volgende:
I'VE BEEN WORKING ON MY SHITTTT.
Ohja, had presentatie toch. Filmpje erin deed het niet, ik zo keihard 'KUT!'
badass mothafuckaaaaquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:56 schreef Snowbells het volgende:
I'VE BEEN WORKING ON MY SHITTTT.
Ohja, had presentatie toch. Filmpje erin deed het niet, ik zo keihard 'KUT!'
Jij weet broeder.quote:
Ga krabben en fappen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:17 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik heb een stijve piemel en mijn schenen jeuken.
Hoe gaat het minderen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:41 schreef Amarantha het volgende:
Tijd voor The Vampire Diariesen joint.
Nice mooi chillquote:
Tof, hoe is de jongen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tof, hoe is de jongen?
Knap, lang, grappig, slimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enige nadeel is dat hij iets jonger is (half jaar) maar care
![]()
Half jaartje kan welquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Knap, lang, grappig, slimEnige nadeel is dat hij iets jonger is (half jaar) maar care
Klinkt als mij, behalve dat jongere danquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Knap, lang, grappig, slimEnige nadeel is dat hij iets jonger is (half jaar) maar care
Ja inderdaad, alleen 17-17 klinkt beter dan 17-16 (ben over 3 maanden 17). Maargoed niet belangrijk inddquote:
Hij is knapperquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:47 schreef Studeur het volgende:
[..]
Klinkt als mij, behalve dat jongere dan
Ik vind 17-16 niet vreemd klinken hoorquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja inderdaad, alleen 17-17 klinkt beter dan 17-16 (ben over 3 maanden 17). Maargoed niet belangrijk indd
PEEEEDOOOOOO HEUHEUHEUquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja inderdaad, alleen 17-17 klinkt beter dan 17-16 (ben over 3 maanden 17). Maargoed niet belangrijk indd
ik had op mijn 15e een 22jarige hossel. (alleen zoenen enzo) en ik was de held van de groep.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind 17-16 niet vreemd klinken hoorVriendin van me had op haar 21ste met een 16 jarige. Dat is pas vreemd
Wtfquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind 17-16 niet vreemd klinken hoorVriendin van me had op haar 21ste met een 16 jarige. Dat is pas vreemd
quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik had op mijn 15e een 22jarige hossel. (alleen zoenen enzo) en ik was de held van de groep.
U wishquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:50 schreef Studeur het volgende:
[..]
Onwaar, ik ben de knapste in omgeving haarlem gr
Ja en twee jaar terug is ze ook gaan samen wonen (en meteen getrouwd, kind) met een ander jong jochie, die was echt net 18 en toen was zij 22. Tjaquote:
Ah Funda topicquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:52 schreef Murdera het volgende:
Scrollplezier, je zou er maar wonen.
[ afbeelding ]
wow tripping ballsquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:52 schreef Murdera het volgende:
Scrollplezier, je zou er maar wonen.
[ afbeelding ]
Jep die is fucking mooiquote:
jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep die is fucking mooi
K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #110: Funda dus, geen hypotheekgeklets!
Deze ook gezien? 70's huis haha!
Haha idd, voor mezelf vind ik het niks maar het is wel leuk om te zien als het niet van mezelf is :pquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
jaergens wel heel tof, maar dan wel bij anderen.
Ik zou echt niks willen met iemand die veel jonger is dan mijquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en twee jaar terug is ze ook gaan samen wonen (en meteen getrouwd, kind) met een ander jong jochie, die was echt net 18 en toen was zij 22. TjaKan me maar één ex bedenken van haar die ouder of even oud was dan haar, de rest was allemaal paar jaar jonger
Ik ben verliefd, ik wil daar echt wel wonenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:55 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Zou hier een rijk bejaard wijf voor trouwen en begraven.
Je moet even rijk en bejaard worden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben verliefd, ik wil daar echt wel wonen
En dan vermoord je mij?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je moet even rijk en bejaard worden.
Dat waardeer ikquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat jij het bent wacht ik gewoon rustig tot je vanzelf dood gaat.
Ik zou me door een rijk bejaard wijf in mn bek laten schijtenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:55 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Zou hier een rijk bejaard wijf voor trouwen en begraven.
Heeft helemaal niets met die woning te maken of wel?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:59 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zou me door een rijk bejaard wijf in mn bek laten schijten
Beter! Love is in the air.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
woning?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heeft helemaal niets met die woning te maken of wel?
Je bent ook op z'n mooist met je lippen op elkaar.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En het is gvd geen duckface ik heb mn lippen gewoon op elkaar
Maar thanks liefje.
Wat de hel doe je hier? Je hoort hier niet thuis.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:02 schreef Murdera het volgende:
I'm a creep. I'm a wierrrrrrdoooooooooo
Je kan mijn UI wel ergens plaatsen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:02 schreef Unscrewed het volgende:
Ik heb een hekel aan die nieuwe UI's
Moira = Ama
Ama = Vas (Maar Vas is ook Vas)
Mur kan ik nog steeds niet plaatsen als ik de UI zie.
wtf.
Jouw huid maakt me aan het huilen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:03 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wat de hel doe je hier? Je hoort hier niet thuis.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:02 schreef Unscrewed het volgende:
Moira = Ama
Ama = Vas (Maar Vas is ook Vas)
wtf.
Klopt. Augurk met tekst = BaasBanaan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:03 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Je kan mijn UI wel ergens plaatsen.
PLAATS MIJ BROEDERquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Klopt. Augurk met tekst = BaasBanaan.
He wat jammer ik kan meer met m'n mond open.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je bent ook op z'n mooist met je lippen op elkaar.![]()
Oke danquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:02 schreef Unscrewed het volgende:
Moira = Ama
Ama = Vas [qua kleurenschema] (Maar Vas is ook Vas)
wtf.
Semi-stijfje ontstaan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He wat jammer ik kan meer met m'n mond open.
Je drijft als een veertje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jouw huid maakt me aan het huilen.
Ik doe mijn best!quote:
Doorgaan tot je de kop niet meer vast kan houden van het trillen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:10 schreef Unscrewed het volgende:
Tering. Heb echt een bom koffie op (van die espresso shit die omhoog gaat met waterdamp etc) en dan ook fucking veel
Normaal pak je zo'n heel klein shotje, ik heb gewoon een grote mok vol genomen
Oh en ook over de hele dag alleen een broodje ei gegeten.
Fucking veel energie, maar wel een beetje misselijk
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doorgaan tot je de kop niet meer vast kan houden van het trillen.
quote:
Nope, best prettig is dat.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is ook niet moeilijk bij jou hè.
Nu zou ik moeten googlen, sorry mijn vriend.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou je echt niet in de ogen kunnen kijken.
Er zijn volgens mij alleen nog maar complimenten overquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:13 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nu zou ik moeten googlen, sorry mijn vriend.
Bij mij lukt dat niet met tekst tenzij diegene precies weet wat ze moet zeggen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is ook niet moeilijk bij jou hè.
Zolang er wat in zit is dat geen probleem, hoewel je wel mag eten met je mond dicht.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He wat jammer ik kan meer met m'n mond open.
I call bullshit.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Bij mij lukt dat niet met tekst tenzij diegene precies weet wat ze moet zeggen.
Moet wel fysiek contact zijn jwz.
Ik krijg niet eens een stijfje van porno tenzij ik aan dat ding zit te trekkenquote:
Zeker, vroeger geile verhalen uit de penthouse lezen en MI maken tot je een natte navel had.quote:
Natte navel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zeker, vroeger geile verhalen uit de penthouse lezen en MI maken tot je een natte navel had.
Vol dopje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zeker, vroeger geile verhalen uit de penthouse lezen en MI maken tot je een natte navel had.
Gadverdammequote:Op vrijdag 1 november 2013 17:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat wel geleerd, mensen die met mond open etenquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zolang er wat in zit is dat geen probleem, hoewel je wel mag eten met je mond dicht.
Niet eens in de kut?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gadverdamme
Sperma moet echt nergens zijn behalve in een vrouw haar mond of een doekje, anders is het fucking smerig.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gadverdamme
Sperma moet echt nergens zijn behalve in een vrouw haar mond of een doekje, anders is het fucking smerig.
Wat knap dat jij dat hebt kunnen leren zeg!quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat wel geleerd, mensen die met mond open eten
Goed punt, maar ik bedoel zichtbaar.quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gadverdamme
Weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:18 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Niet weten hoe je eigen zaad smaakt.
Vreemd dat je vies bent van jezelfquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat knap dat jij dat hebt kunnen leren zeg!
[..]
Goed punt, maar ik bedoel zichtbaar.
Dat hoef ik ook niet te weten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:18 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Niet weten hoe je eigen zaad smaakt.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:18 schreef Unscrewed het volgende:
Mag mijn sperma in jouw kut, Vas? Wel met een rubbertje ertussen uiteraard.
Verdomd, begin bijna te denken dat je een echte dame bent.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat wel geleerd, mensen die met mond open eten
Ik vind sperma gewoon niet erg smakelijk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vreemd dat je vies bent van jezelf
Nooit echt die behoefte gehad.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:20 schreef BaasBanaan het volgende:
Iedereen heeft toch wel eens zichzelf geproefd?
Not me.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:20 schreef BaasBanaan het volgende:
Ja tuurlijk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:20 schreef BaasBanaan het volgende:
Precies.quote:
En over 2 weken weer janken zeker.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat hoef ik ook niet te weten.
Mijn toekomstige vriendin legt het me wel uit
Amateur.quote:
Ik deed die voorspelling ook al maar dit keer is echt anders zei die, vorige keer was hij in de war enzquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
En over 2 weken weer janken zeker.![]()
Ik wacht het af, denk niet dat ze het in woorden uit kan drukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |