Blanken voelen vaak zich superieur.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:24 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
En waarom worden blanken dan gelukkig minder?
Oh? Waarom scheer jij alle blanken over een kam?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:33 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Blanken voelen vaak zich superieur.
Ik spreek altijd over gemiddelden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:37 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Oh? Waarom scheer jij alle blanken over een kam?
Dat blijkt anders niet uit je tekst. Anders had er moeten staan: ''sommige blanken''.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:38 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Ik spreek altijd over gemiddelden.
gefixtquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:39 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Dat blijkt anders niet uit je tekst. Anders had er moeten staan: ''meeste blanken''.
Jij zei ''blanken voelen zich vaak superieur''. Je spreekt in tegenwoordige tijd, heb je een bron welke op het heden van toepassing is? En over vroeger kan ik ook wat dingen opnoemen over niet-blanken............quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:48 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
tweedenwereldoorlog om maar een voorbeeld te noemen.
Ze zijn net zo lui als negers.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:07 schreef Amun90 het volgende:
Mediterrane mensen zijn dus niet blank? wtf? Spanjaarden, Italianen etc. hebben genetisch meer gemeen met Noord Europeanen dan met Arabieren. Deze poll slaat nergens op.
Ga tweeduizend jaar terug in de tijd en je zou eerder zeggen dat de Germanen (proto-Nederlanders) veel dommer/luier waren dan Italianen/Grieken etc. Dus het is zeker niet iets biologisch.quote:
Zeg je nu dat negers nu dom zijn?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:13 schreef Amun90 het volgende:
[..]
Ga tweeduizend jaar terug in de tijd en je zou eerder zeggen dat de Germanen (proto-Nederlanders) veel dommer/luier waren dan Italianen/Grieken etc. Dus het is zeker niet iets biologisch.
Het is wel zo jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:18 schreef Stickertje het volgende:
[ [url=http://cdn-www.i-am-bored.com/media/proud-to-be-white.png]afbeelding[/url] ]
Ik haat dat wanneer Amerikanen ''Asian'' gebruiken als synoniem voor Mongoloïde mensen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:18 schreef Stickertje het volgende:
[ [url=http://cdn-www.i-am-bored.com/media/proud-to-be-white.png]afbeelding[/url] ]
quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:27 schreef Amun90 het volgende:
[..]
Ik haat dat wanneer Amerikanen ''Asian'' gebruiken als synoniem voor Mongoloïde mensen.
Mensen uit Irak, Jemen, India, Sri Lanka etc. lijken ook echt op Chinezen.
Nee, vraag maar eens aan willekeurige Amerikanen: ''Are Arabs Asian?'' en je zult versteld staan hoeveel met ''No'', ''Of course not'' etc. zullen antwoorden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
Het gaat gewoon per continent..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |