Dit was zeg maar deel 2. Nu deed het wel een stuk meer pijn. Het ergste waren de spuitjes voor verdoven en het aanduwen van de klei was echt dorobijtenquote:
Misselijk geworden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dit was zeg maar deel 2. Nu deed het wel een stuk meer pijn. Het ergste waren de spuitjes voor verdoven en het aanduwen van de klei was echt dorobijten
Dat is wel fijn.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nu wel een nieuwe lieve tandartsdie kan me echt goed geruststellen ook.
Doe hetquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is wel fijn.Die van mij stonk altijd zo enorm uit zijn muil.
Ik moet weer een afspraak maken.Al heel lang.
Ben al een paar jaar niet geweest.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Doe hetbeter tweemaal goede controle dan ineens dikke kosten moeten hebben
Deze behandeling kost al rond de 800 euro
Ja, maar even een afspraak maken binnenkort.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, maar even een afspraak maken binnenkort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eentje gehad, was moeilijk... volgende week nog drie, en ook nog een deadline van een grote opdrachtquote:
stu 2.0quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
eentje gehad, was moeilijk... volgende week nog drie, en ook nog een deadline van een grote opdrachtze maken het echt veel te onmogelijk... Had er vandaag eigenlijk ook nog een, maar die heb ik geskipt
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
stu 2.0
Waarom geskipt? kan dat zomaar?
quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ja tuurlijkAlleen in het eerste jaar moet je 3/4 van alle vakken halen, daarna maakt het niet meer uit in principe. Kan ze in februari weer herkansen. Ken niemand van m'n studie die deze periode alle tentamens gaat doen, ze hebben het echt zo belachelijk vol gepland
Maar ik ga niet stoppen met m'n studie hoor, maar 4 tentamens is gewoon beter te doen dan 5... Anders heb je kans dat je er 2 van de 5 haalt, terwijl ik nu toch wel 3 van de 4 sowieso hoop te halen
Als je mijn studie op de snelst mogelijke manier doet, ben je 3 jaar bezig met bachelor en 2 jaar met master... Gemiddelde is volgens mij 7,5 jaar in totaal ofzoquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:06 schreef Murdera het volgende:
[..]klinkt me raar in de oren. Leest me.. raar in de ogen
![]()
Wauw.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Als je mijn studie op de snelst mogelijke manier doet, ben je 3 jaar bezig met bachelor en 2 jaar met master... Gemiddelde is volgens mij 7,5 jaar in totaal ofzo
Jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wauw.Maak je dan niet veel meer schuld?
wat deed je ook alweer? Ik wilde zeggen "gewoon even tentamentje doen" maar als het zo simpel was zou het gemiddelde natuurlijk niet op 7,5 jaar liggen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jamaarja verander je niet zo veel aaan
lucht en ruimtevaarttechniekquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat deed je ook alweer? Ik wilde zeggen "gewoon even tentamentje doen" maar als het zo simpel was zou het gemiddelde natuurlijk niet op 7,5 jaar liggen.
Dan zeg ik niets.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
lucht en ruimtevaarttechniek
Jepquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:18 schreef Murdera het volgende:
Ben je dan officieel een Rocketscientist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |