Lelijke tanden zijn zo'n afknapper jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso. Mensen met een slechte tandverzorging
Je bent zelf een lelijke tandquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Lelijke tanden zijn zo'n afknapper ja
Ja iddquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Lelijke tanden zijn zo'n afknapper ja
Ja same, poets 2/3 x per dag goed maar toch altijd tandsteenquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja iddHeb zelf nooit gaatjes gehad enzo maar tandsteen blijft toch wel komen
Je moet met een metaalborstel poetsen als je tandsteen weg wil krijgen volgens mij.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja same, poets 2/3 x per dag goed maar toch altijd tandsteenMaar verder wel witte/rechte tanden
Dan niet johquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je daarvoor kan vergeven hoor
Grote stap voor mono, maar een kleine stap voor de mensheid.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:27 schreef Moira. het volgende:
Mono ontmoet straks voor de eerste keer mijn tante, hehehe
Die komt langs omdat ze een iPad heeft maar niet weet hoe hij werkt dus dat ik haar dat dan ga uitleggen (ik heb zelf niet eens een iPad) en dat ze 't dan gaat opschrijven
![]()
Interessant verhaal over je tante en Mono, vertel me straks meer.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:27 schreef Moira. het volgende:
Mono ontmoet straks voor de eerste keer mijn tante, hehehe
Die komt langs omdat ze een iPad heeft maar niet weet hoe hij werkt dus dat ik haar dat dan ga uitleggen (ik heb zelf niet eens een iPad) en dat ze 't dan gaat opschrijven
![]()
Truequote:Op vrijdag 1 november 2013 12:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Grote stap voor mono, maar een kleine stap voor de mensheid.
Ik zal een uitgebreid verslag voor je typen als ze op tijd weg is. Vanavond ook werkenquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Interessant verhaal over je tante en Mono, vertel me straks meer.
Meer meelij met mono's harde.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zal een uitgebreid verslag voor je typen als ze op tijd weg is. Vanavond ook werken
Heb hier meelij met mijn harde leventje.
Ik het hele weekend leren voor tentamens+werken dus niet zeurenquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zal een uitgebreid verslag voor je typen als ze op tijd weg is. Vanavond ook werken
Heb hier meelij met mijn harde leventje.
Mensen die naar school gaanquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik het hele weekend leren voor tentamens+werken dus niet zeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |