Ik ook, en breienquote:Op donderdag 7 november 2013 20:39 schreef Greys het volgende:
Sjoelen en bingo, dat doe ik ook graag![]()
Ik ga in de kroeg vaak sjoelen (eens in de veertien dagen, met FOK!ersquote:
ik zit wel eens bij zo'n koffieochtendje dan doen ze spelletjes dat is ook lachenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:39 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik zou wel met die oudjes willen breien of haken hoor
Gebeurde mij deze week ook..quote:Op donderdag 7 november 2013 20:41 schreef Ole het volgende:
hoeven ze alleen de resetknop in te drukken
Geweldig, sjoelen is alweer een tijdje geleden, maar een paar weken terug heb geGooische vrouwen bingo'tquote:Op donderdag 7 november 2013 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga in de kroeg vaak sjoelen (eens in de veertien dagen, met FOK!ers![]()
) en eens per maand is daar ook bingo. Dan zit het bomvol met jongelui en oudjes door elkaar, echt leuk!
Ik denk dat er stiekum wel wat bjgelegd wordtquote:Op donderdag 7 november 2013 20:41 schreef marcodej het volgende:
Wel spannend, komen ze wel uit met het geld?
Zis izz tievieeeeequote:Op donderdag 7 november 2013 20:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat er stiekum wel wat bjgelegd wordt
Al staat er iemand naast te huilen, ik zou het zo doen hoor.quote:
Met haar geacteerde mannenhumorquote:Op donderdag 7 november 2013 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze kan wel goed hockeyen.
Ze acteert nog als ze thee drinkt.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:44 schreef Rickario het volgende:
[..]
Met haar geacteerde mannenhumor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |