SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Gerard en Gordon werken aan RTL 4-show
Geplaatst op Mon 28 Jan 2013 om 9:40
Gerard Joling en Gordon werken aan een nieuw tv-programma op RTL 4. Dat verklapte Gordon zondag in de talkshow Life 4 You. Toevalligerwijs waren beide heren te gast in het programma van Carlo Boszhard en Irene Moors, en toen de twee samen aan tafel zaten, volgde de onthulling. “Er komt een programma van ons twee“, sprak Gordon, die eigenlijk niets mocht zeggen. “Ach, het is toch al overgemaakt. Waar? Bij RTL 4, want we willen wel kijkers. Het wordt heel erg leuk.“
Joling schrok van de onthulling. “Ik heb al een nieuw huis laten bouwen. Ik verschiet van kleur, ik mag helemaal niks zeggen. Ik spreek vanavond John de Mol, dus ik hoor het allemaal wel.”
Later op de avond zat Joling samen met De Mol in het programma van Eva Jinek, die aan de tv-producent vroeg of er een vervolg op Joling & Gordon Over De Vloer in zit. “Nee dat denk ik niet. Het was in ieders herinnering zo leuk, zo leuk zal het nooit meer worden. Als ze iets gaan doen, moet het iets anders zijn“, zei De Mol.quote:‘Nieuwe show wordt erger dan Over De Vloer’
Geplaatst op Mon 28 Jan 2013 om 13:54
Het nieuwe tv-programma van Gerard Joling en Gordon wordt ‘nog erger’ dan hun vroegere kijkcijferhit Joling & Gordon Over De Vloer. Dat vertelde Joling maandag op Radio 538. Joling wil niet te veel kwijt over de show, die bij RTL 4 op de buis moet komen. “Wat er klaar ligt, is in elk geval geen Over De Vloer. Als dit doorgaat zoals het er nu voorstaat en als we er contractueel en agendatechnisch uitkomen, dan wordt het misschien nog wel erger als Over De Vloer, ha ha“, zo vertelt hij.
Er ligt al een programma-idee klaar. “Er ligt een format klaar. Het ziet er briljant uit, al zeg ik het zelf. Er is alleen nog niets over zeker, dus het is lastig om er dan wat over te roepen. Maar er wordt nu al zo lang over gesproken. Ik zou het enig vinden, hoor. Ik kan alleen maar zeggen: er ligt in elk geval een format.”
Joling verheugt zich op de hernieuwde samenwerking met Gordon. “Ik heb er hartstikke veel zin in. Ik ga al een paar jaar weer leuk met Gordon om. We zitten niet elke week bij elkaar op de stoep, maar we eten regelmatig. Het is altijd lachen.”
Er moet binnenkort meer duidelijkheid zijn. “Ik heb volgende week een paar gesprekken met John de Mol. Volgens mij moet ik het volgende week sowieso weten.”
RTL 4 heeft overigens bevestigd dat er gewerkt wordt aan een nieuwe show met het tweetal. “Er ligt een idee maar dat is nog niet concreet“, meldt de persdienst.quote:GEER & GOOR: EFFE GEEN CENT TE MAKKEN
Bekijk deze YouTube-video
Geer & Goor draaien maand lang elke cent om
Geer & Goor zijn terug! Alleen dit keer pakken ze het nét even anders aan. Het welgestelde duo gaat een maand lang leven op AOW-niveau. Hiermee vragen zij aandacht voor een belangrijk goed doel: het nationaal Ouderenfonds. Gerard Joling en Gordon zetten zich gedurende maand dan ook in als vrijwilligers voor het fonds en voor de ouderen in ons land.
De diva’s nemen hun intrek in een kleine rijtjeswoning in Amsterdam Noord, waar de voor hen gebruikelijke luxe ver te zoeken is. Ze mogen, op een koffer met kleren na, niks meenemen naar hun ‘nieuwe leven’.
Alles leveren zij in. Van huissleutels, smartphones, auto’s en laptops tot tablets, bank- en fitnesspasjes. Waar ze een maand lang van leven? Van hetzelfde bedrag dat een willekeurig AOW-koppel ook ontvangt. En dat is niet veel. Na het betalen van de maandelijkse lasten blijft er slecht een paar honderd euro over waar alles van gedaan moet worden.
Van de dagelijkse boodschappen tot het busritje naar het dichtstbijzijnde woonzorgcentrum voor ouderen, waar de handen uit de mouwen moeten worden gestoken. Breien, klaverjassen, maaltijden rondbrengen, boodschappen doen voor en met de senioren, koken en verwennen, maar alles wel op hun eigen manier.
Een maand lang hebben ze geen cent te makken, maar aan het einde van de rit zijn Geer & Goor hoogstwaarschijnlijk wel een onbetaalbare ervaring rijker.
Vanaf 3 oktober elke, donderdag van 20.30 uur tot 21.30 uur bij RTL 4.
http://www.delokatie.org/(...)eer-goor-op-lokatie/quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:32 schreef Greys het volgende:
Kom, allemaal aanmelden om af en toe een oudje te bezoeken
http://www.ouderenfonds.n(...)es/geerengoor/overig
ooh was het een alien? Ik dacht dat hij robocop na deed hahahaquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:31 schreef Plots het volgende:
Deze ga ik terugkijken, ondanks dat het gooien met pannenkoeken wel jammer was. Hahaha ik ging gister helemaal stuk om Gordon die een alien nadeed met z'n koptelefoon, zo vroeg in de morgen kan e al beginnen. "your whish is my command. I am going to make some coffee". En dan dat aanstekelijke gelach van Joling erdoorheen. Looolololloool.
Hahaha ohja nu je t zegt, daar leek hij ook op ja. Weet niet wat was, maar grappig is t wel. En gelukkig duurde de scene ook best wel langquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:22 schreef sherezade het volgende:
[..]
ooh was het een alien? Ik dacht dat hij robocop na deed hahaha
Het stukje staat inmiddels op het interweb. (bij 6.08 viel ik van de bank)quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:56 schreef Greys het volgende:
Deed ie het goed ja?
Vond ie Geer en Goor zelf ook wel lollig of zei hij daar niets over?
Jawel, en terechtquote:Op zaterdag 2 november 2013 08:35 schreef sherezade het volgende:
Paul toch misschien een beetje jaloers op het grote succes van die 2 ??
Wellicht, maar hij misgunt het ze niet. Hij geeft wat kritische punten maar is ook gewoon positief.quote:Op zaterdag 2 november 2013 08:35 schreef sherezade het volgende:
Paul toch misschien een beetje jaloers op het grote succes van die 2 ??
Zo bedoelde Paul in DWDD ook! Hij vind Gordon leuker overkomen met dat programma.quote:Op zaterdag 2 november 2013 08:48 schreef Copycat het volgende:
Ik vind dat gieren van Joling met die whoohoo's erin ook uitermate irritant. En negen van de tien keer plastic. Gordon vind ik authentieker. En sympathieker.
Ja. Vooral de vorige uitzending vond ik het heel overdreven. En zo grappig waren de meeste grappen niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 08:48 schreef Copycat het volgende:
Ik vind dat gieren van Joling met die whoohoo's erin ook uitermate irritant. En negen van de tien keer plastic. Gordon vind ik authentieker. En sympathieker.
Sorry, maar ik moest lachen om de zuurheidsgraad van deze post.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Vooral de vorige uitzending vond ik het heel overdreven. En zo grappig waren de meeste grappen niet.
Alleen het star wars koffiezetten van Gordon vond ik nog wel leuk.
Dat je niet eens weet hoe je Pompeii moet uitspreken, is ook een gevalletje jammer.
Dat vind ik niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:37 schreef Tim86 het volgende:
Natuurlijk is veel van dat gieren van Gerard nep, maar het hoort er gewoon bij. Met die woohohoo op de achtergrond zijn de grappen van Goor nog net iets leuker
Ik ook. En dat ook élke keer als Gordon wat zegt. Jammer.quote:Op zaterdag 2 november 2013 08:48 schreef Copycat het volgende:
Precies, en Geer is ook gewoon leukquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Gordon is gewoon razendsnel met zijn grappen ik zou daar ook om moeten lachen
Precies, Geer is Geerquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:35 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Precies, en Geer is ook gewoon leuk![]()
Ik vond die robocop trouwens juist helemaal niet leuk, duurde ook veel te lang. Deze aflevering heb ik vooral om de oudste oudjes moeten lachen. Om die ene van 94 ofzo die schaamteloos Gordon zat te versieren, om Miep die niet bij Geer was weg te slaan en om die andere die al 102 is.
Bij DWWD vond ik Matthijs veel grappiger dan Paul, Matthijs deed die "stikkende-lach" van Geer veel beter na en ook best wel onverwachts
Hij heet Humbertoquote:Op zondag 3 november 2013 11:50 schreef Cynix ® het volgende:
En zelfs Umberto heeft het 5 x over WAO in plaats van AOW. Dan ben je eigenlijk klaar met zo'n programma.
quote:Op zondag 3 november 2013 11:41 schreef NotGuilty het volgende:
Dit fragment is ook wel leuk, het thema ouderenzorg was blijkbaar een voorwaarde van Gordon om aan dit programma mee te doen en hij is van plan om op de maandag zelf oudjes te blijven helpen.Het blinde vrouwtje heeft het telefoonnummer van Gordon gekregen zodat ze hem kan bellen als ze weer eens zonder eten zit omdat niemand haar boodschappen doet
![]()
![]()
![]()
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)d1-9caf-2e13b392d04c
En ze namen het ook gewoon over, niemand had het in de gatenquote:Op zondag 3 november 2013 11:50 schreef Cynix ® het volgende:
En zelfs Umberto heeft het 5 x over WAO in plaats van AOW. Dan ben je eigenlijk klaar met zo'n programma.
quote:Op zondag 3 november 2013 12:26 schreef Deisyy het volgende:
Omg, ik heb vannacht over Geer gedroomd, hij was geen homo![]()
![]()
Ik kijk te weinig TV want die commercial ken ik helemaal nietquote:Op maandag 4 november 2013 17:26 schreef W00fer het volgende:
Het kan zijn dat de grappen en grollen vooraf bedacht zijn. Dezelfde humor komt ook hierin voor:
Meldt je aan als vrijwilliger, ook met uitjes hebben ze vrijwilligers nodig om de rolstoelenquote:Op woensdag 6 november 2013 09:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb gisteren pas de laatste uitzending gezien. Die mevrouw van 102. Arm mens. Wat heb ik het met haar te doen zeg.
Ik zal eens kijken hoe dat allemaal in zijn werk gaat.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Meldt je aan als vrijwilliger, ook met uitjes hebben ze vrijwilligers nodig om de rolstoelen
te duwen, dus er zijn ook leuke dingen waar je mee kan helpen.
Ik ben pas geleden nog mee geweest met zo'n uitje naar het Rijksmuseum, voor ieder
oudje dat meegaat is iemand nodig, het is een verzorgingstehuis dus de meeste mensen
zitten normaal al in een rolstoel, maar de mensen die nog met een rollator overweg kunnen
zitten op zo'n dag ook in een rolstoel, want 3 uur rondlopen is niet meer vol te houden voor ze.
Ik mocht mijn eigen moedertje''duwen'' en zus heeft een ander vrouwtje blij gemaakt.
[ afbeelding ]
Ze komen handen tekort hoor bij zulk soort uitjes en als je tijd hebt kan je meer doen natuurlijk.
het is érg dankbaar ''werk''
Leuk voor de oudjes dat ze naar de Rijksmuseum toe kunnen dank zij de vrijwilligsters..Fan jij bent een toffe vrouwquote:Op woensdag 6 november 2013 10:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Meldt je aan als vrijwilliger, ook met uitjes hebben ze vrijwilligers nodig om de rolstoelen
te duwen, dus er zijn ook leuke dingen waar je mee kan helpen.
Ik ben pas geleden nog mee geweest met zo'n uitje naar het Rijksmuseum, voor ieder
oudje dat meegaat is iemand nodig, het is een verzorgingstehuis dus de meeste mensen
zitten normaal al in een rolstoel, maar de mensen die nog met een rollator overweg kunnen
zitten op zo'n dag ook in een rolstoel, want 3 uur rondlopen is niet meer vol te houden voor ze.
Ik mocht mijn eigen moedertje''duwen'' en zus heeft een ander vrouwtje blij gemaakt.
[ afbeelding ]
Ze komen handen tekort hoor bij zulk soort uitjes en als je tijd hebt kan je meer doen natuurlijk.
het is érg dankbaar ''werk''
Oh, maar er zijn veel toffe mensen hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 12:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Leuk voor de oudjes dat ze naar de Rijksmuseum toe kunnen dank zij de vrijwilligsters..Fan jij bent een toffe vrouw
Natuurlijk zijn er veel toffe mensenquote:Op woensdag 6 november 2013 13:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oh, maar er zijn veel toffe mensen hooren het is écht heel dankbaar werk, die oudjes vergeten
héél even alle ellende en dat is mooi om te zien, zelf heb je er dan ook gewoon plezier in
Dat is wel een vet minpuntjequote:Op woensdag 6 november 2013 17:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Sabia Engizek, de vriendin van Rafael van der Vaart, is door Bont voor Dieren genomineerd voor de titel Dom Bontje. Engizek draagt volgens de dierenrechtenorganisatie, die jaarlijks een verkiezing houdt, konijnen- en wasbeerbont.
Naast Engizek zijn onder anderen Gerard Joling, Patty Brard en ontwerpersduo Viktor & Rolf genomineerd. Zij hebben van Bont voor Dieren allemaal een brief gekregen met informatie over 'het dierenleed dat achter bont schuilt'.
Sabia genomineerd voor 'Dom Bontje'
Geer toch
dat bedoel ikquote:
Dan kunnen ze geen vrijwilligerswerk meer doen.quote:Op donderdag 7 november 2013 07:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wacht maar tot ze zelf oud zijn en hulpbehoevend.
Maar hopen ze zelf wel op mensen die iets voor ze doen.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan kunnen ze geen vrijwilligerswerk meer doen.
Die betalen ze gewoon.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maar hopen ze zelf wel op mensen die iets voor ze doen.
Ik reageerde op dit bericht,quote:Op woensdag 6 november 2013 18:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk niet dat er in dit topic veel ''vrijwilligers'' zijn WGR / Duurdere zorg voor ouderen
Of ze hebben geen ouders of grootouders als je die reacties leest
En zo is het! On topic.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:43 schreef Copycat het volgende:
Waarom gaat het hier überhaupt over de meningen van mensen in WGR? Dit is plat vermaak.
Ontspoorde het topic hier door?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik reageerde op dit bericht,
jajajjaquote:
De kant van aanmelden als vrijwilliger bedoel je? Ja dat moeten we niet hebbenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:37 schreef Specularium het volgende:
Dit topic ging gewoon bijna helemaal de verkeerde kant op!
Dat heb je al snel met Geer en Goorquote:Op donderdag 7 november 2013 13:37 schreef Specularium het volgende:
Dit topic ging gewoon bijna helemaal de verkeerde kant op!
Wat is een Ug-tje?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:44 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® kan vanavond helaas weer niet kijken. Wordt een UG-tje dus.
quote:
Mijn vogels gingen mee gillenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:32 schreef Laysa het volgende:
Godver zelfs de katten zitten verschrikt recht op
Kijk naar de vrienden om je heen, dat is toch rijkdom nooit alleen.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik schaam me ook een beetje dat ik in SHO post.
Ik heb net nog een kwaliteitspost in het Raffie en Silvie-topic geplaatst.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is voor een zuurpruim als jij al een blijk van enorm enthousiasme.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik moest hard zuchten van irritatie, telt dat ook?
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:33 schreef alors het volgende:
AAN! moet je dan roepen, Kees weet dat.
Gewoon stekker eruit en er weer inquote:Op donderdag 7 november 2013 20:33 schreef alors het volgende:
AAN! moet je dan roepen, Kees weet dat.
Ik vond het alleen interessant toen JD er nog een mening over had.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb net nog een kwaliteitspost in het Raffie en Silvie-topic geplaatst.
Ik wist niet dat gordon nog contact had met z'n familie, dacht altijd dat ie alleen wat met z'n moeder had.quote:
Voor je het weet zit je in Fakegatequote:Op donderdag 7 november 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De nieuwe Fakegate?quote:
Nee hoor, tijdens dat Profiel van hem laatste op Ned 3 was zijn zus over hem aan het pratenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:34 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik wist niet dat gordon nog contact had met z'n familie, dacht altijd dat ie alleen wat met z'n moeder had.
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je in Fakegate
Dát heb ik dus vorige week zitten kijken...ik wist het niet meer en zat me al een poos af te vragen wat ik toen om half tien had gezienquote:Op donderdag 7 november 2013 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, tijdens dat Profiel van hem laatste op Ned 3 was zijn zus over hem aan het praten
Daar had hij toch ruzie mee?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, tijdens dat Profiel van hem laatste op Ned 3 was zijn zus over hem aan het praten
De take moest even over iddquote:Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef Greys het volgende:
Die buuf heeft heus echt die taart gebakken, maar om goed te praten dat ze het mochten aannemen moesten ze maar even iets in scene zetten denk ik
Ik heb ook regelmatig shawls gebreidquote:Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef Greys het volgende:
De breiclub
Da's weer helemaal hip, zie ik zo nu en dan op Facebook enzo langs komen
Hij heeft nogal wat broers en zussen geloof ik, kwam hij niet uit een gezin van 10?quote:
Misschien is het weer goedquote:
Hij was het jonkie van een groot gezin volgens mijquote:Op donderdag 7 november 2013 20:37 schreef alors het volgende:
[..]
Hij heeft nogal wat broers en zussen geloof ik, kwam hij niet uit een gezin van 10?
Ik ook, en breienquote:Op donderdag 7 november 2013 20:39 schreef Greys het volgende:
Sjoelen en bingo, dat doe ik ook graag![]()
Ik ga in de kroeg vaak sjoelen (eens in de veertien dagen, met FOK!ersquote:
ik zit wel eens bij zo'n koffieochtendje dan doen ze spelletjes dat is ook lachenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:39 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik zou wel met die oudjes willen breien of haken hoor
Gebeurde mij deze week ook..quote:Op donderdag 7 november 2013 20:41 schreef Ole het volgende:
hoeven ze alleen de resetknop in te drukken
Geweldig, sjoelen is alweer een tijdje geleden, maar een paar weken terug heb geGooische vrouwen bingo'tquote:Op donderdag 7 november 2013 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga in de kroeg vaak sjoelen (eens in de veertien dagen, met FOK!ers![]()
) en eens per maand is daar ook bingo. Dan zit het bomvol met jongelui en oudjes door elkaar, echt leuk!
Ik denk dat er stiekum wel wat bjgelegd wordtquote:Op donderdag 7 november 2013 20:41 schreef marcodej het volgende:
Wel spannend, komen ze wel uit met het geld?
Zis izz tievieeeeequote:Op donderdag 7 november 2013 20:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat er stiekum wel wat bjgelegd wordt
Al staat er iemand naast te huilen, ik zou het zo doen hoor.quote:
Met haar geacteerde mannenhumorquote:Op donderdag 7 november 2013 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze kan wel goed hockeyen.
Ze acteert nog als ze thee drinkt.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:44 schreef Rickario het volgende:
[..]
Met haar geacteerde mannenhumor
Lekker op het bankie, laptopje op het kruis, niks mis mee.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent er bij gaan liggen?
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:44 schreef Rickario het volgende:
[..]
Met haar geacteerde mannenhumor
Neequote:Op donderdag 7 november 2013 20:44 schreef alors het volgende:
[..]Accepteer gewoon dat ze wel grappig is.
Corriequote:Op donderdag 7 november 2013 20:52 schreef CherryOnTop het volgende:
Zegt Gerard nou steed Corrie of Gorrie?
Corrie volgens mij...quote:Op donderdag 7 november 2013 20:52 schreef CherryOnTop het volgende:
Dat wel ja. Laatst voor het eerst in m'n leven gedaan, nooit weerquote:Op donderdag 7 november 2013 20:52 schreef marcodej het volgende:
Boontjes doppen is wel een enorme kutklus.
Bonen zijn smerig. Maar je moet er gewoon een lading op een hoop leggen en dan alles tegelijk doen, niet 1 voor 1.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:52 schreef marcodej het volgende:
Boontjes doppen is wel een enorme kutklus.
Verschillende talentenjachten.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:53 schreef marcodej het volgende:
Die jonge is weleens op tv geweest toch?
Deborah schijnt ook zangeres te zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:53 schreef marcodej het volgende:
Die jonge is weleens op tv geweest toch?
Een zus en 2 nichten van Gordon.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wie zijn dat? Heb ik effe gemist
Werkt niet, of je moet helft weg willen snijden.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:54 schreef alors het volgende:
[..]
Bonen zijn smerig. Maar je moet er gewoon een lading op een hoop leggen en dan alles tegelijk doen, niet 1 voor 1.
Corrie want: Cornelis Willem (Gordon) Heuckerothquote:Op donderdag 7 november 2013 20:52 schreef CherryOnTop het volgende:
Ohhhh nu snap ik 'mquote:Op donderdag 7 november 2013 20:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Corrie want: Cornelis Willem (Gordon) Heuckeroth
Jawel, maar die is niet zo into de media en showbiz enzo.quote:
Dat laatste dusquote:Op donderdag 7 november 2013 20:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Werkt niet, of je moet helft weg willen snijden.
Jawel, maar die willen blijkbaar niet met hun schjmoel op tv.quote:
Nou, ik heb ze in veel engere dingen gestopt kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar stop je jouw crema de Mani niet in.
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:57 schreef Greys het volgende:
Net zo flauw als steeds tien cm naar voren rijden als iemand in de auto wil stappen, dat blijft ook altijd weer een giller![]()
Of als iemand uit wil stappenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:57 schreef Greys het volgende:
Net zo flauw als steeds tien cm naar voren rijden als iemand in de auto wil stappen, dat blijft ook altijd weer een giller![]()
Ja, en dan over de voet van je vrouw rijden, zoals mijn opa deed.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:57 schreef Greys het volgende:
En eet je het er dan uit?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou, ik heb ze in veel engere dingen gestopt kan ik je vertellen.
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:58 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ja, en dan over de voet van je vrouw rijden, zoals mijn opa deed.
[..]
O was dat deze, ze lijken allemaal zo op elkaarquote:Op donderdag 7 november 2013 20:58 schreef Greys het volgende:
Ohhhh die mevrouw van vorige week!
Wat tof dat ze daar ook nog eens heen gaan, want zij wilde niet meer leven want ze is zo eenzaam...
[..]
Ze krijgt 1x per week bezoek van een vrijwilligerquote:Op donderdag 7 november 2013 20:58 schreef Greys het volgende:
Ohhhh die mevrouw van vorige week!
Wat tof dat ze daar ook nog eens heen gaan, want zij wilde niet meer leven want ze is zo eenzaam...
Volgens mij had ze geen kinderen wel neven en nichten met lange vingers.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze krijgt 1x per week bezoek van een vrijwilligerze heeft wel kinderen trouwens
Jawel, ze heeft kinderenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij had ze geen kinderen wel neven en nichten met lange vingers.
Niet het zilverwerk meenemen hequote:Op donderdag 7 november 2013 21:00 schreef Greys het volgende:
Ach ach ach ach wat een schatje...
Als ik er iets dichterbij woonde ging ik er elke week op bezoek.
Ik ga in mijn buurt ook zo iemand zoeken denk ik.
die demente oudjes kunnen anders ook zelf verhalen verzinnenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
neefjes en nichtjes hebben alles meegenomen
Zilverwerk snaaien zekerquote:Op donderdag 7 november 2013 21:00 schreef Greys het volgende:
Ach ach ach ach wat een schatje...
Als ik er iets dichterbij woonde ging ik er elke week op bezoek.
Doen!quote:Op donderdag 7 november 2013 21:00 schreef Greys het volgende:
Ja maar die heeft ze geloof ik overleefd wat niet zo raar is als je 102 bentquote:Op donderdag 7 november 2013 21:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jawel, ze heeft kinderen
Dan verwar ik haar met een andere oma.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jawel, ze heeft kinderen
Verpatsen.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat mot ik met zilver, dat moet je poetsen
Verpatsenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat mot ik met zilver, dat moet je poetsen
Mani heeft vast weleens zijn lul in een appeltaart gestopt.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat je met een appeltaart wel niet kan bereiken.
Als die vrouw daar zin in heeft.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:02 schreef Greys het volgende:
Dat die mevrouw moest poepen op een krantje, ik kan d'r niet over uit
Mani en ik hadden het over pindakaas, maar ik vind de manier waarop je denkt erg leuk.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mani heeft vast weleens zijn lul in een appeltaart gestopt.
Jij hebt vast wel eens een paling in je koker gestopt, ouwe viespeuk.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mani heeft vast weleens zijn lul in een appeltaart gestopt.
Je moet wel iedereen in zijn waarde laten.quote:
Ik moest echt keihard lachenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat was de Homo in Opa
Sinds Hij gelooft in mij kan ik haar een stuk beter velenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:05 schreef roos85 het volgende:
Chantal... kan haar echt niet uitstaan
Dat heb ik ook gelezenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:05 schreef Greys het volgende:
Waar las ik nou (hier?) dat Gordon na deze opnames ook zijn telefoonnr aan die blinde mevrouw had gegeven, voor als ze niemand had om boodschappen voor haar te doen? Of verzin ik dat nu ter plekke?
Kon ze toch niet lezenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:05 schreef Greys het volgende:
Waar las ik nou (hier?) dat Gordon na deze opnames ook zijn telefoonnr aan die blinde mevrouw had gegeven, voor als ze niemand had om boodschappen voor haar te doen? Of verzin ik dat nu ter plekke?
Daar koop je ook heel wat meer voor dat geld.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:06 schreef Mani89 het volgende:
In Afrika zouden ze een gat in de lucht springen met zoveel geld.
Ik heb het ook gelezen, maar waarquote:Op donderdag 7 november 2013 21:05 schreef Greys het volgende:
Ga nou niet in op Mani, hij is in een rebelse bui.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:06 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Daar koop je ook heel wat meer voor dat geld.
Dat is geen bui, dat is zijn way of lifequote:Op donderdag 7 november 2013 21:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ga nou niet in op Mani, hij is in een rebelse bui.
De schavuitquote:Op donderdag 7 november 2013 21:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ga nou niet in op Mani, hij is in een rebelse bui.
#livingontheedgequote:Op donderdag 7 november 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is geen bui, dat is zijn way of life
Nou ja zeg, dat valt toch wel mee?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je er lol in om dit topic te verpesten met je stomme opmerkingen?
lulquote:Op donderdag 7 november 2013 21:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dat valt toch wel mee?
Ja, wat zit jij nou te lachen??!quote:Op donderdag 7 november 2013 21:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dat valt toch wel mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |