quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:13 schreef Pumatje het volgende:
Das niet tof, ik heb autisme
[ afbeelding ]
Wie niet op FOK!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:13 schreef Pumatje het volgende:
[ afbeelding ]
M'n moeder had tof. Wil je er niet mee spotten?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:13 schreef Pumatje het volgende:
[ afbeelding ]
wat is jouquote:
Niet autisme met egoïsme verwarren hè?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:36 schreef thesystem het volgende:
[..]
ultiem autisme land
[ afbeelding ]
laatste loodjes met studeren....finaly
Eerder autisme, out of the box denken is onmogelijk voor 90% van t volk daaro en dan maar niet beginnen over de rij kwaliteiten van ze.....quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet autisme met egoïsme verwarren hè?
Vind je de USA echt zo erg (oppervlakkig?) dat je het echt loodzwaar vind om daar nu te studeren?
klopt niet helemaal....quote:
Hmmm, dan is er veel veranderd sinds ik daar zat (2000/2001), maar het merendeel van de mensen met wie ik werkte, werkte ook internationaal dus waren ook wat breder denkend dan mijn burenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:56 schreef thesystem het volgende:
[..]
Eerder autisme, out of the box denken is onmogelijk voor 90% van t volk daaro en dan maar niet beginnen over de rij kwaliteiten van ze.....
Te laat.quote:
Ik zit midden in de bible belt...dat is dan ook het probleem.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, dan is er veel veranderd sinds ik daar zat (2000/2001), maar het merendeel van de mensen met wie ik werkte, werkte ook internationaal dus waren ook wat breder denkend dan mijn buren
Die kwamen niet verder dan de bbq, sportfield, church, en local news
Kan ik me wel voorstellen..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:02 schreef thesystem het volgende:
[..]
Ik zit midden in de bible belt...dat is dan ook het probleem.
Ik ben zelf een atheist dus dan kan rijden hier best vermoeiend zijn met al die "JESUS SAVES", "ABORTION IS MURDER", THE TEN COMMANDMENTS ARN'T SUGGESTIONS, THEY ARE COMMANDMENTS, GOD" borden om de mile....
Ah, ik zat in Georgia, is ook 90% van de bevolking van het haleluja type hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:02 schreef thesystem het volgende:
[..]
Ik ben zelf een atheist dus dan kan rijden hier best vermoeiend zijn met al die "JESUS SAVES", "ABORTION IS MURDER", THE TEN COMMANDMENTS ARN'T SUGGESTIONS, THEY ARE COMMANDMENTS, GOD" borden om de mile....
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:56 schreef thesystem het volgende:
[..]
Eerder autisme, out of the box denken is onmogelijk voor 90% van t volk daaro en dan maar niet beginnen over de rij kwaliteiten van ze.....
[..]
klopt niet helemaal....
*luv gjesus*
*luv guns*
Of liposuctiequote:
Dat was zelfs toen ik er woonde best erg, en toen viel het nog mee ten opzichte van nu.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:07 schreef thesystem het volgende:
En dat niet alleen...hoeveel kerken een klein gehucht wel niet heeft![]()
https://maps.google.com/m(...)8YGoBQ&ved=0CKsBELYD
Een tip, zoom niet uit op die kaart als atheist zijnde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naja, voor de liefhebber
Mijn collega's hier zijn USAFquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was zelfs toen ik er woonde best erg, en toen viel het nog mee ten opzichte van nu.
Ik had één collega die moest gebruik maken van het invalide toilet, zo dik was ze, ze paste niet via de deur van een normaal toilet![]()
nevertheless to say, ik was ook wel een 'bezienswaardigheid' wand ik had een 'Irish figure'
Mijn collega's waren of skinny of sixpack trained of hadden twee stoelen nodig in een vliegtuig.
Verschilt de USAF veel van de rest van US Mil?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:17 schreef thesystem het volgende:
[..]
Mijn collega's hier izjn USAF
Zegt genoeg voor velen hier![]()
Sommige zijn wel skillfull en kunnen out of the box denken...maar andere....
USMC is over het algemeen nog ergerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
Ik leerde in de US een gunny kennen (US Marines, OO), broertje van een vriendin van mij. Heb mij in die tijd vooral ingelezegen in de US Navy![]()
Was/is een prima vent, maar je moet het niet over politiek of over defensie hebben. Heb je het er wel over dan zag je hem denken wat een militair politiek correct antwoord is om te geven.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:26 schreef thesystem het volgende:
[..]
USMC is over het algemeen nog erger
Hier ook echt enorm veel kerken en enorm veel mensen die religieus zijn, maar men houdt alle religieuze zaken eigenlijk wel prive. Woon hier nu bijna een jaar, en heb in die tijd nog nooit meegemaakt dat iemand uit zichzelf over geloof begon te praten, of dat mij er iets over gevraagd is. Ook nergens van die borden langs de weg ofzo, gelukkig.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:02 schreef thesystem het volgende:
[..]
Waar ik zit amper bars, 1 walmart, 2 mac-D's, 1 BK, Pizza Hut en nog wat meukquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:40 schreef Royyy het volgende:
Hier ook echt enorm veel kerken en enorm veel mensen die religieus zijn, maar men houdt alle religieuze zaken eigenlijk wel prive. Woon hier nu bijna een jaar, en heb in die tijd nog nooit meegemaakt dat iemand uit zichzelf over geloof begon te praten, of dat mij er iets over gevraagd is. Ook nergens van die borden langs de weg ofzo, gelukkig.
Klinkt als een plaats waar je je dood verveelt..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:47 schreef thesystem het volgende:
[..]
Waar ik zit amper bars, 1 walmart, 2 mac-D's, 1 BK, Pizza Hut en nog wat meuk
En een airforce base...
Hier in Wyoming is er in elk geval geen wet die de verkoop van alcohol op zondag verbiedt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
@Royyy en @Thesystem toen ik in Georgia zat mocht er op zondag géén alcohol geschonken worden in publieke gelegenheden als restaurants en cafés. Er was een workaround, dat was als je 'lid' werd van een club voor $10 per jaar, en je kon met die card gewoon op zondag in restaurants en cafés een biertje kopen. Is dat 'systeem' bij jullie in de staten ook nog aanwezig?
dit systeem is hier gelukkug niet. lekker doen wat je wilt....gelukkig!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
@Royyy en @Thesystem toen ik in Georgia zat mocht er op zondag géén alcohol geschonken worden in publieke gelegenheden als restaurants en cafés. Er was een workaround, dat was als je 'lid' werd van een club voor $10 per jaar, en je kon met die card gewoon op zondag in restaurants en cafés een biertje kopen. Is dat 'systeem' bij jullie in de staten ook nog aanwezig?
Tot zover Land of the Free...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
Mode ziektes... De lange lat erover!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 07:31 schreef EllaN het volgende:
Autisten, ADHD.. Wilde er iemand bij mij op consult?
ADHD is idd zo'n sticker die op Kids word geplakt als ze wat actiever zijn dan de gemiddelde model leerlingquote:Op woensdag 30 oktober 2013 07:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mode ziektes... De lange lat erover!
Ik voel me een beetje onzeker en wereldvreemd, kan jij mij helpen mevrouw?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 07:31 schreef EllaN het volgende:
Is ook erg afhankelijk van in welke staat je je begeeft. In de meesten is het niet zo erg...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:02 schreef thesystem het volgende:
[..]
* m.k meld zichzelfquote:Op woensdag 30 oktober 2013 07:31 schreef EllaN het volgende:
stop de neutronenbom!quote:
Sam heeft last van kriebels in zn area praeoptica medialis. Denk dat hij hulp nodig heeft.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 07:31 schreef EllaN het volgende:
Laten de meeste mil trainingscentra zich net in die regio's bevindenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:59 schreef hcwp het volgende:
[..]
Is ook erg afhankelijk van in welke staat je je begeeft. In de meesten is het niet zo erg...
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:41 schreef m.k het volgende:
Godver![]()
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/10/werken-bij-de-nos-5/
Kijk deze alfa moeilijke woorden gebruiken!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:09 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Sam heeft last van kriebels in zn area praeoptica medialis. Denk dat hij hulp nodig heeft.
Dat hebben jullie rukkers toch helemaal niet nodig?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:11 schreef BredeBroeder het volgende:
Stuk touw + dumbbell + touwspring handvat = ultimate onderarm workout
Hahaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat hebben jullie rukkers toch helemaal niet nodig?
''Dear Diary,quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:34 schreef thesystem het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Karma struck again....
A week longer in this place
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So true.....so truequote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:47 schreef samthegreat5 het volgende:
Week 28, the religious fanatic zombies have still not blown my cover. I continue to live among them and observe their ways, while I try to survive.''
Heb meerdere Amerikanen ontmoet die vooral wisten aan te geven dat vroeger Nederland veel meer macht had dan nu en heersde over een groot gebied. Apartquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:00 schreef thesystem het volgende:
[..]
So true.....so true
Gisteren wel voor het eerst iemand gesproken in de Walmart die wist waar Nederland lag, dat we Nederlands spraken (dutch) in plaats van Duits, en die wist dat we in de Benelux zater en vroeger de baas waren over een veel groter gebied dan nu
Ik stond echt te kijken van....WTF!? Iemand met Hersenen...en zijn job was vakenvuller![]()
M'n ex komt uit Oregon, die wist het ookquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:43 schreef thesystem het volgende:
Dan heb je geluk gehad
Ligt er ook wel aan wat voor Amerikanen je ontmoet, uit welke staat ze komen en waar...
Mtn Dew = verkapte 7-up =quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:03 schreef Royyy het volgende:
[..]
Geen commentaar geven op zaken waar je niks van af weet
Nu niet van onderwerp wisselenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:06 schreef BredeBroeder het volgende:
Wie speelt er allemaal Clash of Clans?
Nee nee, niet vlug het onderwerp veranderen als je op een fout wordt gewezen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:06 schreef BredeBroeder het volgende:
Wie speelt er allemaal Clash of Clans?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:09 schreef thesystem het volgende:
[..]
Heb jij al een ontgroening gehad bij Veva of doen ze daar niet aan?
24 Pack MD dor je strot!
We zijn gewoon hulpvaardig, proberen BB een beetje verstand bij te brengen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:09 schreef m.k het volgende:
Kijk die haters allemaal uit hun hoekjes rennen dan
Fuck that.....quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:10 schreef BredeBroeder het volgende:
Doe mij maar een 24 pack van die sinaasappel energy met prik ofzo
Dezequote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:16 schreef thesystem het volgende:
[..]
Fuck that.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Deze [ afbeelding ]
DEF lunchpaketten ftw
Eensch.quote:
quote:
quote:
Blijf jij lekker daar danquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:24 schreef thesystem het volgende:
Nederlandse biefstuk is fucking goor...
Totaal geen smaak, veel te klein, geen vet aderen voor smaak en vooral veel te duur!
BLuuuuuuuuughhh!
Zelfde geld eigenlijk voor de gehele nederlandse keuken, prak wat rotzooi bij elkaar en tada..
Niet dat het in de VS zo geweldig is (porties zijn dan weer te groot, te vet) maar iig beter als de nederlandse keuken!
Het beste blijft echt grieks!
quote:
Ga zelf je eten maken dan, heb je 't precies zoals je wiltquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:24 schreef thesystem het volgende:
Totaal geen smaak, veel te klein, geen vet aderen voor smaak en vooral veel te duur!
BLuuuuuuuuughhh!
Zelfde geld eigenlijk voor de gehele nederlandse keuken, prak wat rotzooi bij elkaar en tada..
Niet dat het in de VS zo geweldig is (porties zijn dan weer te groot, te vet) maar iig beter als de nederlandse keuken!
Thats what i normally do!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ga zelf je eten maken dan, heb je 't precies zoals je wilt
Je hebt blijkbaar nog nooit iemand in een keuken ontmoet die daadwerkelijk kan koken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:24 schreef thesystem het volgende:
BLuuuuuuuuughhh!
Biefstuk met sju...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:29 schreef Pumatje het volgende:
Er kan niets op tegen Nederlandse biefstuk met sju. Niets..
En het lekkerste gehakt is net lekker vettig. Vet geeft smaak en houd het sappig. Anders krijg je van die gore droge meuk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:30 schreef m.k het volgende:
Vind het wel hinderlijk worden dat er hier tegenwoordig nog maar moeilijk normaal gehakt te vinden is. alles moet mager zijn regenwoordig
Neinnnn, een biefstuk moet net puur zijn, geen saus om zijn oneffenheden te maskeren.quote:
Geen paresto meer sinds vorigjaar maart 2012quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:31 schreef Pumatje het volgende:
Jullie hebben nog nooit buiten paresto kantines gegeten neem ik aan.
zij de dunnequote:
En een paar eetlepels Brandal er doorheen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:31 schreef thesystem het volgende:
[..]
En het lekkerste gehakt is net lekker vettig. Vet geeft smaak en houd het sappig. Anders krijg je van die gore droge meuk.
wtf, ik noem het residu in de pan na het bakken van de biefstuk met boter de sjuquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:31 schreef thesystem het volgende:
[..]
Neinnnn, een biefstuk moet net puur zijn, geen saus om zijn oneffenheden te maskeren.
Puur met een beetje zout en peper!
Bakken op hoog vuur/grill.
Medium rare...
Smullen maar!
[..]
Geen paresto meer sinds vorigjaar maart 2012
Zegt degene die sju over een biefstuk doetquote:
Je moeder kan niet koken knul, conclusiequote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:38 schreef m.k het volgende:
[..]
Zegt degene die sju over een biefstuk doet
Die scheppen ze niet in R'damquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:39 schreef jitzzzze het volgende:
Jullie zijn allemaal barbarenWat is er nou beter dan de "Blauwe hap"?
Ik kook zelf jongetjequote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:39 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Je moeder kan niet koken knul, conclusie
Juist welquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die scheppen ze niet in R'dam
Kijk, en daar is de volgende conclusie die je zelf ook wel weer kan trekkenquote:
De echte amerikaanse keuken bestaat ook niet...dat is puur groot, veel en vet. Maar er zitten wel lekkere dingen tussen zoals de Steaks, de BBQ en hun seafood in bijvoorbeeld New orleans. Niks mis mee met dat voer. Maar als je het hebt over de Applebee's, Outback steakhouse en andere meuk daar geef ik je gelijk in!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:37 schreef Pumatje het volgende:
Het amerikaanse eten voor subliem verklaren is echt koekoek![]()
Trust me, ik weet er alles van.. met een amerikaanse ex en amerikaanse ex schoonfamilie ben ik vaak genoeg "beloond" met hun voedsel .![]()
Het is lekker als tussendoortje, of als je een vreetkick hebt, maar echt genieten doe ik er nooit van.![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Niet toen ik er was, of is dat alleen in de middag ofzo
Daar komt het praktisch binnenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die scheppen ze niet in R'dam
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:39 schreef jitzzzze het volgende:
Jullie zijn allemaal barbarenWat is er nou beter dan de "Blauwe hap"?
Ze hebben lekkere dingen, ik ben verslaafd geraakt aan die fireball snoepjes. Vriendin van me vliegt vaak op de VS, en die moet voor iedereen zakken meenemen. Ik ben zelf ook geen fan van beef jerky. Daar is iedereen in mijn eenheid helemaal verslaafd aan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:42 schreef thesystem het volgende:
[..]
De echte amerikaanse keuken bestaat ook niet...dat is puur groot, veel en vet. Maar er zitten wel lekkere dingen tussen zoals de Steaks, de BBQ en hun seafood in bijvoorbeeld New orleans. Niks mis mee met dat voer. Maar als je het hebt over de Applebee's, Outback steakhouse en andere meuk daar geef ik je gelijk in!
Beef Jerky...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:44 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ze hebben lekkere dingen, ik ben verslaafd geraakt aan die fireball snoepjes. Vriendin van me vliegt vaak op de VS, en die moet voor iedereen zakken meenemen. Ik ben zelf ook geen fan van beef jerky. Daar is iedereen in mijn eenheid helemaal verslaafd aan.Liggen als een stel apaten dat spul naar binnen te duwen alsof er een tijdklok aan staat.
Hun fast food is overigens 4034534532423 triljoen keer beter dan dat van ons.
Leuk. Bij de landmacht had je VS 2525 (geloof ik), hetzelfde idee. Heb dat nog gewoon verstrekt gekregen, al was het toen ook al enigszins oudbollig.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:12 schreef Thaboel het volgende:
[ afbeelding ]
De PDF
Met eeuwige dank aan AchJa voor het leveren van de link.
Maar het fast food hier wordt ook niet gezien zoals het fastfood bij ons....maar echt als maaltijdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:44 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ze hebben lekkere dingen, ik ben verslaafd geraakt aan die fireball snoepjes. Vriendin van me vliegt vaak op de VS, en die moet voor iedereen zakken meenemen. Ik ben zelf ook geen fan van beef jerky. Daar is iedereen in mijn eenheid helemaal verslaafd aan.Liggen als een stel apaten dat spul naar binnen te duwen alsof er een tijdklok aan staat.
Hun fast food is overigens 4034534532423 triljoen keer beter dan dat van ons.
Klopt, heb ik ook nog verstrekt gekregen en heb hem ook in 1 van de vorige topics gezet. Maar deze van de KM spant de kroon, daar is de 2525 modern bij.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Leuk. Bij de landmacht had je VS 2525 (geloof ik), hetzelfde idee. Heb dat nog gewoon verstrekt gekregen, al was het toen ook al enigszins oudbollig.
Goeie droge worst is hier in het westen ook moeilijk om aan te komenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Beef Jerky...![]()
Van die nep droge worst...
Oh, hier niet...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:47 schreef m.k het volgende:
[..]
Goeie droge worst is hier in het westen ook moeilijk om aan te komen
KM officieren handboekquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, heb ik ook nog verstrekt gekregen en heb hem ook in 1 van de vorige topics gezet. Maar deze van de KM spant de kroon, daar is de 2525 modern bij.
Laatst vroeg een professor hier tijdens een college wie er wel eens ging jagen, in een collegezaal met meer dan 100 studenten. Zeker 80%, inclusief een groot deel van de meiden, stak hun hand opquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:46 schreef thesystem het volgende:
[..]
Maar het fast food hier wordt ook niet gezien zoals het fastfood bij ons....maar echt als maaltijd![]()
Dit is nog altijd het beste:
[ afbeelding ]
Zelf je "kill" slachten!
Tja ik woon helaas in Hollandquote:
En niet van die verpakte rommel maar gewoon bij de slager of op de markt die al weken hangen te drogen.quote:
Ik ken nog wel iemand die al weken bezig is om zijn worst te laten drogenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
En niet van die verpakte rommel maar gewoon bij de slager of op de markt die al weken hangen te drogen.
Van die taaie waar je kaakkramp van krijgt na een tijdjequote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
En niet van die verpakte rommel maar gewoon bij de slager of op de markt die al weken hangen te drogen.
Oh, je was niet sarcastischquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan moet je de Groninger nemen met kruidnagel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:52 schreef m.k het volgende:
[..]
Van die taaie waar je kaakkramp van krijgt na een tijdjeOok lekker als ze een beetje pittig zijn
http://www.nu.nl/buitenla(...)stukken-schroot.htmlquote:'Nazi-schat' bestaat uit stukken schroot
Wat klonk als een prachtig jongensboek kreeg woensdag een teleurstellende ontknoping: een vermeende nazi-schat vol goud en diamanten die in het Duitse Mittenwald zou liggen, blijkt te bestaan uit stukken oud-bouwafval.
Sowieso!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje onzeker en wereldvreemd, kan jij mij helpen mevrouw?
Niet alleen in de minister....quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:14 schreef Pumatje het volgende:
http://www.zie.nl/video/a(...)r-kwijt/m1mz9u6fivhy
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:48 schreef Royyy het volgende:
[..]
Laatst vroeg een professor hier tijdens een college wie er wel eens ging jagen, in een collegezaal met meer dan 100 studenten. Zeker 80%, inclusief een groot deel van de meiden, stak hun hand op
Was jij niet diegene die ooit wilde weten waar je in NL mountain dew kunt kopenquote:
Wat raarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:10 schreef jitzzzze het volgende:
Ik kreeg laatst op dinsdag ook al geen blauwe hap
Helaas True, en zeker als die persoon toevallig een oudere Amsterdammer trof.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:47 schreef Pumatje het volgende:
http://stuffdutchpeopleli(...)wears-with-diseases/
Dan heeft die persoon waarschijnlijk in een park in Zuid-Oost gezeten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:50 schreef Pumatje het volgende:
wtf
http://members.multiweb.nl/hooguit/Dutch/DutchObservations.htm
Nah. Hoogstens welke supermarkt, omdat jij er toen over begon, volgens mij. Maar die flesjes die ze tegenwoordig verkopen haal ik nooit, smaken heel anders dan de geïmporteerde blikjes.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die ooit wilde weten waar je in NL mountain dew kunt kopen
99 euro cent bij mijn super (C1000) in blikquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:56 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nah. Hoogstens welke supermarkt, omdat jij er toen over begon, volgens mij. Maar die flesjes die ze tegenwoordig verkopen haal ik nooit, smaken heel anders dan de geïmporteerde blikjes.
Soberso verkopen ze Voltage nog altijd bijna nergens.
SPOILER: bewijs koud uit mijn koelkastOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
99 euro cent bij mijn super (C1000) in blikmaar dat is niet the real dealSPOILER: bewijs koud uit mijn koelkastOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klacht, die heb ik in Holland nog niet authentiek kunnen vindenquote:
quote:
Je fedora groeit met iedere post nuquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Moet ik naast de starbucks Special editions koffiebonen ook mountain dew gaan importeren.?
Gezien de conserveringsmiddelen zal dat blikje uit 2009 nog best te drinken zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:24 schreef Nibb-it het volgende:
Tijd voor een lekker glaasje koelvloeistof.
[ afbeelding ]
welke film?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:30 schreef EllaN het volgende:
Ging P&W niet over de film? Dacht ik te begrijpen uit die voorstukjes.
quote:
quote:
Hoe moet ik dat nou wetenquote:
Is pas een twee of keer vandaag in de SC genoemd.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou wetenHet is niet alsof ik elke dag kijk welke films er over een maand uitkomen
Hoogvlieger vragen. Die heeft al een Cam-versie gedownloadquote:
Ik lees ook niet de hele SC afquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is pas een twee of keer vandaag in de SC genoemd.
[..]
Hoogvlieger vragen. Die heeft al een Cam-versie gedownload
Jouw gemisquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik lees ook niet de hele SC af
Heb ik ook gelezen. En het blijft natuurlijk een Hollywood verfilming.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:35 schreef EllaN het volgende:
Las dat de bemanning niet zo achter de film stond, omdat de echte kapitein helemaal niet zo'n toffe peer was.
Ik weet alleen niet meer waar ik dat gelezen heb.
Amerikaanse propaganda van wat ik op de reclame heb gezien...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
Heb ik ook gelezen. En het blijft natuurlijk een Hollywood verfilming.
Ah, zou mij niet verbazen. Wat propaganda is en wat echt zal jij nu duidelijker kunnen zien dan ik hier in NL.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:37 schreef thesystem het volgende:
[..]
Amerikaanse propaganda van wat ik op de reclame heb gezien...
even makkelijk als?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:08 schreef m.k het volgende:
BF4 is buggy as hell maar super makkelijk
CODquote:
vraag het aan André die had het zelfde gevoel rond kerst.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 02:04 schreef BredeBroeder het volgende:
îk_vôël_mé_éênzàam_èñ_ällèên_vàndaäg_wïl_iëmâñd_mét_me_pràtën?
Zal 'm even opbellenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 02:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
vraag het aan André die had het zelfde gevoel rond kerst.
Zeg cobra, wat vind jij nou eigenlijk van de quantum mechanica?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 02:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
vraag het aan André die had het zelfde gevoel rond kerst.
dat laat ik over aan Sheldon.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 02:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zeg cobra, wat vind jij nou eigenlijk van de quantum mechanica?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:17 schreef Rave_NL het volgende:
Arbeid is de ondergang van de drinkende klasse.
Kijk, goed bezigquote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, ben meestal om 0645 aanwezig.
Tsjessis.. die mensen houden niet van Nederland(ers)!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:50 schreef Pumatje het volgende:
wtf
http://members.multiweb.nl/hooguit/Dutch/DutchObservations.htm
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:03 schreef hcwp het volgende:
[..]
Tsjessis.. die mensen houden niet van Nederland(ers)!
http://members.multiweb.nl/hooguit/Dutch/DutchIndex.htm
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:03 schreef hcwp het volgende:
[..]
Tsjessis.. die mensen houden niet van Nederland(ers)!
http://members.multiweb.nl/hooguit/Dutch/DutchIndex.htm
Kapringen al gezien? Kapringen (2012) - IMDbquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:07 schreef Pumatje het volgende:
Deense films en series![]()
Kunnen we niet alles van Denemarken kopiëren. Die doen
inmiddels zo ongeveer alles beter dan Nederland, en we zijn nog redelijk
te vergelijken ook.
En vergeet het belangrijkste niet hequote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:07 schreef Pumatje het volgende:
Deense films en series![]()
Kunnen we niet alles van Denemarken kopiëren. Die doen
inmiddels zo ongeveer alles beter dan Nederland, en we zijn nog redelijk
te vergelijken ook.
Dit meen jequote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kapringen al gezien? Kapringen (2012) - IMDb
Ik zie alleen een rood kruisje.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:16 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dit meen je?
Scroll eens een beetje naar boven en kijk naar mijn filmaanrader post inclusief filmposter
?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:51 schreef Pumatje het volgende:
Ochja, dit is hem: Kapringen
[ afbeelding ]
Dat zeg ik, een rood kruis.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:32 schreef Pumatje het volgende:
ja maar ik heb in de post ook het woord kapringen staan, en daarna vraag je aan mij of ik kapringen kenhaha.. dit gaat nergens meer over haha maar lach me dood
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:12 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
En vergeet het belangrijkste niet he
[ afbeelding ]
Lock, Stock and Two Smoking Barrels. Prachtfilmquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:12 schreef Lotusss het volgende:
Hebben jullie tips qua goede actiefilms/thrillers?
Liever geen oorlogsfilms.
Zero Dark Thirty al gezien?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:12 schreef Lotusss het volgende:
The Game (1997) - IMDbquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:12 schreef Lotusss het volgende:
Snatch.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Lock, Stock and Two Smoking Barrels. Prachtfilm
Millers Crossing is goed.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:54 schreef Lotusss het volgende:
Daar heb ik wat aan. ErwinRommel en ik hebben zaterdag een film-kijk-dagje.
Vandaar ook liever geen oorlogsfilms vanwege triggers.
Blue mountain State is ook erg leuk om te kijken, wel wat puberaal, dat dan wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:54 schreef Lotusss het volgende:
Denk net iets te puberaal voor lotus en ERquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:25 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Blue mountain State is ook erg leuk om te kijken, wel wat puberaal, dat dan wel.
Ik kan Millenium aanraden Millennium (TV Mini-Series 2010) - IMDbquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:54 schreef Lotusss het volgende:
Joh, die zijn begonnen aan hun tweede jeugdquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Denk net iets te puberaal voor lotus en ER
Oeh klinkt positief!quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, die zijn begonnen aan hun tweede jeugd
Dat hoop ik tenminstequote:
Haha, ja ik ook!quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat hoop ik tenminste
Wil komend jaar wel dat feestje
Net in de spiegel gekeken?quote:
welk feestje?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat hoop ik tenminste
Wil komend jaar wel dat feestje
500 ponderquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:32 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Weer een zeemijn als in Leeuwarden?
Mooie titel, "bij het station"quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
500 ponder
http://www.nu.nl/binnenla(...)j-treinstation-.html
Ik zit er al joh.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:28 schreef hcwp het volgende:
Alle commando's hier al aan het omhangen voor Mali?
http://www.nu.nl/politiek(...)ire-missie-mali.htmlquote:Volgende week woensdag staat er in de Tweede Kamer een tien uur durend overleg over Defensie gepland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |