http://www.nrc.nl/nieuws/(...)arcel-van-roosmalen/quote:Gordon woest op Nrc.Next columnist.
Gordon heeft met een ingezonden brief gereageerd op een column waarin Marcel van Roosmalen hem zwaar beledigt.
Columnist Marcel van Roosmalen schreef op 14 september naar aanleiding van het verkiezingsfeest van de VVD. "Je gaat niet met een paar duizend man staan ‘swingen’ op de erkende kutmuziek van Gordon en LA, The Voices. Dan ben je als politieke partij niet geloofwaardig meer, dan mag je nooit meer over cultuur praten en dan gooi je 65 jaar politieke geschiedenis te grabbel.”
Gordon is woedend en stuurde een brief naar Nrc.Next, die de krant vanochtend online plaatste. "Ik wil u laten weten dat ik nimmer zo’n beledigende, op de man gespeelde openlijke tirade heb gelezen als van u. Ik zou natuurlijk net zo beledigend terug kunnen doen al was het alleen al naar aanleiding van uw foto die bij de column wordt geplaatst waarop u eruit ziet als een afkickende junk met teruggetrokken haargrens, vies vlazzig haar en een smotsig uiterlijk, maar dat zou ik niet durven", schreef de zanger.
Van Roosmalen reageerde vandaag direct op de brief van Gordon. Alleen niet met excuses.
Ja, was gevoelsmatig te kort.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:21 schreef Greys het volgende:
Het programma had van mij nog wel een uur mogen duren
Ja, stom hè, maar ik heb nu het gevoel dat ik Gordon nu een beetje meer ken. Ofzo.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:21 schreef Greys het volgende:
Het programma had van mij nog wel een uur mogen duren
Jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:22 schreef Cynix ® het volgende:
Leuk programma. Al hoorde ik niet heel veel nieuws.
Sympathieke man.
Inderdaad en ik gun hem ook gewoon het succes dat hij wilt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:24 schreef Greys het volgende:
Het is zo jammer dat hij qua aantrekkingskracht zo valt op van die jonge mooiboys.
Die wil hij dan helemaal liefhebben en er enorm van houden en ze verwennen, maar andersom zit dat er niet in. Ik gun hem echt enorm iemand aan wie hij al die liefde kwijt kan en dat het dan gewaardeerd wordt en hij het ook terug krijgt.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Had ik niet gedaan, was al veranderd zag ik nu pas
Gister was 'Profiel' op Ned 3.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:30 schreef aloa het volgende:
Waarom is Gordon nu ineens lief dan? Wat heb ik gemist?
Dat vooral.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:59 schreef Greys het volgende:
Echt niet dat al zijn vervelende kantjes er niet meer waren ofzo, maar wel dat je die 'trekjes' wat meer gaat begrijpen na deze uitzending zeg maar![]()
Tsjaa iedereen heeft een verhaalquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Gister was 'Profiel' op Ned 3.
Deze keer een profiel van Gordon. Met uitspraken van hemzelf en van vrienden en van een psycholoog en een journalist enzo. Was best wel indrukwekkend eerlijk gezegd.
Zijn zus die op camera vertelde dat hun moeder 'het vreselijk vond dat ze in verwachting was' toen ze hem kreeg omdat hij een nakomertje was dat ze helemaal niet meer wilde, dat hij op zijn 17e een zelfmoordpoging deed uit eenzaamheid en omdat hij best problemen had om het homo-zijn aan zijn moeder duidelijk te krijgen, dat hij zelf toegeeft dat als hij verliefd is hij diegene volledig beklemt/smoort met liefde maar dat hij weet dat hij dat fout doet, maar dat hij zo graag terug wil krijgen dat iemand ook zoveel van hem houdt, dat hij eigenlijk constant bezig is met waarderig krijgen en dat mensen van hem houden, dat hij zich enorm vaak eenzaam en alleen voelt etc.
Echt niet dat al zijn vervelende kantjes er niet meer waren ofzo, maar wel dat je die 'trekjes' wat meer gaat begrijpen na deze uitzending zeg maar![]()
Wat is dat nou voor gelul, sorry hoorquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:27 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Tsjaa iedereen heeft een verhaal![]()
Blijft een feit dat hij andere mensen volledig de grond inboort etc. Maar dat mag niet meer gezegd worden, want Gordon is ineens lief.
Ja, dat het een borderlinert is. Echt alle criteria kwamen aan bod. Maakt verder niet uit, maar niet net doen alsof ie 'zo leuk' is.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Gister was 'Profiel' op Ned 3.
Deze keer een profiel van Gordon. Met uitspraken van hemzelf en van vrienden en van een psycholoog en een journalist enzo. Was best wel indrukwekkend eerlijk gezegd.
Zijn zus die op camera vertelde dat hun moeder 'het vreselijk vond dat ze in verwachting was' toen ze hem kreeg omdat hij een nakomertje was dat ze helemaal niet meer wilde, dat hij op zijn 17e een zelfmoordpoging deed uit eenzaamheid en omdat hij best problemen had om het homo-zijn aan zijn moeder duidelijk te krijgen, dat hij zelf toegeeft dat als hij verliefd is hij diegene volledig beklemt/smoort met liefde maar dat hij weet dat hij dat fout doet, maar dat hij zo graag terug wil krijgen dat iemand ook zoveel van hem houdt, dat hij eigenlijk constant bezig is met waarderig krijgen en dat mensen van hem houden, dat hij zich enorm vaak eenzaam en alleen voelt etc.
Lijkt me een uitgemaakte zaakquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:57 schreef Greys het volgende:
Laat een ieder dat lekker voor zichzelf uitmaken.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:27 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Tsjaa iedereen heeft een verhaal![]()
Blijft een feit dat hij andere mensen volledig de grond inboort etc. Maar dat mag niet meer gezegd worden, want Gordon is ineens lief.
Hij is ook schijt irritant.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor gelul, sorry hoor![]()
Sinds wanneer moet iedereen zich aan een TT houden en de mening van anderen? Dat maak je er volledig zelf van. Jij mag hem schijtirritant vinden hoor
Niemand hoeft zich aan een TT te houden...wel opvallend dat iedereen ineens zo superpositief is over Gordonquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor gelul, sorry hoor![]()
Sinds wanneer moet iedereen zich aan een TT houden en de mening van anderen? Dat maak je er volledig zelf van. Jij mag hem schijtirritant vinden hoor
De laatste zin laat zien wat voor ongelofelijke zak Gordon is.quote:Chinees wilde Gordon doodrijden om opmerking
AD
27-11-13
Een Chinees uit Monaco heeft Gordon een dreigmail gestuurd waarin hij zegt over de entertainer heen te willen rijden met zijn Lamborghini. De e-mail was een van de vele dreigementen die Gordon kreeg na zijn racistische opmerking over een Chinees in Holland's Got Talent.
Om de absurditeit van sommige bedreigingen kan Gordon wel lachen, zoals die van de rijke Chinees uit Monaco.
'In Amerika werd gezegd dat Howard Stern verbleekte bij mij, dat vond ik een compliment', zei Gordon in RTL Boulevard.
'Zoveel onwaarschijnlijke haatmails heb ik gekregen, dat ik echt denk: wat is nu eigenlijk de discussie?'
Gordon denkt dat iedereen zijn "grappen" leuk vindt. Hij snapt niet dat er mensen zijn die er anders over denken.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:28 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
De laatste zin laat zien wat voor ongelofelijke zak Gordon is.
Een domme zak welteverstaan.
Een racistische, domme zak eigenlijk.
Ik ook. Als er een wat oudere dame met een iets te diep decolleté had gestaan had hij daar iets over geblaat, ongeacht afkomst. En hij zal er ook nul problemen mee hebben als ze hem in een ander land een kaaskop zouden noemen. Het wordt allemaal weer zo overtrokkenquote:Op donderdag 28 november 2013 06:18 schreef Tinkepink het volgende:
Ik blijf Gordon tof vinden. Hij zeikt iedereen af, zonder aanziens des persoons. Door de manier waarop hij zijn grappen brengt vind ik het zelden echt kwetsend. Eerder een manier om met mededogen naar jezelf te kijken en jezelf niet zo serieus te nemen.
bronquote:Gordon is boos
Gordon is woedend. Dit keer op Patty Brard en Connie Breukhoven die op het laatste moment afhaken voor een lied dat zij zouden zingen tijdens een benefiet voor het Ouderenfonds. Het gala Geer & Goor Gaan Toch Nog Even Door is de afsluiting van de succesvolle televisiereeks van RTL4: Geer & Goor, Even Geen Cent Te Makken.
Tegen RTL Boulevard zei een hoorbaar geëmotioneerde Gordon dat hij het niet kan geloven dat de twee diva's er niet bij zijn. Volgens de zanger zeggen Patty Brard en Connie Breukhoven dat ze het lied bij nader inzien te moeilijk vinden. Maar Gordon denkt dat er iets anders achter zit. Het liedje Tomorrow uit de musical Annie was ooit een hit van Patricia Paay en daarom hebben Brard en Breukhoven afgezegd. "De diva's gunnen elkaar het licht niet in de ogen", zegt Gordon. "Tomorrow moeilijk? Gaan Patty en Connie zich nu ineens druk maken over of ze dat lied wel aankunnen. Die twee kunnen überhaupt niet zingen," aldus Gordon, die net hersteld is van twee dagen griep en woensdag al de bühne op moet voor het gala.
Het lied gaat trouwens gewoon door en wordt woensdag gezongen door Gordon zelf, Gerard Joling en Patricia Paay. Het benefietgala is in Studio 22 in Hilversum. De opbrengst gaat naar het Nationale Ouderenfonds.
Aan de foto te zien heeeeeeeel lang geledenquote:Op maandag 9 december 2013 20:02 schreef Copycat het volgende:
Tomorrow een hit van Paay? Wanneer? En waar?
Die hond ookquote:Op maandag 9 december 2013 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan de foto te zien heeeeeeeel lang geleden
[ afbeelding ]
daarna kwam Tomorrow (Dit nummer uit de musical Annie, aangereikt door haar toenmalige manager John van Katwijk en geproduceerd door Jaap Eggermont bereikte de derde plaats in de top veertig)quote:Op maandag 9 december 2013 20:07 schreef Copycat het volgende:
En dat was een hit? Of gewoon een dertien-in-een-dozijn-schijfje?
Adam zag er wild uit toenquote:Op maandag 9 december 2013 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan de foto te zien heeeeeeeel lang geleden
[ afbeelding ]
Ik ook. Ik ken wel: Who's that lady etc.quote:Op maandag 9 december 2013 20:15 schreef Copycat het volgende:
Ik zat vroeger aan de buis gekluisterd voor TopPop. Dit heb ik vast en zeker uit mijn geheugen verbannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |