Lekker op het bankie, laptopje op het kruis, niks mis mee.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent er bij gaan liggen?
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:44 schreef Rickario het volgende:
[..]
Met haar geacteerde mannenhumor
Neequote:Op donderdag 7 november 2013 20:44 schreef alors het volgende:
[..]Accepteer gewoon dat ze wel grappig is.
Corriequote:Op donderdag 7 november 2013 20:52 schreef CherryOnTop het volgende:
Zegt Gerard nou steed Corrie of Gorrie?
Corrie volgens mij...quote:Op donderdag 7 november 2013 20:52 schreef CherryOnTop het volgende:
Dat wel ja. Laatst voor het eerst in m'n leven gedaan, nooit weerquote:Op donderdag 7 november 2013 20:52 schreef marcodej het volgende:
Boontjes doppen is wel een enorme kutklus.
Bonen zijn smerig. Maar je moet er gewoon een lading op een hoop leggen en dan alles tegelijk doen, niet 1 voor 1.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:52 schreef marcodej het volgende:
Boontjes doppen is wel een enorme kutklus.
Verschillende talentenjachten.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:53 schreef marcodej het volgende:
Die jonge is weleens op tv geweest toch?
Deborah schijnt ook zangeres te zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:53 schreef marcodej het volgende:
Die jonge is weleens op tv geweest toch?
Een zus en 2 nichten van Gordon.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wie zijn dat? Heb ik effe gemist
Werkt niet, of je moet helft weg willen snijden.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:54 schreef alors het volgende:
[..]
Bonen zijn smerig. Maar je moet er gewoon een lading op een hoop leggen en dan alles tegelijk doen, niet 1 voor 1.
Corrie want: Cornelis Willem (Gordon) Heuckerothquote:Op donderdag 7 november 2013 20:52 schreef CherryOnTop het volgende:
Ohhhh nu snap ik 'mquote:Op donderdag 7 november 2013 20:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Corrie want: Cornelis Willem (Gordon) Heuckeroth
Jawel, maar die is niet zo into de media en showbiz enzo.quote:
Dat laatste dusquote:Op donderdag 7 november 2013 20:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Werkt niet, of je moet helft weg willen snijden.
Jawel, maar die willen blijkbaar niet met hun schjmoel op tv.quote:
Nou, ik heb ze in veel engere dingen gestopt kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar stop je jouw crema de Mani niet in.
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:57 schreef Greys het volgende:
Net zo flauw als steeds tien cm naar voren rijden als iemand in de auto wil stappen, dat blijft ook altijd weer een giller![]()
Of als iemand uit wil stappenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:57 schreef Greys het volgende:
Net zo flauw als steeds tien cm naar voren rijden als iemand in de auto wil stappen, dat blijft ook altijd weer een giller![]()
Ja, en dan over de voet van je vrouw rijden, zoals mijn opa deed.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:57 schreef Greys het volgende:
En eet je het er dan uit?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou, ik heb ze in veel engere dingen gestopt kan ik je vertellen.
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:58 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ja, en dan over de voet van je vrouw rijden, zoals mijn opa deed.
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:58 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ja, en dan over de voet van je vrouw rijden, zoals mijn opa deed.
O was dat deze, ze lijken allemaal zo op elkaarquote:Op donderdag 7 november 2013 20:58 schreef Greys het volgende:
Ohhhh die mevrouw van vorige week!
Wat tof dat ze daar ook nog eens heen gaan, want zij wilde niet meer leven want ze is zo eenzaam...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |