Brrquote:Op vrijdag 1 november 2013 03:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is mijn tweede trouwens morgen. Had er laatst ook een maar was niet genoeg om het allemaal op te lossen.
Maarja mijn twee voortanden waren al een jaar of tien aan,het sterven. Komt omdat ik ooit op mijn mond was gevallen. Dus haast alle zenuwen zijn weg daar en infecties door de jaren heen hebben stukken wortel weg gevreten. Morgen komt er permanente klei in de tanden en is er een grote kans dat ik de tanden voor het leven behoud.quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 03:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maarja mijn twee voortanden waren al een jaar of tien aan,het sterven. Komt omdat ik ooit op mijn mond was gevallen. Dus haast alle zenuwen zijn weg daar en infecties door de jaren heen hebben stukken wortel weg gevreten. Morgen komt er permanente klei in de tanden en is er een grote kans dat ik de tanden voor het leven behoud.
Komt het ook wel. Was wel eerst beetje aan het schijten de eerste met die behandeling maar kreeg meer last van het liggen op die stoel van van de tandenquote:Op vrijdag 1 november 2013 03:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]Hoop voor je dat het goed komt!
Fa fa fa fa fa fa fa fa far better.quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:11 schreef Murdera het volgende:
Heb je dat consert gezien sardu? Zo mooi. Hij begint solo ennpek nummer komt er iemand met instrument bij. Echt tof
En het is gvd geen duckface ik heb mn lippen gewoon op elkaarquote:Op vrijdag 1 november 2013 02:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Rekening houden met wat? Dat er onverwacht nog iemand langskomt na 2 uur?![]()
Gewoon doen waar je zelf skik van hebt toch??
Vas is trouwens best een leuke vrouw met duckface.
Goed gegaan? bizar veel pijn?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:47 schreef FL_Freak het volgende:
Nou eindelijk zit die wortelkanaalbehandeling erop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |