Ja en twee jaar terug is ze ook gaan samen wonen (en meteen getrouwd, kind) met een ander jong jochie, die was echt net 18 en toen was zij 22. Tjaquote:
Ah Funda topicquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:52 schreef Murdera het volgende:
Scrollplezier, je zou er maar wonen.
[ afbeelding ]
wow tripping ballsquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:52 schreef Murdera het volgende:
Scrollplezier, je zou er maar wonen.
[ afbeelding ]
Jep die is fucking mooiquote:
jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep die is fucking mooi
K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #110: Funda dus, geen hypotheekgeklets!
Deze ook gezien? 70's huis haha!
Haha idd, voor mezelf vind ik het niks maar het is wel leuk om te zien als het niet van mezelf is :pquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
jaergens wel heel tof, maar dan wel bij anderen.
Ik zou echt niks willen met iemand die veel jonger is dan mijquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en twee jaar terug is ze ook gaan samen wonen (en meteen getrouwd, kind) met een ander jong jochie, die was echt net 18 en toen was zij 22. TjaKan me maar één ex bedenken van haar die ouder of even oud was dan haar, de rest was allemaal paar jaar jonger
Ik ben verliefd, ik wil daar echt wel wonenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:55 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Zou hier een rijk bejaard wijf voor trouwen en begraven.
Je moet even rijk en bejaard worden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben verliefd, ik wil daar echt wel wonen
En dan vermoord je mij?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je moet even rijk en bejaard worden.
Dat waardeer ikquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat jij het bent wacht ik gewoon rustig tot je vanzelf dood gaat.
Ik zou me door een rijk bejaard wijf in mn bek laten schijtenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:55 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Zou hier een rijk bejaard wijf voor trouwen en begraven.
Heeft helemaal niets met die woning te maken of wel?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:59 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zou me door een rijk bejaard wijf in mn bek laten schijten
Beter! Love is in the air.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Knap, lang, grappig, slimEnige nadeel is dat hij iets jonger is (half jaar) maar care
woning?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heeft helemaal niets met die woning te maken of wel?
Je bent ook op z'n mooist met je lippen op elkaar.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En het is gvd geen duckface ik heb mn lippen gewoon op elkaar
Maar thanks liefje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |