Topicjattersquote:
Idd, tuig is hetquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
TopicjattersBeter was dit topic nooit meer open gegaan.
5 minuten wachten is redelijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
TopicjattersBeter was dit topic nooit meer open gegaan.
JVC Cuijk - PSVquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende ronde worden de affiches 10x leuker dan in deze ronde.
Dat zou leuk zijn ja!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:20 schreef Cavaliers het volgende:
Ik hoop dat Hansie een topploeg uit de eredivisie krijgt. Misschien krijgt hij dan een livewedstrijdje.
Heel Twente zit thuis en doet wat anders.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heel Eindhoven zit niet in het Philips stadion.
Ik las er een artikeltje over vanmorgen, echt super voor Hoek, met bussen vol richting Rotterdam.quote:
38 bussenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik las er een artikeltje over vanmorgen, echt super voor Hoek, met bussen vol richting Rotterdam.
I bet you do.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:54 schreef Karina het volgende:
Als PSV verliest ga ik Mexicano troosten.
En dan bak je zeker een pizza en serveer je een glas melk erbij.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:54 schreef Karina het volgende:
Als PSV verliest ga ik Mexicano troosten.
quote:
Yep. Twee pizza's een voor hem en een voor mezelf.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan bak je zeker een pizza en serveer je een glas melk erbij.
Eerst zelf doorgaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:56 schreef Grifte het volgende:
Hup PSV, doe nu maar weer een loting tegen elkaar zodat we revanche voor vorig jaar kunnen nemen.
Je zag het gisteren met ASWH.quote:
Zlatan ook al.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je een zware jeugd hebben gehad om goed te kunnen voetballen?
Thijs is dan ook wel erg gangster.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zlatan ook al.
Twee van de beste vrienden van Thijsie Slegers (bekend van de Thijs Slegers show)
En toch staat ASWH geen eerste, Hoek wel. Zeelandquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar zaten dan ook topvoetballers bij met de gebroeders van Dommelen
Nou niet overdrijven.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM kon al iets leuks gezegd hebben.
Jij kon al daadwerkelijk in het broekje van Jessica Alba gezeten hebben.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM kon al iets leuks gezegd hebben.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:53 schreef GGMM het volgende:
Als PSV verliest nemen Davy en ik 2 dagen een Roda-UI.
Wie zegt dat dat niet reeds gebeurd is?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij kon al daadwerkelijk in het broekje van Jessica Alba gezeten hebben.
Kijkt een andere wedstrijd.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo terecht? Eerste kans van hun.
Ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet reeds gebeurd is?
Dit Ajax vernederd niet eens een pakje boterquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zodat ze alsnog keihard vernederd kunnen worden Ajax?
Beangstigend inderdaad.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik.
En sinds mijn ontrafeling dat je voor Groningen bent zou je moeten weten dat ik zeer goed op de hoogte ben van je privéleven.
*vernedertquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit Ajax vernederd niet eens een pakje boter
Het zou inderdaad een leukere wedstrijd opleveren, en ze moeten zoveel mogelijk wedstrijden spelen door de week zodat ze in het weekend punten kunnen laten liggen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zodat ze alsnog keihard vernederd kunnen worden Ajax?
En de beker sterk houden zodat er geen clubs de EL gaan verneuken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zou inderdaad een leukere wedstrijd opleveren, en ze moeten zoveel mogelijk wedstrijden spelen door de week zodat ze in het weekend punten kunnen laten liggen.
En toch kan dit team kampioen worden, het zegt alles.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:06 schreef GGMM het volgende:
PSV is echt diep triest. Wat een zwak team zeg.
Mwa, dat gaat hem niet worden.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
En toch kan dit team kampioen worden
Toen speelden ze tegen nog meer treurige teams dan PSV dat is.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:07 schreef asco het volgende:
Gek hoe snel het kan gaan. Paar weken terug was het nog psv dit psv dat. En kijk nu.
In deze competitie kan zelfs PEC het worden als het een beetje meezitquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
En toch kan dit team kampioen worden, het zegt alles.
Waan van de dag.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:07 schreef asco het volgende:
Gek hoe snel het kan gaan. Paar weken terug was het nog psv dit psv dat. En kijk nu.
Ik denk het ook wel, Vitesse geef ik ook nog wel een kans. Verder wil ik wel een jaar lang een Feyenoord UI nemen als zij dit seizoen kampioen worden = dat zie ik echt niet gebeuren.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ ook.
Die zie ik als outsider na Ajax, PSV en Twente.
Bij PSV zit er totaal geen idee achter, Cocu kan er gewoon niks van. Dan gaat een team zich ook niet herpakken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zou ze zeker niet uitvlakken. Het team dat zich als eerste herpakt wint 'em.
Shit, Vitesse heb je ook nog ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel, Vitesse geef ik ook nog wel een kans. Verder wil ik wel een jaar lang een Feyenoord UI nemen als zij dit seizoen kampioen worden = dat zie ik echt niet gebeuren.
Dan zal m'n maat Roy ook wel meegaan denk ikquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:54 schreef Muto het volgende:
Hoek
Tof ja. Veel Zeeuwse Feijenoordsupporters gaan met Hoek mee.
Nogal overtrokken. Ze hebben tov vorig jaar meer voetbal in het team en ze hebben, in tegenstelling tot Ajax, spelers die individueel een wedstrijd kunnen beslissen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij PSV zit er totaal geen idee achter, Cocu kan er gewoon niks van. Dan gaat een team zich ook niet herpakken.
NEC, Heraclesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:12 schreef Karina het volgende:
Volgens mij kun je zo langzamerhand beter opnoemen wie het NIET kunnen worden.
Nu Maaskant weg is is die kans in ieder geval flink toegenomen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het zou ook nog wel eens Groningen kunnen worden.
Mijn supportershart gaat weer sneller kloppen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu Maaskant weg is is die kans in ieder geval flink toegenomen.
Feyenoordquote:
jaja het was bij wijze van spreken he schat.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEC, Heracles, Kowet, RKC, NAC Breda, Roda JC, FC Groningen, ADO Den Haag
Dat is het wel ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Groningen van Vitesse had gewonnen hadden ze (terecht) eerste gestaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan wordt de kronkel in zijn hoofd echt zichtbaar. Hij verliest dan de controle over zichzelf en dan is niemand meer veilig voor zijn tirades.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Stijntje Schaars is ook z,on gastje die het niet kan bolwerken als het minder gaat
''als''quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Groningen van Vitesse had gewonnen hadden ze (terecht) eerste gestaan.
Schaars zou een prima versterking voor dit Ajax zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Stijntje Schaars is ook z,on gastje die het niet kan bolwerken als het minder gaat
Beetje een poor mans Strootmanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan wordt de kronkel in zijn hoofd echt zichtbaar. Hij verliest dan de controle over zichzelf en dan is niemand meer veilig voor zijn tirades.
Een mindere versie van Strootgod.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beetje een poor mans Strootman
Ik heb liever een speler die de bal vooruit speelt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Schaars zou een prima versterking voor dit Ajax zijn.
Die kan een pass vooruit geven jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Schaars zou een prima versterking voor dit Ajax zijn.
Hij is iets knapper wat al een nadeel isquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een mindere versie van Strootgod.
Dan zit je met Poulsen wel goed.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb liever een speler die de bal vooruit speelt.
Nou nee. Maar je zal het wel grappig bedoelen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan zit je met Poulsen wel goed.
Ach, ik denk dat hij dat ook wel wil, maar niet kan omdat het middenveld helemaal kapot wordt gemaakt door de mensen voor hem. Moet een herkenbaar probleem voor ons zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb liever een speler die de bal vooruit speelt.
Dus je hebt niet graag Poulsen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nee. Maar je zal het wel grappig bedoelen.
Inderdaad Johannes.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je hebt niet graag Poulsen?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:20 schreef GGMM het volgende:
Locadia is beter dan matavz. Snap niet dat Matavz nog speelt.
Samen met Dusan Tadic.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij Groningen was hij de held.
Nevland ook..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij Groningen was hij de held.
hahahaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
Het is me ook wel vrij geflatteerd. PSV is veel beter, meer kansen.
Schijndominantie, zoals Dieselnoi dat zou zeggen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
Het is me ook wel vrij geflatteerd. PSV is veel beter, meer kansen.
Ook de KNVB beker levert knotsgekke potjes af.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dit zielig voor onze Mexicanovriend.
Gaan we hem samen troosten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dit zielig voor onze Mexicanovriend.
Schijndominantie is als je de bal op eigen helft gaat over spelen. Dat is niet het geval.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schijndominantie, zoals Dieselnoi dat zou zeggen.
Even lachen allemaal.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aparte wiskunde volg jij.
[ afbeelding ]
Heb je een database opgezet van die plaatjes?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aparte wiskunde volg jij.
[ afbeelding ]
Bij rullevante opmerkingen gooi ik er zo één het topic in.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je een database opgezet van die plaatjes?
Uitkijken met wat ik zeg dusquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij rullevante opmerkingen gooi ik er zo één het topic in.
Ach ja, zondag had Roda daar last van.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens typische kansen mis wedstrijd
Vanaf mijn kant slecht zichtbaar.quote:
Pics van het stadionquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
0-2 overtreding of niet? Tevens typische kansen mis wedstrijd
Nope geen overtreding.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
0-2 overtreding of niet? Tevens typische kansen mis wedstrijd
Ging gewoon heel makkelijk naar de grond in de hoop dat de scheidsrechter hem te hulp zou schieten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanaf mijn kant slecht zichtbaar.
Leuk dat die weer speelt, onder Verbeek viel hij al een keer heel leuk in.quote:
Als ik thuis ben zal ik even een mooi fotootje van de volle tribunes boven me tonenquote:
Haha. Veel plezier nog he.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik thuis ben zal ik even een mooi fotootje van de volle tribunes boven me tonen
Ik geniet.quote:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 30-10-2013 om 19:41:10Maher gaat erin komen bij #PSV. reageer retweet
Voor Hiljemark.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:43 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 30-10-2013 om 19:41:10Maher gaat erin komen bij #PSV. reageer retweet
quote:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 30-10-2013 om 19:44:36Hiljemark eruit, Maher erin bij #PSV. Toivonen blijft staan, excuus voor de verwarring. reageer retweet
Dat gun ik hem wel.quote:
doelpunten 0-2quote:
Fijn dat je het eindelijk goed zegt.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
Die scheidsrechter is ook de weg kwijt. Godverdomme zeg..
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
PSV moet gewoon niet afhankelijk zijn van de scheidsrechter en effectiever zijn op doel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik zeg het al tijden zo. ''Schijndominantie''.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn dat je het eindelijk goed zegt.
[..]
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV moet gewoon niet afhankelijk zijn van de scheidsrechter en effectiever zijn op doel.
quote:Tim Verhoeven keert tegen AZ waarschijnlijk weer terug in de selectie. Hij ontbrak zaterdag tegen Fortuna Sittard, omdat hij als kaakchirurg een dienst draaide in het Radboud Ziekenhuis.
Maar PSV wint met 4 - 0 van Ajax, dus dat betekent dan ook NAC >> Roda JC >> PSV >> Ajaxquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC wint met 5-1 van Roda in Kerkrade
Roda wint met 2-1 van PSV in Kerkrade
Roda staat in de KNVB Beker met 2-0 voor in Eindhoven.
Dat betekent dat NAC >> Roda JC >> PSV
NAC staat in de competitie ook maar op 3 punten van PSV.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC wint met 5-1 van Roda in Kerkrade
Roda wint met 2-1 van PSV in Kerkrade
Roda staat in de KNVB Beker met 2-0 voor in Eindhoven.
Dat betekent dat NAC >> Roda JC >> PSV
Gôh.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:55 schreef Vinceee het volgende:
[..]
Maar PSV wint met 4 - 0 van Ajax, dus dat betekent dan ook NAC >> Roda JC >> PSV >> Ajax
Dat is toch geen logica man
Wat een baasquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:55 schreef Dagoduck het volgende:
Feiten & Weetjes AZ - Achilles '29
[..]
Nee hoor, niemand.quote:
Sorry voor mijn sarcastische opmerking. Was niet geheel duidelijk.quote:
Hier kan je een ban voor krijgen vlegelquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sorry voor mijn sarcastische opmerking. Was niet geheel duidelijk.
Daar heeft hij al last van als de brug te lang openstaat, dus dat zegt niet zoveel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gijp ligt al huilend op de bank.
Waar zie je dat trouwens?quote:
En Barcelona won ook met 4-0 van Ajax, dus NAC >> Barcelona.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:55 schreef Vinceee het volgende:
[..]
Maar PSV wint met 4 - 0 van Ajax, dus dat betekent dan ook NAC >> Roda JC >> PSV >> Ajax
Dat is toch geen logica man
Hupperts is ook gewoon goedquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Mensen die Bruma in Oranje willen zien.
Houdt tegen Hupperts de ballen nog niet eens tegen.
Narsingh zal nog niet een hele wedstijd aan kunnen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Locadia voor NarsinghDoe dan Matavz
Doet niks onder voor de andere kneuzen die Nederland in de verdediging heeft.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Mensen die Bruma in Oranje willen zien.
Houdt tegen Hupperts de ballen nog niet eens tegen.
Jozefzoonquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Narsingh zal nog niet een hele wedstijd aan kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |