quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:13 schreef Pumatje het volgende:
Das niet tof, ik heb autisme
[ afbeelding ]
Wie niet op FOK!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:13 schreef Pumatje het volgende:
[ afbeelding ]
M'n moeder had tof. Wil je er niet mee spotten?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:13 schreef Pumatje het volgende:
[ afbeelding ]
wat is jouquote:
Niet autisme met egoïsme verwarren hè?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:36 schreef thesystem het volgende:
[..]
ultiem autisme land
[ afbeelding ]
laatste loodjes met studeren....finaly
Eerder autisme, out of the box denken is onmogelijk voor 90% van t volk daaro en dan maar niet beginnen over de rij kwaliteiten van ze.....quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet autisme met egoïsme verwarren hè?
Vind je de USA echt zo erg (oppervlakkig?) dat je het echt loodzwaar vind om daar nu te studeren?
klopt niet helemaal....quote:
Hmmm, dan is er veel veranderd sinds ik daar zat (2000/2001), maar het merendeel van de mensen met wie ik werkte, werkte ook internationaal dus waren ook wat breder denkend dan mijn burenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:56 schreef thesystem het volgende:
[..]
Eerder autisme, out of the box denken is onmogelijk voor 90% van t volk daaro en dan maar niet beginnen over de rij kwaliteiten van ze.....
Te laat.quote:
Ik zit midden in de bible belt...dat is dan ook het probleem.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, dan is er veel veranderd sinds ik daar zat (2000/2001), maar het merendeel van de mensen met wie ik werkte, werkte ook internationaal dus waren ook wat breder denkend dan mijn buren
Die kwamen niet verder dan de bbq, sportfield, church, en local news
Kan ik me wel voorstellen..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:02 schreef thesystem het volgende:
[..]
Ik zit midden in de bible belt...dat is dan ook het probleem.
Ik ben zelf een atheist dus dan kan rijden hier best vermoeiend zijn met al die "JESUS SAVES", "ABORTION IS MURDER", THE TEN COMMANDMENTS ARN'T SUGGESTIONS, THEY ARE COMMANDMENTS, GOD" borden om de mile....
Ah, ik zat in Georgia, is ook 90% van de bevolking van het haleluja type hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:02 schreef thesystem het volgende:
[..]
Ik ben zelf een atheist dus dan kan rijden hier best vermoeiend zijn met al die "JESUS SAVES", "ABORTION IS MURDER", THE TEN COMMANDMENTS ARN'T SUGGESTIONS, THEY ARE COMMANDMENTS, GOD" borden om de mile....
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:56 schreef thesystem het volgende:
[..]
Eerder autisme, out of the box denken is onmogelijk voor 90% van t volk daaro en dan maar niet beginnen over de rij kwaliteiten van ze.....
[..]
klopt niet helemaal....
*luv gjesus*
*luv guns*
Of liposuctiequote:
Dat was zelfs toen ik er woonde best erg, en toen viel het nog mee ten opzichte van nu.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:07 schreef thesystem het volgende:
En dat niet alleen...hoeveel kerken een klein gehucht wel niet heeft![]()
https://maps.google.com/m(...)8YGoBQ&ved=0CKsBELYD
Een tip, zoom niet uit op die kaart als atheist zijnde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naja, voor de liefhebber
Mijn collega's hier zijn USAFquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was zelfs toen ik er woonde best erg, en toen viel het nog mee ten opzichte van nu.
Ik had één collega die moest gebruik maken van het invalide toilet, zo dik was ze, ze paste niet via de deur van een normaal toilet![]()
nevertheless to say, ik was ook wel een 'bezienswaardigheid' wand ik had een 'Irish figure'
Mijn collega's waren of skinny of sixpack trained of hadden twee stoelen nodig in een vliegtuig.
Verschilt de USAF veel van de rest van US Mil?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:17 schreef thesystem het volgende:
[..]
Mijn collega's hier izjn USAF
Zegt genoeg voor velen hier![]()
Sommige zijn wel skillfull en kunnen out of the box denken...maar andere....
USMC is over het algemeen nog ergerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
Ik leerde in de US een gunny kennen (US Marines, OO), broertje van een vriendin van mij. Heb mij in die tijd vooral ingelezegen in de US Navy![]()
Was/is een prima vent, maar je moet het niet over politiek of over defensie hebben. Heb je het er wel over dan zag je hem denken wat een militair politiek correct antwoord is om te geven.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:26 schreef thesystem het volgende:
[..]
USMC is over het algemeen nog erger
Hier ook echt enorm veel kerken en enorm veel mensen die religieus zijn, maar men houdt alle religieuze zaken eigenlijk wel prive. Woon hier nu bijna een jaar, en heb in die tijd nog nooit meegemaakt dat iemand uit zichzelf over geloof begon te praten, of dat mij er iets over gevraagd is. Ook nergens van die borden langs de weg ofzo, gelukkig.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:02 schreef thesystem het volgende:
[..]
Waar ik zit amper bars, 1 walmart, 2 mac-D's, 1 BK, Pizza Hut en nog wat meukquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:40 schreef Royyy het volgende:
Hier ook echt enorm veel kerken en enorm veel mensen die religieus zijn, maar men houdt alle religieuze zaken eigenlijk wel prive. Woon hier nu bijna een jaar, en heb in die tijd nog nooit meegemaakt dat iemand uit zichzelf over geloof begon te praten, of dat mij er iets over gevraagd is. Ook nergens van die borden langs de weg ofzo, gelukkig.
Klinkt als een plaats waar je je dood verveelt..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:47 schreef thesystem het volgende:
[..]
Waar ik zit amper bars, 1 walmart, 2 mac-D's, 1 BK, Pizza Hut en nog wat meuk
En een airforce base...
Hier in Wyoming is er in elk geval geen wet die de verkoop van alcohol op zondag verbiedt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
@Royyy en @Thesystem toen ik in Georgia zat mocht er op zondag géén alcohol geschonken worden in publieke gelegenheden als restaurants en cafés. Er was een workaround, dat was als je 'lid' werd van een club voor $10 per jaar, en je kon met die card gewoon op zondag in restaurants en cafés een biertje kopen. Is dat 'systeem' bij jullie in de staten ook nog aanwezig?
dit systeem is hier gelukkug niet. lekker doen wat je wilt....gelukkig!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
@Royyy en @Thesystem toen ik in Georgia zat mocht er op zondag géén alcohol geschonken worden in publieke gelegenheden als restaurants en cafés. Er was een workaround, dat was als je 'lid' werd van een club voor $10 per jaar, en je kon met die card gewoon op zondag in restaurants en cafés een biertje kopen. Is dat 'systeem' bij jullie in de staten ook nog aanwezig?
Tot zover Land of the Free...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
Mode ziektes... De lange lat erover!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 07:31 schreef EllaN het volgende:
Autisten, ADHD.. Wilde er iemand bij mij op consult?
ADHD is idd zo'n sticker die op Kids word geplakt als ze wat actiever zijn dan de gemiddelde model leerlingquote:Op woensdag 30 oktober 2013 07:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mode ziektes... De lange lat erover!
Ik voel me een beetje onzeker en wereldvreemd, kan jij mij helpen mevrouw?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 07:31 schreef EllaN het volgende:
Autisten, ADHD.. Wilde er iemand bij mij op consult?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |