Ja was weer kut ja. Maar oh wat is ie goedquote:
Weekje geleden was de TT ook al vernoemd naar deze DWDD-grapquote:
Haai.quote:
Ik hoorde hem nu pas voor het eerstquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Weekje geleden was de TT ook al vernoemd naar deze DWDD-grap
"Zonder haarlak kan ik himmel niks."quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:07 schreef NoCigar het volgende:
HIER DAN: http://matijn.nl/reactie.php?id=2278
Is dat de website van die pedoclub?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:07 schreef NoCigar het volgende:
Ik dacht dat je linkte naar de site van MARTIJN. Ik las per ongeluk een rquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:07 schreef NoCigar het volgende:
Nee, van een NOS nieuwlezerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:08 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Is dat de website van die pedoclub?
Het vrijspreken van Demmink! Hij was nooit in Turkije geweest, maar nu blijkt heel wat anders.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:08 schreef Wire het volgende:
Dieptepunt in Peters carrière toen hij de moord op John F kennedy aandacht gaf.
Welnee, Roy Donders sounboard.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:08 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Is dat de website van die pedoclub?
Peterquote:
Joran is de moordenaar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:10 schreef Mani89 het volgende:
Peter gaat nu de moord op Kennedy oplossen.
Heeft ie al een keer geprobeerd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:10 schreef Mani89 het volgende:
Peter gaat nu de moord op Kennedy oplossen.
de titanic zinktquote:
Jouw UIquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:12 schreef Snowballed het volgende:
Kom ik terug van de plee... zit ie er nog...
Dan had ik verdomme ook wel wat meer kunnen genieten...![]()
Psst.. jouw UI is ook vetquote:
Oswald was de dader en handelde alleen. Niet moeilijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:17 schreef Zaktabak het volgende:
OK, nu snap ik het he-le-maal niet meer.
Eerst beweerde hij nog anders.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:17 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Oswald was de dader en handelde alleen. Niet moeilijk.
Ik snapte het van 't begin al niet maar 't boeit me ook voor geen meter, zowel Lee Harvey Oswald als JFK zijn morsdood dus wat 'n onzinnige discussie is dit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:17 schreef Zaktabak het volgende:
OK, nu snap ik het he-le-maal niet meer.
Ehcoutquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:18 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik snapte het van 't begin al niet maar 't boeit me ook voor geen meter, zowel Lee Harvey Oswald als JFK zijn morsdood dus wat 'n onzinnige discussie is dit.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
Peter laat even wat Engelse woordjes horen.
quote:
Het wijf had gelijk, een keer, en dus moet iedereen het weten...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zei je, ik heb het gemist
TV / [DWDD] #715 #AntiBonJostiquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zei je, ik heb het gemist
Wijf? Nou nou nou, gewoon een vrouw hoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het wijf had gelijk, een keer, en dus moet iedereen het weten...
Wat een gewaagde post zeg.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Boehoe gewoon jaloers he wax?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nou gewoon...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wijf? Nou nou nou, gewoon een vrouw hoor.
Je komt weer eens origineel uit de hoek met je "Not dun"!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wijf? Nou nou nou, gewoon een vrouw hoor.
Verslaafd op RTL4. Ik zet dat op. Streamen lukt even niet nuquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er nog wat op tv anders zet ik de KNVB beker op.
3 degelijke films.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop dat Aart Taart bij Opgelicht! komt...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh opgelicht is beter dan verslaafd, uh denk ik.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik hoop dat Aart Taart bij Opgelicht! komt...
Ga ik ook ff kijken idd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Verslaafd op RTL4. Ik zet dat op. Streamen lukt even niet nu
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hmm, nee dan vind ik het oninteressant.
Ik was mij aan het vervelen afgelopen zondag.quote:
Gelukkig maar ik vond het al zo verwarrendquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik was mij aan het vervelen afgelopen zondag.Mijn naam wordt sowieso wel eens verward, maar ik denk dat ik deze gewoon hou hoor.
Je kan De Mart toch niet zomaar wegbezuinigen?quote:Radioshow Smeets stopt na 22 jaar
De VARA stopt na 22 jaar met het radioprogramma 'For the record' van Mart Smeets en Leo Blokhuis. Er is geen geld meer voor, zegt muziekkenner Blokhuis. "We worden vervangen door een computer."
Het programma wordt iedere zaterdagnacht uitgezonden op Radio 2, tussen middernacht en 02.00 uur. "We draaien veel roots-muziek, maar ook singer-songwriters, blues en rock. En echt niet alleen muziek van vroeger omdat we ouwe lullen zijn. Ook nieuwe dingen", zegt Blokhuis. Hij noemt het een "karaktervol programma".
Geld is op
'For the record' heeft een trouwe schare fans die al eerder in actie kwamen om het programma te redden toen het dreigde te verdwijnen. Dat was een paar jaar geleden. De VARA besloot toen om de show uit eigen middelen te gaan betalen. Dat geld is nu op.
Blokhuis: "Het is niet zo dat we een topsalaris verdienen hiermee. We delen de vergoeding die normaal gesproken één persoon krijgt voor een radioprogramma in de nacht."
'For the record' stopt per 1 maart.
Mag de VARA dat doen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even wat VARA nieuws (heeft niet iets met DWDD te maken, maar toch, het gaat over twee vrienden van de show)
[..]
Je kan De Mart toch niet zomaar wegbezuinigen?
Gelukkig is er nog Radio Rijnmond met Muziek voor Volwassenen.quote:
Alleen daar wordt de sixties generatie nog serieus genomen. Voor de rest zijn het alleen schijtlollige diskjockeys en hossen achter de Toppers.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog Radio Rijnmond met Muziek voor Volwassenen.
en #Wennemars over de schaatspakken op de Olympische Spelen in Sotsji.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond met Fernando Ricksen over zijn biografie, de ergernissen van professor Jan Mulder.
Ik kan niet wachten!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
en #Wennemars over de schaatspakken op de Olympische Spelen in Sotsji.
Schandalig dit, wie gaat er mee naar het Maasgebouw?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even wat VARA nieuws (heeft niet iets met DWDD te maken, maar toch, het gaat over twee vrienden van de show)
[..]
Je kan De Mart toch niet zomaar wegbezuinigen?
Ik heb mijn Prelude al in zijn achteruit gezet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Schandalig dit, wie gaat er mee naar het Maasgebouw?
Kan ik dan mee op het imperiaal?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb mijn Prelude al in zijn achteruit gezet.
Ja dat denk ik ook altijd bij die reclame.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
Eng ding die quooker, zometeen brand je je poten.
Niet alleen supermarkten. Harry van de Sunwep.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:25 schreef OProg het volgende:
Doen supermarkten een wedstrijd de de irritantste reclame kan maken?![]()
Dan moet ik wel eerst mijn broer er van af flikkeren, maar als je een krat Sambuca meeneemt komt het goed.quote:
Lijkt me dat er toch tenminste een beveiliging op zit.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
Eng ding die quooker, zometeen brand je je poten.
Ja maar toch, ziet er eng uit. Kokend water zo uit je kraan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Lijkt me dat er toch tenminste een beveiliging op zit.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar toch, ziet er eng uit. Kokend water zo uit je kraan.
Ok leuk dat je er bij bent.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:27 schreef Uccie het volgende:
Ik ga het vanavond weer eens proberen met DWDD.
Daarmee bedoel ik dus dat het niet zo uit je kraan komt zonder een speciaal knopje of zo.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar toch, ziet er eng uit. Kokend water zo uit je kraan.
Goed zo!quote:
Weet ik wel, het is gewoon het ideequote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik dus dat het niet zo uit je kraan komt zonder een speciaal knopje of zo.
je verwacht het niet.quote:
die laatste met die 1500?quote:
Ik doe passief mee. Of met curlingquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:34 schreef wdn het volgende:
100 dagen nog maar
Karina doe je ook mee met de OS?
Kramer nieuwe WR met 12:28.17 zin in!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:34 schreef wdn het volgende:
100 dagen nog maar
Karina doe je ook mee met de OS?
Vorige keer deden we hier mee en op het ES forum.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe passief mee. Of met curling
Dat doe ik al, lekker over 't ijs schuiven.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe passief mee. Of met curling
Oe dat naamnoemen heb ik gemist.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Vorige keer deden we hier mee en op het ES forum.
Ik kreeg een hartverzakking toen mijn naam op de TV genoemd werd
Poetin schijnt de NSA af te luisteren, dus hij wist het al.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:36 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb Poetin al gebeld over de schaatspakken, geen zorgen.
Wennemars wordt afgevoerd naar Siberië.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:36 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb Poetin al gebeld over de schaatspakken, geen zorgen.
Ging Erben zelf dan een beetje snel in dat pak?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:37 schreef BlueMage het volgende:
Erben snapt zelf niet waarom dat pak zo goed werkt.
Was met de biathlon of zo. Een combinatie event.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe dat naamnoemen heb ik gemist.
Ik had een tijdje terug een vraag ingestuurd bij het High Springen (of hoe heet dat, schoonspringen van 60 meter) en die vraag werd voorgelezen
Niet eens, de laatste 7 ronde's pas en toen pakte hij al 3 seconden op het baanrecord dus die gaat onder de 12:30 in Sochi.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:36 schreef wdn het volgende:
Mathijs snapt er niks van.
Kramer ging gewoon eens vol uit als test
Velen op FOK! zullen mij dankbaar zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:37 schreef Martinello het volgende:
[..]
Wennemars wordt afgevoerd naar Siberië.
Poetin zit al met de patroontjes achter een naaimachine die pakken voor de russen te maken...ohnee dat zijn de chinezenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Poetin schijnt de NSA af te luisteren, dus hij wist het al.
De NSA wil alles weten, maar dit boeit ze dan weer geen reet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Poetin schijnt de NSA af te luisteren, dus hij wist het al.
Ze gaan vanzelf Nederland na doen. Net als het grote Team Sky werd nagedaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:37 schreef waxmask het volgende:
Maar doping mag niet... Of iedereen dat pak of niemand, dat moet de regel zijn.
We kunnen concluderen dat Kramer gepakt heeft.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:37 schreef waxmask het volgende:
Maar doping mag niet... Of iedereen dat pak of niemand, dat moet de regel zijn.
Hij pakt dus sowieso. Haha.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:39 schreef Mani89 het volgende:
Die nieuwe pakken zijn een rookgordijn voor dope.
Vroeger waren er niet eens ijsbanen!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
Jaja klapschaatsen hadden ze eerst ook niet.
Uitgevonden door held Marnix Ten Kortenaar.quote:
Het is een sport waar je tegen jezelf vecht. De tegenstander is niet van belang.quote:
quote:
Zouden ze de Biostabil (c) al geprobeerd hebben?quote:
Gewoon elke keer dezelfde onderbroek aan werkt ook.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zouden ze de Biostabil (c) al geprobeerd hebben?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:44 schreef marcodej het volgende:
Zijn er ook innovaties in doping Erben?
Dat zou een pak van mijn hart zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien kunnen we de woordgrappen over "pak" vanaf nu achterwege laten?
Misschien bedoelde Freek, ontbintenis.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:46 schreef Rickario het volgende:
Freek voelt een verbintenis. Hij kan ook niet zingen
Jou pak ik nog wel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zou een pak van mijn hart zijn.
Die grappen zijn ook niet mijn pakkie an.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
In pakweg 45 minuten loopt dit topic toch weer leeg.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:47 schreef Rickario het volgende:
"Ivo Niehe stijl, de microfoon al op"
Bob Dylan heeft vast meer humor.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:46 schreef Rickario het volgende:
Freek voelt een verbintenis. Hij kan ook niet zingen
quote:
Rob Verlindenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:48 schreef Mani89 het volgende:
Wat een kutmuziek maakt die Rob Dyllan, of hoe heet die gozer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |