Op FOK! is volgens mij alleen nikky paars toch?quote:
wat een kutnaam, beetje tokkie.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Op FOK! is volgens mij alleen nikky paars toch?
Welke naam? De mijne of nikky? Overigens heette mijn hond vroeger ook nikky, maar dat was een mannetjequote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
wat een kutnaam, beetje tokkie.
Nikky. Dan zal je hond wel overal gescheten hebben.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Welke naam? De mijne of nikky? Overigens heette mijn hond vroeger ook nikky, maar dat was een mannetje
Nee, Dunmer zijn baas.quote:
Het kan natuurlijk wel. Maar biologisch gezien is het niet zo heel goed te onderbouwen. Ras is niks meer dan een sociaal construct. Had even goed kunnen zijn gebaseerd op lange oren en korte oren, om maar even wat te noemen, of haarkleur.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:04 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik ben van het menselijke ras.
Je kunt mensen niet onderscheiden in rassen, er is maar 1 ras, namelijk het menselijke ras.
Altmerquote:
dit.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:04 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Je kunt mensen niet onderscheiden in rassen, er is maar 1 ras, namelijk het menselijke ras.
Ik zwaai je wel alvast uit.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:27 schreef wiskundenoob het volgende:
zoveel blanken hier, ik hoor niet op deze site
Nee, mensen zijn een soort. Hoe je rassen indeelt ligt wat ingewikkelder maar als je seks met een gorilla hebt zul je geen vruchtbaar nageslacht produceren.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:04 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
En hoe weet jij dat? Er zijn toch vaker verschillende soorten dieren met elkaar gekruist?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:38 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nee, mensen zijn een soort. Hoe je rassen indeelt ligt wat ingewikkelder maar als je seks met een gorilla hebt zul je geen vruchtbaar nageslacht produceren.
klopt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:53 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat? Er zijn toch vaker verschillende soorten dieren met elkaar gekruist?
Nou, punt één (1):quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:53 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat? Er zijn toch vaker verschillende soorten dieren met elkaar gekruist?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:00 schreef marc0871 het volgende:
[..]
klopt.
maar de meeste nakomelingen waren niet vruchtbaar.
http://en.wikipedia.org/wiki/Crossbreed
lees het stukje over hybrid animals.
Lezginka ja?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Circassier, dat is zeldzaam maar o zo fijn.
Het volk of de dans? dans begin ik niet aan met mijn motoriekquote:
Ik ken alleen de dans. Die is knettergek maar wel episch eigenlijkquote:Op vrijdag 1 november 2013 07:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het volk of de dans? dans begin ik niet aan met mijn motoriek
Het volk... het zijn eigenlijk geen Circassiers maar veel van de Circassiers van tegenwoordig buiten het thuisgebied zijn een mengelmoes van verschillende stammen dus och waarom niet
Hoezo gelukkig?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:06 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Gelukkig worden de blanken langzaam maar zeker de minderheid in deze wereld.
Blanken voelen vaak zich superieur.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:24 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
En waarom worden blanken dan gelukkig minder?
Oh? Waarom scheer jij alle blanken over een kam?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:33 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Blanken voelen vaak zich superieur.
Ik spreek altijd over gemiddelden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:37 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Oh? Waarom scheer jij alle blanken over een kam?
Dat blijkt anders niet uit je tekst. Anders had er moeten staan: ''sommige blanken''.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:38 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Ik spreek altijd over gemiddelden.
gefixtquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:39 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Dat blijkt anders niet uit je tekst. Anders had er moeten staan: ''meeste blanken''.
Jij zei ''blanken voelen zich vaak superieur''. Je spreekt in tegenwoordige tijd, heb je een bron welke op het heden van toepassing is? En over vroeger kan ik ook wat dingen opnoemen over niet-blanken............quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:48 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
tweedenwereldoorlog om maar een voorbeeld te noemen.
Ze zijn net zo lui als negers.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:07 schreef Amun90 het volgende:
Mediterrane mensen zijn dus niet blank? wtf? Spanjaarden, Italianen etc. hebben genetisch meer gemeen met Noord Europeanen dan met Arabieren. Deze poll slaat nergens op.
Ga tweeduizend jaar terug in de tijd en je zou eerder zeggen dat de Germanen (proto-Nederlanders) veel dommer/luier waren dan Italianen/Grieken etc. Dus het is zeker niet iets biologisch.quote:
Zeg je nu dat negers nu dom zijn?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:13 schreef Amun90 het volgende:
[..]
Ga tweeduizend jaar terug in de tijd en je zou eerder zeggen dat de Germanen (proto-Nederlanders) veel dommer/luier waren dan Italianen/Grieken etc. Dus het is zeker niet iets biologisch.
Het is wel zo jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:18 schreef Stickertje het volgende:
[ [url=http://cdn-www.i-am-bored.com/media/proud-to-be-white.png]afbeelding[/url] ]
Ik haat dat wanneer Amerikanen ''Asian'' gebruiken als synoniem voor Mongoloïde mensen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:18 schreef Stickertje het volgende:
[ [url=http://cdn-www.i-am-bored.com/media/proud-to-be-white.png]afbeelding[/url] ]
quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:27 schreef Amun90 het volgende:
[..]
Ik haat dat wanneer Amerikanen ''Asian'' gebruiken als synoniem voor Mongoloïde mensen.
Mensen uit Irak, Jemen, India, Sri Lanka etc. lijken ook echt op Chinezen.
Nee, vraag maar eens aan willekeurige Amerikanen: ''Are Arabs Asian?'' en je zult versteld staan hoeveel met ''No'', ''Of course not'' etc. zullen antwoorden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
Het gaat gewoon per continent..
Orientals mag ook niet meerquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:27 schreef Amun90 het volgende:
[..]
Ik haat dat wanneer Amerikanen ''Asian'' gebruiken als synoniem voor Mongoloïde mensen.
Mensen uit Irak, Jemen, India, Sri Lanka etc. lijken ook echt op Chinezen.
Niet waar.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:18 schreef Stickertje het volgende:
Aziaten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:15 schreef arjan1112 het volgende:
benieuwt naar 'iets anders' aliens ? of indianen? of wat
hmm interessant, heb me al vaak afgevraagd of ze al eens een mens en een aap kunstmatig hebben gekruistquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:00 schreef marc0871 het volgende:
[..]
klopt.
maar de meeste nakomelingen waren niet vruchtbaar.
http://en.wikipedia.org/wiki/Crossbreed
lees het stukje over hybrid animals.
NIets, verschillen genetisch veel te veel. Er gebeurd ook niets wanneer je als man in een drachtige koe ejaculeertquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:34 schreef AMangold het volgende:
[..]
hmm interessant, heb me al vaak afgevraagd of ze al eens een mens en een aap kunstmatig hebben gekruistmaar dat geeft dus een zelfde resultaat als een muildier of muilezel?
ja ik heb het inmiddels al gegoogeld (A) gorilla's hebben 2 chromosomen meer dusja gaat em niet wordenquote:Op zondag 3 november 2013 07:51 schreef Dven het volgende:
[..]
NIets, verschillen genetisch veel te veel. Er gebeurd ook niets wanneer je als man in een drachtige koe ejaculeert
Circassiers en Turken verschillen raciaal niet veel. Steker nog, Circassiers hebben een hele andere genetische opmaak dan Europeanen. En wanneer het aankomt op uiterlijk verschillen ze maar weinig van de Turken die in het Zwarte Zee gebied leven.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:46 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik ken alleen de dans. Die is knettergek maar wel episch eigenlijk.
Maar jullie zijn toch gewoon een soort van blanke Soennieten of zo? Jullie vrouwen zijn vast de droom van elke Turk.
Mwa, ik zat meer te denken in het verlengde van de obsessie voor Russische/Slavische dames die schijnbaar gaande is.quote:Op zondag 3 november 2013 17:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Circassiers en Turken verschillen raciaal niet veel. Steker nog, Circassiers hebben een hele andere genetische opmaak dan Europeanen. En wanneer het aankomt op uiterlijk verschillen ze maar weinig van de Turken die in het Zwarte Zee gebied leven.
Verder genoeg Circassiers in Turkije, maar of ze de 'droom van elke Turk zijn'? Meh. Zo uniek zijn ze niet. Wat dat betreft leven er veel blankere volkeren in Turkije.
Wel waren ze populair in Ottomaanse Harems.
Moet ik wel even vermelden dat ik mij, zoals wel vaker, niet geheel in de mening van Borte kan vinden.quote:Op zondag 3 november 2013 17:54 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Mwa, ik zat meer te denken in het verlengde van de obsessie voor Russische/Slavische dames die schijnbaar gaande is.
Grieken zijn dan ook nogal getint somsquote:Op zondag 3 november 2013 18:00 schreef WammesWaggel het volgende:
de blankste Turken van bv de omgeving van Izmir en aan de Zwarte Zee.
Turken in Izmir bestaan voor een groot gedeelte uit Balkan immigranten waarvan 1/3e niet eens etnisch Turk maar Bosnier, Albanees en Pomak.quote:Op zondag 3 november 2013 18:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Moet ik wel even vermelden dat ik mij, zoals wel vaker, niet geheel in de mening van Borte kan vinden.
Naar mijn mening zijn Circassiers over het algemeen een stuk blanker dan ook de blankste Turken van bv de omgeving van Izmir en aan de Zwarte Zee.
'Grieken' leven alleen in een paar streken in het Zwarte Zee gebied, niet in West-Turkije - waar de etnische Turken genetisch gezien veel meer 'Turk' zijn dan in de rest van Turkije.quote:Op zondag 3 november 2013 18:02 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Grieken zijn dan ook nogal getint soms.
Ionië is lange tijd bewoond geweest door Ionische Grieken. Dit was een echte Griekse stam (itt tot de 'Grieken' in de rest van Anatolië, muv Pontus). Het is dan ook logisch dat veel mensen daar veel Grieks bloed in zich hebben.quote:Op zondag 3 november 2013 18:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
'Grieken' leven alleen in een paar streken in het Zwarte Zee gebied, niet in West-Turkije - waar de etnische Turken genetisch gezien veel meer 'Turk' zijn dan in de rest van Turkije.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap echt waar de 'Adyghes zijn zo veel blanker' idee vandaan komt.
Ik volg je even niet meer. Wat begrijp je niet aan het feit dat Turken uit West-Turkije het meest verschillen van Griekenland-Grieken en daarmee dus het minst Grieks bloed in zich hebben? De zogenaamde Grieken in Turkije waren veelal Helleniseerde Anatolische volkeren.quote:Op zondag 3 november 2013 18:21 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ionië is lange tijd bewoond geweest door Ionische Grieken. Dit was een echte Griekse stam (itt tot de 'Grieken' in de rest van Anatolië, muv Pontus). Het is dan ook logisch dat veel mensen daar veel Grieks bloed in zich hebben.
Ik spreek nu niet over religie of dat Grieks wat gesproken wordt door een paar omaatjes in Pontus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |