Dan kunnen ze geen vrijwilligerswerk meer doen.quote:Op donderdag 7 november 2013 07:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wacht maar tot ze zelf oud zijn en hulpbehoevend.

Maar hopen ze zelf wel op mensen die iets voor ze doen.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan kunnen ze geen vrijwilligerswerk meer doen.

Die betalen ze gewoon.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maar hopen ze zelf wel op mensen die iets voor ze doen.

Ik reageerde op dit bericht,quote:Op woensdag 6 november 2013 18:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk niet dat er in dit topic veel ''vrijwilligers'' zijn WGR / Duurdere zorg voor ouderen
Of ze hebben geen ouders of grootouders als je die reacties leest

En zo is het! On topic.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:43 schreef Copycat het volgende:
Waarom gaat het hier überhaupt over de meningen van mensen in WGR? Dit is plat vermaak.

Ontspoorde het topic hier door?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik reageerde op dit bericht,

jajajjaquote:

De kant van aanmelden als vrijwilliger bedoel je? Ja dat moeten we niet hebbenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:37 schreef Specularium het volgende:
Dit topic ging gewoon bijna helemaal de verkeerde kant op!

Dat heb je al snel met Geer en Goorquote:Op donderdag 7 november 2013 13:37 schreef Specularium het volgende:
Dit topic ging gewoon bijna helemaal de verkeerde kant op!

.
  .

Wat is een Ug-tje?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:44 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® kan vanavond helaas weer niet kijken. Wordt een UG-tje dus.

ChipsZak.

ChipsZak.

quote:

Mijn vogels gingen mee gillenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:32 schreef Laysa het volgende:
Godver zelfs de katten zitten verschrikt recht op

Kijk naar de vrienden om je heen, dat is toch rijkdom nooit alleen.quote:

quote:Op donderdag 7 november 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik schaam me ook een beetje dat ik in SHO post.

Ik heb net nog een kwaliteitspost in het Raffie en Silvie-topic geplaatst.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik schaam me ook een beetje dat ik in SHO post.

Dat is voor een zuurpruim als jij al een blijk van enorm enthousiasme.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik moest hard zuchten van irritatie, telt dat ook?

ChipsZak.

ChipsZak.

quote:Op donderdag 7 november 2013 20:33 schreef alors het volgende:
AAN! moet je dan roepen, Kees weet dat.

Gewoon stekker eruit en er weer inquote:Op donderdag 7 november 2013 20:33 schreef alors het volgende:
AAN! moet je dan roepen, Kees weet dat.

Ik vond het alleen interessant toen JD er nog een mening over had.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb net nog een kwaliteitspost in het Raffie en Silvie-topic geplaatst.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |