http://www.nrc.nl/nieuws/(...)arcel-van-roosmalen/quote:Gordon woest op Nrc.Next columnist.
Gordon heeft met een ingezonden brief gereageerd op een column waarin Marcel van Roosmalen hem zwaar beledigt.
Columnist Marcel van Roosmalen schreef op 14 september naar aanleiding van het verkiezingsfeest van de VVD. "Je gaat niet met een paar duizend man staan ‘swingen’ op de erkende kutmuziek van Gordon en LA, The Voices. Dan ben je als politieke partij niet geloofwaardig meer, dan mag je nooit meer over cultuur praten en dan gooi je 65 jaar politieke geschiedenis te grabbel.”
Gordon is woedend en stuurde een brief naar Nrc.Next, die de krant vanochtend online plaatste. "Ik wil u laten weten dat ik nimmer zo’n beledigende, op de man gespeelde openlijke tirade heb gelezen als van u. Ik zou natuurlijk net zo beledigend terug kunnen doen al was het alleen al naar aanleiding van uw foto die bij de column wordt geplaatst waarop u eruit ziet als een afkickende junk met teruggetrokken haargrens, vies vlazzig haar en een smotsig uiterlijk, maar dat zou ik niet durven", schreef de zanger.
Van Roosmalen reageerde vandaag direct op de brief van Gordon. Alleen niet met excuses.
Ja, was gevoelsmatig te kort.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:21 schreef Greys het volgende:
Het programma had van mij nog wel een uur mogen duren
Ja, stom hè, maar ik heb nu het gevoel dat ik Gordon nu een beetje meer ken. Ofzo.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:21 schreef Greys het volgende:
Het programma had van mij nog wel een uur mogen duren
Jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:22 schreef Cynix ® het volgende:
Leuk programma. Al hoorde ik niet heel veel nieuws.
Sympathieke man.
Inderdaad en ik gun hem ook gewoon het succes dat hij wilt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:24 schreef Greys het volgende:
Het is zo jammer dat hij qua aantrekkingskracht zo valt op van die jonge mooiboys.
Die wil hij dan helemaal liefhebben en er enorm van houden en ze verwennen, maar andersom zit dat er niet in. Ik gun hem echt enorm iemand aan wie hij al die liefde kwijt kan en dat het dan gewaardeerd wordt en hij het ook terug krijgt.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Had ik niet gedaan, was al veranderd zag ik nu pas
Gister was 'Profiel' op Ned 3.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:30 schreef aloa het volgende:
Waarom is Gordon nu ineens lief dan? Wat heb ik gemist?
Dat vooral.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:59 schreef Greys het volgende:
Echt niet dat al zijn vervelende kantjes er niet meer waren ofzo, maar wel dat je die 'trekjes' wat meer gaat begrijpen na deze uitzending zeg maar![]()
Tsjaa iedereen heeft een verhaalquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Gister was 'Profiel' op Ned 3.
Deze keer een profiel van Gordon. Met uitspraken van hemzelf en van vrienden en van een psycholoog en een journalist enzo. Was best wel indrukwekkend eerlijk gezegd.
Zijn zus die op camera vertelde dat hun moeder 'het vreselijk vond dat ze in verwachting was' toen ze hem kreeg omdat hij een nakomertje was dat ze helemaal niet meer wilde, dat hij op zijn 17e een zelfmoordpoging deed uit eenzaamheid en omdat hij best problemen had om het homo-zijn aan zijn moeder duidelijk te krijgen, dat hij zelf toegeeft dat als hij verliefd is hij diegene volledig beklemt/smoort met liefde maar dat hij weet dat hij dat fout doet, maar dat hij zo graag terug wil krijgen dat iemand ook zoveel van hem houdt, dat hij eigenlijk constant bezig is met waarderig krijgen en dat mensen van hem houden, dat hij zich enorm vaak eenzaam en alleen voelt etc.
Echt niet dat al zijn vervelende kantjes er niet meer waren ofzo, maar wel dat je die 'trekjes' wat meer gaat begrijpen na deze uitzending zeg maar![]()
Wat is dat nou voor gelul, sorry hoorquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:27 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Tsjaa iedereen heeft een verhaal![]()
Blijft een feit dat hij andere mensen volledig de grond inboort etc. Maar dat mag niet meer gezegd worden, want Gordon is ineens lief.
Ja, dat het een borderlinert is. Echt alle criteria kwamen aan bod. Maakt verder niet uit, maar niet net doen alsof ie 'zo leuk' is.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Gister was 'Profiel' op Ned 3.
Deze keer een profiel van Gordon. Met uitspraken van hemzelf en van vrienden en van een psycholoog en een journalist enzo. Was best wel indrukwekkend eerlijk gezegd.
Zijn zus die op camera vertelde dat hun moeder 'het vreselijk vond dat ze in verwachting was' toen ze hem kreeg omdat hij een nakomertje was dat ze helemaal niet meer wilde, dat hij op zijn 17e een zelfmoordpoging deed uit eenzaamheid en omdat hij best problemen had om het homo-zijn aan zijn moeder duidelijk te krijgen, dat hij zelf toegeeft dat als hij verliefd is hij diegene volledig beklemt/smoort met liefde maar dat hij weet dat hij dat fout doet, maar dat hij zo graag terug wil krijgen dat iemand ook zoveel van hem houdt, dat hij eigenlijk constant bezig is met waarderig krijgen en dat mensen van hem houden, dat hij zich enorm vaak eenzaam en alleen voelt etc.
Lijkt me een uitgemaakte zaakquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:57 schreef Greys het volgende:
Laat een ieder dat lekker voor zichzelf uitmaken.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:27 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Tsjaa iedereen heeft een verhaal![]()
Blijft een feit dat hij andere mensen volledig de grond inboort etc. Maar dat mag niet meer gezegd worden, want Gordon is ineens lief.
Hij is ook schijt irritant.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor gelul, sorry hoor![]()
Sinds wanneer moet iedereen zich aan een TT houden en de mening van anderen? Dat maak je er volledig zelf van. Jij mag hem schijtirritant vinden hoor
Niemand hoeft zich aan een TT te houden...wel opvallend dat iedereen ineens zo superpositief is over Gordonquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor gelul, sorry hoor![]()
Sinds wanneer moet iedereen zich aan een TT houden en de mening van anderen? Dat maak je er volledig zelf van. Jij mag hem schijtirritant vinden hoor
De laatste zin laat zien wat voor ongelofelijke zak Gordon is.quote:Chinees wilde Gordon doodrijden om opmerking
AD
27-11-13
Een Chinees uit Monaco heeft Gordon een dreigmail gestuurd waarin hij zegt over de entertainer heen te willen rijden met zijn Lamborghini. De e-mail was een van de vele dreigementen die Gordon kreeg na zijn racistische opmerking over een Chinees in Holland's Got Talent.
Om de absurditeit van sommige bedreigingen kan Gordon wel lachen, zoals die van de rijke Chinees uit Monaco.
'In Amerika werd gezegd dat Howard Stern verbleekte bij mij, dat vond ik een compliment', zei Gordon in RTL Boulevard.
'Zoveel onwaarschijnlijke haatmails heb ik gekregen, dat ik echt denk: wat is nu eigenlijk de discussie?'
Gordon denkt dat iedereen zijn "grappen" leuk vindt. Hij snapt niet dat er mensen zijn die er anders over denken.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:28 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
De laatste zin laat zien wat voor ongelofelijke zak Gordon is.
Een domme zak welteverstaan.
Een racistische, domme zak eigenlijk.
Ik ook. Als er een wat oudere dame met een iets te diep decolleté had gestaan had hij daar iets over geblaat, ongeacht afkomst. En hij zal er ook nul problemen mee hebben als ze hem in een ander land een kaaskop zouden noemen. Het wordt allemaal weer zo overtrokkenquote:Op donderdag 28 november 2013 06:18 schreef Tinkepink het volgende:
Ik blijf Gordon tof vinden. Hij zeikt iedereen af, zonder aanziens des persoons. Door de manier waarop hij zijn grappen brengt vind ik het zelden echt kwetsend. Eerder een manier om met mededogen naar jezelf te kijken en jezelf niet zo serieus te nemen.
bronquote:Gordon is boos
Gordon is woedend. Dit keer op Patty Brard en Connie Breukhoven die op het laatste moment afhaken voor een lied dat zij zouden zingen tijdens een benefiet voor het Ouderenfonds. Het gala Geer & Goor Gaan Toch Nog Even Door is de afsluiting van de succesvolle televisiereeks van RTL4: Geer & Goor, Even Geen Cent Te Makken.
Tegen RTL Boulevard zei een hoorbaar geëmotioneerde Gordon dat hij het niet kan geloven dat de twee diva's er niet bij zijn. Volgens de zanger zeggen Patty Brard en Connie Breukhoven dat ze het lied bij nader inzien te moeilijk vinden. Maar Gordon denkt dat er iets anders achter zit. Het liedje Tomorrow uit de musical Annie was ooit een hit van Patricia Paay en daarom hebben Brard en Breukhoven afgezegd. "De diva's gunnen elkaar het licht niet in de ogen", zegt Gordon. "Tomorrow moeilijk? Gaan Patty en Connie zich nu ineens druk maken over of ze dat lied wel aankunnen. Die twee kunnen überhaupt niet zingen," aldus Gordon, die net hersteld is van twee dagen griep en woensdag al de bühne op moet voor het gala.
Het lied gaat trouwens gewoon door en wordt woensdag gezongen door Gordon zelf, Gerard Joling en Patricia Paay. Het benefietgala is in Studio 22 in Hilversum. De opbrengst gaat naar het Nationale Ouderenfonds.
Aan de foto te zien heeeeeeeel lang geledenquote:Op maandag 9 december 2013 20:02 schreef Copycat het volgende:
Tomorrow een hit van Paay? Wanneer? En waar?
Die hond ookquote:Op maandag 9 december 2013 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan de foto te zien heeeeeeeel lang geleden
[ afbeelding ]
daarna kwam Tomorrow (Dit nummer uit de musical Annie, aangereikt door haar toenmalige manager John van Katwijk en geproduceerd door Jaap Eggermont bereikte de derde plaats in de top veertig)quote:Op maandag 9 december 2013 20:07 schreef Copycat het volgende:
En dat was een hit? Of gewoon een dertien-in-een-dozijn-schijfje?
Adam zag er wild uit toenquote:Op maandag 9 december 2013 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan de foto te zien heeeeeeeel lang geleden
[ afbeelding ]
Ik ook. Ik ken wel: Who's that lady etc.quote:Op maandag 9 december 2013 20:15 schreef Copycat het volgende:
Ik zat vroeger aan de buis gekluisterd voor TopPop. Dit heb ik vast en zeker uit mijn geheugen verbannen.
Volgens mij hadden we die thuis nog op zo'n Arcade 'Alle Dertien Goed'-elpee staan.quote:Op maandag 9 december 2013 20:30 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ook. Ik ken wel: Who's that lady etc.
heet tegenwoordig vast alle 13 foutquote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we die thuis nog op zo'n Arcade 'Alle Dertien Goed'-elpee staan.
Dit is een van de weinige keren dat ik het met hem eens ben.quote:Op maandag 9 december 2013 20:54 schreef MagicTheo het volgende:
Vind de boosheid van Gordon wel terecht dit keer, die diva's zijn weer te trots om even voor het goede doel een eenmalig optreden te doen. Als ze het nummer verlagen kunnen ze dat best aan![]()
Zoals altijd bij Gordon moet je het nuanceren, het schijnt te kloppen dat Connie B. bezwaar aantekende, vond het liedje minder leuk en stelde voor iets anders te doen. Het is patricia's liedje dus die kende het op en top. Doordat Patricia met haar verhuizing bezig was, was er weinig tot geen tijd om te repeteren.quote:Op maandag 9 december 2013 20:54 schreef MagicTheo het volgende:
Vind de boosheid van Gordon wel terecht dit keer, die diva's zijn weer te trots om even voor het goede doel een eenmalig optreden te doen. Als ze het nummer verlagen kunnen ze dat best aan![]()
Ow... en dat terwijl die de laatste maanden toch wel weer goed bezig was.quote:Op maandag 9 december 2013 21:22 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Zoals altijd bij Gordon moet je het nuanceren, het schijnt te kloppen dat Connie B. bezwaar aantekende, vond het liedje minder leuk en stelde voor iets anders te doen. Het is patricia's liedje dus die kende het op en top. Doordat Patricia met haar verhuizing bezig was, was er weinig tot geen tijd om te repeteren.
Gordon met Connie aan de telefoon, en zei dat hij de "kapitein" was en alles bepaalde en begon haar aan de telefoon uit te schelden.
Connie schijnt het hele gesprek opgenomen te hebben.
Patty Brard heeft in deze ruzie partij gekozen voor Connie na het hele gesprek te hebben afgeluisterd op het antwoordapparaat.
Gordon heeft dus weer ruzie!
Hij schijnt Connie voor alles en nog wat uitgemaakt te hebben.quote:Op maandag 9 december 2013 21:23 schreef MagicTheo het volgende:
[..]
Ow... en dat terwijl die de laatste maanden toch wel weer goed bezig was.
hoe weet je dit allemaal?quote:Op maandag 9 december 2013 21:22 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Zoals altijd bij Gordon moet je het nuanceren, het schijnt te kloppen dat Connie B. bezwaar aantekende, vond het liedje minder leuk en stelde voor iets anders te doen. Het is patricia's liedje dus die kende het op en top. Doordat Patricia met haar verhuizing bezig was, was er weinig tot geen tijd om te repeteren.
Gordon met Connie aan de telefoon, en zei dat hij de "kapitein" was en alles bepaalde en begon haar aan de telefoon uit te schelden.
Connie schijnt het hele gesprek opgenomen te hebben.
Patty Brard heeft in deze ruzie partij gekozen voor Connie na het hele gesprek te hebben afgeluisterd op het antwoordapparaat.
Gordon heeft dus weer ruzie!
Je kunt een gesprek toch opnemen op een antwoordapparaat? Wordt wel meer gedaan hoor, ze schijnt al haar gesprekken op te nemen.quote:Op maandag 9 december 2013 21:52 schreef Greys het volgende:
Eerst heeft ze 'het hele gesprek opgenomen' en daarna betreft het ineens een antwoordapparaat?
Benieuwd waar dit verhaal vandaan komt ja...
Waarom doet Connie dat?quote:Op maandag 9 december 2013 22:03 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Je kunt een gesprek toch opnemen op een antwoordapparaat? Wordt wel meer gedaan hoor, ze schijnt al haar gesprekken op te nemen.
Show Vandaag, Connie had het gesprek later aan Patty Brard laten horen.
Gordon ging helemaal los.
Geen idee, in het verleden wellicht bedreigd, gestalkt etc voor bewijs-materiaal?quote:Op maandag 9 december 2013 22:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom doet Connie dat?
Eng mens.
Patricia had vanwege haar verhuizing geen tijd om te repeteren, voor haar natuurlijk geen probleem omdat ze Tomorrow goed kent voor de andere dames is dat wel degelijk een probleem, begrijpelijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:42 schreef Greys het volgende:
Maar 'helemaal los gaan' kan toch ook betekenen dat ie boos heeft gezegd dat het hem zwaar tegenvalt dat ze terugkrabbelen voor het goede doel? Ze doen nu net of hij haar helemaal de **** heeft gescholden, heeft ze dat gesprek laten horen dan? Want de dames zijn volgens mij ook best goed in overdrijven
Op het laatste moment terugtrekken na een belofte is ook iets om pislink van te worden, zeker als het iets is dat voor een goed doel is en waar je geen flater mee wilt slaan.
Ik begrijp iig wel waarom hij boos isEn ik snap ook waarom hij vindt dat hij en Geer de kapiteins zijn en alles bepalen. Het is ook hun show, het was hun idee om dat concert te doen voor het Ouderenfonds, als je het dan op korte termijn goed wilt organiseren moet je idd geen zeurende meewerkenden hebben die ineens weer alles anders willen.
Ja maarrrrrrrr... we weten toch niet of ze het in eerste instantie WEL toegezegd hadden tegen hem?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:50 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Patricia had vanwege haar verhuizing geen tijd om te repeteren, voor haar natuurlijk geen probleem omdat ze Tomorrow goed kent voor de andere dames is dat wel degelijk een probleem, begrijpelijk.
Het zijn alle 5 mensen met diva-nukken, dat is het probleem.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maarrrrrrrr... we weten toch niet of ze het in eerste instantie WEL toegezegd hadden tegen hem?Dat ze op dat moment zeiden 'ja da's goed joh' en dat hij daar dan op rekent op die korte termijn? En als dat zo is, snap ik dat hij boos is als ze dan het alsnog niet doen.
Ze hadden ook kunnen zeggen 'Gordon, snap dat het lullig is, maar dan doen Patty en ik samen wel *insert ander nummer* oid'. We weten het niet
Echt ALLE 5, en bij ALLE 5 moet het verhaal met een korrel zout nemen, of je nou Gerard, Gordon, Patricia, Patty of Connie heet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:17 schreef Greys het volgende:
Dus dan moet Patries het maar oplossen?
Leuk dat ze het heeft over 'in oplossingen denken', maar ze bedoelt 'In oplossingen denken zolang ik er maar geen last van heb en zelf heb ik geen oplossing'
Maar idd, allemaal diva nukken. Daar heb je gelijk in.
Daar denkt Patty volgens mij anders over, want Patries most zo nodig met die verzekeringspipo pratenquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:24 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Echt ALLE 5, en bij ALLE 5 moet het verhaal met een korrel zout nemen, of je nou Gerard, Gordon, Patricia, Patty of Connie heet.
Zal me overigens niets verbazen als Patricia over dit uiteindelijke resultaat erg tevreden is, enige vrouw tussen Geer en Goor, meer in the picture, en dit keer niet de bitch die alles verpest.
Ze zijn volgens mij ALLE 5 niet goed bij hun hoofd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:53 schreef Greys het volgende:
Overigens is Connie ook niet goed bij d'r hoofd dat ze dit weer in de openbaarheid gooit, dat gesprek
Volgens mij krijg je een comedy van top-nivo als je deze 5 knakkers in een RLS laat spelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:12 schreef Greys het volgende:
Nee, want dat bedoelt ie gewoon op zijn Gordons.
Die arme ouwe seniele stakkers. Dat ze die daarmee in de steek laten.
En er zit idd wel een steekje los her en der.
Maarrrrr in dit geval snap ik eerlijk gezegd zijn emoties/boosheid wel wat beter dan andere keren.
Je hoort ook aan de stem van Connie dat zij expres heel koel blijft omdat zij weet dat het op dat moment wordt opgenomen. Gordon is zich daar niet van bewust en laat zijn emoties de vrije loop. Dat heb jij vast ook wel eens gedaan (en ik ook) in een moment van boosheid/verdriet/teleurstelling tegen iemand. Dan verwacht je niet dat het daarna met heel Nederland gedeeld wordt...
(Telegraaf)quote:di 10 dec 2013, 18:31
Connie Breukhoven: Gordon heeft een rel nodig
van onze redactie
AMSTERDAM -
Connie Breukhoven neemt het gescheld van Gordon totaal niet serieus.
"Hij heeft even een rel nodig denk ik", zegt Connie tegen Ruud de Wild op radiozender 538.
De blondine wilde in eerste instantie helemaal niet reageren op Gordons harde uitspraken. "Ik hou helemaal niet van rellen", zegt ze. Verder wil Breukhoven er geen woorden aan vuil maken. "Ik geef gewoon niemand antwoord."
Maandag liet Gordon in RTL Boulevard weten dat hij 'heel verdrietig' was dat zijn vriendinnen Connie en Patty Brard ineens niet meer meedoen aan het benefietgala van het Ouderenfonds. In een telefoongesprek dat dinsdag uitlekte is te horen hoe de zanger Connie de huid vol scheldt en haar onder meer een 'vuil secreet' noemt.
Welke aandacht? Als er ooit een non-gate was.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
Albert staat te kwijlen natuurlijk want dit leidt mooi de aandacht van hem en Onno af.
Jawel, het is ook een non-gate maar toch denk ik dat hij blij is dat het nu even niet over hem gaat maar over Goor en Con.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welke aandacht? Als er ooit een non-gate was.
Ik denk dat dat wel meevaltquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
Jawel, het is ook een non-gate maar toch denk ik dat hij blij is dat het nu even niet over hem gaat maar over Goor en Con.
Dit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
#TeamGordon Connie is echt een draak van een mens.
ze geeft niemand antwoord maar is nu in boulevard!quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:56 schreef Greys het volgende:
Kijk Connie ff schijnheilig doen over 'hij had een rel nodig'.
En haar 'ik houd niet van rellen' en 'ik antwoord nergens op'.
Nee, maar wel dat gesprek openbaar online gooien
[..]
(Telegraaf)
Echtquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:23 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze geeft niemand antwoord maar is nu in boulevard!
jaaa, met zn allen voor de godvergeten seniele ouderen!quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:50 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil ook wel meezingen met gordon
kunnen we geen fok! koor bijeenverzamelen en dat aanbieden?
het zal echt niet erger zijn dan het schorre gekras van conquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:59 schreef Copycat het volgende:
Als ik m'n mond opentrek, zijn ze zo aan gene zijde.
Overigens, net Boulevard gezien. Kop eraf als die Gerard Joling geen facelift heeft gehad.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:19 schreef Greys het volgende:
D'r zitten vast een paar nachtegaaltjes op FOK!
En de mindere goden (waar ik ook bij hoor, ik klink als een ouwe zeebonk) gaan gewoon zonder microfoon achteraan staan. Voor de sier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |