Elke overboeking een minuut later en ze hebben die pegels ruimschoots terug.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:17 schreef waxmask het volgende:
En wat is het gevolg? Ingecalculeerde boetes. Geen gevangenisstraffen, geen intrekken van vergunningen.
Eens, zat meer in. 5/10.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:19 schreef Zaktabak het volgende:
Leuk idee, slechte uitvoering m.b.t. de animatie. 3.6/10 voor deze Lucky.
quote:Youp van 't Hek komt over zijn nieuwe voorstelling Wigwam vertellen. Frank Westerman vertelt over zijn boek 'Stikvallei' - over een vallei in Kameroen waarin tientallen mensen een mysterieuze dood stierven. Muziek is er van Tania Kross en Filemon Wesselink is tafelheer.
Jawel.quote:
Gewoon een willekeurig toevallig passerend konijn?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:24 schreef Stickertje het volgende:
Ik kijk met een minuut vertraging ( online ) omdat een konijn de stroomkabel van mijn tv ontvanger heeft kapot gebeten
Minpuntje Guus.quote:
Stout konijn!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:24 schreef Stickertje het volgende:
Ik kijk met een minuut vertraging ( online ) omdat een konijn de stroomkabel van mijn tv ontvanger heeft kapot gebeten
quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee die badjas van jou is leuk.
Die vind je best leuk maar je durft er niet voor uit te komen...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee die badjas van jou is leuk.
Ik vind de Revu beter.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:35 schreef Stickertje het volgende:
Panorama is altijd wel een interessant blad. Lees graag de reportages over moorden enzo
En geen fatsoenlijk polka magazine te bekennen, om over nudistentreinverzamelen maar te zwijgen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:36 schreef StephanL het volgende:
Er zijn ook teveel magazines in de winkels. Over elk onderwerp staan er 4 in de schappen
quote:
en Donald Duck.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:37 schreef Stickertje het volgende:
Gelukkig, Margiet en Libelle zijn gespaard gebleven
quote:
twitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 31-10-2013 om 08:54:20Gelukkig blijft de Donald Duck!! @DonaldDuckNL reageer retweet
Die mocht toch blijven, met de Libelle...zoiets dacht ik gehoord te hebben.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:38 schreef Pedroso het volgende:
Donald Duck ook weg. Daar zal Dagobert niet blij mee zijn.
niet iedereen heeft een tablet, is ook geen oplossingquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:38 schreef Rickario het volgende:
Blijven ontkennen en vooral zo doorgaan
Ze hebben het aan zichzelf te danken. Ze moeten vernieuwen en digitaal gaan. Zoveel mogelijkheden op tablets
Daar kan je een mooi breipatroon uit halen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:37 schreef Stickertje het volgende:
Gelukkig, Margiet en Libelle zijn gespaard gebleven
Maar er liggen enorme mogelijkheden. Dat iedereen een tablet heeft is slechts een kwestie van tijdquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
niet iedereen heeft een tablet, is ook geen oplossing
En ze hebben een app.quote:
Je klinkt een beetje cynisch.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:40 schreef Bosbeetle het volgende:
events, scope, pageviews,
het bladen wereldje is "booming"
Vergeet niet een 'pitch' te doenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:40 schreef Bosbeetle het volgende:
events, scope, pageviews,
het bladen wereldje is "booming"
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
Zin klikt een beetje als een seksblaadje.
Meer als vage filosofie/wellness/dure dingen voor babyboomersquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
Ik had er tot nu, nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
Waarom moet de Nathan blijvenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:41 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat zei Matthijs in zijn verspreking? Een vrouw vond het heel grappig.
Alleen de titel. Verder leek het me nogal vaag.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
Meer als vage filosofie/wellness/dure dingen voor babyboomers
Ik moet iets hebben als tegenspeler van de beruchte Calvin en Hobbes.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu weten we het wel met dat gifje schat.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:43 schreef Rickario het volgende:
Ze zijn helemaa 'zin'
Kom er maar in mexicanobakker
De cursus word voor beginners?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
De enige tijdschriften die ik nog wel eens koop zijn computerbladen, verder niks.
Niet zo doen Mexicano.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De cursus word voor beginners?
Heb je moeite met de eerste instructie: "Zet de computer aan"?
Om uit te vinden hoe je die lekkere gekke WordArt effecten kan invoegen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
De enige tijdschriften die ik nog wel eens koop zijn computerbladen, verder niks.
quote:
Voetballer, heeft ALS.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:45 schreef Stickertje het volgende:
Geen idee wie fernando nog iets is
/care
Nou nee sukkel. Zo een noob ben ik nou ook weer niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:46 schreef Rickario het volgende:
[..]
Om uit te vinden hoe je die lekkere gekke WordArt effecten kan invoegen?
Gisteren om deze tijd zat ik in het Philips stadion.quote:
Ze hebben al best vaak over ALS bericht ook over onbekende nederlanders.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als mijn zus ALS zou hebben zou DWDD daar geen aandacht aan besteden.
Dat denk ik niet, het zijn hondstrouwe fans daar.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:45 schreef Pedroso het volgende:
Morgen zijn ze het weer vergeten in Schotland.
Ja ik snap dat je nog een beetje knarrig bentquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gisteren om deze tijd zat ik in het Philips stadion.
Sorry hoor. Ik wist niet dat je ongesteld wasquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nee sukkel. Zo een noob ben ik nou ook weer niet.
Omdat het een zeldzame ziekte is.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ze hebben al best vaak over ALS bericht ook over onbekende nederlanders.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:47 schreef Rickario het volgende:
[..]
Sorry hoor. Ik wist niet dat je ongesteld was
Ik bloed sindsdien uit mijn doos.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik snap dat je nog een beetje knarrig bent
Iddquote:
quote:Pas na een maand werd door geologen vastgesteld dat het hier ging om een limnische uitbarsting: uit het Nyosmeer moest in één keer een immense hoeveelheid koolstofdioxide (CO2) zijn vrijgekomen. Hoewel dit gas van nature in de atmosfeer voorkomt is het in hogere concentraties giftig. Het kooldioxide, anderhalf keer zo zwaar als lucht, had zich als een deken over het land verspreid en alle leven verstikt. Slachtoffers waren gevallen tot op 25 kilometer afstand.
Toch grappig om eens een goeie vriend van je die je al sinds de middelbare school kent aan tafel bij DWDD te zien.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Waarom moet de Nathan blijven
*koolstofdioxidequote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
ja, ik dacht ook dat het koolzuur was
koozuur / koolzuurgas is koolstofdioxide. Zeg jij soms ook diwaterstofmono-oxide tegen water en dioxide tegen zuurstof?quote:
Koolzuur is iets anders.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:02 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
koozuur / koolzuurgas is koolstofdioxide. Zeg jij soms ook diwaterstofmono-oxide tegen water en dioxide tegen zuurstof?
leuk achterhoeks optrekje, zou je in Didam of Wehl goed kunnen vinden.quote:
Echt zo'n smakeloze VS stijl villa.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
leuk achterhoeks optrekje, zou je in Didam of Wehl goed kunnen vinden.
quote:
Oh de villaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:04 schreef alors het volgende:
[..]
Echt zo'n smakeloze VS stijl villa.
Ook wel koolzuurgas... en koolzuur was in deze dus correct omdat het over koolzuur ging in dat waterquote:
Ik kan nooit wat met muziek, ik hoef er gelukkig dan ook niets mee.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Goed gezongen maar ik kan er niks mee.
Händelquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Handel draait zich om in zijn graf.
Tania bedoelde je.quote:
Bij deze een topshow.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ha, daar ben ik alweer, hah.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ha, daar ben ik alweer, hah.
Dan zie ik nog liever die badmuts.quote:
oh ja, helemaal vergeten dat die er ook zitquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:13 schreef Rianne84 het volgende:
Filemon heeft de hele avond niets gezegd
Jawelquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:13 schreef Rianne84 het volgende:
Ben je doof ofzo?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:13 schreef Rianne84 het volgende:
Er worden flinke angsten overwonnen daar in Carré.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen hoogtevrees maar Carre vond ik ook wel eng, alsof je naar beneden valt.
Nou ik moest zelfs naar Toon Hermans kijken en ik haatte die manquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er worden flinke angsten overwonnen daar in Carré.
Wel op de braderie van Appelschaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:17 schreef Stickertje het volgende:
Heeft pieter derks al opgetreden in carré?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Tommy Cooper valt maar het doek gaat nog niet neer
ja voor 5 man.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:17 schreef Stickertje het volgende:
Heeft pieter derks al opgetreden in carré?
In het toiletblok?quote:
Aids moet dood!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:21 schreef Ronaldsen het volgende:
Goeien lucky, wat een aids reclame is dat zeg
Dat dus.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:22 schreef DuvelDuvel het volgende:
En kut Maarten van der heiden met je aids stem
Ik vind het wel tofquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:22 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die had een andere ziektequote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:22 schreef DuvelDuvel het volgende:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:21 schreef Ronaldsen het volgende:
Goeien lucky, wat een aids reclame is dat zeg
Gigantische succes van Geer en Goorquote:Media-uitzending: Frank Ketelaar, Arie Boomsma en Paul de Leeuw - 1-11-2013
Oktober is voorbij, november is alweer begonnen, dus vanavond nemen we door wat oktober ons te bieden had wat betreft televisie. Steevast de eerste vraag: welk fragment viel onze gasten op?
En verder:
- Frank Ketelaar over het tweede seizoen van de succesvolle serie ‘Overspel’.
- Arie Boomsma over ‘Out There’, waarin Stephen Fry voor de BBC afreist naar verschillende, op z’n zachtst gezegd, gay intolerante landen.
- Paul de Leeuw over het gigantische succes van Geer en Goor.
Was natuurlijk lachen, gieren, brullen, maar wat zou Paul voor belangwekkends daarover te melden kunnen hebben?quote:
Die gaat vertellen dat ook hij een hele grappige homo is.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Was natuurlijk lachen, gieren, brullen, maar wat zou Paul voor belangwekkends daarover te melden kunnen hebben?
Gelijk heb je, ik had ook liever iets anders te doenquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal de mediauitzending helaas niet met jullie bespreken.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelijk heb je, ik had ook liever iets anders te doen
Welk concert?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De meesten van jullie zullen nog meer aan een livestream vinden van het concert waar ik nu ben
Ik was nog iets anders aan het typen.quote:
Ik was ook een beetje laat, de aankondiging was korter dan ik dacht.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik was nog iets anders aan het typen.
last van geheugenverlies daar denk ikquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:30 schreef Cynix ® het volgende:
Kutgrap is een ouwetje of is dit een best of?
Nou, ze zingen wel beter dan dat ouwe lijk.quote:
bazenkwisquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
Ah natuurlijk reclame voor de kwis morgenavond.
Heb ik gemist, wat voor een quiz?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
Ah natuurlijk reclame voor de kwis morgenavond.
Met die twee huiskamerpsychologen is toch 'los' begonnen? Tussen de Oren of zo?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Enige leuke van de Paul de Leeuwshow ja. Ben wel benieuwd of het 'los' ook nog zo leuk is.
De kwis uit Paul de Leeuw is nu een aparte show.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Heb ik gemist, wat voor een quiz?
De Kwis, morgenavond op ned1. Voortgekomen uit het Kwis onderdeel uit zijn programma. Het leukste onderdeel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Heb ik gemist, wat voor een quiz?
Voort gekomen uit Onder de Tram, Zowaar nog leuker en beter zonder die 2 jonkies die niet grappig zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
De Kwis, morgenavond op ned1. Voortgekomen uit het Kwis onderdeel uit zijn programma. Het leukste onderdeel.
Volgensmij heeft hij een nummertje van Geer gekregen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:37 schreef alors het volgende:
[..]
Nee nu dus wel, hij had een flinke baard.
Hoi Wax.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:37 schreef waxmask het volgende:
VARA gaat het voor hem opnemen. Rehwinkel is een voorbeeld van de vieze politiek heden ten dagen... Hoi allemaal!![]()
![]()
Later dit: http://tvblik.nl/tussen-de-orenquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Voort gekomen uit Onder de Tram, Zowaar nog leuker en beter zonder die 2 jonkies die niet grappig zijn.
Was alweer iets minder, maar ook wel aardig ja.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Later dit: http://tvblik.nl/tussen-de-oren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |