http://www.nrc.nl/nieuws/(...)arcel-van-roosmalen/quote:Gordon woest op Nrc.Next columnist.
Gordon heeft met een ingezonden brief gereageerd op een column waarin Marcel van Roosmalen hem zwaar beledigt.
Columnist Marcel van Roosmalen schreef op 14 september naar aanleiding van het verkiezingsfeest van de VVD. "Je gaat niet met een paar duizend man staan ‘swingen’ op de erkende kutmuziek van Gordon en LA, The Voices. Dan ben je als politieke partij niet geloofwaardig meer, dan mag je nooit meer over cultuur praten en dan gooi je 65 jaar politieke geschiedenis te grabbel.”
Gordon is woedend en stuurde een brief naar Nrc.Next, die de krant vanochtend online plaatste. "Ik wil u laten weten dat ik nimmer zo’n beledigende, op de man gespeelde openlijke tirade heb gelezen als van u. Ik zou natuurlijk net zo beledigend terug kunnen doen al was het alleen al naar aanleiding van uw foto die bij de column wordt geplaatst waarop u eruit ziet als een afkickende junk met teruggetrokken haargrens, vies vlazzig haar en een smotsig uiterlijk, maar dat zou ik niet durven", schreef de zanger.
Van Roosmalen reageerde vandaag direct op de brief van Gordon. Alleen niet met excuses.
Ja, was gevoelsmatig te kort.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:21 schreef Greys het volgende:
Het programma had van mij nog wel een uur mogen duren
Ja, stom hè, maar ik heb nu het gevoel dat ik Gordon nu een beetje meer ken. Ofzo.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:21 schreef Greys het volgende:
Het programma had van mij nog wel een uur mogen duren
Jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:22 schreef Cynix ® het volgende:
Leuk programma. Al hoorde ik niet heel veel nieuws.
Sympathieke man.
Inderdaad en ik gun hem ook gewoon het succes dat hij wilt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:24 schreef Greys het volgende:
Het is zo jammer dat hij qua aantrekkingskracht zo valt op van die jonge mooiboys.
Die wil hij dan helemaal liefhebben en er enorm van houden en ze verwennen, maar andersom zit dat er niet in. Ik gun hem echt enorm iemand aan wie hij al die liefde kwijt kan en dat het dan gewaardeerd wordt en hij het ook terug krijgt.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Had ik niet gedaan, was al veranderd zag ik nu pas
Gister was 'Profiel' op Ned 3.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:30 schreef aloa het volgende:
Waarom is Gordon nu ineens lief dan? Wat heb ik gemist?
Dat vooral.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:59 schreef Greys het volgende:
Echt niet dat al zijn vervelende kantjes er niet meer waren ofzo, maar wel dat je die 'trekjes' wat meer gaat begrijpen na deze uitzending zeg maar![]()
Tsjaa iedereen heeft een verhaalquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Gister was 'Profiel' op Ned 3.
Deze keer een profiel van Gordon. Met uitspraken van hemzelf en van vrienden en van een psycholoog en een journalist enzo. Was best wel indrukwekkend eerlijk gezegd.
Zijn zus die op camera vertelde dat hun moeder 'het vreselijk vond dat ze in verwachting was' toen ze hem kreeg omdat hij een nakomertje was dat ze helemaal niet meer wilde, dat hij op zijn 17e een zelfmoordpoging deed uit eenzaamheid en omdat hij best problemen had om het homo-zijn aan zijn moeder duidelijk te krijgen, dat hij zelf toegeeft dat als hij verliefd is hij diegene volledig beklemt/smoort met liefde maar dat hij weet dat hij dat fout doet, maar dat hij zo graag terug wil krijgen dat iemand ook zoveel van hem houdt, dat hij eigenlijk constant bezig is met waarderig krijgen en dat mensen van hem houden, dat hij zich enorm vaak eenzaam en alleen voelt etc.
Echt niet dat al zijn vervelende kantjes er niet meer waren ofzo, maar wel dat je die 'trekjes' wat meer gaat begrijpen na deze uitzending zeg maar![]()
Wat is dat nou voor gelul, sorry hoorquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:27 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Tsjaa iedereen heeft een verhaal![]()
Blijft een feit dat hij andere mensen volledig de grond inboort etc. Maar dat mag niet meer gezegd worden, want Gordon is ineens lief.
Ja, dat het een borderlinert is. Echt alle criteria kwamen aan bod. Maakt verder niet uit, maar niet net doen alsof ie 'zo leuk' is.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Gister was 'Profiel' op Ned 3.
Deze keer een profiel van Gordon. Met uitspraken van hemzelf en van vrienden en van een psycholoog en een journalist enzo. Was best wel indrukwekkend eerlijk gezegd.
Zijn zus die op camera vertelde dat hun moeder 'het vreselijk vond dat ze in verwachting was' toen ze hem kreeg omdat hij een nakomertje was dat ze helemaal niet meer wilde, dat hij op zijn 17e een zelfmoordpoging deed uit eenzaamheid en omdat hij best problemen had om het homo-zijn aan zijn moeder duidelijk te krijgen, dat hij zelf toegeeft dat als hij verliefd is hij diegene volledig beklemt/smoort met liefde maar dat hij weet dat hij dat fout doet, maar dat hij zo graag terug wil krijgen dat iemand ook zoveel van hem houdt, dat hij eigenlijk constant bezig is met waarderig krijgen en dat mensen van hem houden, dat hij zich enorm vaak eenzaam en alleen voelt etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |