Klinkt inderdaad niet echt als spijt of vrijwillig terugtrekken.quote:Omdat ik het harde bewijs niet op tafel kan leggen had ik deze uitlatingen beter niet kunnen doen.
Dat die überhaupt nog bestonden!? Top 40 is toch iets uit de jaren 80?quote:
quote:Mijn hoop.....
Ik wil graag wat met jullie delen. Het waren mooie weken van rust, reflectie en vooral inzicht krijgen in wat ik allemaal mee maak in mijn leven. Het is bizar als ik terug denk aan al die dingen die ik ooit in een opwelling bedacht en dat ging van een kledinglijn tot een eigen merk wijn, sieradenlijn het schrijven van een boek over de liefde of een dieetboek tot het uitbaten van een horeca bedrijf. Ik heb in al die dingen altijd mijn hart gevolgd en dat geld ook voor mijn muziek. Ik ben inmiddels 25 jaar bezig en kan zeggen dat mijn carrière er een was uit een sprookje ook al ondervond ik ( en nog steeds) heel veel tegenstand. Ik ben afgewezen voor jury's en kreeg te horen dat ik gebrek aan uitstraling had of mijn stem niet toereikend was. Nu terug kijkend lach ik erom en kan ik alleen maar tevreden zijn met alles wat ik mocht doen en heb kunnen bereiken. Het was een onophoudelijke stroom van succes en ook al gingen sommige onderdelen verloren om wat voor reden dan ook, ik had ze wel gedaan en met mijn hart. Ik bleef geloof houden in mezelf en er was altijd een ding wat mij overal doorheen trok en dat was hoop. Hopen op het beste en er van uitgaan dat als je iets niet probeert of ergens je nek voor uitsteekt je nooit zal weten of je dat gevoel van vervulling krijgt wat je leven compleet maakt. tegen al die mensen die nu ergens mee bezig zijn zou ik zo graag willen zeggen, kom op! Doe het, laat zien wat je kan en als het niet lukt jammer dan want je hebt het wel gedaan! Ik heb altijd veel kritiek moeten verduren maar het deert me niet meer zoals het dat vroeger wel deed. Ik ben er nog steeds en hoe? Met 5 prachtige programma's het komende jaar heb ik ook hier weer mee bewezen dat je altijd je eigen weg en gevoel moet volgen. Dus ik zeg, scheld me maar weer uit, maak me maar weer uit voor oud vuil op alle internet fora wens me dood of beledig me om mijn stem of seksueel geaardheid. Hoe minder respect via deze wegen des te groter mijn succes zal zijn. En tegen al die zielige figuren zeg ik "kom eens terug als je zelf wat bereikt hebt. Gordon is weer terug! Are you fucking ready? I Am!!!!!"
Gordon X
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:18 schreef Ole het volgende:
Dus ik zeg, scheld me maar weer uit, maak me maar weer uit voor oud vuil op alle internet fora wens me dood of beledig me om mijn stem of seksueel geaardheid. Hoe minder respect via deze wegen des te groter mijn succes zal zijn.
Oh dear....quote:Gordon gaat voor een tv-programma trouwen met een onbekende man. In acht afleveringen wordt er door vrienden en wetenschappers een leuke vent voor de presentator gezocht.
Op Facebook laat Gordon weten: "Ik heb enorm getwijfeld of dit wel de juiste weg is maar het pad waar ik nu op loop heeft ook geen happy end. Niet dat ik naarstig op zoek ben, integendeel, ik ben zelfs happier dan normaal met mijn leven nu. Maar ik heb altijd gezegd ik wil trouwen voor mijn 50ste en dat is volgend jaar dus die belofte los ik in aan mezelf."
De datum en de locatie van de bruiloft liggen ook al vast: "Op 22 november van dit jaar trouw ik op een droom locatie in Zuid- Afrika."
Gordon is inmiddels alweer 3,5 jaar vrijgezel, maar weet wel precies wat hij in een man zoekt. "Ik zoek een leuke stabiele vent zonder mental issues, die houdt van avontuur en reislustig is vrij in het leven staat en vooral van het leven houdt! Positief ingesteld is en een lach belangrijker vind dan een traan, liefst niet rookt en sportief is en ondernemend!"
Mannen die in Gordon hun droomman zien, kunnen zich opgeven via Gordongaattrouwen@talpa.tv.
Kon je op wachten. Die man is zo vreselijk op zoek naar iemand. Als je zelf niemand vindt om mee te trouwen, dan maar in alle gekkigheid met een onbekende.quote:
LOL, iemand zonder 'mentale issues' heeft doorgaans het liefst een partner die daar ook geen last van heeft. Het lijkt me dat zo iemand dan niet voor Goor zal kiezen want die heeft meer issues dan er in de complete DSM 5 staan.quote:
Die man valt buiten de schaal joh 😂😂quote:Op woensdag 31 mei 2017 03:17 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
LOL, iemand zonder 'mentale issues' heeft doorgaans het liefst een partner die daar ook geen last van heeft. Het lijkt me dat zo iemand dan niet voor Goor zal kiezen want die heeft meer issues dan er in de complete DSM 5 staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |