abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132776416
Jaaaaaa, het is begonnen!!!

Bekijk deze YouTube-video

Vanaf 3 oktober elke, donderdag van 20.30 uur tot 21.30 uur bij RTL 4.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Gerard en Gordon werken aan RTL 4-show
Geplaatst op Mon 28 Jan 2013 om 9:40
Gerard Joling en Gordon werken aan een nieuw tv-programma op RTL 4. Dat verklapte Gordon zondag in de talkshow Life 4 You. Toevalligerwijs waren beide heren te gast in het programma van Carlo Boszhard en Irene Moors, en toen de twee samen aan tafel zaten, volgde de onthulling. “Er komt een programma van ons twee“, sprak Gordon, die eigenlijk niets mocht zeggen. “Ach, het is toch al overgemaakt. Waar? Bij RTL 4, want we willen wel kijkers. Het wordt heel erg leuk.“

Joling schrok van de onthulling. “Ik heb al een nieuw huis laten bouwen. Ik verschiet van kleur, ik mag helemaal niks zeggen. Ik spreek vanavond John de Mol, dus ik hoor het allemaal wel.”

Later op de avond zat Joling samen met De Mol in het programma van Eva Jinek, die aan de tv-producent vroeg of er een vervolg op Joling & Gordon Over De Vloer in zit. “Nee dat denk ik niet. Het was in ieders herinnering zo leuk, zo leuk zal het nooit meer worden. Als ze iets gaan doen, moet het iets anders zijn“, zei De Mol.
quote:
‘Nieuwe show wordt erger dan Over De Vloer’
Geplaatst op Mon 28 Jan 2013 om 13:54
Het nieuwe tv-programma van Gerard Joling en Gordon wordt ‘nog erger’ dan hun vroegere kijkcijferhit Joling & Gordon Over De Vloer. Dat vertelde Joling maandag op Radio 538. Joling wil niet te veel kwijt over de show, die bij RTL 4 op de buis moet komen. “Wat er klaar ligt, is in elk geval geen Over De Vloer. Als dit doorgaat zoals het er nu voorstaat en als we er contractueel en agendatechnisch uitkomen, dan wordt het misschien nog wel erger als Over De Vloer, ha ha“, zo vertelt hij.

Er ligt al een programma-idee klaar. “Er ligt een format klaar. Het ziet er briljant uit, al zeg ik het zelf. Er is alleen nog niets over zeker, dus het is lastig om er dan wat over te roepen. Maar er wordt nu al zo lang over gesproken. Ik zou het enig vinden, hoor. Ik kan alleen maar zeggen: er ligt in elk geval een format.”

Joling verheugt zich op de hernieuwde samenwerking met Gordon. “Ik heb er hartstikke veel zin in. Ik ga al een paar jaar weer leuk met Gordon om. We zitten niet elke week bij elkaar op de stoep, maar we eten regelmatig. Het is altijd lachen.”

Er moet binnenkort meer duidelijkheid zijn. “Ik heb volgende week een paar gesprekken met John de Mol. Volgens mij moet ik het volgende week sowieso weten.”

RTL 4 heeft overigens bevestigd dat er gewerkt wordt aan een nieuwe show met het tweetal. “Er ligt een idee maar dat is nog niet concreet“, meldt de persdienst.
quote:
GEER & GOOR: EFFE GEEN CENT TE MAKKEN

Geer & Goor draaien maand lang elke cent om
Geer & Goor zijn terug! Alleen dit keer pakken ze het nét even anders aan. Het welgestelde duo gaat een maand lang leven op AOW-niveau. Hiermee vragen zij aandacht voor een belangrijk goed doel: het nationaal Ouderenfonds. Gerard Joling en Gordon zetten zich gedurende maand dan ook in als vrijwilligers voor het fonds en voor de ouderen in ons land.

De diva’s nemen hun intrek in een kleine rijtjeswoning in Amsterdam Noord, waar de voor hen gebruikelijke luxe ver te zoeken is. Ze mogen, op een koffer met kleren na, niks meenemen naar hun ‘nieuwe leven’.

Alles leveren zij in. Van huissleutels, smartphones, auto’s en laptops tot tablets, bank- en fitnesspasjes. Waar ze een maand lang van leven? Van hetzelfde bedrag dat een willekeurig AOW-koppel ook ontvangt. En dat is niet veel. Na het betalen van de maandelijkse lasten blijft er slecht een paar honderd euro over waar alles van gedaan moet worden.

Van de dagelijkse boodschappen tot het busritje naar het dichtstbijzijnde woonzorgcentrum voor ouderen, waar de handen uit de mouwen moeten worden gestoken. Breien, klaverjassen, maaltijden rondbrengen, boodschappen doen voor en met de senioren, koken en verwennen, maar alles wel op hun eigen manier.

Een maand lang hebben ze geen cent te makken, maar aan het einde van de rit zijn Geer & Goor hoogstwaarschijnlijk wel een onbetaalbare ervaring rijker.

Vanaf 3 oktober elke, donderdag van 20.30 uur tot 21.30 uur bij RTL 4.

http://www.delokatie.org/(...)eer-goor-op-lokatie/

quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 21:32 schreef Greys het volgende:
Kom, allemaal aanmelden om af en toe een oudje te bezoeken O+

http://www.ouderenfonds.n(...)es/geerengoor/overig
  vrijdag 1 november 2013 @ 13:10:24 #2
409561 SchavuitPiet
He in love with that coco
pi_132791501
Geer n Goorr
_O_
Haha gay!
  vrijdag 1 november 2013 @ 13:31:36 #3
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_132792033
Deze ga ik terugkijken, ondanks dat het gooien met pannenkoeken wel jammer was. Hahaha ik ging gister helemaal stuk om Gordon die een alien nadeed met z'n koptelefoon, zo vroeg in de morgen kan e al beginnen. "your whish is my command. I am going to make some coffee". En dan dat aanstekelijke gelach van Joling erdoorheen. Looolololloool.
pi_132793312
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 13:31 schreef Plots het volgende:
Deze ga ik terugkijken, ondanks dat het gooien met pannenkoeken wel jammer was. Hahaha ik ging gister helemaal stuk om Gordon die een alien nadeed met z'n koptelefoon, zo vroeg in de morgen kan e al beginnen. "your whish is my command. I am going to make some coffee". En dan dat aanstekelijke gelach van Joling erdoorheen. Looolololloool.
ooh was het een alien? Ik dacht dat hij robocop na deed hahaha
  vrijdag 1 november 2013 @ 16:23:49 #5
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_132796757
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 14:22 schreef sherezade het volgende:

[..]

ooh was het een alien? Ik dacht dat hij robocop na deed hahaha
Hahaha ohja nu je t zegt, daar leek hij ook op ja. Weet niet wat was, maar grappig is t wel. En gelukkig duurde de scene ook best wel lang :7
pi_132803894
Daarnet bij DWDD deed Paul de Leeuw op hilarische wijze de lach van Geer na. Ik lig nu nog happend naar adem op de vloer. _O-
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 november 2013 @ 21:56:24 #7
163650 Greys
pi_132807497
Deed ie het goed ja? :D
Vond ie Geer en Goor zelf ook wel lollig of zei hij daar niets over?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 november 2013 @ 21:58:37 #8
862 Arcee
Look closer
pi_132807592
"Al stond je moeder er bij te janken deed ik het nog" _O-
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_132807940
Mp4 iemand?
pi_132808040
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:56 schreef Greys het volgende:
Deed ie het goed ja? :D
Vond ie Geer en Goor zelf ook wel lollig of zei hij daar niets over?
Het stukje staat inmiddels op het interweb. (bij 6.08 viel ik van de bank)

http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/303182

Paul vond het wel een goed programma, maar het gelach van Gerard vond hij mateloos irritant. Smaken verschillen, ik zit altijd keihard mee te gieren. De benedenburen zullen wel denken... :@
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 november 2013 @ 22:11:15 #11
163650 Greys
pi_132808172
Het lijkt wel zo'n opblaaskikker :D :'(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 1 november 2013 @ 23:16:50 #12
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_132810963
Geer nu bij rtl late night :D :P
pi_132817080
Paul toch misschien een beetje jaloers op het grote succes van die 2 ??
pi_132817118
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 08:35 schreef sherezade het volgende:
Jawel, en terecht :Y
  zaterdag 2 november 2013 @ 08:48:47 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132817162
Ik vind dat gieren van Joling met die whoohoo's erin ook uitermate irritant. En negen van de tien keer plastic. Gordon vind ik authentieker. En sympathieker.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132817861
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 08:35 schreef sherezade het volgende:
Wellicht, maar hij misgunt het ze niet. Hij geeft wat kritische punten maar is ook gewoon positief.
Trouwens, Geer gaat echt steeds meer op een pop lijken, hoe meer ik er naar kijk. Zonde.
  zaterdag 2 november 2013 @ 11:24:07 #17
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_132818687
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 23:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Geer nu bij rtl late night :D :P
Ja was leuk met Geer :)
  zaterdag 2 november 2013 @ 11:25:32 #18
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_132818716
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 november 2013 08:48 schreef Copycat het volgende:
Ik vind dat gieren van Joling met die whoohoo's erin ook uitermate irritant. En negen van de tien keer plastic. Gordon vind ik authentieker. En sympathieker.
Zo bedoelde Paul in DWDD ook! Hij vind Gordon leuker overkomen met dat programma.
  zaterdag 2 november 2013 @ 11:36:23 #19
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_132818922
quote:
Ja. Vooral de vorige uitzending vond ik het heel overdreven. En zo grappig waren de meeste grappen niet.
Alleen het star wars koffiezetten van Gordon vond ik nog wel leuk.
Dat je niet eens weet hoe je Pompeii moet uitspreken, is ook een gevalletje jammer.
How can I make this topic about me?
pi_132827512
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:36 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ja. Vooral de vorige uitzending vond ik het heel overdreven. En zo grappig waren de meeste grappen niet.
Alleen het star wars koffiezetten van Gordon vond ik nog wel leuk.
Dat je niet eens weet hoe je Pompeii moet uitspreken, is ook een gevalletje jammer.
Sorry, maar ik moest lachen om de zuurheidsgraad van deze post.
Kijk jij onder dwang naar dit programma?
pi_132827644
Natuurlijk is veel van dat gieren van Gerard nep, maar het hoort er gewoon bij. Met die woohohoo op de achtergrond zijn de grappen van Goor nog net iets leuker _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 2 november 2013 @ 21:12:03 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132835678
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 17:37 schreef Tim86 het volgende:
Natuurlijk is veel van dat gieren van Gerard nep, maar het hoort er gewoon bij. Met die woohohoo op de achtergrond zijn de grappen van Goor nog net iets leuker _O-
Dat vind ik niet.
pi_132836148
quote:
Ik ook. En dat ook élke keer als Gordon wat zegt. Jammer.
Ik begin Gordon steeds sympathieker te vinden. Terwijl ik eerder Gerard de aardigste vond. Vind hem nog steeds aardig, maar dat overdreven gelach geeft me kromme tenen.
pi_132841133
Gordon is gewoon razendsnel met zijn grappen ik zou daar ook om moeten lachen :')
pi_132841289
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 23:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Gordon is gewoon razendsnel met zijn grappen ik zou daar ook om moeten lachen :')
Precies, en Geer is ook gewoon leuk O+

Ik vond die robocop trouwens juist helemaal niet leuk, duurde ook veel te lang. Deze aflevering heb ik vooral om de oudste oudjes moeten lachen. Om die ene van 94 ofzo die schaamteloos Gordon zat te versieren, om Miep die niet bij Geer was weg te slaan en om die andere die al 102 is.

Bij DWWD vond ik Matthijs veel grappiger dan Paul, Matthijs deed die "stikkende-lach" van Geer veel beter na en ook best wel onverwachts :D
pi_132847851
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 23:35 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

Precies, en Geer is ook gewoon leuk O+

Ik vond die robocop trouwens juist helemaal niet leuk, duurde ook veel te lang. Deze aflevering heb ik vooral om de oudste oudjes moeten lachen. Om die ene van 94 ofzo die schaamteloos Gordon zat te versieren, om Miep die niet bij Geer was weg te slaan en om die andere die al 102 is.

Bij DWWD vond ik Matthijs veel grappiger dan Paul, Matthijs deed die "stikkende-lach" van Geer veel beter na en ook best wel onverwachts :D
Precies, Geer is Geer O+

ik heb de halve uitzending gemist ik moet het nog terugkijken dus de robocop heb ik gemist
het pannenkoeken gooien ook maar de rest ben ik het mee eens. :+

DWDD heb ik ook gemist dus weet niet geen mening in dit geval :P
pi_132848084
Dit fragment is ook wel leuk, het thema ouderenzorg was blijkbaar een voorwaarde van Gordon om aan dit programma mee te doen en hij is van plan om op de maandag zelf oudjes te blijven helpen. _O_ Het blinde vrouwtje heeft het telefoonnummer van Gordon gekregen zodat ze hem kan bellen als ze weer eens zonder eten zit omdat niemand haar boodschappen doet O+ O+ O+

http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)d1-9caf-2e13b392d04c
  † In Memoriam † zondag 3 november 2013 @ 11:50:47 #28
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_132848251
En zelfs Umberto heeft het 5 x over WAO in plaats van AOW. Dan ben je eigenlijk klaar met zo'n programma. 8)7
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_132848343
quote:
99s.gif Op zondag 3 november 2013 11:50 schreef Cynix ® het volgende:
En zelfs Umberto heeft het 5 x over WAO in plaats van AOW. Dan ben je eigenlijk klaar met zo'n programma. 8)7
Hij heet Humberto 8-) , maar dat is natuurlijk wel slecht ja :')
pi_132848499
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 11:41 schreef NotGuilty het volgende:
Dit fragment is ook wel leuk, het thema ouderenzorg was blijkbaar een voorwaarde van Gordon om aan dit programma mee te doen en hij is van plan om op de maandag zelf oudjes te blijven helpen. _O_ Het blinde vrouwtje heeft het telefoonnummer van Gordon gekregen zodat ze hem kan bellen als ze weer eens zonder eten zit omdat niemand haar boodschappen doet O+ O+ O+

http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)d1-9caf-2e13b392d04c
:D Dankjewel! Dit had ik dus nog niet gezien, leuk én lief :Y
Dat van die eenzame oudjes heb ik nét in een ander topic proberen uit te leggen, maar dat
zullen ze toch wel niet geloven :')

Het leukste aan Geer en Goor is wel hun zelfspot denk ik, blij dat ze elkaar weer gevonden hebben O+

quote:
99s.gif Op zondag 3 november 2013 11:50 schreef Cynix ® het volgende:
En ze namen het ook gewoon over, niemand had het in de gaten :P
  Moderator zondag 3 november 2013 @ 12:26:20 #31
184769 crew  Deisyy
pi_132848870
Omg, ik heb vannacht over Geer gedroomd, hij was geen homo :@ :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 3 november 2013 @ 20:42:43 #32
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_132866314
Joling: hebben we nog olijfolie?
Gordon: nee wel olijfmuziek

Looooll :D

Ik zie jullie rollator - Gordon
  roze maandag 4 november 2013 @ 02:17:06 #33
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132879865
Ik kreeg wel traanoogjes toen die vrouw van 102 zei dat ze elke avond hoopt op een pilletje zodat ze nooit meer wakker wordt omdat ze eenzaam is en al haar vrienden enz al dood zijn ;(
Your beauty never ever scared me.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 november 2013 @ 10:01:38 #34
163650 Greys
pi_132881878
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 12:26 schreef Deisyy het volgende:
Omg, ik heb vannacht over Geer gedroomd, hij was geen homo :@ :D
:D _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 4 november 2013 @ 17:02:18 #35
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_132893895
Helium helpt Gerard Joling hoge tonen halen :D

Bij een gezellig avondje op een terras besloot Gerard Joling dat er helium aan te pas moest komen, dit om het geheel nóg iets gezelliger te maken.

Dat lukt aardig. Op verzoek van zijn gezelschap zet hij na een lange haal helium zijn grootste hit 'Ticket to the tropics' uit 1985 in. En dat klinkt weer als vanouds, oordeelt u zelf:

http://www.at5.nl/artikel(...)tonen-halen#comments
pi_132894615
Het kan zijn dat de grappen en grollen vooraf bedacht zijn. Dezelfde humor komt ook hierin voor:

Friettent dikke Willie, met Willie
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 november 2013 @ 18:01:47 #37
163650 Greys
pi_132895734
Het meeste is toch gewoon ad rem, dat merk je dat het niet ingestudeerd is.
Maar uiteraard zal een deel van de grappen al eens eerder gemaakt zijn, het zijn dezelfde mannen :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132902182
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 17:26 schreef W00fer het volgende:
Het kan zijn dat de grappen en grollen vooraf bedacht zijn. Dezelfde humor komt ook hierin voor:

Ik kijk te weinig TV want die commercial ken ik helemaal niet :D maar dan heeft Goor die
grap dus gejat :P

Maar toch gaat het meeste spontaan denk ik hoor, dit kan je gewoon niet allemaal instuderen :')
voor de verandering eens een bloedchagrijnig Geer en hier is het Goor die meestal dubbel ligt.

Deze heb ik al tig keren gezien maar die blijft leuk, oké het zal vast ''dom'' vermaak zijn maar
soms is dat gewoon lekker :+

pi_132952723
Ik vind Gerard normaal ook veel leuker dan Gordon die ik normaal dan weer een kwal vind. Maar nu vind ik Gordon sympathieker overkomen dan Gerard. Niet dat ik Gerard nu over vind komen dan een kwal trouwens hoor.

Heb gisteren pas de laatste uitzending gezien. Die mevrouw van 102. Arm mens. Wat heb ik het met haar te doen zeg.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_132953390
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Heb gisteren pas de laatste uitzending gezien. Die mevrouw van 102. Arm mens. Wat heb ik het met haar te doen zeg.
Meldt je aan als vrijwilliger, ook met uitjes hebben ze vrijwilligers nodig om de rolstoelen
te duwen, dus er zijn ook leuke dingen waar je mee kan helpen.

Ik ben pas geleden nog mee geweest met zo'n uitje naar het Rijksmuseum, voor ieder
oudje dat meegaat is iemand nodig, het is een verzorgingstehuis dus de meeste mensen
zitten normaal al in een rolstoel, maar de mensen die nog met een rollator overweg kunnen
zitten op zo'n dag ook in een rolstoel, want 3 uur rondlopen is niet meer vol te houden voor ze.

Ik mocht mijn eigen moedertje O+ ''duwen'' en zus heeft een ander vrouwtje blij gemaakt.

Ze komen handen tekort hoor bij zulk soort uitjes en als je tijd hebt kan je meer doen natuurlijk.
het is érg dankbaar ''werk'' :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 06-11-2013 10:31:06 ]
pi_132953818
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Meldt je aan als vrijwilliger, ook met uitjes hebben ze vrijwilligers nodig om de rolstoelen

Ik ben pas geleden nog mee geweest met zo'n uitje naar het Rijksmuseum, voor ieder
oudje dat meegaat is iemand nodig, het is een verzorgingstehuis dus de meeste mensen
zitten normaal al in een rolstoel, maar de mensen die nog met een rollator overweg kunnen
zitten op zo'n dag ook in een rolstoel, want 3 uur rondlopen is niet meer vol te houden voor ze.

Ik mocht mijn eigen moedertje O+ ''duwen'' en zus heeft een ander vrouwtje blij gemaakt.

[ afbeelding ]

Ze komen handen tekort hoor bij zulk soort uitjes en als je tijd hebt kan je meer doen natuurlijk.
Ik zal eens kijken hoe dat allemaal in zijn werk gaat.

Doe een paar keer per jaar van die runs met gehandicapten dat is ook ontzettend leuk om te doen.
  woensdag 6 november 2013 @ 12:11:02 #42
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_132956551
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[ afbeelding ]

Leuk voor de oudjes dat ze naar de Rijksmuseum toe kunnen dank zij de vrijwilligsters..Fan jij bent een toffe vrouw :*
pi_132959342
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:11 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Leuk voor de oudjes dat ze naar de Rijksmuseum toe kunnen dank zij de vrijwilligsters..Fan jij bent een toffe vrouw :*
Oh, maar er zijn veel toffe mensen hoor :D en het is écht heel dankbaar werk, die oudjes vergeten
héél even alle ellende en dat is mooi om te zien, zelf heb je er dan ook gewoon plezier in :Y
pi_132959380
En de schuine moppen zijn ze niet vies van ze lieten een suppoost zowaar blozen :+
  woensdag 6 november 2013 @ 13:46:26 #45
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_132959864
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Oh, maar er zijn veel toffe mensen hoor :D en het is écht heel dankbaar werk, die oudjes vergeten
héél even alle ellende en dat is mooi om te zien, zelf heb je er dan ook gewoon plezier in :Y
Natuurlijk zijn er veel toffe mensen :Y ..Maar ik had persoonlijk tegen jou :)
  woensdag 6 november 2013 @ 17:23:07 #46
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_132968778
Sabia Engizek, de vriendin van Rafael van der Vaart, is door Bont voor Dieren genomineerd voor de titel Dom Bontje. Engizek draagt volgens de dierenrechtenorganisatie, die jaarlijks een verkiezing houdt, konijnen- en wasbeerbont.

Naast Engizek zijn onder anderen Gerard Joling :D , Patty Brard en ontwerpersduo Viktor & Rolf genomineerd. Zij hebben van Bont voor Dieren allemaal een brief gekregen met informatie over 'het dierenleed dat achter bont schuilt'.

Sabia genomineerd voor 'Dom Bontje'

Geer toch o|O
pi_132969087
quote:
6s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Sabia Engizek, de vriendin van Rafael van der Vaart, is door Bont voor Dieren genomineerd voor de titel Dom Bontje. Engizek draagt volgens de dierenrechtenorganisatie, die jaarlijks een verkiezing houdt, konijnen- en wasbeerbont.

Naast Engizek zijn onder anderen Gerard Joling :D , Patty Brard en ontwerpersduo Viktor & Rolf genomineerd. Zij hebben van Bont voor Dieren allemaal een brief gekregen met informatie over 'het dierenleed dat achter bont schuilt'.

Sabia genomineerd voor 'Dom Bontje'

Geer toch o|O
Dat is wel een vet minpuntje :'( al is Goor niet veel beter, die draagt ook bont,
maar Geer maakt het wel érg bont, in 2008 was hij ook al Domste bontje van Nederland.

http://www.holebi.info/ph(...)ion=fullnews&id=6524

pi_132969288
quote:
dat bedoel ik :') Goor is net zo erg, maar volgens mij is er veel nep bij die zooi van Goor

Tenminste... dat hoop ik dan maar oO<
pi_132970886
Ik denk niet dat er in dit topic veel ''vrijwilligers'' zijn WGR / Duurdere zorg voor ouderen

Of ze hebben geen ouders of grootouders als je die reacties leest :')
pi_132992199
Wacht maar tot ze zelf oud zijn en hulpbehoevend.
pi_132992262
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 07:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wacht maar tot ze zelf oud zijn en hulpbehoevend.
Dan kunnen ze geen vrijwilligerswerk meer doen.
pi_132997118
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:01 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dan kunnen ze geen vrijwilligerswerk meer doen.
Maar hopen ze zelf wel op mensen die iets voor ze doen.
pi_132997238
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Maar hopen ze zelf wel op mensen die iets voor ze doen.
Die betalen ze gewoon.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 11:41:52 #55
163650 Greys
pi_132997708
Erhm, gaan er hierboven niet twee dingen door elkaar? :P
Dat 'wacht maar tot ze zelf oud en hulpbehoevend zijn' gaat toch over de mensen in het WGR topic? :@
Niet over Geer en Goor?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 november 2013 @ 11:43:22 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132997752
Waarom gaat het hier überhaupt over de meningen van mensen in WGR? Dit is plat vermaak.
pi_132997804
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk niet dat er in dit topic veel ''vrijwilligers'' zijn WGR / Duurdere zorg voor ouderen

Of ze hebben geen ouders of grootouders als je die reacties leest :')
Ik reageerde op dit bericht,
  † In Memoriam † donderdag 7 november 2013 @ 13:25:28 #58
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_133001792
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:43 schreef Copycat het volgende:
Waarom gaat het hier überhaupt over de meningen van mensen in WGR? Dit is plat vermaak.
En zo is het! On topic. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_133001899
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik reageerde op dit bericht,
Ontspoorde het topic hier door?

excuses :+

quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:25 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

En zo is het! On topic. :Y
jajajja oO<
pi_133002252
Dit topic ging gewoon bijna helemaal de verkeerde kant op!
pi_133002352
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:37 schreef Specularium het volgende:
De kant van aanmelden als vrijwilliger bedoel je? Ja dat moeten we niet hebben :+

Waar gaan we het nu over hebben dan? Is er nog nieuws? :P
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 14:08:39 #65
184769 crew  Deisyy
pi_133003412
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:37 schreef Specularium het volgende:
Dat heb je al snel met Geer en Goor _O- :')
  donderdag 7 november 2013 @ 14:10:40 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133003517
Vanavond een nieuwe aflevering. Nieuw 'discussie'voer.
Nu nog effe rust in de tent :+ .
  donderdag 7 november 2013 @ 14:16:15 #67
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_133003714
Heb nu al zin in vanavond :D
pi_133010758
Ik hoop dat ik dit keer op tijd ben, vorige keer de halve uitzending gemist :')
  † In Memoriam † donderdag 7 november 2013 @ 17:44:18 #69
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_133011635
* Cynix ® kan vanavond helaas weer niet kijken. Wordt een UG-tje dus. ;(
pi_133011666
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:44 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® kan vanavond helaas weer niet kijken. Wordt een UG-tje dus. ;(
Wat is een Ug-tje?
  † In Memoriam † donderdag 7 november 2013 @ 17:45:29 #71
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_133011679
Uitzending Gemist. ;)
pi_133011698
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:45 schreef Cynix ® het volgende:
Uitzending Gemist. ;)
:D |:( ja stom :')
  donderdag 7 november 2013 @ 20:30:30 #73
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_133018647
Gaan we *O*
pi_133018714
Ja die indo oma komt weer O+
know'm sayin?
word? word.
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 20:32:20 #76
184769 crew  Deisyy
pi_133018741
Je zal het naast je hebben :D
pi_133018742
Wie zong er ook mee met de intro? :@
know'm sayin?
word? word.
pi_133018745
Godver zelfs de katten zitten verschrikt recht op :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 20:32:29 #79
163650 Greys
pi_133018751
Ik moet serieus nu alweer lachen _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133018754
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:32 schreef alors het volgende:
:W
  donderdag 7 november 2013 @ 20:32:41 #81
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_133018762
Ze hebben de boiler gesloopt? Net als die autoband toen :')
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 7 november 2013 @ 20:32:43 #82
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133018765
quote:
w/
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_133018771
Was even zoeken, maar heb het topic gevonden :W
Ze smelten de kazen!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 20:32:54 #84
163650 Greys
pi_133018776
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:32 schreef Laysa het volgende:
Godver zelfs de katten zitten verschrikt recht op :D
Mijn vogels gingen mee gillen :D :'( :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 november 2013 @ 20:32:56 #85
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_133018781
quote:
:@
pi_133018782
Kan dit niet naar TV?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_133018796
quote:
Kijk naar de vrienden om je heen, dat is toch rijkdom nooit alleen.

In dit geval is dat het FOK! forum.
pi_133018809
quote:
5s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:32 schreef marcodej het volgende:
Kan dit niet naar TV?
Ik schaam me ook een beetje dat ik in SHO post.
pi_133018812
quote:
Ik moest hard zuchten van irritatie, telt dat ook?
Ze smelten de kazen!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 20:33:31 #90
163650 Greys
pi_133018818
Van kaviaaaaar tot aan patahatttttttt *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 november 2013 @ 20:33:40 #91
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_133018825
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

_O-
pi_133018826
AAN! moet je dan roepen, Kees weet dat.
know'm sayin?
word? word.
pi_133018834
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik heb net nog een kwaliteitspost in het Raffie en Silvie-topic geplaatst.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 20:34:05 #94
163650 Greys
pi_133018844
Oeh, leuk :D Familiediner!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133018848
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:33 schreef Stickertje het volgende:

[..]

Ik moest hard zuchten van irritatie, telt dat ook?
Dat is voor een zuurpruim als jij al een blijk van enorm enthousiasme.
know'm sayin?
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 7 november 2013 @ 20:34:20 #96
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133018858
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:33 schreef alors het volgende:
_O-

[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 november 2013 @ 20:34:23 #97
22592 crew  Ole
pi_133018861
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:33 schreef alors het volgende:
Gewoon stekker eruit en er weer in :P
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_133018863
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:33 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ik heb net nog een kwaliteitspost in het Raffie en Silvie-topic geplaatst.
Ik vond het alleen interessant toen JD er nog een mening over had.
pi_133018870
Die tanden van Geer kunnen echt niet. _O-
  donderdag 7 november 2013 @ 20:34:43 #100
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_133018883
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:34 schreef Greys het volgende:
Oeh, leuk :D Familiediner!
Ik wist niet dat gordon nog contact had met z'n familie, dacht altijd dat ie alleen wat met z'n moeder had.
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 20:34:43 #101
184769 crew  Deisyy
pi_133018885
quote:

[..]

Voor je het weet zit je in Fakegate :D
pi_133018891
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:34 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

_O-

[ afbeelding ]
_O_
know'm sayin?
word? word.
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 november 2013 @ 20:35:02 #103
22592 crew  Ole
pi_133018908
Hoe nep is dit :o
  donderdag 7 november 2013 @ 20:35:04 #104
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_133018910
die logica _O_
pi_133018919
Lekker spontane scene.
pi_133018941
Die slagroom _O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 7 november 2013 @ 20:35:33 #107
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133018945
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:35 schreef Ole het volgende:
Hoe nep is dit :o
De nieuwe Fakegate? :o
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 20:35:37 #108
163650 Greys
pi_133018947
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:34 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Ik wist niet dat gordon nog contact had met z'n familie, dacht altijd dat ie alleen wat met z'n moeder had.
Nee hoor, tijdens dat Profiel van hem laatste op Ned 3 was zijn zus over hem aan het praten :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 november 2013 @ 20:35:54 #109
22592 crew  Ole
pi_133018956
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:34 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Voor je het weet zit je in Fakegate :D
*O*

SHO is het leukste forum van heel FOK! :6
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 20:36:09 #110
163650 Greys
pi_133018970
Die buuf heeft heus echt die taart gebakken, maar om goed te praten dat ze het mochten aannemen moesten ze maar even iets in scene zetten denk ik :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133018978
Ik vind die vrouw van het ouderenfonds wel leuk.
pi_133018988
Omasokken O+
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 20:36:40 #113
163650 Greys
pi_133019000
De breiclub O+

Da's weer helemaal hip, zie ik zo nu en dan op Facebook enzo langs komen :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133019002
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee hoor, tijdens dat Profiel van hem laatste op Ned 3 was zijn zus over hem aan het praten :)
Dát heb ik dus vorige week zitten kijken...ik wist het niet meer en zat me al een poos af te vragen wat ik toen om half tien had gezien :')
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 20:36:52 #115
184769 crew  Deisyy
pi_133019014
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Daar had hij toch ruzie mee?
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 november 2013 @ 20:36:54 #116
22592 crew  Ole
pi_133019017
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef Greys het volgende:
Die buuf heeft heus echt die taart gebakken, maar om goed te praten dat ze het mochten aannemen moesten ze maar even iets in scene zetten denk ik :D
De take moest even over idd :D
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 7 november 2013 @ 20:37:18 #117
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133019035
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef Greys het volgende:
De breiclub O+

Da's weer helemaal hip, zie ik zo nu en dan op Facebook enzo langs komen :D
Ik heb ook regelmatig shawls gebreid :@. Lekker aldoor dezelfde steek :') _O-.
pi_133019056
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Hij heeft nogal wat broers en zussen geloof ik, kwam hij niet uit een gezin van 10?
know'm sayin?
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 20:38:05 #119
163650 Greys
pi_133019074
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Misschien is het weer goed :P
Weet het niet. Of hij heeft meer zussen geloof ik? Deze was gewoon positief, die nam het erg voor hem op dat ie echt best een rotjeugd had omdat zijn moeder 'het echt heel erg vond' dat ze in verwachting raakte, van hem dus als baby. Dat is best klote om te weten, dat je ongewenst was :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 20:38:48 #121
163650 Greys
pi_133019119
Binnnnnnnngooooooooooo *O* O+

Wat een lieve wijffies!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133019124
Mooi dit :D
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 november 2013 @ 20:38:54 #123
22592 crew  Ole
pi_133019129
De vrouwelijke variant op de 2 mopperende muppets _O_
pi_133019131
Dat gekibbel. :'(
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 20:39:06 #125
184769 crew  Deisyy
pi_133019145
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:37 schreef alors het volgende:

[..]

Hij heeft nogal wat broers en zussen geloof ik, kwam hij niet uit een gezin van 10?
Hij was het jonkie van een groot gezin volgens mij :Y
pi_133019149
Ze vergeten gewoon dat Gordon erbij zit :')
pi_133019158
Ze zijn bejaard, dus gaan ze sjoelen. Dat herken ik.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 20:39:25 #128
163650 Greys
pi_133019170
Sjoelen en bingo, dat doe ik ook graag :@ :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 november 2013 @ 20:39:45 #129
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_133019191
Ik zou wel met die oudjes willen breien of haken hoor :D
pi_133019196
Zo zat ik laatst ook per ongeluk een kwartier bij de buurvrouwen van m'n oma :')
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 20:39:53 #131
184769 crew  Deisyy
pi_133019204
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:39 schreef Greys het volgende:
Sjoelen en bingo, dat doe ik ook graag :@ :D
Ik ook, en breien :@ :D
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 november 2013 @ 20:39:58 #132
22592 crew  Ole
pi_133019205
Ik wil ook zo zijn als ik zo oud ben!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 7 november 2013 @ 20:40:20 #133
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133019225
OMG, Gerard :'). Die lach :').
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 20:40:48 #134
163650 Greys
pi_133019258
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:39 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik ook, en breien :@ :D
Ik ga in de kroeg vaak sjoelen (eens in de veertien dagen, met FOK!ers :D :@ ) en eens per maand is daar ook bingo. Dan zit het bomvol met jongelui en oudjes door elkaar, echt leuk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133019265
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:39 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik zou wel met die oudjes willen breien of haken hoor :D
ik zit wel eens bij zo'n koffieochtendje dan doen ze spelletjes dat is ook lachen :D
Best leuke gesprekken :P maar ook verdrietige natuurlijk ...
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 november 2013 @ 20:41:02 #136
22592 crew  Ole
pi_133019266
hoeven ze alleen de resetknop in te drukken :')
pi_133019302
Wel spannend, komen ze wel uit met het geld?
pi_133019306
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:41 schreef Ole het volgende:
hoeven ze alleen de resetknop in te drukken :')
Gebeurde mij deze week ook.. :@
Ze smelten de kazen!
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 20:42:03 #139
184769 crew  Deisyy
pi_133019321
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ga in de kroeg vaak sjoelen (eens in de veertien dagen, met FOK!ers :D :@ ) en eens per maand is daar ook bingo. Dan zit het bomvol met jongelui en oudjes door elkaar, echt leuk!
Geweldig, sjoelen is alweer een tijdje geleden, maar een paar weken terug heb geGooische vrouwen bingo't :D

En vorig jaar winter 3 sjaals gebreid. Oma :')
pi_133019345
quote:
11s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:41 schreef marcodej het volgende:
Wel spannend, komen ze wel uit met het geld?
Ik denk dat er stiekum wel wat bjgelegd wordt :+
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 20:42:31 #141
163650 Greys
pi_133019352
Het gaat wel rap met de centjes zo :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 november 2013 @ 20:42:59 #142
22592 crew  Ole
pi_133019388
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik denk dat er stiekum wel wat bjgelegd wordt :+
Zis izz tievieeeee
pi_133019400
Chantal Janzen :r
pi_133019416
Man, ik lig gewoon te grinniken. :'(
pi_133019419
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:43 schreef Rickario het volgende:
Ze kan wel goed hockeyen.
pi_133019428
quote:
Chantal Janzen *O*
Ze smelten de kazen!
pi_133019431
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:43 schreef marcodej het volgende:
Man, ik lig gewoon te grinniken. :'(
Je bent er bij gaan liggen?
pi_133019456
quote:
Al staat er iemand naast te huilen, ik zou het zo doen hoor.
pi_133019463
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ze kan wel goed hockeyen.
Met haar geacteerde mannenhumor :')
pi_133019485
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:44 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ze acteert nog als ze thee drinkt.
pi_133019487
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Je bent er bij gaan liggen?
Lekker op het bankie, laptopje op het kruis, niks mis mee.
pi_133019508
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:44 schreef Rickario het volgende:

[..]

:') Accepteer gewoon dat ze wel grappig is.
know'm sayin?
word? word.
pi_133019559
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:44 schreef alors het volgende:

[..]

:') Accepteer gewoon dat ze wel grappig is.
Nee
  donderdag 7 november 2013 @ 20:52:00 #154
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_133019898
Zegt Gerard nou steed Corrie of Gorrie?
pi_133019931
Weer wijn uit fles gekocht :')
know'm sayin?
word? word.
pi_133019932
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:52 schreef CherryOnTop het volgende:
Corrie
pi_133019943
quote:
Corrie volgens mij...
pi_133019944
Boontjes doppen is wel een enorme kutklus.
  donderdag 7 november 2013 @ 20:53:17 #159
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_133019970
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:52 schreef marcodej het volgende:
Dat wel ja. Laatst voor het eerst in m'n leven gedaan, nooit weer :')
  donderdag 7 november 2013 @ 20:53:32 #160
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_133019984
Dikke wijven.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_133019990
Die jonge is weleens op tv geweest toch?
pi_133020000
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:53 schreef Mani89 het volgende:
Dikke wijven.
Daar stop je jouw crema de Mani niet in.
  donderdag 7 november 2013 @ 20:53:58 #163
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_133020006
Gerard heeft geen familie?
pi_133020016
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:52 schreef marcodej het volgende:
Bonen zijn smerig. Maar je moet er gewoon een lading op een hoop leggen en dan alles tegelijk doen, niet 1 voor 1.
know'm sayin?
word? word.
pi_133020017
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:53 schreef Mani89 het volgende:
Dikke wijven.
Wie zijn dat? Heb ik effe gemist :D
pi_133020018
De zonnebank brigade is er ook hoor.
pi_133020023
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:53 schreef marcodej het volgende:
Verschillende talentenjachten.
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 20:54:26 #168
184769 crew  Deisyy
pi_133020035
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:53 schreef marcodej het volgende:
Deborah schijnt ook zangeres te zijn.
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 20:54:48 #169
184769 crew  Deisyy
pi_133020057
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Wie zijn dat? Heb ik effe gemist :D
Een zus en 2 nichten van Gordon.
pi_133020058
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:54 schreef alors het volgende:

[..]

Bonen zijn smerig. Maar je moet er gewoon een lading op een hoop leggen en dan alles tegelijk doen, niet 1 voor 1.
Werkt niet, of je moet helft weg willen snijden.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 7 november 2013 @ 20:54:49 #171
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133020059
quote:
Corrie want: Cornelis Willem (Gordon) Heuckeroth
  donderdag 7 november 2013 @ 20:55:06 #172
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_133020078
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:54 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Corrie want: Cornelis Willem (Gordon) Heuckeroth
Ohhhh nu snap ik 'm :P
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 20:55:11 #173
163650 Greys
pi_133020081
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:53 schreef CherryOnTop het volgende:
Jawel, maar die is niet zo into de media en showbiz enzo.
Dus dan gaat hij ze niet tegen hun zin op tv slepen denk ik :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133020088
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:54 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Een zus en 2 nichten van Gordon.
Ah! oké :P had ik gemist
pi_133020092
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:54 schreef marcodej het volgende:

[..]

Werkt niet, of je moet helft weg willen snijden.
Dat laatste dus :)
know'm sayin?
word? word.
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 20:55:22 #176
184769 crew  Deisyy
pi_133020101
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:53 schreef CherryOnTop het volgende:
Jawel, maar die willen blijkbaar niet met hun schjmoel op tv.
  donderdag 7 november 2013 @ 20:56:03 #178
168304 Mani89
pi_133020144
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Daar stop je jouw crema de Mani niet in.
Nou, ik heb ze in veel engere dingen gestopt kan ik je vertellen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 20:56:15 #179
163650 Greys
pi_133020157
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133020168
:D
  donderdag 7 november 2013 @ 20:56:38 #182
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_133020179
dat gelach is gewoon zó aanstekelijk _O-
pi_133020180
_O-
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 20:56:44 #184
184769 crew  Deisyy
pi_133020185
_O-
pi_133020188
Ik lig te schuddebuiken. _O-
pi_133020199
Je zal er maar naast wonen. :')
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 20:57:06 #187
163650 Greys
pi_133020206
Net zo flauw als steeds tien cm naar voren rijden als iemand in de auto wil stappen, dat blijft ook altijd weer een giller _O- :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133020222
Oh die lieve man O+
  donderdag 7 november 2013 @ 20:57:23 #189
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_133020223
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:57 schreef Greys het volgende:
Net zo flauw als steeds tien cm naar voren rijden als iemand in de auto wil stappen, dat blijft ook altijd weer een giller _O- :@
_O-
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 20:57:29 #190
163650 Greys
pi_133020230
Ohhhhh die leuke ouwe hommooooooo O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 20:57:30 #191
184769 crew  Deisyy
pi_133020234
Die leuke homo opa O+
  donderdag 7 november 2013 @ 20:57:33 #192
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_133020237
Die man was zo leuk O+
pi_133020244
quote:
Of als iemand uit wil stappen :@
pi_133020256
quote:
Ja, en dan over de voet van je vrouw rijden, zoals mijn opa deed. *)
pi_133020259
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:56 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Nou, ik heb ze in veel engere dingen gestopt kan ik je vertellen.
En eet je het er dan uit?
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 20:58:21 #197
184769 crew  Deisyy
pi_133020275
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:58 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

:D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 20:58:22 #198
163650 Greys
pi_133020277
Ohhhh die mevrouw van vorige week! :o

Wat tof dat ze daar ook nog eens heen gaan, want zij wilde niet meer leven want ze is zo eenzaam...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 november 2013 @ 20:58:33 #199
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_133020286
quote:

[..]

:D :')
  donderdag 7 november 2013 @ 20:58:49 #200
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_133020299
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:58 schreef Greys het volgende:

Wat tof dat ze daar ook nog eens heen gaan, want zij wilde niet meer leven want ze is zo eenzaam...
O was dat deze, ze lijken allemaal zo op elkaar :@
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 20:58:51 #201
163650 Greys
pi_133020302
quote:

[..]

:o _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 november 2013 @ 20:59:06 #202
168304 Mani89
pi_133020311
Haha je eigen demente moeder bestelen, het is toch om te gieren.
pi_133020312
alles is weg!
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 20:59:12 #204
184769 crew  Deisyy
pi_133020321
102! Wat ziet ze er goed uit!
pi_133020322
Wut? De familie heeft het zilver al meegenomen en komen nooit meer langs?
pi_133020323
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:58 schreef Greys het volgende:

Ze krijgt 1x per week bezoek van een vrijwilliger :'( ze heeft wel kinderen trouwens
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 20:59:22 #207
163650 Greys
pi_133020327
Hartstikke vriendelijk bedankt jonguh!

En dan dat lieve dankbare smoeltje O+ ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133020346
Haha en het camerateam!?
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 20:59:46 #209
184769 crew  Deisyy
pi_133020347
En die anderen dan :D
  donderdag 7 november 2013 @ 20:59:55 #210
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_133020353
Ik vind ze zo leuk met die oudjes he O+
pi_133020354
Ze doet me denken aan mijn eigen wijlen oma's.
pi_133020361
Wat aso zeg :r
pi_133020362
Geer gaat los :P
pi_133020367
alles weg :o
pi_133020370
neefjes en nichtjes hebben alles meegenomen :r
pi_133020371
Schandalig.
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 21:00:23 #217
184769 crew  Deisyy
pi_133020374
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ze krijgt 1x per week bezoek van een vrijwilliger :'( ze heeft wel kinderen trouwens
Volgens mij had ze geen kinderen wel neven en nichten met lange vingers.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 21:00:32 #218
163650 Greys
pi_133020380
Ach ach ach ach wat een schatje...
Als ik er iets dichterbij woonde ging ik er elke week op bezoek.

Ik ga in mijn buurt ook zo iemand zoeken denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133020396
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:00 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Volgens mij had ze geen kinderen wel neven en nichten met lange vingers.
Jawel, ze heeft kinderen :Y
  donderdag 7 november 2013 @ 21:00:56 #220
168304 Mani89
pi_133020397
Alsof jullie dat niet zouden doen stelletje hypocrieten, makkelijk verdiend toch?
pi_133020398
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:00 schreef Greys het volgende:

Niet het zilverwerk meenemen he ;)
  donderdag 7 november 2013 @ 21:00:59 #222
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_133020400
Wat erg zeg :N Zo is de schoonzus van mijn oma ook bestolen door d'r eigen familie en uiteindelijk hebben ze haar in een psychiatrische instelling gekregen ook nog :r
pi_133020402
pi_133020409
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
neefjes en nichtjes hebben alles meegenomen :r
die demente oudjes kunnen anders ook zelf verhalen verzinnen :P Zou het niet direct allemaal geloven over diefstal dit en dat :P
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 21:01:08 #225
163650 Greys
pi_133020411
Ah nee :{
Wat barbaars allemaal.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133020412
Poepen op een krantje.
pi_133020421
quote:

Zilverwerk snaaien zeker :')
pi_133020428
quote:
Doen! :Y
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 21:01:31 #229
184769 crew  Deisyy
pi_133020429
Als ik dit zie zou ik zo een oudje adopteren O+
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 21:01:51 #230
163650 Greys
pi_133020440
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:01 schreef Rickario het volgende:

[..]

Zilverwerk snaaien zeker :')
Wat mot ik met zilver, dat moet je poetsen _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133020444
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja maar die heeft ze geloof ik overleefd wat niet zo raar is als je 102 bent
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 21:02:00 #232
184769 crew  Deisyy
pi_133020449
quote:

[..]

Dan verwar ik haar met een andere oma.
pi_133020462
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Verpatsen.
pi_133020478
Wat je met een appeltaart wel niet kan bereiken.
pi_133020480
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Verpatsen :{
know'm sayin?
word? word.
pi_133020490
Spontane omhelzingen en alles.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 21:02:56 #237
163650 Greys
pi_133020501
Dat die mevrouw moest poepen op een krantje, ik kan d'r niet over uit :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133020508
Achter de schermen bij een flopshow die ik altijd oversla.

Leuk?
pi_133020521
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat je met een appeltaart wel niet kan bereiken.
Mani heeft vast weleens zijn lul in een appeltaart gestopt.
  donderdag 7 november 2013 @ 21:03:23 #240
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_133020525
opa theo O+
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 21:03:35 #241
163650 Greys
pi_133020537
Zouden er nou geen hordes mensen uit die wijk waar G&G nu tijdelijk wonen, die mevr. Zuidema adopteren?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 november 2013 @ 21:03:36 #242
168304 Mani89
pi_133020538
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:02 schreef Greys het volgende:
Dat die mevrouw moest poepen op een krantje, ik kan d'r niet over uit :{
Als die vrouw daar zin in heeft.
pi_133020554
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:03 schreef marcodej het volgende:

[..]

Mani en ik hadden het over pindakaas, maar ik vind de manier waarop je denkt erg leuk.
pi_133020559
O+
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 21:03:55 #245
184769 crew  Deisyy
pi_133020561
Theo heeft zijn roze cumberband in de kast gelaten :D
pi_133020563
Oooohhh _O-
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 21:04:14 #247
163650 Greys
pi_133020579
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:03 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Als die vrouw daar zin in heeft.
Zin?
Njah, laat maar :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 november 2013 @ 21:04:18 #248
168304 Mani89
pi_133020585
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:03 schreef marcodej het volgende:

[..]

Jij hebt vast wel eens een paling in je koker gestopt, ouwe viespeuk.
pi_133020592
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:04 schreef roos85 het volgende:
Oooohhh _O-
Dat was de Homo in Opa :D
  donderdag 7 november 2013 @ 21:04:37 #250
168304 Mani89
pi_133020601
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Zin?
Njah, laat maar :')
Je moet wel iedereen in zijn waarde laten.
pi_133020612
Hihaho ;(
pi_133020624
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dat was de Homo in Opa :D
Ik moest echt keihard lachen _O-
pi_133020625
Zij heeft ook echt rare humor af en toe he. _O-
pi_133020642
Chantal... kan haar echt niet uitstaan :r
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 21:05:42 #256
163650 Greys
pi_133020657
Waar las ik nou (hier?) dat Gordon na deze opnames ook zijn telefoonnr aan die blinde mevrouw had gegeven, voor als ze niemand had om boodschappen voor haar te doen? Of verzin ik dat nu ter plekke?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 november 2013 @ 21:05:43 #257
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_133020660
aangevallen door 3 antillianen voor 25 euro :') !!! gvd zeg...
pi_133020670
Meneer Wilhelm moet zijn prostaat af en toe aan slaan.
pi_133020672
Als ze even niet druk zijn met pepernoten te strooien moeten die gasten ook wat.
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 21:06:00 #260
184769 crew  Deisyy
pi_133020674
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:05 schreef roos85 het volgende:
Chantal... kan haar echt niet uitstaan :r
Sinds Hij gelooft in mij kan ik haar een stuk beter velen :D
pi_133020678
Ohja, bejaarden kunnen zo heerlijk onschuldig racistisch zijn :')
"Die zwartn!/zwartjoukels" :')
pi_133020685
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:05 schreef Greys het volgende:
Waar las ik nou (hier?) dat Gordon na deze opnames ook zijn telefoonnr aan die blinde mevrouw had gegeven, voor als ze niemand had om boodschappen voor haar te doen? Of verzin ik dat nu ter plekke?
Dat heb ik ook gelezen
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 21:06:19 #263
163650 Greys
pi_133020689
Zestig eu in de week... poeh.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 november 2013 @ 21:06:19 #264
168304 Mani89
pi_133020690
In Afrika zouden ze een gat in de lucht springen met zoveel geld.
pi_133020699
Wat sneu zeg :{
pi_133020702
quote:
Kon ze toch niet lezen :')
  donderdag 7 november 2013 @ 21:06:52 #267
168304 Mani89
pi_133020713
Goede vraag.
pi_133020718
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:06 schreef Mani89 het volgende:
In Afrika zouden ze een gat in de lucht springen met zoveel geld.
Daar koop je ook heel wat meer voor dat geld.
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 21:06:58 #269
184769 crew  Deisyy
pi_133020724
Ik wil Dan ook wel iets vragen :9~
  donderdag 7 november 2013 @ 21:07:30 #270
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_133020753
:')
pi_133020755
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Goede vraag.
Echt persoonlijk. Niet iets wat ook op wikipedia staat.
pi_133020757
Madurodam grap _O-
pi_133020762
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:06 schreef Deisyy het volgende:
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 21:07:57 #274
184769 crew  Deisyy
pi_133020782
quote:
Ik heb het ook gelezen, maar waar :?
pi_133020783
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:06 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Daar koop je ook heel wat meer voor dat geld.
Ga nou niet in op Mani, hij is in een rebelse bui.
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 7 november 2013 @ 21:08:01 #276
168304 Mani89
pi_133020785
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:06 schreef Deisyy het volgende:
Of hij een snoepje wil?
  donderdag 7 november 2013 @ 21:08:17 #277
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_133020795
Ja zo gaat het hard met het geld natuurlijk :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 21:08:27 #278
163650 Greys
pi_133020808
Oei oei oei, nu moeten ze niet meer moeten hoeven tanken, anders gaan ze aan de pindakaas moeten :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133020811
quote:
9s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:07 schreef alors het volgende:

[..]

Dat is geen bui, dat is zijn way of life _O_
pi_133020815
Boodschappen bij een buurtsuper :')
pi_133020817
quote:
9s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:07 schreef alors het volgende:

[..]

De schavuit ;(
pi_133020827
ahhhhhwww ;(
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 21:09:00 #283
163650 Greys
pi_133020839
Ach gaat ie nou huilen? :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 21:09:00 #284
184769 crew  Deisyy
pi_133020840
Ach Theo O+
  donderdag 7 november 2013 @ 21:09:00 #285
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_133020841
ahhhh O+
pi_133020843
Aah moet er bijna ook van huilen
  donderdag 7 november 2013 @ 21:09:06 #287
168304 Mani89
pi_133020845
Ik neem ook nog een borreltje.
pi_133020852
:'(
pi_133020870
TV kapot, moeten ze een monteur bellen, en dat kost natuurlijk weer geld. :N
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 21:09:46 #290
163650 Greys
pi_133020876
Remsporen _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133020883
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik neem ook nog een borreltje.
Heb je er lol in om dit topic te verpesten met je stomme opmerkingen?
pi_133020891
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Dat is geen bui, dat is zijn way of life _O_
#livingontheedge
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 7 november 2013 @ 21:10:18 #293
168304 Mani89
pi_133020895
quote:
15s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Heb je er lol in om dit topic te verpesten met je stomme opmerkingen?
Nou ja zeg, dat valt toch wel mee?
pi_133020903
quote:
9s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:10 schreef alors het volgende:

[..]

#livingontheedge
#letsdoittogether
pi_133020909
SHO is makkelijk op de kast te krijgen zie ik.
pi_133020914
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:10 schreef Mani89 het volgende:

[..]

lul
pi_133020917
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:09 schreef Greys het volgende:
Remsporen _O-
Mannendiscussies :')
pi_133020921
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:10 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ja, wat zit jij nou te lachen??!
  donderdag 7 november 2013 @ 21:10:46 #299
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_133020922
epke zonderhand :')
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 21:11:07 #300
184769 crew  Deisyy
pi_133020935
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

lul
Laat ze lekker ;)
  donderdag 7 november 2013 @ 21:11:46 #301
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_133020962
o nog maar een halve week, ging snel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')