Vol dopje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zeker, vroeger geile verhalen uit de penthouse lezen en MI maken tot je een natte navel had.
Gadverdammequote:Op vrijdag 1 november 2013 17:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zeker, vroeger geile verhalen uit de penthouse lezen en MI maken tot je een natte navel had.
Gelukkig heb ik dat wel geleerd, mensen die met mond open etenquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zolang er wat in zit is dat geen probleem, hoewel je wel mag eten met je mond dicht.
Niet eens in de kut?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gadverdamme
Sperma moet echt nergens zijn behalve in een vrouw haar mond of een doekje, anders is het fucking smerig.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gadverdamme
Sperma moet echt nergens zijn behalve in een vrouw haar mond of een doekje, anders is het fucking smerig.
Wat knap dat jij dat hebt kunnen leren zeg!quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat wel geleerd, mensen die met mond open eten
Goed punt, maar ik bedoel zichtbaar.quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gadverdamme
Weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:18 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Niet weten hoe je eigen zaad smaakt.
Vreemd dat je vies bent van jezelfquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat knap dat jij dat hebt kunnen leren zeg!
[..]
Goed punt, maar ik bedoel zichtbaar.
Dat hoef ik ook niet te weten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:18 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Niet weten hoe je eigen zaad smaakt.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:18 schreef Unscrewed het volgende:
Mag mijn sperma in jouw kut, Vas? Wel met een rubbertje ertussen uiteraard.
Verdomd, begin bijna te denken dat je een echte dame bent.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat wel geleerd, mensen die met mond open eten
Ik vind sperma gewoon niet erg smakelijk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vreemd dat je vies bent van jezelf
Nooit echt die behoefte gehad.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:20 schreef BaasBanaan het volgende:
Iedereen heeft toch wel eens zichzelf geproefd?
Not me.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:20 schreef BaasBanaan het volgende:
Ja tuurlijk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:20 schreef BaasBanaan het volgende:
Precies.quote:
En over 2 weken weer janken zeker.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat hoef ik ook niet te weten.
Mijn toekomstige vriendin legt het me wel uit
Amateur.quote:
Ik deed die voorspelling ook al maar dit keer is echt anders zei die, vorige keer was hij in de war enzquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
En over 2 weken weer janken zeker.![]()
Ik wacht het af, denk niet dat ze het in woorden uit kan drukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |