quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:13 schreef Pumatje het volgende:
Das niet tof, ik heb autisme
[ afbeelding ]
Wie niet op FOK!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:13 schreef Pumatje het volgende:
[ afbeelding ]
M'n moeder had tof. Wil je er niet mee spotten?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:13 schreef Pumatje het volgende:
[ afbeelding ]
wat is jouquote:
Niet autisme met egoïsme verwarren hè?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:36 schreef thesystem het volgende:
[..]
ultiem autisme land
[ afbeelding ]
laatste loodjes met studeren....finaly
Eerder autisme, out of the box denken is onmogelijk voor 90% van t volk daaro en dan maar niet beginnen over de rij kwaliteiten van ze.....quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet autisme met egoïsme verwarren hè?
Vind je de USA echt zo erg (oppervlakkig?) dat je het echt loodzwaar vind om daar nu te studeren?
klopt niet helemaal....quote:
Hmmm, dan is er veel veranderd sinds ik daar zat (2000/2001), maar het merendeel van de mensen met wie ik werkte, werkte ook internationaal dus waren ook wat breder denkend dan mijn burenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:56 schreef thesystem het volgende:
[..]
Eerder autisme, out of the box denken is onmogelijk voor 90% van t volk daaro en dan maar niet beginnen over de rij kwaliteiten van ze.....
Te laat.quote:
Ik zit midden in de bible belt...dat is dan ook het probleem.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, dan is er veel veranderd sinds ik daar zat (2000/2001), maar het merendeel van de mensen met wie ik werkte, werkte ook internationaal dus waren ook wat breder denkend dan mijn buren
Die kwamen niet verder dan de bbq, sportfield, church, en local news
Kan ik me wel voorstellen..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:02 schreef thesystem het volgende:
[..]
Ik zit midden in de bible belt...dat is dan ook het probleem.
Ik ben zelf een atheist dus dan kan rijden hier best vermoeiend zijn met al die "JESUS SAVES", "ABORTION IS MURDER", THE TEN COMMANDMENTS ARN'T SUGGESTIONS, THEY ARE COMMANDMENTS, GOD" borden om de mile....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |