abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132802421
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:27 schreef Amun90 het volgende:

[..]

Ik haat dat wanneer Amerikanen ''Asian'' gebruiken als synoniem voor Mongoloïde mensen.
Mensen uit Irak, Jemen, India, Sri Lanka etc. lijken ook echt op Chinezen. :')
Orientals mag ook niet meer :')
pi_132802465
quote:
Niet waar.
Dit denkt de maker alleen maar omdat 9 van de 10 keer de blanke nationalist afkeer heeft naar bepaalde volkeren.
pi_132803619
benieuwt naar 'iets anders' aliens ? of indianen? of wat
  vrijdag 1 november 2013 @ 20:33:42 #79
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_132804238
quote:
7s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 20:44 schreef Zenit- het volgende:
White power
Kaleidoscopiklimax
  vrijdag 1 november 2013 @ 20:34:40 #80
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_132804284
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:15 schreef arjan1112 het volgende:
benieuwt naar 'iets anders' aliens ? of indianen? of wat
Aziaten.
Kaleidoscopiklimax
pi_132804315
ow ja ff gemist dat die er nie bij stond
pi_132806061
Wat een kuttopic. En volgens mij weet TS dat, want hij reageert niet meer.

Maar om de vraag te beantwoorden. ik ben kaukasisch.
ROBODEMONS..................|:(
pi_132809077
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:00 schreef marc0871 het volgende:

[..]

klopt.
maar de meeste nakomelingen waren niet vruchtbaar.

http://en.wikipedia.org/wiki/Crossbreed

lees het stukje over hybrid animals.
hmm interessant, heb me al vaak afgevraagd of ze al eens een mens en een aap kunstmatig hebben gekruist :P maar dat geeft dus een zelfde resultaat als een muildier of muilezel?
pi_132812185
Mediterraans/Arabisch. :')
Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
pi_132845781
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:34 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Aziaten.
Dat is oosters
  zondag 3 november 2013 @ 07:51:42 #86
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_132845793
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 22:34 schreef AMangold het volgende:

[..]

hmm interessant, heb me al vaak afgevraagd of ze al eens een mens en een aap kunstmatig hebben gekruist :P maar dat geeft dus een zelfde resultaat als een muildier of muilezel?
NIets, verschillen genetisch veel te veel. Er gebeurd ook niets wanneer je als man in een drachtige koe ejaculeert :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_132848109
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 07:51 schreef Dven het volgende:

[..]

NIets, verschillen genetisch veel te veel. Er gebeurd ook niets wanneer je als man in een drachtige koe ejaculeert :')
ja ik heb het inmiddels al gegoogeld (A) gorilla's hebben 2 chromosomen meer dusja gaat em niet worden :D
pi_132848207
blank blanker blankst.
pi_132848339
Aziatisch/Nederlandse halfgod.
Conscience do cost.
  zondag 3 november 2013 @ 12:34:19 #90
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_132849023
Half blank/Chinees
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
pi_132859348
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 16:46 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ik ken alleen de dans. Die is knettergek maar wel episch eigenlijk _O- .

Maar jullie zijn toch gewoon een soort van blanke Soennieten of zo? Jullie vrouwen zijn vast de droom van elke Turk _O- .
Circassiers en Turken verschillen raciaal niet veel. Steker nog, Circassiers hebben een hele andere genetische opmaak dan Europeanen. En wanneer het aankomt op uiterlijk verschillen ze maar weinig van de Turken die in het Zwarte Zee gebied leven.

Verder genoeg Circassiers in Turkije, maar of ze de 'droom van elke Turk zijn'? Meh. Zo uniek zijn ze niet. Wat dat betreft leven er veel blankere volkeren in Turkije.

Wel waren ze populair in Ottomaanse Harems.
pi_132860217
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 17:32 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Circassiers en Turken verschillen raciaal niet veel. Steker nog, Circassiers hebben een hele andere genetische opmaak dan Europeanen. En wanneer het aankomt op uiterlijk verschillen ze maar weinig van de Turken die in het Zwarte Zee gebied leven.

Verder genoeg Circassiers in Turkije, maar of ze de 'droom van elke Turk zijn'? Meh. Zo uniek zijn ze niet. Wat dat betreft leven er veel blankere volkeren in Turkije.

Wel waren ze populair in Ottomaanse Harems.
Mwa, ik zat meer te denken in het verlengde van de obsessie voor Russische/Slavische dames die schijnbaar gaande is.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_132860432
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 17:54 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Mwa, ik zat meer te denken in het verlengde van de obsessie voor Russische/Slavische dames die schijnbaar gaande is.
Moet ik wel even vermelden dat ik mij, zoals wel vaker, niet geheel in de mening van Borte kan vinden.
Naar mijn mening zijn Circassiers over het algemeen een stuk blanker dan ook de blankste Turken van bv de omgeving van Izmir en aan de Zwarte Zee.
pi_132860484
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 18:00 schreef WammesWaggel het volgende:
de blankste Turken van bv de omgeving van Izmir en aan de Zwarte Zee.
Grieken zijn dan ook nogal getint soms :D .
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_132860926
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 18:00 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Moet ik wel even vermelden dat ik mij, zoals wel vaker, niet geheel in de mening van Borte kan vinden.
Naar mijn mening zijn Circassiers over het algemeen een stuk blanker dan ook de blankste Turken van bv de omgeving van Izmir en aan de Zwarte Zee.
Turken in Izmir bestaan voor een groot gedeelte uit Balkan immigranten waarvan 1/3e niet eens etnisch Turk maar Bosnier, Albanees en Pomak. :?

En Turken uit het Zwarte Zee gebied zijn niet veel donkerder dan Circassiers en Cirassiers zijn niet zo blank als dat jij denkt. Hoe veel weet jij eigenlijk over Cirassiers? Weet je bijvoorbeeld dat Cirassiers 'chorny', oftewel 'de zwarten' worden genoemd door de Russen?
pi_132860955
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:02 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Grieken zijn dan ook nogal getint soms :D .
'Grieken' leven alleen in een paar streken in het Zwarte Zee gebied, niet in West-Turkije - waar de etnische Turken genetisch gezien veel meer 'Turk' zijn dan in de rest van Turkije.
pi_132861071
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:18 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

'Grieken' leven alleen in een paar streken in het Zwarte Zee gebied, niet in West-Turkije - waar de etnische Turken genetisch gezien veel meer 'Turk' zijn dan in de rest van Turkije.
Ionië is lange tijd bewoond geweest door Ionische Grieken. Dit was een echte Griekse stam (itt tot de 'Grieken' in de rest van Anatolië, muv Pontus). Het is dan ook logisch dat veel mensen daar veel Grieks bloed in zich hebben.

Ik spreek nu niet over religie of dat Grieks wat gesproken wordt door een paar omaatjes in Pontus.
pi_132861165
Google eens naar Circassiers, genoeg foto's op het internet. Je zou kunnen zeggen dat ze blanker zijn dan Turken in het algemeen maar absoluut niet blanker dan de Turken uit de Balkan en de Turken uit het Zwarte Zee gebied. Het is dan ook niet zo verbazingwekkend dat Circassiers genetisch gezien helemaal niet zo veel verschillen van Turken (en andere volkeren uit West-Azie).

Random groepsfoto's van Adyghe's

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap echt waar de 'Adyghes zijn zo veel blanker' idee vandaan komt.
pi_132861218
De meeste zijn toch echt heel blank.
pi_132861257
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:21 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ionië is lange tijd bewoond geweest door Ionische Grieken. Dit was een echte Griekse stam (itt tot de 'Grieken' in de rest van Anatolië, muv Pontus). Het is dan ook logisch dat veel mensen daar veel Grieks bloed in zich hebben.

Ik spreek nu niet over religie of dat Grieks wat gesproken wordt door een paar omaatjes in Pontus.
Ik volg je even niet meer. Wat begrijp je niet aan het feit dat Turken uit West-Turkije het meest verschillen van Griekenland-Grieken en daarmee dus het minst Grieks bloed in zich hebben? De zogenaamde Grieken in Turkije waren veelal Helleniseerde Anatolische volkeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')